Päivi
|
|
« Vastaus #870 : 12.04.2008 09:07:55 » |
|
chandra no mä näen sun henkilönä joka tekee kaiken täydestä sydämmestään (rakastavaiset), kortti kuvastaa myös sitä vanhan taakse jättämistä Kuolema joka raivaa tietä uudelle ja ehkä se kuu varoittaa sua siitä että epäilet alitajuntaa/unia yms ..vähä niinq saat oivalluksen mutta epäilet itseäsi.. niin ja huomenta vaan
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #871 : 12.04.2008 09:09:52 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #872 : 12.04.2008 09:23:48 » |
|
Kiitos I-Ronia! Tuotahan juuri olen tekemässä,enkä näe sitä nenäni edessä. Jollekin toiselle olisin sanonut melkeinpä samoin sanoin. Eikö ole kummallista tämä itsensä kanssa aika ajoin solmuuntuminen? Aaviisuista ehtii jo tulla ikävä,mutta kuunnellaan levyjä sitten sillä välin ja pidetään yöllisiä pippaloita. Nyt menen alitajuntaani kurkistamaan ja lepäämään,kun tuo jyrinä loppui. En uskalla edes katsoa,minkä puun tappoivat.Ja menikö kokonaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #873 : 12.04.2008 09:27:20 » |
|
Iloisaa ja valoisaa viikonloppua - kaikenlaisten valintojen merkeissä jk. klikkaa liitekuva " eloon"
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.04.2008 09:33:06 kirjoittanut Aaviisuinen »
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #874 : 12.04.2008 09:36:19 » |
|
Jep Viisuiseni! Tuota valintaapa hyvinkin tarkoitin. Yksinkertaista ja selkeää tekstiä,mutta toteuttaminen vaatii kyllä hienoista tarkkaavaisuutta,jopa ajatuksiltaankin. Ihanaa viikonloppua pikkuisten kanssa!
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.04.2008 10:50:40 kirjoittanut Chandra »
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #875 : 12.04.2008 09:40:58 » |
|
Jep Viisuiseni! Tuota valintaapa hyvinkin tarkoitin. Yksinkertaista ja selkeää tekstiä,mutta toteuttaminen vaatii kyllä hienoista tarkkaavaisuutta,jopa ajatuksiltaankin. Ihanaa viikomloppua pikkuisten kanssa!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #876 : 12.04.2008 10:06:16 » |
|
vähän arastellut tota tulkitsemista, jtn epävarmuuttaa ollut vaikka silloin meditaatiossa sanottiinkin siitä selvänäköisyydestä, tuli vaan vastaukset ajatuksina päähän, monasti kyllä tunteina ja kuvina. Olis kyllä helmee jos osais ittelleen tulkita mutta kun en nää metsää puilta
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #877 : 12.04.2008 10:55:12 » |
|
Luulen ettei juurikaan kukaan näe. Ei ainakaan ne selvännäkijät,joitten kanssa olen ollut tekemisissä. Kysyin jo syntyessään tämän lahjan saaneelta nyt hieman vanhemmalta mieheltä jo,että näetkö itsellesi. Ei näe,samoin ovat muut tutuiksi tulleet näkijät sanoneet. Ehkä siinä suojellaan ja pidetään myös oppitunnilla meitä ihmisiä. Olisi kovin helppoa valita aina se oikea tie jos näkisi mitä seuraamuksia on.Ja jäisivät kalliit kokemuksen kautta tulleet opit oppimatta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #878 : 12.04.2008 11:00:17 » |
|
Huomenta! Tulipa nukuttua pitkään... eikä oo mitään suunnitelmia vielä tällepäivälle,paitsi poikakaverin luona varmaan "pitää" käydä pyörähtämässä. Chandra,nyt mulla ainakin olis aikaa siihen reikihoito juttuun!
