|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #151 : 09.03.2008 13:12:22 » |
|
Kiitosta kahvesta! Kiitosta tunnelmasta!
Vein metsän eläimille vanhoja leivänmurusia. Kiva katsella kun siinä on linnut ja oravat temmeltäneet murusien kanssa, paljon jälkiä.
Onko se sitten talvi ohi. +2 on näillä main ja talitintti laulaa selvän titityyn!
Miten lentsujen kanssa?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #152 : 09.03.2008 14:56:18 » |
|
Elämänilo vei itsensä taas liitelemään ja kiitos kun sinä Esmiralda huomioita nuo metsän eläimet. Kuten huomaattekin,tupa on suuren vanhan kuusen katveessa, oravien temmeltää. Olen tässä hissukseen vain nautiskellut.Nyt vain pyjaman oloasuun,jotta kehtaan kuskata varastoon yhden jätesäkin. Ilahtuneena huomasin,että olin päälle kirjoittanut varastoon. Vanhoja vaatteita,jotka menevät kierrätykseen. Ja sitten kirjojen kimppuun. Taas etenee hieman. Illalla minua ei saa häiritä kukaan,sillä nyt se alkaa! Tanssii tähtien kanssa! Hui,kun jo jännittää parien puolesta ja jostain kumman syystä korvissa on soinut koko päivän "Rytmi boleron kun kaikuu taas,saavuthan keinumaan,,," Vaikka boleroa ei tiettävästi ole nyt odotettavissa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #153 : 09.03.2008 15:25:21 » |
|
Onkos täällä tarjolla kunnon Cappuccinoa, sellainen maistuisi pitkän ulkolenkin jälkeen. Viikon kestänyt flunssa alkaa hellittää. Saakos tänne tuoda vähän musiikkia? Minulla soi Turkkilaista vatsatanssimusaa...
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #154 : 09.03.2008 16:08:37 » |
|
Elämänilo vei itsensä taas liitelemään ...
Hei "Chandra"
Luistelemassa olin, mutten liidellyt tänään
Jää oli hyvin pehmeää ja haurasta - yhden kierroksen luistelin katse tarkkana kohti jäätä, koska isohkoja railoja runsaasti
Sohjoisella jäällä oli tosi raskasta luistella
Lisäksi päiväliikuntaani tuli 5 km:n kävelymatka rantaan ja takaisin.
Tullessa katselin talojen piha-alueita sekä kävin rakenteilla olevan talon piha-alueella tunnustelemassa energioita
Luistelukausi taitaa olla nyt ohi - räntää sataa ja lämpötila pari-astetta
Laskettelurinteessä en ole tänä vuonna käynyt enkä myöskään hiihtämässä. Elämänilo
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.03.2008 16:10:24 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #155 : 09.03.2008 16:21:17 » |
|
Heippa! Tuonpa teille puolet tuosta kuumasta mustikkasopasta, ei varmaan tule kaikki täällä syötyä, kun ei ukolle tahdo maittaa mikään. Käyhän!? Sitten kyllä haluaisin istuttaa tuon Elämänilon tuohon kahvilan nurkkatuoliin ja tehdä hänelle kunnon intialaisen päähieronnan. Olethan kokeillut? Jos et, niin nyt tilaat kyllä itsellesi sellaisen, hyvä olisi jos kävisit kolme kertaa. Sillä sinä hoidat roppaasi ja fyysistä kuntoasi, mutta et niinkään henkistä... Kaikella sisarrakkaudella ja huolella!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #156 : 09.03.2008 17:09:39 » |
|
... Sitten kyllä haluaisin istuttaa tuon Elämänilon tuohon kahvilan nurkkatuoliin ja tehdä hänelle kunnon intialaisen päähieronnan. Olethan kokeillut? Jos et, niin nyt tilaat kyllä itsellesi sellaisen, hyvä olisi jos kävisit kolme kertaa.
Sillä sinä hoidat roppaasi ja fyysistä kuntoasi, mutta et niinkään henkistä...
Kaikella sisarrakkaudella ja huolella!
Hei "Esmiralda"
Kiitos hieronnasta ja huolenpidosta. Tekipä hyvää.
