No huh,huh,että on nyt porukat hakusessa tänään!
Minulla oli eilen hieman tuollainen päivä.
Tutkiskelin tuota kengururotan unta ja kaikki symbolit viittasivat siihen,että joku,tai jokin vie energiaasi.
Raiskaus unilla ei ole yleensä seksuualista merkitystä.
Tällainen sen sijaan on tulkinnassa:Kadotat energiaa ja sallit jonkun toisen henkilön kielteisten ajatusten vähentää voimaasi ja itsekunnioitustasi.
Tunnistatko tällaista ihmistä lähipiirissäsi.Muutkin symbolit viittaavat energian ulos päin valumiseen.
Opettaja unessa oli todennäköisesti oppaasi,joka varoitti sinua tapahtumien kulusta.
Minä sain talon käytävällä vaeltavan mummon iloiseksi tänään!
On raukka hieman dementoitunut.Kun tulin kaupasta,vaelsi hän taas käytävällä ja odotti lapsia virpomaan.En hennonnut sanoa,että se päivä on ohi.
Ystäväni sitten tuli miehensä kanssa illalla auttamaan minua ja nyt onkin hyllyt ja lamput kohdallaan.
Kerroin ystävättärelleni tästä mummosta aikaisemmin ja hän toi tyttönsä (7v)mukanaan ja minä menin tytön kanssa mamman luo ja tyttö virpoi.
Voi että oli mamma onnellinen!
Halasi tyttöstä monet kerrat ja pyysi tulemaan leikkimään heille.
Hänellä oli paljon nukkeja esillä.
Löysi sitten pääsiäismunatkin pitkän etsimisen jälkeen.Ei muistanut minne oli ne laittanut.
Kyllä tuli hyvä mieli.Halasin vanhusta lähtiessäni ja toivotin nyt terveyttä,kun sitä virpojalta sai.
Nyt kuppi kahvia kiitos ja jalat rahille lepuutteluun.Ahhhh,,,