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #879 : 12.04.2008 11:03:28 » |
|
Kirjoitan sinulle yv:n KENGURUROTTA!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #880 : 12.04.2008 11:18:47 » |
|
Niin,tuo telepaattinen yhteys toimii kyllä loistavasti minullakin. Joskus ihan hämmästyttävästi joittenkin kanssa. Voin esim.kirjoittaa tekstaria,niin toinen soittaa samalla. Tai lähetetään yhtä aikaa sähköpostia. Ja se on voimistunut hyvin paljon. Ei kait kukaan pian enää tarvita kännyköitä ja tietsikkaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #881 : 12.04.2008 12:29:29 » |
|
Terveisiä meditaatiosta tänään lopetin negatiivisuuteni ja puhdistin chakrani ja täytin itseni valolla. kaikkee ajatusta sitä tuleekin kun sen jälkeen piti "puhdistaa" nurkka missä on jalkalamppu ilman lamppua (piti laittaa uusi) ja sitten suitsukkeella kiertää läpi nurkat että huspois negatiivisuus, jotenkin siihen jäänyt pyörimään kun tuntuu että koko ajan vaan jtn sontaa tulee,opin että negatiivisessa on piilovaikutus hyvälle. olipa taas hankalasti kerrottu mutta toivottavasti joku ees älys onneksi täällä sitten voimme nähdä toinen toisillemme, "rapsuta mun selkää niin mää rapsutan sitte sun " selvemmin näen asioita ihmisille jotka tunnen, osaan soittaa silloin kun toinen painii jonkun asian kanssa.. tänään sitten neitsyys meni vähemmän tutulle "kertoessa" :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #882 : 12.04.2008 13:34:29 » |
|
Täällähän aina töräytetään hyvän tuoksuiset kahvit. Mutta missä pannu, siis oikea kahvipannu? Kun minä olen niin nirso, kait vanhoilta Kyöpelinvuoriajoilta, että pitää olla kunnon pannukahvia. Nuo nykyaikaiset minua aina närästävät, jokin kaasu alkaa kuplimaan. Ne pitää kiehauttaa ne sakat, sitten niistä on irronnut oikeat aineet ja turhat kaasut pöllynneet ilmaan, eivät ole kurkkutorvea kiusaamassa. Uskokaa vain tätä 'akkaa'! Muuten meditaatiossa olin minäkin eilen, joukkosellaisessa ja eräs meistä 'karkasi' käsistämme tuonne etelän saarille asti ja alkoi kauheasti itkeä. Odotimme hiljaa ja sitten jatkoimme. Oikeastaan se oli sellainen meditatiivinen hoito. Kaunista on se, miten ryhmä toimii luottavasti ja ymmärtävästi!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #883 : 12.04.2008 14:14:49 » |
|
Vai pannukahvet miulla taas alkaa kädet tärrään pannukahveesta Jospa täällä ois kaik pelit ja vehkeet... pannu, keitin, moccamasterit yms. Ottakeehan, toin tummaa suklaata tullessani... nam! Jostakin syystä on tuo kitalaki alkanut vaatimaan sellaista ja vaalea maistuu muka voille Kahvetta ja tummaa suklaata suussa, tiedossa makunautinto : Pistäydyin tänne hetkeksi rauhoittuun ja sitten jatkan taas opiskeluani... tärkeä tentti tulossa Pienet katkot lukemisessa luo tiettyä järjestystä päähän ja jaksaa kauemmin. Tarkka saa olla, että aikataulussa pysytään kumminkin... priorisointia ja organisointia oikein olantakaa...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #884 : 12.04.2008 15:01:56 » |
|
Ihanaa! Kaikki opiskelijat ratsastavat tulevaisuuden siivillä! Ja näkevät maailmaa avoimemmin aina kun yksi este on ylitetty. Ja kumartavat hyvin kunnioitettavasti omalle hyvälle minälleen! Ai mikä tilaisuus se aina onkaan!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|