Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #390 : 22.03.2008 10:55:50 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.03.2008 10:59:46 kirjoittanut Aaviisuinen »
|
tallennettu
|
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija
Que cambie todo pero no el amor
|
|
« Vastaus #391 : 22.03.2008 11:05:23 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. ~ Anna Eleanor Roosevelt ~
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #392 : 22.03.2008 11:19:49 » |
|
vitsi että puhun ihan höpöjä tänään ipanan kanssa saatu hyvät naurut. ajeltiin autolla äsken kierrätystavarataloon, sanoin että pitää kääntää lahkeet housuista ettei jää auton alle (toki tarkoitin kenkiä...) sitten ostettiin seppälästä hänelle sellaset sormikkaat mistä puuttuu sormen päät, tokasin äsken kun tyttö istuu sohvala, kattoo peppi pitkätossua, että miks sä istut ne sormikkaat jalas sisällä ..jatkoa odotellen (ittekki vähän jännitää )
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija
Que cambie todo pero no el amor
|
|
« Vastaus #394 : 22.03.2008 12:45:30 » |
|
.... lähdetään vain Paz ja Elämänilo katsastamaan,mitä siellä päin on meille tarjolla. Ja Sasha alkaa pyöritellä Astron deittipalvelua. Olisipa tosiaan ihanaa ottaa äkkilähtö... Minä kun olen näitä "väärälle leveysasteelle" syntyneitä; en koe Suomea kodikseni, vaikka rakas perhe täällä onkin.
|
|
|
tallennettu
|
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. ~ Anna Eleanor Roosevelt ~
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #395 : 22.03.2008 13:18:55 » |
|
Samoin Paz! Väärään maahan olen pudonnut,mutta sen kanssa oppii elämään,vaikka talvella tiukkaa tekeekin. Myös ihmisten pidättyväisyys on asia,jonka kanssa olen pyöriskellyt. Todennut nyt myöhemmin,että se vain kuuluu jotenkin tänne ja pitää oppia ymmärtämään,että paljon halutaan elää vielä kulisseissa. Aineista puhuminen,siis huumausaineista,alkoholista,tupakasta ja monista muistakin,ei poista mielestäni henkisyyttä mitenkään. Päin vastoin,avaa silmät näkemään,miten yleistä tämä on. Uskoisin sinunkin Wid Star pyörineen tilanteissa,joissa käyttäneitä on ollut mukana.Sitä vaan ei huomaa,jos ei osaa tulkita merkkejä. En tiedä mitä henkisyyteen käsitteenä liitetään.Mutta olen huomannut,että siinäkin lyödään johonkin ihmeelliseen kastiin,jossa valtavasti rajoituksia. Se menee jo uskonnon puolelle. Itse jos noudattaa tiettyä tietä.Pidättäytyy jostain,pitää ymmärtää,että se on vain oma valinta,mutta ei tee itseä sen paremmaksi kuin muitakaan ihmisiä. Me olemme kaikki saman arvoisia ja ojan pohjan puliveivari voi joskus olla paljon henkisempi,kuin yksikään saarnaava yhteen janaan katsova "henkinen" ihminen. Sillä hän on tuomitseva,jos arvio noilla perusteilla muita. Tuomitsevuus on mielestäni kaukana henkisyydestä. Ymmärrys ja myötätunto. Laajakatseisuus ja hyväksyminen. Rakkaus ja auttaminen,vaikka toinen sitten käyttäytyisi juuri päin vastoin,kun omat arvot elämässä ovat. Niillä pääsee aika pitkälle,eikä tarvitse murehtia muitten huoliakaan. Olla läsnä,jos tarvitaan,mutta antaa toiselle vapauden elää,kuten hän haluaa. Päihteillä on tarkoituksensa,kuten kaikella muullakin. Opettavat mitä opettavat.Jotain kuitenkin jokaiselle,käyttää niitä sitten tai ei. Jokainen valitsee oman elämäntyylinsä ja minusta on ihanaa,että täällä voi puhua mistä vain. Jos perinteisellä tavalla katsottaisiin,mikä kuuluu henkiselle foorumille,niin eipä tänne monta juttua jäisi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #396 : 22.03.2008 15:55:44 » |
|
esim kun sain kutsun erääseen tilaisuuteen siinä luki että täällä ei sitten käytetä mitään. Noh, aikaisemmin eräs arvioi että puolet olisi käyttänyt ja minähän en sitä uskonut. Olen aika tiukkapipo
Jos edustaisi virkavaltaa, kannattaisi seurailla astroa- täällä on kai ollut juttua asiasta, joillain on salliva mielipide (tai siis yleensä se että sanotaan jonkun laittoman aineen nimi täällä, aloin vaan miettiä.. siis henkinen palsta?).
Quote.
