Tiigris
|
|
« Vastaus #8985 : 31.03.2009 18:33:18 » |
|
En oo pitkään aikaan ollut näinkin pitkää aikaa kiinnostunut yhdestä ja samasta miehestä ilman että tulee ihan hillitöntä pakoreaktiota. En mä nyt tiedä edelleenkään mitä tämä on hyvän ystävyyden, luottamuksen ja turvallisuuden tunteen lisäksi - tarvitaanko edes muuta?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #8986 : 31.03.2009 18:53:00 » |
|
Onks teistä kukaan huomannut, että elämä ei oikeesti ole mitenkään hauskaa? Mä olen yrittänyt ohittaa sen faktan, mutta kun ympäristö jatkuvasti toistaa samaa laulua niin en mä voi enää ohittaa, että niin se on. No voi pöh.... Eihän elämä voi olla hauskaa koko ajan mutta jonkin sortin mielenrauhan ja hyväksynnän elämän monimuotoisuutta kohtaan pystyy kehittämään. Siis sellaisen, että okei, asiat ei juuri koskaan mene niin kuin ehkä oletin, mutta kaikki on silti ihan ok. Jo jatkuvasti tulee pettymyksiä, niin sitten pitää jo kiinnittää huomiota omiin odotuksiin, että ovatko ne kenties liian korkealla sfääreissä. Toki minäkin mummola-keikoilla toivoisin että niissä mummojen vaipoissa olisi vaikka suloisia ruusuntuoksuisia kissanpentuja, mutta mutta... Se ei vain mene niin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #8987 : 31.03.2009 19:58:15 » |
|
Onks teistä kukaan huomannut, että elämä ei oikeesti ole mitenkään hauskaa? Mä olen yrittänyt ohittaa sen faktan, mutta kun ympäristö jatkuvasti toistaa samaa laulua niin en mä voi enää ohittaa, että niin se on. Oon huomannut! ja stna että yks tyyppi kiristää mun hermot niin että Kun kohta otan puhelimen käteeni ja soitan,ei tuu enää nättiä tekstiä!!!!!!!!!!!!PRKL!!!!!! MIKÄ ihmisiä vaivaa??!!Ja Mikä mua vaivaa? hermolomalle kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitooos.
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #8988 : 01.04.2009 07:32:06 » |
|
Joo mä ymmärrän ton ajatuksen, mutta kun ... siis nyt kyse on siitä että mut lomautetaan. Ei se niin big deal ole, mutta kun katsoo tätä elämää taaksepäin niin vttu kun kaikki pska kolahtaa aina omaan nilkkaan. Siis harvemmin kun jotain maailmalla tapahtuu, se ei kosketa minua. Vttu mikä karma. Ja sitten on niitä, joilla menee AINA HYVIN. Mä olen 33 vuotta elänyt niin etten aikonut olla katkera, mutta nyt mä en enää jaksa. MÄ OLEN KATKERA. Maistuu karvaalle. Hei, Saturnalia äläs nyt. Tiedän miltä sinusta tuntuu. En sano, että tiedän mitä on tulla lomautetuksi, mutta tiedän miltä se sinusta tuntuu. ÄLÄ perketi Incawoman anna periksi sille tunteella, että voi vitun karma. Saakeli jos tietäisit minkämoiset taistelut olen itse tässä elämässä käynyt läpi, niin sanon, että HUH-HUH-HUH = selvinnyt ihmeen kaupalla.
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #8989 : 01.04.2009 07:48:27 » |
|
hei Saturnalia
sanotaan että sielu valitsee itse kaikki kokemukset, koska tietää minne olet menossa.. olen tässä jutskaillut parantamis/ regressioasioista taas
tapasin henkilön (henkisesti vahva) jolla oli kaikki asiat ok ulkomailla, sitten alkoi tulla stoppia kun henkinen tie aukesi.. > valitsi toisen uran jne.. > palasi kotimaahan, onnellinen
eihän nyt Peru voi olla ainoa paikka missä skulaa?
jos minut lomautetaan, otan sen hyvänä juttuna, saanpa lepoa.. tiedän että pääsen taas töihin ja rahaan, aina ; sitäpaitsi JUURI lomautus - tai sapatti - antaa loistavaa aikaa tutkia sieluaan, ymmärtää JA pitää hauskaa > mitä todella olet tekemässä täällä, mitä eri tapoja on saada rahaa/millaista työtä, jne..
