Lunerica
Kanta-astroilija
Que cambie todo pero no el amor
|
|
« Vastaus #210 : 12.03.2008 16:08:18 » |
|
Oho, mitäköhän tonne mun kahviin tupsahti.... (otin teille kuvan ) Ihana kahvitupa, viihtyy kaiken kokoiset.
|
|
|
tallennettu
|
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. ~ Anna Eleanor Roosevelt ~
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #211 : 12.03.2008 18:02:23 » |
|
Terve! Tulinpa niin myöhään kotiin, että kissan takamuksen allakin oli sula lämmin paikka, kun oli odottanut portailla. Kauhea nälkä ja piti kiiruusti laittaa pikapizza uuniin. Ja kun kiiruusti söin... niin maistuisipa Chandran kahvi. Moccamasteri? Onko se jokin erikoiskeitin? Minä kun en noita keittimiä tiijä. Pannukahvinkeittäjä kun olen. Tiedän espressokeittimen, olen sellaisesta joskus itsekin haaveillut. Mutta onpas aika vänkää musiikkia, sieltä varhaiskristilliseltä kaudelta, luuttua ja jotain rytmisoittimia. Saako laittaa soimaan? Tutkailen sitä , kun lupasin ensi viikolla pitää suggestopedisen historian oppitunnin lapsille. Arvaatkaas, haluaako he olla orjia? Katsotaan kuinka käy?! Joo, ja maitoa mukaan, kiitos! Muuten, saisko kaupanpäälle yhden kortin, kun tuossa tuli mukavia suunnitelmia mieleen.... :
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Tibetan
|
|
« Vastaus #212 : 12.03.2008 18:15:12 » |
|
Vau, kahvia ja tummaa suklaata. Kovasti maistui, kiitos
|
|
|
tallennettu
|
Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #213 : 12.03.2008 19:03:45 » |
|
Moccamasteri? Onko se jokin erikoiskeitin? Minä kun en noita keittimiä tiijä. Pannukahvinkeittäjä kun olen. Hei "Esmiralda"
Hienot ovat keittimet monella.
Terveiset Pilates-tunnilta. - hyvää teki vaikka vähän tiukkaa tekikin Elämänilo
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.03.2008 19:07:05 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #214 : 12.03.2008 19:15:34 » |
|
Hei poikkesin minäkin iltakahville. Toin vähän tuliaisiksi minttusuklaata. Olkaa hyvä ja ottakaa.
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #216 : 12.03.2008 19:51:13 » |
|
Ehtoota! Piipahdan keskuuteenne rooibos kupposelle, ettei mene yöunet Kotitekoisen mehevän suklaakaakun toin tullessani - s'il vous plait
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
Suurin on rakkaus.
|
|
« Vastaus #217 : 12.03.2008 20:40:20 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Horoskooppini on Leijona. Nouseva merkkini on Leijona. Kiinalainen merkkini on Tiikeri. Kuumerkkini on Jousimies. Merkurius on Neitsyessä. Venus Vaa`assa. Mars Kaksosissa. Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #218 : 12.03.2008 20:47:26 » |
|
Mutta ehkä se tämänpäivän omani, tärkein uutinen, asia, tieto tms...ihan kuin kukin haluaa... Tänään jo kahdestoista (12) päivä ilman röökii!Hienoa Jellona-täti! Tsemppiä ja Tuota lopettamispäätöstä minäkin mietin ja kerään rohkeutta, aloittaa, siis lopettaa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.03.2008 20:49:05 kirjoittanut NL »
|
tallennettu
|
|
|
|
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
Suurin on rakkaus.
|
|
« Vastaus #219 : 12.03.2008 21:03:36 » |
|
Jos saanen hieman "neuvoa" niin työstä päätös korvien välissäsi kunnolla, ennen kuin lopetat/lakkoilet. Päätä päivä etukäteen, esim. kuukauden päähän. Alat yrittää muistaa joka kerta kun sytytät savukkeen, että hyi, yäk, tää maistuu pahalle. Miks mä vedän tätä, mä alan haista hirveelle, mun henki haisee pahalle, savun haju tarttuu hiuksiin ja vaatteisiin, vaikka kuinka ulkona polttaisin. Mun terveys menee, mun ihoni kärsii ja alan näyttää ennenaikaisesti vanhentuneelta. Jos en polttaisi, niin lenkilläkin jaksaisin paremmin ja niin edelleen...jne...jne... Aivan kauhiasti löytää syitä miksi ei polttaisi ja sitten se vaan alkaa oikeasti tökkimään pikkuhiljaa. Mutta se todellakin vaatii työtä ensin ajattelutasolla. Pitäisi vaan muistaa tehdä siitä epämieluisaa puuhaa lähes joka savukkeen polttokerralla. Minäkin olin tupruutellut reilut 31-vuotta ja nyt ilman laastareita tai purukumia tai mitään korvaushoitoja se vaan on TOISTAISEKSI jäänyt matkasta pois. Mä olen hiukan huijannut itseäni, siten että röökit on kuitenkin mukana ja voin polttaa jos mieli tekee, mutta kun ei tee mieli. Mutta jos niitä ei olisi mukana, niin ajatus varmaan karkaisi jatkuvasti että voi kun olis ja pääsis jne... Ja vielä pikku vinkki, mä säästän mun mieheni kanssa 360 euroa kuukaudessa puhdasta rahaa, kun ei polteta nyt kumpikaan, hänkin, ketjuvetäjä jätti röökin samallalailla pois. Ja ollaan siis TOISTAISEKSI, niin ei tule sitä painostamista siihen.