Keväällä kerran naisryhmässä kokeilin. Hyväähän se teki. Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #158 : 09.03.2008 23:01:36 » |
|
Anna sinä purkautua vaan Elämänilo,niin johan sulaa möykytkin! Maarita,tottakai saa tuoda musiikkia. Onhan meillä jo monta tunnariakin täällä ja mukavaa kuunnella vaihteeksi jotain uuttakin. Esmiraldan soppa on jäähtynyt,joten juon lasista raikasta kylmää mustikkakeittoa.Nam. Minä sain ne kirjat hyllyyn ja yhden jätesäkin varastoon. Matkalla tapasin mammam,joka käveli tuossa käytävällä. Odotti kuulemma poikaansa. Juteltiin niitä näitä.Oveni vieressä on ikkuna,jolla pääsiäiskaktus ja huomautin,että se alkaa kukkia. Hän on sitä kastellut ja pyysi,jos minä muuten nypin.Tottahan minä! Sitten alkoi Nenne huutamaan,kun kuuli jutustelumme. Ihastui tämä mammukka,että onko sinulla kissa! Hän rakastaa kissoja.Ja Nenne piti tuoda näytille ja saatiin molemmat kylään kutsu. Kysyi vielä mitä se syö,että ostaa Nennelle jotain varastoon. Lupasin piipahtaa,kun flunssa hellittää. Illalla katsoin tuon Tanssii tähtien kanssa ja nautin musiikista ja esiintyjistä.No,en kylläkään voinut ihan kaikista nauttia. Kun lempikappaleeni Kummisedän teemasta,meni kyllä täysin plörinäksi esittävän parin kömpelyyttä ihmetellessä. Ymmärrän minä,että oli ensimmäinen esitys,mutta ei heistä oikein taida tulla hiomallakaan mitään timantteja. Toisaalta ihmetytti monet,jotka tanssivat jo ihan nautittavasti. Loppuaika menikin ystävättären kanssa puhelimessa. Jaa millä mielellä? Ihan hyvällä.Flunssa helpottaa hieman otettaan ja jotain jo jaksoi tehdäkin.Nennen kanssa touhuttu.Rauhallinen sunnuntai päivä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija
Que cambie todo pero no el amor
|
|
« Vastaus #159 : 10.03.2008 06:23:50 » |
|
Huomenta ihanaiset! Intialaisesta päähieronnasta tulikin mieleeni, että mun on jo pidempään tehnyt mieli kokeilla sitä. Kertokaahan te kokeneemmat, kumpaa suosittelisitte "vetämättömään/jämähtäneeseen" oloon, tuota hierontaa vai reikiä...? (Kumpikin on siis mulle uutta.) Miten muuten reiki eroaa energiahoidosta (täällä jossakin on varmaan jokin ketju aiheesta, osaatte varmaan ohjata mut sinne)? Mukavaa maanantaita kaikille!
|
|
|
tallennettu
|
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. ~ Anna Eleanor Roosevelt ~
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #160 : 10.03.2008 08:38:30 » |
|
Anna sinä purkautua vaan Elämänilo,niin johan sulaa möykytkin!
Hei "Chandra"
HUOMENTA
Ihmeiden aika ei ole vielä ohi, minäkin olen hereillä.
Minulla tosin on meno, mutta silti.
Kiva kuulla, että olet toipumassa. Toivottavasti myös muut flunssaa-potevat.
Naapurin mummo taisi saada ystävän, mutta toivottavasti hän ymmärtää, ettei joka päivä käy ovellasi.
Tilaan iltapäiväksi kahvilasta suklaa-capuccinoln, onnistuuko? Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #161 : 10.03.2008 10:25:14 » |
|
GOOOODD MORNING! Kuule Elämänilo,,, Minä en esittänyt vastakutsua. Ihan juuri siitä syystä,ettei tulkittaisi väärin. Kyllä juttelen mielelläni ja näinhän minä,että oli yksinäinen,kun käytävällä poikaansa odotti,mutta on omaa tekemistä niin,etten halua sitoa itseäni minhinkään sellaiseen. Saatan joskus piipahtaa. Pazille terkut,että reiki on myös energiahoitoa,eli ei siinä suhteessa poikkea muista. Muuten kyllä tuntemukset voivat olla melkein mitä tahansa maan ja taivaan välillä. Intialaista päänhierontaa en ole kokeillut,mutta kuullut siitä pelkkää positiivista. Uskoisin kuitenkin,että hoidot poikkeavat kovastikin toisistaan,joten kokeilisin kumpaakin. Täältähän voi tilata etälähetyksen,jos haluat ensin sitä kokeilla. Tigrinum,kun tulet koulusta,niin käväise kahvilla tai teellä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mirjam*
Kanta-astroilija
Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta
|
|
« Vastaus #162 : 10.03.2008 11:49:00 » |
|
Kas tänne on tällainen tupa tullut... Paz; toinen tykkää toisesta ja toinen kolmannesta, mutta voin ainakin Intialaista päähierontaa suositella suurella lämmöllä. Ainoa huono puoli mitä siinä olen kokenut, on se, ettei voi maata reporankana, mutta taas kunnon kosketus on "taivaallista". (vai tekeekö joku int.pää.hier. jos asiakas makaa? ) Tigrinumille toivottelen jaksuja... Ehkä olet nyt tehnyt niin paljon kovalla tahdilla niin sisäisiä kuin ulkoisiakin muutoksia ja kehosi nyt vain ilmoittelee, että nyt voisit olla välillä "rauhassa laiska ja heikkokin" <-positiivisessa mielessä. Chandra, mites olet kotiutunut? Juon tässä pari kuppia kahvia ja sitten menen lääkäriin. Uupumus taas ahmaisi minut tummaan kitaansa. Mutta silti olo ihan Jokainen joka on pidellyt aaltojen silittämää kiveä kädessään
tietää
että jatkuvilla hyväilyillä on ihmeitä tekevä voima
-Tommy Tabermann-
|
|
|
tallennettu
|
Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä. Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna. https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #163 : 10.03.2008 12:05:59 » |
|
Hei Mirjam! On kiva "nähdä"taas! Olen kotiutunut LOISTAVASTI! Kaupungissa,mutta maalaisympäristössä. Ihana maisema ja todella kivasti suunniteltu huoneisto. Joten,mikäs täällä olisi hätänä. Suunnitelmissa on,kun koti on valmis,käydä kirjastossa ja hakea taas suuri pino Tommyn runokirjoja,joten kiitos kun tuot niitä luettavaksi. Aurinko alkoi paistamaa ja pitäisi kait jotain yrittää tehdäkin. Juutuin taas koneelle. Aikaa on,mihis se karkaisi. Uupumus.Viesti levon tarpeesta. Kyllä se siitä Mirjam! Kesä koittaa ja saamme lisää aurinkoa ja kiinnostukset eri asioihin heräävät taas. Nyt on vielä hieman tällaista puolittaista horrosaikaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|