Minerwa
|
|
« Vastaus #6750 : 28.05.2009 17:31:09 » |
|
Hauskaa lomaa Saturnalia ... kade, kade, kade... en onneksi ole yhtään
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #6751 : 28.05.2009 17:52:34 » |
|
Huomenna viimeinen työpäivä Hautausmaalla ja sit alkaa 2kk kesäloma Tässä oottelen et sisko tulee kotiin käymään.. kiva nähdä sitäki, vaikka yleensä mulla menee siihen hermot aika nopeesti.. siinä on paljon vaakaa ja se selostaa ja selostaa ja ääääh. Mä oon huomannu etten ite hirveesti jaksa puhua,vaanku tietyssä kaveri porukassa. Muuten istuskelen mieluummin hiljaa ja kuuntelen ja mietiskelen Mutta ei sitä loputonta pälätystäkään jaksa kokoaikaa En muuten mennyt töihin tänään,lähdettiin kaverinkaa shoppailee ja löysin kaks ihanaa kesäpaitaa ja upeet korvikset
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #6752 : 28.05.2009 21:55:22 » |
|
IHANAA! Mä oon niin onnellinen siitä, että kun meillä on koulun puolesta valmistumisjuhla 12. päivä, niin lähden siitä parin päivän päästä kotikonnuille Virdoissiin.. Ja että mun molemmat siskot on siellä kanssa ja äiti lupas ostaa ainekset niin voin leipoo itselleni mieleisen kakun ja jotain muuta.. Ja mun mummo oli antanu siskolle rahaa ja pyytänyt siirtään mun tilille, voi rakkaus näitä ihmisiä! Tottakai pyydän mummonkin käymään meillä, jos joku sitä kuskaisi ja sitten meen sen luona käymään, se aina tykkää niin paljon kun mä syön reippaasti (se hössöttää aina tarjoiltavien kanssa ja vieraat on sitä parempia, mitä enemmän ne syö.. ) Miten mä oonkaan ikävöinyt äitiä ja siskoja kun näin ne viimeks joskus maaliskuussa!! (no yleensä ollaan kyl nähty vielä harvemmin).. Mutta nyt on vaan jotenkin tullut voimakkaampana kuin koskaan, koti-ikävä.. Näen mun parhaan ystävän sitten kanssa, se jonka kanssa ollaan oltu kuin paita ja peppu 4-vuotiaista lähtien! Kyllä nyt on ilo rinnassa! Tuntuu että vuosi vuodelta arvostaa ja rakastaa enemmän niitä kaikkein tärkeimpiä ihmisiä ja ihan jo hehkuu siitä ajatuksesta että pääsee kohta istuun saman pöydän ääreen heidän kanssa, mä nautin siitä, vaikka ei tehtäis tai puhuttais mitään sen ihmeellisempää! Se on kuitenkin laatuaikaa!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #6754 : 29.05.2009 12:38:00 » |
|
Huh...? Miten voi olla mahdollista, että Suomen Kelaan ei pääse puhelimitse läpi, vaan että; "kaikki linjamme ovat varattuja, soita hetken päästä uudelleen" ja/tai sitten että puhelimeen ei vastaa kukaan muu kuin keskus??!!
Ja tämä jo päiviä ja olen yrittänyt soittaa "hetken kuluttua", joka tarkoittaa n. 5 min välein.
Mitä siellä on tapahtunut, kornia, mutta kaikki työttömät ylityöllistää ne? Se on kuule nyt niin, ettei sinun auta kun tulla itse paikanpäälle selvittämään asia. Ei sitä tuolla lailla soittelemalla, pikaisesti ja asiat äkkiä hoituen, Suomessa asioita hoideta..
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #6755 : 29.05.2009 13:07:49 » |
|
No shaakeli, alkaa olla turhauttavaa! Soitin viimeisimmän kaupungin, jossa olen suomessa asunut, paikallistoimistoon suoraan ja sanoin, että asun itävallassa, tarvitsen E104-todistuksen, (olen nimittäin kadottanut alkuperäisen muuton yhteydessä ja olen uusimassa sairausvakuutukseni) voitko lähettää sen tänne? ja vastaus toisessa päässä, HUOM! Kelan asiantuntijan vastaus;
".....öööööh..... mikä se on?"
No sitten selitin, että, kuuluakseen jonkun toisen EU-maan sairausvakuutuksen piiriin, pohjoismaalaisten ja muista EU-/ETAmaista muuttavien tulee hankkia lähtömaan sosiaaliturvaviranomaiselta E104-todistus, josta käy ilmi vähintään kuuden kuukauden vakuutusaika toisessa EU-/ETA-maassa.
....niin vastaus;
"......öööööh.... mitä varten se on...?"
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No sitten se (kait?) tajuaa ja sanoo, että laittaa sen ensiviikolla (miksi hemmetissä sitä ei voi laittaa tänään?!!) postiin ja on jo lopettelemassa puhelua johon minä, että eihän sinulla ole edes osoitettani ja se siihen, että; "...öööööh.... niin joo....osoite tietenkin...."
Ei tajutonta!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lionheart
|
|
« Vastaus #6756 : 29.05.2009 13:09:37 » |
|
Mää paistan lättyjä! Hihhihhiiiiii.. Mul menee helvetin lujaa nykysin. Äsken tulin poikakaverilt himaan ja huomen, ellei jo tänää, lähren kavereitten kans baaaariiiiin! Mutjoo, lättyjä lettuja tai räiskäleitä, miten ikinä se sinun suussasi taipuu, samalta ne kaikki maistuu, teille tarjoilen siis!
|
|
|
tallennettu
|
, in in in , in in in , in , in Punainen Solaarinen Lohikäärme
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #6757 : 29.05.2009 13:32:35 » |
|
Ja mä söin äsken sushia.. Oon oppinut tykkäämään siitä! Sain luettua Piedrajoen rannalla istuin ja itkin loppuun ja nyt alotan Portobellon noidan .. Ajattelin nyt käydä Paulo Coelhon tuotantoa pääpiirteittäin läpi, sitten suunnitelmissa lukee Mika Waltaria (Sinuhe egyptiläisen oon lukenut) ja sitten Herman Hesseä (Arosuden oon lukenut).. Sitten aion lukea tuontuon, mikäs tää on, tämä klassikko.. Tuntematon sotilas, koska sitä en oo ikinä lukenut. Tää on ihanaa kun nyt voi taas alkaa lukeen, ilman että tuntis pistoa sydämessä siitä, että lukee jotain muuta kuin koulukirjoja!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #6762 : 29.05.2009 17:00:27 » |
|
Ainahan niissä on se maksu per minuutti tai muuta extraa.. Pahimmillaan olen joutunut odottamaan jonkun pari tuntia ja sitten riitti -onneksi oli silloin kännyliittymä samalta operaattorilta joten ei mennyt maksua. En siis tuntitolkulla jonottanut putkeen mutta katkaisin aina puhelun jonkun puolen tunnin jälkeen ja soitin kohta uudestaan.
Kyllä se silti maksaa, vaatii työvoimaa ja työtä, että pystyy jonottamaan puhelua vaikkakin sitten asiakas operaattorin piikkiin. Se ei muuten olisi edes mahdollista.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #6764 : 29.05.2009 17:25:26 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
|