Kaikki menee niiiiiiiiiin hyvin...
Musta kyllä tuntuu että skorppari odottaa mun ottavan kaikki eteenpäin menevät askeleet,
mutta se on ihan heti täysillä mukana ollutkin kaikessa.. Mutta joo, mä oikeastaan tunnen oloni mukavammaksi kun saan ehdottaa asioita ja kysyä että käviskö näin ja mitäs jos. Jos multa aletaan kyselemään kovasti kaikennäköstä niin mä alan vatvomaan asioita liikaa. Mä haluan päättää ensin asian ja vasta sitten ottaa puheeksi. Eikä niin että joku on ajattelee ja sanoo jonkun asian ennen mua.. Nounou!
Jos joku yrittää hätiköidä asioita nopeemmin kuin mä,
mulle voi tulla oikosulku, ahdistunut ja ristiriitainen olo ja halu paeta ÄKKIÄ..
Siis en oleta, etteikö se ajattelisi samoja asioita, mutta se vaan antaa mun sanoa ne ääneen..
Ja luulen että tämä sopii meille molemmille näin päin..
Mä tykkään olla päällä ja se alla..
Hmmmmmm.. :
Mutta joo, ei se nyt muuten ole mitenkään tossun alla vaikka kauheen mukava ja kiltti mulle onkin..
Musta tuntuu että se vaan tykkää kun mä vähän pidän sille kuria.
Kyllä me passataan ja hemmotellaan toisiamme kilpaa, enkä usko että kumpikaan yrittää pomottaa tai käyttää valtaa millään tasolla..
Paitsi mä sanoin eilen skorpparille että olen sen kanssa vain siksi, että yritän hyötyä siitä taloudellisesti..
Aika huolestuttavaa miten paljon se nauratti.
Varsinkin kun se tietää et se yksi pankinjohtaja yritti kovasti tapailla ja hurmata mut samoihin aikoihin
kun me oltiin just tutustuttu...
Noh, onneks raha ei ole mulle tärkein asia....
Mä olen tässä miettinyt, että me molemmat maksetaan 500€ vuokraa ja kuitenkin käytännössä ollaan kaikki yhteinen vapaa-aika vähintään 20 metrin etäisyydellä toisistamme..
Joku voisi ajatella, että olisi kerrassaan typerää muuttaa yhteen kun on tuntenut alle 2kk,
mutta voisin olla siihen valmis, vaikka heti.
Mä tiedän mitä kävi exän kanssa, mutta yhteen muuttamista sen kanssa en kadu,
se suhde oli paska muista syistä kuin hätiköidystä yhteenmuutosta.....