Aaviisuinen!
Olenhan täällä pyrähdellyt,mutta emme ole osuneet samaan aikaan.
Kiitos,energiat tulivat perille ja ihan konkreettisestikin.
Makoilin tuossa sohvalla,kun avaruussurina alkoi korvissani soimaan ja sydänchakra suorastaan levahti auki.
Kuin kukka joka avautui ja se suloinen lämpö,joka täytti koko rintakehän.
Lähettelitkö minulle jotain,tai sitten joku muu,tai enkelini ihanaiset.
Käväisin lukaisemassa tuon Elektran jutun painekammiosta.
Vaikka en osaa sitä pukea sanoiksi noin,niin olen sen tuntenut aivan samoin.
Se tuli jollain tasolla mieleeni myös,kun eräänä yönä näimme kaikki painajaisia.
Rippeet entisestä nousevat pintaan työstettäviksi,jotta vielä nekin irroitettaisiin.
Tiedän kyllä syyn myös tähän väsymykseeni ja "kuumeiluuni".
Olen nyt poikani kanssa ollut tässä pienehkössä asunnossa pari vuorokautta ja on ahdistanut ja ärsyttänyt ja olo on kuin meidät olisi laitettu koirankoppiin.
Pyysin eilen illalla unessa vastausta,miten ratkaisen tämän asian niin,etten joudu heittämän häntä hankeen.
Sain vastauksen ja heti kun hänkin oli kunnolla hereillä,otin vain härkää sarvista ja puhuin hänelle miltä minusta tuntuu ja että ymmärrän hänenkin olonsa tässä tukalaksi.
Painekammiossa todella!
Pyysin miettimään,josko jo otettaisiin yhteyttä diakoniin ja päihdetyöntekijään ja hän menisi hetkeksi katkopaikkaan,jota kautta voisi saada oman asunnon.
Ihmeeksi hän oli jo rauhallinen ja otti asian ihan vakavasti ja mietimme yhdessä verkostopalaveria,jota on suunniteltu kun poika on valmis siihen.
Kun sain asian suustani,jota olin pantannut vain syystä etten halua riidellä,väsähdin.
Menin hoitamaan itseäni ja nukahdin siihen.
Nyt olemme sulassa sovussa ja odotamme diakonin yhteydenottoa.
Vaikealtakin tuntuvat asiat on vain sanottava silläkin uhalla,että toinen loukkaantuu,kuten kävi parina päivänä aijemmin.
Emme kykene tosiaankaan elämään enää missään valheellisessa,sillä se on mahdotonta.
Se hyökkää monin kertaisena ahdistuksena takaisin.
Kun päästin sen ulos,alkoi elimistö heti työskentelemään ja lepo teki hyvää.
Nyt tunnen oloni suhteellisen hyväksi.Kiitos sille,tai sinne taholle,josta energia valtavalla voimalla äsken sydämeeni kohdistui.
Uskon kuitenkin,ettei tämä vaihe voi kestää enää kovin kauaa.
Yhä useammat ymmärtävät jättää teennäisyyden elämästään ja pysyä totuudessa.
Yhä useammat myös avautuvat ja tekevät tietä muillekin.
Olla rohkeasti sitä mitä on.
Ymmärtää,että jokaisella on menneisyytensä,eikä pidä hävetä sitä,mistä on tänne tullessaan luvannut suoriutua.
Jokaisen tie erilainen ja se tekee siitä niin kiehtovan,ELÄMÄSTÄ.