Aurinkoista tiistaita kaikille
... mulla nyt ekana tämmöisiä tuomisia ;
https://www.astro.fi/ilmaispalvelut/kuukausihoroskooppi/merkki/gemOlemme tulleet tilanteeseen, jossa on pakko alkaa kuuntelemaan omaa kehoa ja sen viisaita viestejä. Järkemme ei enää yksinkertaisesti riitä käsittelemään sitä valtavaa tietotulvaa, joka hautaa alleen ihmisen perustarpeet – turvallisuuden ja läheisyyden.
Silloinkin kun menee hyvin, on muistettava levätä ja antaa aikaa niin itselle kuin läheisille. Eniten me kuitenkin nautimme toisistamme, jos oikein tarkkaan alkaa miettiä. Pitäkäämme siis korostetusti huolta itsestämme ja toisistamme sekä nauttikaamme jokaisen päivän antamista hyvistä hetkistä. Aina on aihetta pieneen juhlaan. Onnellinen se, joka tämän oivaltaa.
Ja sitten vielä linkki tekstiin joka on kolahtunut minuun oikein
ja sopii niin vallan mainiosti tuon Seppo Tanhuan tekstin yhteyteen -
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=24572.msg190314#msg190314 ainakin omasta kokemuksestani IHAN samoissa energioissa kummassakin liikutaan vaikka NIITÄ katsotaankin hiukka eri näkökulmista ...
Olen hieman pöllönpoikana - eli kun en ole pariin päivään ollut Tuvalla niin onpa ehtinyt tapahtua -
Mulla on kyllä ihan päällimmäisinä tällä hetkellä ainakin ;
Aurinko täydentää kuvion kultaiseksi kolmioksi, niin tälle kuukaudelle on luvassa loistokkaita mahdollisuuksia oman menestystarinan toteuttamiselle. Näihin aikoihin saattaa nousta pintaan myös uusia tai uusilla alueilla toimivia menestyksekkäitä yrityksiä.
Nyt eletään loisteliasta aikajaksoa kaikkien ihmisten osalta, jotka tietävät mitä tahtovat omaan elämäänsä,
En voi alkuunkaan selittää teille, miten epätavallisia nämä muutokset ovat. Kaikki mitä tiellenne nyt tulee, työntää rajoja, pakottaa teitä astumaan kaavojen ulkopuolelle ja ravistelemaan jokaista uskomusjärjestelmää, joka on luonut rajoituksia, kaikkea mikä ylläpitää rajallisuutta ja pelkoa.
Olette tulossa täysin voimaantuneeksi sieluksi ihmismuodossa. Siksi jokainen harhakuva on rikottava ja se tulee rikkoutumaan - te määräätte, miten kauan tuo prosessi kestää. Poistukaa sellaisista tilanteista ja sellaisten ihmisten luota, jotka päättävät edistää harhakuvia, ja kunnioittakaa totuutta.
Kuunnelkaa omaa sydäntänne, kuunnelkaa vaistoanne ja tiedätte aina totuuden. Jotkut yrittävät vakuuttaa teidät siitä, että minä, Kuthumi, ja toiset mestarit olemme pimeyttä. Jos näin on, niin tiedätte sen jo - mitä silloin teette täällä? Jos teillä on joskus ollut aavistus, vahva tunne siitä, että olemme pimeyttä, niin kysyn teiltä uudestaan, mitä teette täällä? Miksi ette kunnioita omaa totuuttanne? Jos se tosiaankin on totuus!
Rakkaat ystävät, jätän teidät pohtimaan tätä. On vain yksi hyvin voimakas totuus, jonka jokainen voi tietää ja tulee tietämään, ja se on se, joka on sisällänne, tuo ydinosanne. Mitä enemmän karistatte vanhoja tapoja ja keskitytte irtautumaan jokaisesta matriisista, joka edistää harhaa, kuljette oikeaan suuntaan.
Paljastukoon teille valo, totuus ja rakkaus kaikesta, mitä on, korkein ja puhtain totuus ja rakkaus, ja paljastukoon teille koko totuus. Ja jos olemme pimeyttä, kuten jotkut ovat sanoneet, niin sekin totuus paljastuu teille. Joka tapauksessa rakastan teitä! Rauha ja siunaus olkoon kanssanne.
Olen Kuthumi, rakkauden ja viisauden kultaisen säteen chohan. Tervehdin ja siunaan teitä rakkaudessa. Adonai.
Kyllä ainakin minulla nämä TOTUUS - energiat ovat asettuneet kohdalleni - ja niiden kautta ja läpi miten vain - katson nyt montaa asiaa omassa elämässäni -
~
Lisäys vielä ;minulle kolahti tämä
tuon ylläolevan
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=24572.msg190314#msg190314 linkin myötä tai oikeastaan päinvastoin " tämä kuva" on yhtä kuin SEN LINKIN
20.-21.3. "eukkoenergia", johon viittaamme myös korkeana papittarena, kietoo energiansa tämän planeetan ympärille. Hän kietoo energiaansa myös jokaisen teistä ja hänen viisautensa hoivaa ja lohduttaa teitä tämän ajan läpi, jolloin päästetään irti, kohotaan ja astutaan kaiken sen ulkopuolelle, mikä edustaa elämäksi tähän saakka kutsumanne rakenteen mukavuusaluetta.
Huhtikuu tuo voimakkaimpia muutosenergioita liittyen ulkoiseen todellisuuteenne. Minäpä selitän tätä yksityiskohtaisemmin, jottei kukaan saa paniikkikohtausta! Maaliskuu on luonteeltaan feminiininen, ja niin intensiivinen kuin se onkin, huomionne on sisällä. Se liittyy Jumalattaren voimaan, Jumalattaren kykyyn hoivata sisäistä lasta. Kyse on siis sen löytämisestä, mitä sisällänne on, mikä on aitoa. Ja sitten huhtikuussa kaikki mitä on ollut sisällänne, ilmestyy ulkoiseen todellisuuteenne.
Maskuliininen voima ryhtyy toimiin ja asioita materialisoituu, rakenteita laitetaan paikoilleen ja se mitä kohti olette työskennelleet aina tammikuusta 4.4. saakka, juurtuu yhtäkkiä. Saattaa vaikuttaa siltä, että elämässänne tapahtuu mullistus, mutta tapahtuu niin, että se minkä kanssa olette työskennelleet sisäisesti, ilmentyy nyt ulkoisesti. Odottakaa siksi innolla todella upeita muutoksia elämässänne, koska nyt energia liikkuu, teillä on tunne elämänne liikkumisesta ja voitte päästä liikkeelle.