Eilen ja toissa iltana oli nähtävissä ihmisillä myös harvinaisen paljon k*kaiinia ja sen käyttö oli suhteellisen avointa.
Ensinnäkään, kukaan järkevä ihminen ei kirjoita kutsuun, että täällä ei sitten käytetä, ei kukaan.
Toisekseen, miten huumeista voi puhua yleisellä tasolla missään, jos niiden nimiä ei saa mainita?
Pitäisköhän nyt källätä kaikki lääkärin nettipalstat ja wikipediat ja keskustelupalstat sun muut poliisille, kun niissä on mainittu huumausaineen nimiä?
Et kai sinä ole kauppaa tekemässä, kun noin pitää salailla? .... lähdetään vain Paz ja Elämänilo katsastamaan,mitä siellä päin on meille tarjolla. Ja Sasha alkaa pyöritellä Astron deittipalvelua.
Hei "Chandra"
Idea kuulostaa hyvältä. Millonkas lähdetään matkaan - otetaan edullinen äkkilähtö kyllä "Sasha" meille majoituksen järjestää - tehdään vähän purkuhommia ymv. -miehen kiinteistöissä, jotta ansaitaan ruhtinaallinen aamupala Elämänilo Tervetuloa lämpimästi! Majoitus järjestyy ja remonttitöitä riittää!
Itse asiassa, jos olette puutarha-taitoisia, niin sitä hommaa olisi.
Oma puutarha pitää kunnostaa kesällä taloyhtiön rempan jälkeen ja sitten sen jälkeen olisi Vaa'an uuden talon puutarhan laittoa ja sitä riittäisi ensi keväällekin asti. Talon pitäisi valmistua syksyyn, mutta katsotaan nyt, miten aikataulut pitävät.
Sitten voitaisiin pitää lemmekäitä puutarha-partyjä yömyöhälle puissa roikkuvien paperilyhtyjen valossa. : Kutsuisimme kaikki varteen otettavat ehdokkaat partyihin! Yöt on täällä ihan lämpimiä ja samettisen pimeitä kesäisin. Aamut auringon noustessa ovat aivan ihania! Romanttista...!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #397 : 22.03.2008 17:25:30 » |
|
Ihanan pitkät päikkärit! Juu,puutarhurin "vikaa" löytyy kyllä ja pienet sihkulähteetkin saadaan pihaan. Japanilaistyylinen puutarha olisi ihana. Tietysti muutkin tyylit onnistuu. Mutta se vesi elementtinä olisi ihana.Jaa siihen me tietysti saamme rajoituksettoman luottokortin käyttöön. Ei sitten kannata ihmetellä,jos sieltä löytyy kampaajan ja vaatekaupan sun muitten ehostepuolen kuitteja. Me olemme kauniita puutarhureja ja tarvitsemme hieman kaikkea,että vire pysyy yllä. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #398 : 22.03.2008 18:47:54 » |
|
Chandra, Yhteen taloyhtiöön Vaaka rakensi Japanilaisen puutarhan. Koko uusi talo rakennettiin Feng Shuita noudattaen. Se sijaitsee tässä ihan lähellä. Valitettavasti Vaaka myi sen melkein heti valmistumisen jälkeen, mutta se on hänen liiketoiminsa. Ostaa halvalla tontteja ja rakennuksia, rakentaa uutta/entisöi/peruskorjaa ja myy kalliilla.
Tähän minun puutarhaani ei oikein sovi japsi-tyyli, koska taloyhtiö on vanha ja vanhanmallinen kaunis Jugen-talo ja Wienin museo-virastolla ja ympäristövirastolla taitaa olla myöskin asiaan oma painava sanansa, vaikka omasta on kyse, mutta uus vanhat puutarha patsaat ja yksi suihkulähde voisi olla kivat.
Täällä saa virastojen puolesta aika vapaat kädet toteuttaa, kunhan se toteutus sopii yleiseen kuvaan ja tyyliin, eikä niinkuin esim. Ranskassa vanhoissa taloyhtiöissä ja rakennuksissa, että edes yhtä pensasta ei saa puutarhassa siirtää ilman lupaa.
Tunnen kaksi miestä henkilökohtaisesti hyvin, joilla on mustat Amexit ja valitettavasti kumpikaan heistä ei ole Vaakani, mutta voin hyvin esitellä, mikäli rajaton limitti kiinnostaa.
Toinen heistä on venäläinen, 35 v, tumma, komea, korrekti ja kohtelias kuin mikä ja asuu liiketoimiensa vuoksi täällä Wienissä osan aikaa vuodesta. Ihan huippu yksilö, jos sen saa vain vikiteltyä. On aika varovainen kaikenlaisten onnen onkijoiden suhteen, -lähes kaikkien naisten suhteen. Tietää mitä haluaa ja päästää lähelleen vain harvat.
