Chandra
|
|
« Vastaus #330 : 19.03.2008 17:05:24 » |
|
Muista nyt Tigrinum tuo meidän laulumme! OLEN KAUNIS. OLEN ROHKEA, OLEN VAPAA, SYNTYNYT VOITTAMAAN! Tuollaisia päiviä sitä välillä pukkaa päälle. Mutta jälkeen päin naurat tätä koko aikaa vielä enemmän. Silloin juuri nuo ajatukset:En ole mitään,kukaan ei minua kaipaisia,olen säälittävä ja pliis vähän itsesääliä vielä lisää,tuntuvat jotenkin jopa koomisella tavalla hyviltä. Vaan ne menevät ohi.Ja kun koko kokemus on takana päin,niin voi vitsi mikä itsensä voittamisen fiilis! Ja vielä vahvempana eteenpäin.Elämä on!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #331 : 19.03.2008 17:31:39 » |
|
Hehheh. Niin, kyllä se huvittaa nyt jo aika paljon. Ja sitten voidaan laulaa vielä että "me ollaan sankareita kaikki...." ja "jokainen ihminen, on laulun arvoinen.." ja "elämälle kiitos, sain siltä kaiken.." ja "pidä huolta, itsestäs ja niistä jotka kärsii.. sillä jokainen, joka apua saa, sitä joskus tajuu myös antaa.." ja ja.. Näitä löytyy. Ei mutta kyllä mä silti vähän itken vielä. Paha olo haluaa tulla ulos.... Niin tulkoot. Ottaako joku kahvia? Mä tein päätöksen että vähennän kahvinjuontia. Oon nimittäin alkanut juomaan aamuisin 4 kuppia kahvia...... Vähän liikaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #332 : 19.03.2008 18:17:57 » |
|
Aijai..! Tökkii täälläkin, nimittäin erään asunnon tyhjentäminen remonttia varten.
Ja minun pitää tehdä se yksin, -tosin ei tarvitsisi, mutta kun en kehtaa päästää sinne ketään auttamaan, ennen kuin olen raivannut ensin suurimmat ruumiit, laittomuudet ja muut katastrofit ensin pois silmistä.
Kysymys on eräästä asunnosta Vaa'an omistamassa taloyhtiössä, jota olemme käyttäneet ns. biletys-asuntona, -siis minä olen käyttänyt- : ja nyt se prkleen asunto pitää tyhjentää tämän päivän aikana remontin alta.
Vaaka ei tiedä kuinka kauheassa kunnossa se on, mutta arvailee, koska en ole hyväksynyt Viktorin (hänen rakennustyöjohtajansa) tarjoamaa raivaus -ja kanto apua. :
Pitää ensin siis siivota ensin, ennen kuin voin pyytää varsinaista siivousapua. :
Olen tavattoman laiska ja minun on vaikea saada inspistä hommaan -niin toivottomalta se näyttää! Katsoi minne vain!
No.. : Ostin piristyslääkettä siivoukseen, Caribian rommia, Redbullia ja Proseccoa.
Rommi on jo puolessa välissä, eikä mitään ole tapahtunut. Olen vasta suunnitellut ja tulin tänne yläkertaan surffailemaan netissä. :
Aikaa siivoamiseen on huomisaamuun klo 5-6, jonka jälkeen työmiehet tulevat töihin klo 7:00.
Taitavat joutua aamulla siivoamaan asunnon lisäksi minut sieltä pois.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #334 : 19.03.2008 18:55:22 » |
|
onpa taas päivä eilen jurstin kanssa päästiin yhteisymmärrykseen korvausvaateesta äitini miestä kohtaan.. syyttäjä hakee vaan ehdollista vankeutta mutta mun mielestä suomen laki on tässä(kin) ihan perseestä äitini antoi lausunnon, vaikka poliisi teki selväksi että lain mukaan ei tarvitse avopuolisoa vastaan todistaa....eikä äitini aio todistaa (syyttäjä on haastanut äitini todistamaan 200€:n uhkasakon nojalla)ja on sitä mieltä että mun pitää hänelle korvata ko summa...Määhän voin syyttäjälle toki soittaa että ethän nyt haasta mutsia ethän ei taida tietää että kuulen vaan sen kaiken rivien välistä ainoastaan että "ei, en rakasta sinua, et sinä etkä tyttäresi merkitse minulle mitään, en halua teitä puolustaa" tässäpä sitä sitten koitan miettiä että miks ihmeessä olen nämä(kin) kokemukset itselleni halunnut??