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.03.2008 22:31:25 kirjoittanut Jellona-täti »
|
tallennettu
|
Horoskooppini on Leijona. Nouseva merkkini on Leijona. Kiinalainen merkkini on Tiikeri. Kuumerkkini on Jousimies. Merkurius on Neitsyessä. Venus Vaa`assa. Mars Kaksosissa. Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #220 : 12.03.2008 21:04:27 » |
|
Ohoh! Tämä kahvilahan hellii noita muotoja, meinaan, minttusuklaata ja suklaakakkua! Arvatkaa maisuuko. Osaako muuten joku pitää taukojumppaa täällä? :
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
Suurin on rakkaus.
|
|
« Vastaus #221 : 12.03.2008 21:08:00 » |
|
Kädet ylös, kädet alas, pylly oikealle ja sitten vasemmalle! Ylös hyppy alas kyykkyyn ja toista sama, viidestä kymmeneen kertaan, niin johan saadaan saunahiki päälle.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #222 : 12.03.2008 21:20:08 » |
|
Kiitos Jellona-tädille kannustuksena. Minulla tuntuu nyt olevan suurin halu pois tupakasta, koska se hallitsee elämääni. Ei mikään kiva tilanne olla addikti Mulla resepti jopa "pahamaineista" Champixia, joten kyllä tämä tästä, kunhan saan kunnon "raivon" päälle. Ehkä perustan tsemppi-topicin, kunhan pääsen alkuun. Nyt vielä kuppi kuumaa ja ehkä pari minttusuklaata.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #223 : 12.03.2008 23:49:09 » |
|
Kengururotalle kovasti kiitoksia tuosta lanttien ässä-kortista. Nostin meille myös enkeleiltä kortin ja alkakaapas seuraamaan merkkejä! Kas tässä: SIGN from Above: Heaven is sending you blessings and answers in the form of signs in the physical world.These are messages that you see or hear repetitively.This card asks you to pay exrta attention to signs,as they're part of the answer to your question. Notice anything that you see or hear three or more times. For instance,if several people recommend the same book,movie,or class to you,that's the sign. Observe unusual occurrences,such as angel-shaped clouds or clusters of butterflies. Pay attention to items with a special significance,such as a loved one's favorite song playing on the radio,or a flower that you associate whit a particular person or event. This isn't mere happenstance.The old adage that "coincodences are when God remains anonymous"applies here. Trust in the signs you receive and know that they're very real and meaningful to you.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #224 : 13.03.2008 00:01:01 » |
|
Eämänilo! Ei me kylttiä tarvita,kun tähdistä ja planeetoista suunnistetaan. Minneköhän minäkin päätyisin,ilman tätä tallattua polkua,joka niin uurtunut,että hyvin perille löytää. Ja miten kauniina loistaakaan tähtien rykelmä tupamme yllä. ESMIRALDA! Kaipasit korttia? Kas tässä,lanttien kuningas.Tulkita osaat,mitä hänen sitten onkin sinulle tarkoitus kertoa. Tervetuloa kaikki uudet tuttavuudet ja kiitos kaikista herkuista. Johan olemme pian,,sanoisinko näyttävän näköisiä. Tarvitsen suurkuluttajana kunnon kahvinkeittimen.Muuten se on vajaa vuosi ja hajalla.Siksi ostin tuon hieman kalliimman ja hyvin on toiminut jo kolmisen vuotta. Tupakan lopettaja ja yksi suunnitteleva. : Ei taida olla vielä merkki taivaasta,koska ei kolmatta. Oli niin kamala migreeni tänään ensimmäistä kertaa,että oikea puoli päätä meinasi räjähtää. Ajattelin silloin tuota tupakoinnin lopettamista,mutta se vain käväisi mielessä. Liekö sitten yksi merkki,sillä toki tiedän,että aihetta olisi lopettaa,vaan ei vielä ole tullut tarpeeksi vahvaa motivaatiota. ONNEA kuitenkin sinulle Jellona-täti näistä jo saavutetuista päivistä savuttomana.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|