minullakin sellainen fiilis että moni henkilö, taho jotenkin saa elämäniloa alas, mutta eivätpä onnistu; eilen aamulla yrittivät, ja illalla sain asiaan perspektiiviä ja henkistä voimaa taas kohdata eräitä huomenna (>päästä irti se mikä ei kuulu elämääsi); olen kuitenkin pohjimmiltani in charge ja iloinen ja huvittunut kaikesta, tosin helpompaa se on matkalla kuin arjessa, missään
think about
mietittäiskö porukalla miten henkiset ihmiset saisi kaiken toimimaan, aineellisen ja henkisen? täälläkin monella on kokemusta ja selvänäkökykyä jne? meillä jos kenellä on voima ja valta, muistakaa; Luoja itse kokemassa aineellista leikkiä, erillisyyttä, luomista jne
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.04.2009 08:24:12 kirjoittanut ^^star^^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #8990 : 01.04.2009 08:25:44 » |
|
Tänään on jännä päivä töissä Tutut ihmiset oli eilen viimeistä päivää töissä Ja nyt pitäs sit alkaa tutustua uuteen työporukkaan... Meitä tulee olemaan ihan liikaa työntekijöitä, ei varmaan riitä mitään tekemistä mutta eipä se mitään,mä voin viettää aikani istuskellen ja miettien : Tuli rahaakin tilille pitkästä aikaa,mihinhän sitä lähtis reissuun SATURNALIA : mä yritän vaikeina aikoina ajatella että jokainen loppujen lopuks joutuu kärsimään yhtä paljon,jos ei tässä elämässä niin sitten seuraavassa tai on jo kärsinyt menneissä elämissään paljon.
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #8991 : 01.04.2009 08:27:32 » |
|
sanovat että ilman kärsimystä henkisyys, Jumala ym ei oikein aukea.. silmät pysyy kiinni.. ja kun alkaa tapahtua, voi tapahtua paljon.. johdatus.. asiat selviävät, tulee voimaa.. kertokaa vaikka kivoja kokemuksia siitä miten asiat alkoikin sujua.. uudestaan..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #8992 : 01.04.2009 09:15:45 » |
|
Kiitos Emelia tiedosta. Täytyypi tämän koneen sielunelämää tutkia syvemmältä..
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #8993 : 01.04.2009 10:11:00 » |
|
Hei kaikkille tasapuolisesti MINULLA ON SYNTTÄRI Eli kakku pöytää (paljon suklaamunia, vai mitä Tuuli-Hiuksissa?), kuohua lasiin, pahvitötterö päähän ja kynttilöihin valkeaa Ei vaiska, töihin menossa viettään syntymäpäivää... eli se ei ole aprillipila Saturnalia - monet kommentoivat sinulle ja mie nyökytän päätäni täällä... periks ei anneta Pistän sinulle yv.n
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #8994 : 01.04.2009 10:37:54 » |
|
Kiitos kaunis, kultainen Saturnalia Ei ole pila... vuoden vanhempi kurttuakka tuolta peilistä kurkkas aamulla
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #8995 : 01.04.2009 10:51:14 » |
|
Ja minä olen kanssa jossain määrin ollut kiinnostunut kulttuuriantropologiasta. Joo, ei se taiteilijan tiekään ole kivetön. Mutta perkele, minä en kun vain uurran ja uurran. Ja kyllä Saturnaliassa on tahdon voimaa, kyllä perkeeti on. Vaikka en olekaan Saturnaliaa vuosia tuntenutkaan niin olen huomannut kuinka hän rakastaa työtänsä. Kuka muu sanoo tipauttavansa kyyneleitä kun työ on noin rakastettavaa!? Se työ on hemmetin mielenkiintoisen kuuloista, totta vie!
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #8996 : 01.04.2009 11:16:19 » |
|
Saturalia, auttaako jos katsoo niinpäin noita turpaanvetoja ja kuhmuja, että tiedät ainakin mitä ET halua? Ja kun ne karsii pois, jää vain se mitä haluaa ..no joo, ei ehkä ihan parhaimmasta päästä tämä ajatus Kide, paljon onnea!!!
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #8997 : 01.04.2009 11:17:49 » |
|
Mitäs se sellainenkaan elämä ois, jos se ois yhtä suoraviivaista, vailla kuoppia ja mutkia? Onhan noita mullakin ollut ihan kiitettävän laisesti. Niistä kuopista minä vain sitten löysin sen elämän suolan. Tarvittavassa määrin "hullu", en kaavoihin niin kangistunut, oman polun kulkija = TH
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #8998 : 01.04.2009 11:19:09 » |
|
Hei kaikkille tasapuolisesti MINULLA ON SYNTTÄRI Eli kakku pöytää (paljon suklaamunia, vai mitä Tuuli-Hiuksissa?), kuohua lasiin, pahvitötterö päähän ja kynttilöihin valkeaa Ei vaiska, töihin menossa viettään syntymäpäivää... eli se ei ole aprillipila Saturnalia - monet kommentoivat sinulle ja mie nyökytän päätäni täällä... periks ei anneta Pistän sinulle yv.n ONNEA KIDE! Oisit tullut hehkuttaan oinastopikkiin. Mulla oli synttärit viime viikolla Pidin pikku kemut. Hitsi kun tulee kirjoitusvirheitä
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.04.2009 11:22:39 kirjoittanut Tuuli-Hiuksissa »
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
T-H