Pystyykö jouskarin taustoja selvittämään mitenkään? Mua ainakin kiinnostaisi, että miten se on aikaisemmissa suhteissaan käyttäytynyt.. Näyttää siltä, että ensin se syttyy ja sitten tasaisen palamisen sijasta on jotain ihan muuta.
Happikato saattaa iskeä ihan kunnolla jos menet sen kanssa naikkuun
Tosin saahan se tietty riehua suuntaan jos toiseenkin -senkun vaan itse vaihtaa maisemaa kunnes räjähdys hiipuu-, mutta tosi kiva jos ei ikinä tiedä et mistä ja milloin se räjähtää.
No niinpa, siinahan se on, kun ei voi tietaa, mista se saa aiheen rajahtaa.
Mulla on sellainen tunne, etta se ei osaa elaa tasaista ja onnellista elamaa,
vaan jostain on haettava jannitysta ja dramaa.
Olen itsekin taipuvainen siihen, mutta ma olen oppinut taas vastaanottamaan
niin paljon hyvaa ja vaadin itselleni hyvaa ja parasta ja olen niin mukavuudenhaluinen,
etta mua ei kiinnosta keikuttaa venetta joka olemattomasta pikkujutuista.
Kokonaisuus ratkaisee ja hyvaolo, ei jokin pikku juttu jossain,
josta pitaa koko homma kaantaa ylosalaisin.
Sen taustat ovat esimerkilliset, siis mita tulee sen sosiaalisiin piireihin,
mutta kukaan ei tieda varmasti sen parisuhteista muuta kuin sen,
etta naisia on ollut paljon, tullut ja mennyt.
Ainoa enempi tieto on eraan Itavaltalaisen ministerin vaimolta illanistujaisissa,
etta kaikin puolin mukava mies, mutta on hiukan playboy.
Voihan se olla playboy-maineinen siksi, etta ne naiset ei vain ole kestanyt sita
ja silla on ollut kiire ottaa uusi tilalle ego-syista.
Tosin tassa on viela se vara otettava huomioon ennen tuomitsemista,
etta tama valimatka ei ole hanelle helppo, alkoholilla on luultavasti ollut osuutta asiaan
noihin soittoihin, onhan ne tulleet aikaan, jolloin Wienissa bailataan
ja tunnekuohu on tullut jostain Wienilais-spekulaatiosta, joita ne ihmiset siella rakastavat.
Asiaa vain ei tee helpoksi se, etta mun perhe on kaantanyt sille selan kokonaan
ja perheeni tuntien, se ei tule koskaan olemaan toisin ja se ei tule olemaan helppoa.
Kahden tatini aviomiehille perheeni ei laheta kutsuja, eika puhuta
ja molemmat ovat olleet naimisissa yli 30 vuotta miestensa kanssa.
Tatini tulevat esim. haihin ja hautajaisiin ilman miestaan yksin tai lasten kanssa.
Laitoin Jouskarille vastauksen sen meiliin. Pitkasti kirjoitin, toivottavasti en liian pitkasti,
etta se jotain siita edes tajuaa.
Esitin perheeni toivomuksen, etta he eivat halua olla missaan tekemisissa hanen kanssaan,
eivatka osallistu mahdollisiin haihin. Tosin mina olen vapaa tekemaan omat valintani.