Tiigris
|
|
« Vastaus #9540 : 16.06.2009 17:47:20 » |
|
Mjaa.. en tarkoita sitä, että joku, josta kirjoitan tunnistaisi tai olisi tunnistettavissa ja siten loukattavissa (haloo..? tuskin omilla nimillään tänne edes nimeäisin, -vaikka tuskin ystäväni paljonkaan edes välittäisi- ja asunhan eri maassakin!), vaan sitä, että jos kirjoitan jostain oman elämäni tapahtumasta, niin millainen valitus -ja reposteluketju taas alkaa juoksemaan eri topiceissa ja sitten jotenkin taas kaikki on minun syytäni? Kyllä minä ymmärsin mitä sinä tarkoitit ja luultavasti sinäkin ymmärsit että puhun hieman eri asiasta.. Sain vain tuosta jutustasi päähän, että minun pitää siivoilla tekstejäni. Hm, no jos vaikka seurustelisin jonkun kanssa ja kirjoittaisin hänestä, niin kyllä hän itsensä niistä kirjoituksista tunnistaisi, ja tunnistaisi minutkin tyylistäni. NÄIN KÄVI. VAHINGOSSA. Joskus sata vuotta sitten, ja siitä tuli niin saatananmoinen sota. Että haloo vaan sinnekin........! Ja Sasha, ne on ne muutamat samat tyypit jotka täällä sinusta provosoituvat niin kovin ja tunnut kyllä nauttivankin siitä, joten älä siinä yhtään kitise ja esitä uhria, vaan ala nyt perkule kirjoittaa sitä blogiasi koska se on ihan viihdyttävää luettavaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #9541 : 16.06.2009 19:22:11 » |
|
Mjaa.. en tarkoita sitä, että joku, josta kirjoitan tunnistaisi tai olisi tunnistettavissa ja siten loukattavissa (haloo..? tuskin omilla nimillään tänne edes nimeäisin, -vaikka tuskin ystäväni paljonkaan edes välittäisi- ja asunhan eri maassakin!), vaan sitä, että jos kirjoitan jostain oman elämäni tapahtumasta, niin millainen valitus -ja reposteluketju taas alkaa juoksemaan eri topiceissa ja sitten jotenkin taas kaikki on minun syytäni? Kyllä minä ymmärsin mitä sinä tarkoitit ja luultavasti sinäkin ymmärsit että puhun hieman eri asiasta.. Sain vain tuosta jutustasi päähän, että minun pitää siivoilla tekstejäni. Hm, no jos vaikka seurustelisin jonkun kanssa ja kirjoittaisin hänestä, niin kyllä hän itsensä niistä kirjoituksista tunnistaisi, ja tunnistaisi minutkin tyylistäni. NÄIN KÄVI. VAHINGOSSA. Joskus sata vuotta sitten, ja siitä tuli niin saatananmoinen sota. Että haloo vaan sinnekin........! Ja Sasha, ne on ne muutamat samat tyypit jotka täällä sinusta provosoituvat niin kovin ja tunnut kyllä nauttivankin siitä, joten älä siinä yhtään kitise ja esitä uhria, vaan ala nyt perkule kirjoittaa sitä blogiasi koska se on ihan viihdyttävää luettavaa. Pöh..! Tosikko-tigris-tänään!
Blogia tulee tänään (ja kerroin vasta eilisestäni!) ja varokaa herkkämieliset, uskovaiset ja umpimieliset! : -voitte menettää paitsi yöunenne, niin myös mielenrauhanne.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #9542 : 16.06.2009 20:26:17 » |
|
No jaa juu, tosikko.. Vähän olen huolissani vaan eräästä asiasta .. Toivon että yksi ei halua kostaa mulle mitään, koska nyt siihen olisi hyvä sauma ....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #9543 : 16.06.2009 21:11:14 » |
|
Blogia tulee tänään (ja kerroin vasta eilisestäni!) ja varokaa herkkämieliset, uskovaiset ja umpimieliset! : -voitte menettää paitsi yöunenne, niin myös mielenrauhanne. Ihanaa! Pääsen Jeesustelemaan, siunailemaan ja Tirkistelemään! PÖH! Hyvä juttu Sasha, olet lajakas kirjallisessa ilmaisussa, joten Anna Mennä! Ja siis Iltaa tupaan kaikille! Jellonalle; kiva kuulla että elämä sujuu ja Tiigris; olet oikein tosissasi ihastunut, kun noin välität.
