*Kide*
|
|
« Vastaus #9000 : 01.04.2009 13:33:14 » |
|
Eppana ja Tuuli-Hiuksissa, kiitos Kahvit juodaan kahvi- ja teetuvassa, siksi tänne tuulettamaan tuli.. ja kappas, joku tuonut noita narsissejakin (tuoksuvia) tuohon pöydälle... ihanaa vaikka hei, meillä höytäilee lunta ja on niin kalsaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #9001 : 01.04.2009 13:40:55 » |
|
Kide: Tehän ootte jo kunnolla etujassa pääsiäisvieton Aion se minäkin munia, siis suklaamunia ostaa tänne. Ajattelin sellaisen iso vuoren kokoisen munakuorman kasata
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #9002 : 01.04.2009 13:50:57 » |
|
Juu, juu... on se itse aika niin äkkiä ohi, että täytyy aloittaa varhain. Niin ehtii kyllästyyn ja sitten aloittaa Vappu Iso kasa muni, JOO... oisko se kukko jääny mihinkään... : ...tai pupu...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #9004 : 01.04.2009 16:38:04 » |
|
Sulla on ollut puutetta lihasta. Hyvä tyttö, syö vaan, Saturnlia Joko on mieli yhtään iloisempi kun sait potkan verran lihaa?
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #9005 : 01.04.2009 18:10:19 » |
|
olen edelleen samaa mieltä kuin aamulla.. sitten kävin kuuntelemassa mm Mercuri Urvalin konsultin luentoa, ja kyllähän kaikki tuutit jauhaa lamaa.. onhan se sikäli mahdollista että se vaikuttaa työnsaantiin vaikka miten visualisoisi.. oma päätös vaan on se sapattiaika, anyway..
viimeksikin löytyi työvaikeuksien jälkeen tosi uskomaton duuni.. että kyllä sellaista tapahtuu. odottelen seuraavaa ens vuodelle. nyt on vähän muun aika.. ja onnea kaikille.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #9006 : 01.04.2009 19:08:19 » |
|
Iltaa tupaan Ja ONNEA KIDE! Ihanaa kevät alkoi! Minun mielestä kevät alkaa aina 1.4 Elwyn.... kohtalontoveri Keventää kehonpainoa yritetään täälläkin ....saa sitten kesällä kerätä grilliruoan ja muiden ihanuuksien kanssa talvivarastoa. :
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #9007 : 02.04.2009 06:45:23 » |
|
Huomenta tupahan Raikas aamu ainakin meillä päin, pakkanen nipisti nenua kun sen ulos työnsin Kiitos, Neela ja muut eilisestä... oli hyvät pirskeet Tekis mieli puhista teille yks juttu, mutta taidan laittaa tuonne oman topic´n, jotta voin vaikka myöhemmin siivota sen pois : Höyryventtiili oli kovilla eilen, kun kuulin erään henkilön juttusia... en sitten jaksa ymmärtää ihmisten taipuvaisuutta puhua muiden asioista ja keskittyä niihin... luulisi omissa olevan riittämiin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #9008 : 02.04.2009 06:53:30 » |
|
Jaah, Saturnalia Sulla on pikkasen kevättä rinnassa!
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #9009 : 02.04.2009 19:44:07 » |
|
Nyt on jo helpompi olla kun sain itsearvioinnin kirjoitettua.. Pitipä vaihtaa avattareksi ainakin hetkeksi aikaa kuva karhukissasta (bearcat, binturong) kun se on mun mielestä yksi maailman suloisin otus. Olen fanittanut noita otuksia 10v:sta saakka kun sellaisen kerran telkkarissa näin. Sellainen karvainen rontti, hidas liikkeissään mutta leikkisä ja lempeä kuin mikä. Suloisen ja häijyn näköinen. Siinä ohjelmassa oli puolikesy sellainen binturongi jossain villieläinten hoitokodissa, niin sehän otti ja kiipesi yhden kameramiehen harteille ja alkoi siitä käpälöimään sitä sellaista isoa mikrofonia, jota erillinen kaveri oli pitelemässä. Aika huvittava tapaus oli. http://www.hilozoo.com/animals/A_binturong.htm
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #9010 : 03.04.2009 14:44:44 » |
|
pakko kysyä.. miten allaoleva toimii teillä.. tämä on tätä Mikael-kanavointia.. Rakkaat ystävät, asteittain olette alkaneet nähdä, että te ette ole rahaksi kutsutun järjestelmän orjia, vaan teitä tuetaan ja tarpeenne tyydytään aina, kun otatte mestaruutenne ja luotatte Lähteen jumalaisen valon luovan ja ilmentävän sen, mitä tarvitaan elämänne ylläpitämiseksi. On ollut voimakas harhakuva siitä, että raha luo tuvallisuutta, ja rakkaat ystävät, olette tehneet kovasti työtä vapautuaksenne tuosta harhasta ja nähdäksenne, että jumalaisen rakkauden ja yltäkylläisyyden virta turvaa tarpeenne ja raha on ainoastaan vaihdon symboli tässä prosessissa.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #9011 : 03.04.2009 16:17:57 » |
|
Anaaliin sattuu. Olen kai analiinin tarpeessa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #9012 : 03.04.2009 16:27:17 » |
|
pakko kysyä.. miten allaoleva toimii teillä.. tämä on tätä Mikael-kanavointia.. Rakkaat ystävät, asteittain olette alkaneet nähdä, että te ette ole rahaksi kutsutun järjestelmän orjia, vaan teitä tuetaan ja tarpeenne tyydytään aina, kun otatte mestaruutenne ja luotatte Lähteen jumalaisen valon luovan ja ilmentävän sen, mitä tarvitaan elämänne ylläpitämiseksi. On ollut voimakas harhakuva siitä, että raha luo tuvallisuutta, ja rakkaat ystävät, olette tehneet kovasti työtä vapautuaksenne tuosta harhasta ja nähdäksenne, että jumalaisen rakkauden ja yltäkylläisyyden virta turvaa tarpeenne ja raha on ainoastaan vaihdon symboli tässä prosessissa. No siis, mä olen huomannut, että rahasta on oikeasti turha murehtia. Elin 3 viikkoa silleen, että tilillä oli alle 5€, mutta en ollut yhtään stressinä siitä, koska ruokaa on kaapeissa ja bensaa tankissa ja laskuja ei ole nyt.... En puhunut kellekään mitään mun rahatilanteesta. Noh, toissa vai sitä edellisenä viikonloppuna mä pelastin mun entisen jouskari-miesystävän majottamalla sen yhdeksi yöksi kun se oli lukinnut itsensä ulos. Noh, se kävi sitten aamulla ruokakaupassa ja osti mun jääkaapin täyteen safkaa vaikka en pyytänyt! Ja viime viikonloppuna sisko oli laittanut mun tilille rahaa, vaikka en ollut pyytänyt. Nyt pari päivää sitten tuli mummolta pääsiäiskortti jonka välissä oli 50€ seteli.. Ja tosiaan mun suku ei ole mikään rikas, siskojen kanssa laitellaan aina tavasta toistemme tileille rahaa pyytämättä, sen mukaan kellä millonkin sattuu olemaan "ylimäärästä", sama juttu äidin kanssa, eikä me koskaan lasketa, että joku olis velkaa jollekin. Raha kiertää ja yhteishenki pelaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #9014 : 03.04.2009 16:53:09 » |
|
Olen huomannut kuinka vähälläkin rahalla ihminen voi tulla toimeen. Toki se siinä vaihessa hakkaa vastaan kun tahtois ulkomaille, mutta aika se tulee joskus sillekin matkalle
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
|