Toinen on ihan itävaltalainen, 38 vuotias, tumma, no.. ihan ok näköinen, ei erityisen komea, muttei rumakaan, hauska huumori, mutta välillä aika arrograntti, etenkin humalassa, eikä kestä itseensä kohdistuvaa huumoria kuin tiettyyn pisteeseen asti, -etenkin naisilta lauottuna. Sillä on jotain käsittelemättömiä traumoja kauniiden naisten taholta. Varmaan se, että kaikkia kauniita naisia ei saa edes rahalla. Muuten se on ihan ok ja mukavaa seuraa.
Asiasta muuten tennikseen, montako kertaa päivässä/viikossa pesette pyykkiä? Asun "virallisesti" yksin (ja oikeasti virallisesti Härkäni kanssa edelleen), mutta asunnossani on Vaa'an kamoja ja siten myös vaatteita ja ilman niitäkin oma pyykkini teettää sen, että kaksi kertaa päivässä kone pyörii. Jos on Vaa'an pyykkiä, niin sitten ainakin kolme kertaa päivässä ja pesulapalvelut n. 2 kertaa viikossa.
Siivooja viikkaa ja silittää suurimman osan kuivamasta vaatehuoneeseen ja jos hän on lomalla, niin vien surutta lähes kaiken tarvitsemani pesulaan ja haen seuraavana päivänä puhtaana ja silitettynä pois.
En voi tajuta, miten Vaa'an ex-vaimo handlasi kaiken, heillä sentään oli siinä 2 pientä poikaa ja Vaaka kertoi hiukan draamallisesti, mikä minua hiukan huvitti, että kuinka hänen ex-vaimonsa lopetti pesemästä ja silittämästä hänen paitojaan, kun eropaperit vietiin oikeuteen ja piti vielä asua virallisesti yhdessä ja katsoi hölmistyneenä minun hölmistynyttä ilmettäni.
Ei ole elämä helppoa, ei... :
Nytpä Vaaka pesee itse pyykkinsä, -myös silittää ne, ellei sitten siivooja tee sitä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #399 : 22.03.2008 19:00:30 » |
|
Olisipa tosiaan ihanaa ottaa äkkilähtö... Minä kun olen näitä "väärälle leveysasteelle" syntyneitä; en koe Suomea kodikseni, vaikka rakas perhe täällä onkin. Sama homma. Ystäväni kertoi eilen, miten hänen ystävänsä oli käynyt numerologilla vaimonsa painostuksesta. Kotiin tullessaan tämä ystävä oli tokaissu: "Nyt tiedän miksi elämä on niin hankalaa. Olen oikeasti Siriukselta!" Täällä yksi muukalainen lisää Kyllä tuo leveysasteen vaihtokin on käynyt monesti mielessä : Ja voisihan siellä Sashalla tosiaan joukolla piipahtaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #400 : 22.03.2008 19:21:41 » |
|
Tuossa venäläisessä oli kiehtovuutta,paitsi se venäläisyys,,, En ole ennakkoluuloinen,mutta niin entisessä,kuin tässäkin elämässä todella kovat jutut olen kokenut venäläismiesten taholta ja energiakenttääni ei vaan pääse lähellekään,jos kyseistä kieltä ainakin puhuu. Eikä se mammona ole niin tärkeää,oli vain heitto. En tiedä miten tuosta pelosta pääsee irti,kun se on energiatasolla? Olen kohdannut hoitotilanteissa molemmat tapahtumat ja ei nyt enää ehkä suoranaista pelkoa herää,mutta tiettyä varovaisuutta. Enpä ihmettelisi kyllä,vaikka tähän monimutkaiseen sielunsuunnitelmaani kuuluisi vielä suhde venäläisen miehen kanssa. Pyykinpesusta,,, Nyt yksin asuessani ei kone käy enää joka päivä. Säästän koneellisen pyykkiä kerraksi.Tietysti jos värit ja kuidut vaativat erikseen pesua,niin silloin pyrin saamaan nopeasti likaiset vaatteet pois. Olisipa ollut mahtavaa nähdä tuo Feng Shuin tyyliin rakennettu talo ja puutarha! Patsaat pihassa ovat ihania.Tosin en pidä kuin yhdestä suuresta,paitsi tietysti jos tontti on iso,niin mahtuu omille paikoilleen muilta patsailta piiloon useampikin. Yksi katseen vangitsijana riittää,ei liian hörhelöistä! Olisi se jännä kokoontuminen. Ihan ilman miehiäkin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #401 : 22.03.2008 21:20:19 » |
|
WS! Ensinnäkin luet melkeinpä meidän kaikkien tekstejä väärin. Tai ymmärrät ne väärin. Kukaan ei ole nähdäkseni puolustanut missään vaiheessa mitään aineita,vaan niistä on keskusteltu.
