Huomenta.
Pitkästä aikaa
en nähnyt painajaisia,se on oikeesti melkeen ihme.
Mutta hyvä sellainen! Lähden ehkä tänään poikakaverin luokse asumaan pariks päiväks,alkanu niin hullusti ottaa hermoon olla täällä kotona.
Mutta en mä sit toisaalta tiedä meenkö,kun se ei oikeen koirista välitä kun niistä lähtee karvaa ja jos mä jättäisin koiran kotiin niin kyllähän nuo sen
ehkä hoitais mutta varmasti soittelis siitä kokoajan mulle että et voi noin vaan lähteä ja jättää koiraa meidän niskoille jne jne jne... nimittäin eilen olisin jäänyt yöksi poikakaverille,niin ajattelin sitten ilmoittaa siitä äitille (Yleensä en paljon mun menoista ilmoittele,ei oo ikinä tarvinut ilmoitella pienenäkään,oon menny miten lystää vaan...) Niin illalla kun ilmoitin niin eipä se antanut mun jäädä sinne,että pitää tulla hoitamaan koiraa ja vaikka mitä se keksi tekosyitä,koska sille se ei oo todellakaan okei että seurustelen ulkomaalaisen kanssa! En mä mikään kakara enää oo kuitenkaan ja tiedän mitä teen,vaikken -ihan vielä- oo 18 vuotta,ja ihan naurettavaa kytätä vaan jotain vuosilukuja,(poikakaveri on mua huimat 2vuotta vanhempi.
) eikä ikä kerro ihmisen kypsyyttä tai mitään muutakaan! Eli päädyn taas siihen etten ilmoittele äitille mitään niin saan olla hyvällä mielellä.
Ihana ilma ulkona kun ei paista aurinko,voiskin lähteä tästä syömään ja pitkälle lenkille!
Hyvää keskiviikkoa kaikille,ottakaa rennosti.