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
|
Lionheart
|
|
« Vastaus #9545 : 17.06.2009 13:15:31 » |
|
Miks te pidätte blogejanne täällä astrossa? Tai siis onhan seki ihan okei mut ite suosin esim. blogger.comia tai vastaavaa.. Linkin blogiin saa kivasti vaikka profiiliin kotisivuksi Monipuolisemmat mahollisuudet kirjoittamiselle, kuvien ja videoiden lisäämiselle, ulkoasun muokkaamiselle.. Helppoja käyttää ja säätää mieleisekseen.. Fiilistelen lattarimusaa ja juon omatekoista sitruunateelimua. Kaikkee mäki keksin Mut tää o hyvää! Mitäs ihmiset muute juhannuksena? Mä oon koko juhannuksen selvinpäin ekaa kertaa ööh.. olinkoha mä kakstoista ku alotin, en tiä, mut nii Moon aika hyvi lopettanu ton viinan kans läträämisen, viimeks join muistaakseni vappuna, eli yli kuukaus sitten Ja se on aika pirun hyvin multa ku miettii Eiku oltiiha me yks ilta sillo baarissa! No sitä ei lasketa ku en tunnusta olleeni humalassa, ainakaa tarpeeks.. : Mutjoo. Moon aika ylpee itestäni (okei koska en olis, ) nykysin. Love the girl in the mirror Meinasin kirjottaa että meen tupakalle mut sit muistin etten enää polta Tää tupakkalakko on kyllä yhtä tuskaa..
|
|
|
tallennettu
|
, in in in , in in in , in , in Punainen Solaarinen Lohikäärme
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #9546 : 17.06.2009 13:18:07 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #9547 : 17.06.2009 13:20:51 » |
|
Miks te pidätte blogejanne täällä astrossa? Tai siis onhan seki ihan okei mut ite suosin esim. blogger.comia tai vastaavaa.. Linkin blogiin saa kivasti vaikka profiiliin kotisivuksi Monipuolisemmat mahollisuudet kirjoittamiselle, kuvien ja videoiden lisäämiselle, ulkoasun muokkaamiselle.. Helppoja käyttää ja säätää mieleisekseen.. Minä pidän, mutta se blogi on niin riivitöntä menoa jo, (siis se on uncut ja editoimaton versio päivän tapahtumista) etten viitsi mainostaa sitä täällä. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #9548 : 17.06.2009 13:58:48 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #9549 : 17.06.2009 14:09:03 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
rhoda
|
|
« Vastaus #9551 : 17.06.2009 16:11:41 » |
|
No tere taas!
Olipas ihana pidennetty viikonloppu ja pikkuloma -Rantabileitä ja tyttöjuttuja vaikka kuinka pitkästä aikaa ja sitten ah, festarit lakeuksilla! Mitä väliä jos tuli valvottua yli vuorokausi putkeen, istuttua yösydännä neljä tuntia Seinäjoen matkakeskuksen lattialla kun taas sai hurmostella eturivissä herra Luolan lavasäteilyn lämmössä, oijoi! Huh, vähän on kylki ja kädet damagea ottaneet mutta oli se sen arvoista.
Nyt onkin sitten paluuta arkeen eikä konttorilla keekoilu nappais sitten yhtääään..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #9552 : 17.06.2009 18:01:41 » |
|
minäKIN vilkaisin Sashan blogin, aika harmitonta tavaraa, ei mitään maan mullistavaa, en tiedä miksi sen pitäisi nostattaa mitään fiilistä kenessäkään? tosin en itse oikeen pääse nettiblogien jujuun ineen.. no itsellä lähinnä noita yritys/ verotus/ pankkikuvioita, joten en voi shokeerata ketään taaskaan, anteeksi... paitsi itseäni, jos alan laajentaa jo Tanskaan, ihme markkinatutkimuksiin tässä pitää osallistua,.. Your Numeroscope - Today, June 17, 2009 While you may often find that you are more focused on the initiation of projects than finances, this part of your life needs consideration, as well. This is an 8-Day and money will undoubtedly come up in one way or another. Take time to review this area today, as monetary gains will be needed for your next undertaking. Further, you need to take care of your own financial affairs to ensure security for yourself and family. Don't overlook this area as you go about your day, One.
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.06.2009 18:53:56 kirjoittanut ^Conchenn^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #9553 : 17.06.2009 19:07:46 » |
|
Mua jännittää niin pirusti..............
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #9554 : 17.06.2009 19:13:56 » |
|
Iltaa! Tiigris hengittää syyyyvääään! Mulla on LOMA!
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
|