Mistäs tiesit Aaviisuinen,että meno äityi tuollaiseksi latinotanssin huumaksi aamuyöstä.
Kotkansilmän lanteet keinui kyllä kuin aidolla lattarimiehellä ja Neelan kanssa lyötiin tärinää pyttyyn,kuten Jorma Uotinen sanoisi.
Kiitos myös upeista yöllisistä kuvista.
Minun paha tuuleni kaiken kaikkiaan taisi saada alkunsa Jonetten viimeisimmästä kanavoinnista.
Kanavointi oli hyvä,mutta aloin sitä heti työstämään ja luoda omaa elämääni,ilman että olisin ehkä sen näkökulman kokonaan ensin onnistunut muuttamaan.
Sitten kun kaikki,aivan kaikki mitä olin yrittänyt viimeiset kaksi viikkoa,menivät täysin poskelleen ja mikään ei toiminut,niin kiukustuin koko kanavoinnille.
Tietysti se oli kiukkua itselle ja KÄRSIMÄTTÖMYYTTÄ.
Mutta jotain kummallista lähti taas liikkeelle.Tänään ne tunteet ovat muuttunut kiukusta lievään ärtymykseen (moottorisahalla jyrätään puun oksia makuuhuoneeni ikkunan alla
),mutta jotain vanhaa nousi taas pintaan,joka tuntuu haikealta.
Kanavoinnissa oli kyllä nimenoman vanhoista uskomuksista luopumista.
Ei minulla niitä juurikaan tietoisesti paljon ole,mutta piilotajunnassa varmaan.
Luovuin tietysti heti ja kerrasta kaikesta,joka pitää kiinni vanhoista käsitteistä ja saa katsomaan asioita yksilönä sen sijaan että näkisi Jumalan kaikissa ja kaikessa eläväisessä.
Jumalaa ei katsota nälkäisenä,puutteellisena,vajaavaisena,,,
Emmekö näekin Hänet aina täydellisenä?
Ja kun olemme osia kaikkinaisesta Jumaluudesta,pitää katsoa silloin itseäänkin niin.Ja muita tietysti.Siksi vastasin tuolla toisella topicilla,että suhtautumiseni pedofiileihin on vielä vaikean työn alla.
Toki en hyväksy tekoja,eikä ole tarvis,mutta pitäisi nähdä se Jumaluus heissäkin.
Ei tämä aina ihan niin helppoa ole.Varsinkaan tällaiselle,joka lähtee pohtimaan,että entäs jos koskeekin minun tyttäreni tyttäriä?
Olisi helpompi niellä kaikki valmiina,vaan kun en pysty ennen kuin olen varmistunut siitä,että se on asia,mihin voin uskoa.
Sekavia höpöttää Chandra jo aamusta.
Tuli muuten ihmeelliset kortit minulle tänään.
Kaikki ison arkanan kortteja.
Rakastavaiset,Kuolema ja Kuu?
Kuka antaisi analyysin näitten yhdistelmälle?Itselle kun välillä vaikeuksia tajuta mitä tuossa viestitään.