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #335 : 19.03.2008 19:03:36 » |
|
Ja sinähän et maksa äidillesi yhtään mitään ja anna juristisi vain haastaa se oikeuteen todistamaan!
Kysymys on sinun lapsestasi! Lapsesta. Jos sinun äitisi ei välitä sinusta lapsenaan ja omasta lapsenlapsesta, täytyykö sinunkin olla välittämättä lapsestasi ja hänen oikeuksistaan?
Katkaise napanuora äitiisi. Ei sinun tarvitse enään testata hänen rakkauttaan sinuun tai lapseesi. Eiköhän hän ole sen jo varsin hyvin näyttänyt?
Pidä huolta vain tyttäresi tunteista ja oikeuksista -et äitisi. Sinulla on velvollisuuksia tytärtäsi kohtaan niin kauan kuin hän on ala-ikäinen. Äitisi on aikuinen, kuten sinäkin ja velvollisuudet (oikeudellisestikin) ovat ohi.
Siis tarkoitan sen niin, näin minä tekisin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #336 : 19.03.2008 20:05:58 » |
|
Niin,olen kyllä samaa mieltä kuin Sasha,että onko äidillä,joka noin vakavassa ja vahingoittavassa asiassa tukee miestään,oikeuttakaan saada sinulta sen kummempaa myötätuntoa. Ja tyttärelläsi kyllä on,vaikka mikään laki ei voi antaa hänelle takaisin enää sitä,minkä menetti.Lapsen uskonsa,ajatukseen että aikuiset ovat turvallisia ja suojelevat häntä. Saattaa äitisi sössiä asiaa kyllä vielä enemmän metsään,jos ei myönnä tuota tapahtunutta,mutta silloin hän rikkoo valan,josta myös on laissa jotain säädetty. Ehdollista vankeutta? Kyseessähän on hyvin vakava rikos,monellakin nimikkeellä,lapsen koko elämän mullistava tapahtuma,jota hän kantaa mukanaan. Toivottavasti valamiehistö on asiansa osaavaa ja antaa rangaistuksen,joka myös pitäisi olla laissa säädetty! Äläkä sinä todellakaan murehdi aikuisia,vaan miten te tämän tapahtuman yli menette ja tästä selviätte jatkossa. Voi kun sinulle haluaisi antaa jotain,jolla lohduttaa,tukea,vaan kun ei voi. Halauksia ja voimia siihen oikeudenkäyntiin! Kyllä sinä jaksat ja selviät,koska olet jaksanut lähteä viemään asiaa eteenpäin. Niin monet vaikenevat ja se mahdollistaa vain tällaisten tapausten jatkumisen. Kylläpä tuntuvat omat "murheet" taas niin pieniltä ja olemattomilta.
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.03.2008 20:25:01 kirjoittanut Chandra »
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #337 : 19.03.2008 20:27:29 » |
|
Mitäs ihmettä? Ompa tuvassa tuima tunnelma. I-Ronia minä nyt putosin matkasta, että mitä on tapahtunut, mutta puolusta sinä lastasi ja anna äitisi tosiaan tulla toimeen ihan omillaan Otetaas nyt kaikki kahvia ja lohdutukseksi suklaamunkit jokaiselle! Voimia ja jaksamista I-Ronia!
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.03.2008 20:43:57 kirjoittanut NL »
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
Suurin on rakkaus.