Toisekseen,mikäli tulisit itse raiskatuksi kahden venäläismiehen taholta,niin ehkä ymmärtäisit pelkoa,jonka energiakentässä voi tuntea,kun solumuistissa ääni tuo esiin tuon muiston.
Ja olen kyllä myös sitä mieltä,että ainakaan minkään yrityksen tai seuran kutsukorteissa ei lue noin typerää tekstiä. Sehän olisi kuin mainos,että täällä on tapana ollut käyttää.
Joskus suoraan sanoen uskon sinun kuvittelevan nuo kutsut ja bisnekset,mutta jos sillä tulee onnelliseksi,niin voihan sellaisistakin unelmoida. Niin usein ne vain ovat kovin ympäripyöreitä ja joo,,,antaa olla.
Ja koska tuon kipeän asian toin tänne,niin voin sanoa,että tapahtui ihan tässä elämässä ja olen siitäkin yli päässyt. Tosin suuren työn kanssa. Talvisodalla ei tosiaankaan ole mitään tekemistä asian kanssa. Olenpahan nyt tyhjentänyt itseni tänne kokonaan,joten kukin saa ajatella mitä haluaa. Vahva voit olla,mutta tuskin voisit kahden miehen voimalle sinäkään mitään,varsinkin jos lasiisi olisi laitettu jotain muuta,kuin siellä on tarkoitus olla. Hyvä jos joku on noin vahva ja viisas!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #402 : 22.03.2008 22:04:20 » |
|
Iltaa tänne! Onpa täällä paljon kirjoiteltu heti kun ei pariin päivään oo kerennyt nettiin... On ihan hassu olo,aloin nimittäin eilen SEURUSTELEMAAN Sen miehen kanssa jota olen tässä tapaillutkin... Vähän on vaan vielä epätodellinen olo! Kuitenkaan en oo ikinä ennen "kunnolla" seurustellut vaan aina on vaan ollut jotain ns."Juttuja" jotka on jääny sit vaan sellaseks.. On tullut kyllä syötyä ihan liikaa pääsiäismunia. Onpa levoton olo,ei tiedä mitenpäin tässä oikeen olis. : Taidankin lähteä syömään iltapalaksi jotain hyvää ja sitten pikkuhiljaa nukkumaan! (Viimeyönä jäi aika vähiin yöunet tuoreen poikakaverin luona )
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #403 : 22.03.2008 22:23:03 » |
|
Olisi se jännä kokoontuminen. Ihan ilman miehiäkin. Joo! Olisi muuten tosi hauskaa saada astrolaisia vierailulle! Voitaisiin pitää oikein kunnon energia hoitopäivät yhdessä, mennä vaikka vuoristoon keskelle mahtavia maisemia ja tehdä energiahoitoja, Reikiä ja niin.. ja sitten seuraavana päivänä vaikka joku kiva kylpyläpäivä ja yksi rento päivä kaupungilla ja puutarha-partyt.
Nyt on kevätkin kohta kukkeimmillaan, kesä tekee tuloaan ja ilma lämpenee koko ajan.
Ikävää tuo juttu Chandra, tosi ikävää. Venäjä on yksi isoimmista maista maailmassa ja siellä, k uten kaikkialla muuallakin, -Suomestakin- löytyy kaikenlaista ainesta ihmisjoukosta. Kaikki ei sentään ole pahoja.
Energiatasot on hyvä puhdistaa, muuten ne aiheuttaa ongelmia myös muille tasoille. Käyn Vaa'an kanssa siinä energiahoidossa, jossa mm. putsataan noita entisten elämien ja nykyisen elämän esim. lapsuuden kokemuksia energiatasoilta.
Pitäisi kai luoda oma topic siitä kuinka noita energioita puhdistetaan? Varmasti täällä on ihmisiä, jotka tietää kuinka se tehdään. Olisipa ollut mahtavaa nähdä tuo Feng Shuin tyyliin rakennettu talo ja puutarha! Siitä on varmasti Vaa'alla kuvia ja jos ei löydy, niin käyn tuossa joku kerta salaa kuvaamassa aidan raosta. Siellä vain on kameravalvonta, joten pitä laittaa joku musta huppari päälle ennen kuin menen sinne hiippailemaan kameran kanssa. : Ja koska tuon kipeän asian toin tänne,niin voin sanoa,että tapahtui ihan tässä elämässä ja olen siitäkin yli päässyt. Tosin suuren työn kanssa.
Olenpahan nyt tyhjentänyt itseni tänne kokonaan,joten kukin saa ajatella mitä haluaa.
Aivan! Minusta on hienoa, että sinussa on vahvuutta tyhjentää itsesi moisesta kuonasta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|