eppana
|
|
« Vastaus #9510 : 12.06.2009 10:27:37 » |
|
Länsimaalainen sorkka- ja kiinalainen kavio pystyssä Lionheartille. Viikkohoroskooppi osu eilen täysillä..oliko jollain muulla sama? Oinas Hetkellinen melankolia ja surumielisyys ovat merkkejä tarpeestasi hiljentyä katselemaan elämää omasta tilanteestasi käsin. Nämä tunteet ovat arvokkaita oppaita matkalla kohti itsesi rakastamista eikä niissä ole mitään negatiivista. Koko päivä oli tunteiden tuulimyllyä. Tais alkaa siitä kun yöllä pääsin käymään lapsuudenystävän haudalla, mutta jatkui koko päivän. Eka parku tuli Serraanoksia katsellessa Ystävän koiralle kävin faunattaressa etsimässä frisbiitä ja satuin huomaamaan jonkun mini-hamsterin, jonka terraarioon/häkkiin oli kirjoitettu kuvaukseksi"Erakko" . Kyllä katso pikkusen pitkään myyjä siellä (entinen työkaveri ), kun aloin täysillä parkumaan siinä häkin edessä. Tuli kysymään oonko ok ja sain soperrettua kuinka "komppaan tota mini-karvaläjää" Ilme oli näkemisen arvoinen taitaa pitää mua ihan Tuli vaan niin voimakas liikutus ja samaistumisen tunne sitä kuvausta kohtaan-ja hamsteria. Jos mun elämää vois samanlailla tarkastella, niin kyllä siinäkin toi erakko-lappu olis.. Pitäsköhän käydä ostamassa toinen erakko tähän pyörimään
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #9511 : 12.06.2009 10:59:19 » |
|
Kaksonen pitää peukkua pystyssä.. Voi miten tylsää, olisin halunnut olla joku eläin... Aika jotenkin yllättävää jellona, että sinä haet lähihoitajaksi.. Mikäs suuntauminen kiinnostaa, veikkaan ensihoito?? Hei arvatkaa vaan, mä oon meikitön, kampaukseton ja alasti täällä, tunnin päästä pistäs olla vimpan päälle pynttäytyneenä ja mennä valmistujaisjuhlaan hakeen todistus - ei piru, miten mä voin jättää näin viimetinkaan kun hiustenkin kanssa menis helposti tunti... Sitten tuun kirjotteleen tänne ihan turhuuksia, niinku ei olisi kiire.. Noh mutta onneks mä oon tarvittaessa nopea.. Ja onneks tiedän mitkä vaatteet laitan... Toivottavasti meikki onnistuu kerralla.. Kajalin vetäminen ylös on vaikeeta.......... Onneks lakkasin kynnet eilen....... JOoh... Nyt suoristamaan hiuksia!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #9512 : 12.06.2009 11:21:48 » |
|
Kökköä.. Hiukset ei mee mitenkään ja meikki on perseestä...............................
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #9513 : 12.06.2009 14:03:44 » |
|
Hallo!
Elwys, kun muutin viimeisimmästä Hkin asunnostani ulos, (joka oli sellainen homeinen 50-60-luvun taloyhtiö) niin palkkasin ammattilaisen loppusiivoukseen, kun itselläni oli niin hemmetinmoinen kiire muuton kanssa ulkomaille ja työtkin piti siinä vielä hoitaa, niin eikö stna, se vuokraisäntä valita, että loppusiivous oli huono ja ala vaatia, että pitää takuuvuokrat.
Onneksi olin jo siinä vaiheessa sen verran paranoidi jo suomalaisesta vuokraustyylistä, että kun muutin ko. asuntoon, valokuvasin joka vtun nurkan, kaapin ja komeron, lattiat, katot ja putkistot, johdot sun muut.
Näytin kuvat, joista tuli ilmi, että asunto oli paremmassa kunnossa minun jälkeeni, kuin siihen muuttaessani.
(valokuvasin myös lähtiessäni, mahdollista oikeusjuttua vastaan, jos en saa takuita ulos)
Uusin nimittäin joitain kaapistoja, tasoja ja maalautin keltaantuneet seinät.
No sitten se alkoi väittää, että ne kaapit oli asennettu väärin ja siellä oli joku "muka" vesivahinko, koska keittiön putkea oli nirhaistu.