|
|
« Vastaus #338 : 19.03.2008 20:39:07 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Horoskooppini on Leijona. Nouseva merkkini on Leijona. Kiinalainen merkkini on Tiikeri. Kuumerkkini on Jousimies. Merkurius on Neitsyessä. Venus Vaa`assa. Mars Kaksosissa. Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #340 : 19.03.2008 20:50:06 » |
|
Kyllä on avointen, rohkeiden ja kauniiden ihmisten kahvila! Niin on tosielämästä puhe. Tuntuu niin aikuiselta ja vahvalta! Siis tosikahvila... toivon teille jaksamisia, tukea jo löytyykin! ps. Ei ole vielä tapiseeraus valmista. Mitenkähän Sashan remontti? :
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #341 : 19.03.2008 21:04:03 » |
|
Sasha makaa pian lattilla lököpatjan päällä ja nukahtaa. Siinä sitten kannetaan tyhjentäjä ja tavarat ulos,mutta hyvästä yrityksestä saa kuitenkin palkkion! Ja kiitos kahvista ja suklaamunkeista ja väreistä ja vierailuista ja ihan kaiken iloisen ja surullisen jakamisesta! Me oooommee kaauneitaaa,,,rohkeitaaaa,,,vapaiiitaaa,,, SYNTYNEET VOITTAMAAN!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #342 : 19.03.2008 21:24:32 » |
|
IHANAA Chandra, se tuli korkealta ja kovaa! Jokos vaihdetaan iltateehen tai yömyssyihin? Sashalle vain vahvaa kahvia, ettei remonttimiehet joudu ensin siirtämään häntä ja sitten muita tavaroita.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #343 : 19.03.2008 21:36:29 » |
|
ps. Ei ole vielä tapiseeraus valmista. Mitenkähän Sashan remontti? : ...voi prkle... Ei tule mitään! Sitä paitsi, minun remontti?! Vaa'an remontti se on! Minun pitää vain siivota yksi bile-asunto remonttia varten!
Koko taloyhtiö on remontissa ja asunto kerrallaan kaikki remontoidaan! Kaksi ensimmäistä taloa on jo rempattu, kaksi viimeistä jäljellä ja niissä molemissa on minun asunnot!
No.. on tässä koko yö vielä aikaa.. : Taidan kutsua ovelasti proseccolle pari ystävää (jotka tietävät ko. sotkun).
Vaaka on työmatkalla, tulee ylihuomenna ja sitten pääsiäistä viettämään. Hän soittelee koko ajan kuinka siivousyritykseni sujuu. :
...ja rommia ja...ja.. proseccoa pullo!
: ...no se siitä..
Laittaisi nyt jotain todella mega-lupauksia pöytään, jos sitten vaikka innostuisi... Sasha makaa pian lattilla lököpatjan päällä ja nukahtaa. Siinä sitten kannetaan tyhjentäjä ja tavarat ulos,mutta hyvästä yrityksestä saa kuitenkin palkkion! Jep! ...öh...! ...juu... : saattaapi olla, että Viktor soittaa Vaa'alle, että joo, me tyhjennetään nyt tämä asunto 23, mutta mitäs me tälle tyttöparalle tehdään..?
Ah..! Väliaika-jonkinlainen-tieto-isku! : Vaaka soitti tässä tätä kirjoittaessani ja valehtelin vettä pitävästi... : ...etttttä siivoussshh on kovashti niinkushta käynnisshä...!
Hän ilmoitti, että Viktoooriiilla on avvaimmet toisheen ashuntooni ja hänellä määräysh kanthaa asukash rrremontin alta omaan shänkyyn nukhumman! Me oooommee kaauneitaaa,,,rohkeitaaaa,,,vapaiiitaaa,,, SYNTYNEET VOITTAMAAN! .....JOOOOOOOOOOOOO.................! Niiiiiiiin kusta kaaaaneita ja kaikkeeeeeee.... ...shynthytteneeeet voooooiiiiiiiiiiiitttthamman....!
....ja rommia pullo....!
Jokos vaihdetaan iltateehen tai yömyssyihin?
JO VAIN! VIHDOINKIN! On tässä sitä jo odotettukin! Sashalle vain vahvaa kahvia, ettei remonttimiehet joudu ensin siirtämään häntä ja sitten muita tavaroita. Johan tässä näitä KAHVEJA olen tarpeeksi nauttinut, jos vaikka siirtyisin niihin MYSSHYIHIN..?
....muistin justiinsa taas jonkun ikävän velvollisuuden....
----------> raivaamaan sitä sotkua....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #344 : 19.03.2008 21:48:25 » |
|
HYVÄ SASHA! Nyt nätit kumpparit jalkaan, kukkakäsineet käteen ja kaikki roina mustiin jätesäkkeihin remomttiViktor saa sitten aamulla ne kantaa pois näkemättä mitä siellä on.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|