No oikeuteen vedin. 3 kk takuita sen piti maksaa takaisin ja oikeudenkäyntikulut ja sakkoja petoksen yrityksestä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #9514 : 12.06.2009 15:42:07 » |
|
Hehheh.. Ei se ollutkaan mikään ihan pieni juhla kun valmistuneita olikin 400.. Onneks panostin asuun, siellä oli joitakin sen näköisiä ihmisiä jotka ei oikeen olleet ymmärtäneet tulevansa juhlaan..... Kohta lähdetään sitten vähän terassille.. (sateeseen) Ja tottakai juhlamekko päällä... En mä tätä halua vaihtaa!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #9517 : 12.06.2009 21:19:07 » |
|
Onnea Tigru
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #9519 : 13.06.2009 20:50:14 » |
|
ystävä käymässä ja on kurssilla paikassa jossa tapasin erään.. ehdotti että molemmat pyytäisivät anteeksi, sen kun näkisi.. olin juuri sopivan irti miesajatuksista niin eiköhän hän ollut tantra kurssilla joo.. sitten mieli kävi nopeasti tapahtumat läpi ja ei voi kuin ihmetellä miten kummasti kävi.. olisi aika fresh palata tiettyihin pisteisiin ja muuttaa ajan tai tapahtumien kulkua.. tai tavata joku toinen. säästyisi monelta pohdinnalta kieltämättä!
taidan tästä lähteä yölliselle seikkailulle yhteen ashramiin, ihan totta, loppu onkin sitten salaista !
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.06.2009 20:53:24 kirjoittanut ^Conchenn^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #9521 : 14.06.2009 20:25:11 » |
|
ja.. pitikö sitä rakastua joka kerran niin runsaasti? on melkein liiankin helppo lakkauttaa jonkun merkitys, dear Saturn! voisiko vähän säätää liekkiä= eräällä on muuten samoissa huoneissa samoja planeettoja.. kuin itselläni, mutta ei sitte puhuta.. heh, hauskaa illuusiota. no, vauhtiviikonloppu takana ja matkailualaa edessä. juhannus alta pois kiitos. have fun. "olette itse luoneet tilanteenne ja pääsette niistä poiskin" täytyy sanoa että MM kisat tuli ja meni ja se siitä, mystikkoystävälläni oli paljon kiinnostavampaa asiaa.. - voimme tietää, että kaikki on täydellisen jumalaisessa järjestyksessä. Lopussa tapaamme kuitenkin kaikki ja nauramme, itkemme ja halaamme toisiamme.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
kimo
|
|
« Vastaus #9522 : 14.06.2009 20:32:25 » |
|
ja.. pitikö sitä rakastua joka kerran niin runsaasti? Ai, voiko sitä rakastua vaan vähän? Että tällä kertaa vain 30 prossaa täyshuumasta? Miten semmonen noin käytännössä tehdään?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #9523 : 14.06.2009 20:54:06 » |
|
silleen kuin minä, helposti. ettei suunnilleen kukaan käy ja jos, niin tiedostaa jo missä leikissä on..
muuten.. tämä on loistava jos sattuupi niin, että 2 loukkaa toisiaan. Kun nykyinen 3D-todellisuutenne muuttuu 5D:ksi, fyysisen ja ei-fyysisen välinen raja hämärtyy. Ilmentäminen tapahtuu nopeammin! Oletteko valmiita? Oletteko ajatustenne ja tunteidenne ohjaksissa vai hallitsevatko ne edelleen teitä? Voitteko päästää irti menneistä loukkauksista? Tämän artikkelin tarkoitusta varten käytämme esimerkkiä ihmisestä "uhrimoodissa", koska se on yksi vaikeimmista oppitunneistanne. Toivomme kovasti, että parannatte tämän oppitunnin, jotta voitte siirtyä sen yli. Ottakaa vastuu tapahtuneesta, sillä jos jotain tapahtui, niin jollain tasolla veditte tuon kokemuksen elämäänne. Joskus ette ehkä koskaan ymmärrä, miksi teidän oli käytävä tuo oppitunti läpi, mutta olkaa vakuuttuneita siitä, että korkeampi itsenne etsi sen parantamista ja se tekee teille suuren palveluksen. Miten siirtyä yli? Anna anteeksi, rakas ystävä, anna anteeksi itsellesi ja toisille mukana olleille, ja sitten siirryt sujuvasti eteenpäin. Näe oppitunti ja hyväksy oma osasi siinä tai et ikinä pysty päästämään siitä irti. Kyllä, siunaa sitä viisautta, mitä tuo tilanne, asia tai henkilö on tuonut sinulle, ja anna lopun mennä! **jos ajattelee vaikka urheilua tai bisnestä, siellähän on verisiä loukkauksia (konkreettisesti) - mitenhän ne pääsevät tilanteiden yli..
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.06.2009 21:21:35 kirjoittanut ^Conchenn^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #9524 : 14.06.2009 21:30:39 » |
|
Tulipa treenattua BeeGeesin tahtiin kunnes taju meinasi lähteä ja relasin tuossa polttelemalla suitsukkeita, Thailandiassa opittu tapa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|