Chandra
|
|
« Vastaus #900 : 13.04.2008 18:01:58 » |
|
Jälleen mielenkiintoinen ja erittäin vaiherikas päivä,vaikka joku saattaisi katsoa elämääni perin tylsäksi. Itsekseen puuhastelua hoitojen ja korttien kanssa. Ja muutosta,muutosta! Tuon Valinta-kanavoinnin jälkeen on tapahtunut niin paljon,kun muutoksia aloin luoda. Ensin tuli tyhjä olo,sitten se kiukku ,joka naurattaa nyt kauheasti. Heti kun samantein olisi pitänyt jo vanha olla poissa. En ikinä muista sitä kärsivällisyyttä. Sitten alkoivat nuo vanhat asiat nousta pintaan milloin mitäkin kautta. Ajatuksissa,ihmisten puheissa ja tietysti unissa. Sitä mukaa,kun ovat nousseet,olen riisunut aina kyseisen asian/aiheen viitan harteiltani ja viskannut sen tuulen mukana taivaalle enkelten puhdistaa. Ja ihmeitä on tapahtunut. Uskon että vielä jatkuu ja haluankin jatkaa,koska käyn kaikki osa-alueet elämässä läpi,jotka suinkin pitävät vanhassa. Mutta hienoa on nähdä kaiken toimivuus. Nyt hiljakseen valmistautumaan tähtien tanssiin.Tänään vuorossa mm Cha cha,joten katsomaan nyt kaikki miten Sasha tanssii. Vai oliko se hänen tanssinsa? Muistaakseni ainakin ja katson sillä silmällä.Minun on se samba.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #901 : 13.04.2008 18:38:18 » |
|
viikonloppuja kaikille! Mie olen ollut äkäinen kuin amipiainen, voi ukko parkaa. Siivosin vaatehuoneen ja sieltä lähti hirveästi tavaraa kirppikselle ja roskiin ja kesäteloille. Ihana tunne oli, mutta sitten tais käydä vähän kuin siullekin Chandra noiden omien hoitojesi kanssa, että alkoi kaikki henkinen kuona tulla sisältäkin ulos. Paasasin suuni puhtaaksi, niin että mies painui lopulta lenkille. : En edes muista mitä lienen antanut tulla :crazvy2: No, kun hän palasi, olin jo suht hyvällä päällä ja pyysin anteeksi. Vieläkin on vähän takakireä olo, mutta jospa se tästä sitten...Minäkin aion nauttia tähtien tanssista, mutta vasta sitten, kun ne näkyvät netissä. Kun ei tuota telkkua ole tullut vieläkään hommattua. Eli joskus yhdeksän jälkeen pääsen tunnelmaan mukaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #902 : 13.04.2008 18:56:14 » |
|
Huomenta iltaa!
Palailin tänään reissusta, ja, äh... olen väsynyt. : Korvaani särkee, kun päätin sitten ottaa hotellimme uima-altaalla bikineissä aurinkoa. Asteita toki oli jo mukavat +22, mutta... : ...taisi olla liian aikaista na(u)kuiluun. ...mutta Vaaka tykkäsi!
Puudutan korvaani whiskyllä... ...siis lorautan korvaani, (myös hiukan kurkkuuni, koska sekin hiukan oireile samaisen korvan alta) : että bakteerit kuolevat. Käytän whiskyä ja konjakkia kaikessa ihon "desinfioinnissa", -myös sisäisesti desinfioivaa... : ..tulikohan tuo jo sanottua..? :
(Alku)kesä on tullut parissa päivässä Wieniin. Asteet kipuavat jo päivisin tuonne +20 paremmalle puolelle.
Onneksi olkoon Ardith! Ja peruit sinäkin sitten sen Pariisin, taitaa olla hiukan blockki päällä sinne päin näiden reissujen suhteen. Kyllä sinne ehtii myöhemminkin. Nyt hiljakseen valmistautumaan tähtien tanssiin.Tänään vuorossa mm Cha cha,joten katsomaan nyt kaikki miten Sasha tanssii. Vai oliko se hänen tanssinsa? Cha-Cha-ndra, se on Salsa!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #903 : 13.04.2008 21:25:47 » |
|
Salsako se olikin,,, No,kyllä sekin sinulle sopisi!Katsoin jo sitä tulista menoa,että tuolla se Sasha flirttailee. Muuten olenkin sitten tämän vuoden tansseista ihan pihalla. En lainkaan voinut ymmärtää tämänkään illan putoaja paria. Vapun viime viikon vauhdikas ja tulinen samba ja tasaisen varma osaaminen ja tänään pudotus. Kaksi todella heikkoa paria jatkaa viikko viikon jälkeen kansan äänillä. Mitä he haluavat katsella? Nautittavaa esitystä,vai täydellistä kohellusta sinne tänne jäykkänä kuin puupölkyt. Huumoriesitykset jaksavat sytyttää ehkä kerran,mutta viikko viikon perään siihen kyllästyy. Hytösen uskon vielä jotain oppivankin,mutta,,, No,pakkohan sitä ei tietysti ole katsoa,mutta taidan mennä meditatiiviselle kun tietty pari tulee ja jätän pudotukset kokonaan katsomatta. Suomessa vain on niin kovin vähissä ne ohjelmat,jossa saa katsoa tanssin sulavuutta. Mutta nyt vasta kumma ohjelma subilta tulee klo:23:n jälkeen. Tositarina ja aiheena Maailman likaisin nainen! Sepä pitää katsoa millä puntarilla on mitattu ja mokä on koko jutun sanoma ja ydin. Keitän kahvit vielä. Mocca-masterilla ja vanhalla pannulla porokaffetta,sillä tokihan meillä sitä löytyy.Miksi moista epäilitkin Esmiralda. Täällähän on kaikkea. Ja syön vielä palan synttärikakkua.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #904 : 13.04.2008 22:55:55 » |
|
Kahvia, kiitos ei enää, olin kokouksessa sivullisena, siis vain mukana, ja kahvia joutessani tuli juotua ehkäpä yli äyräiden. Mutta, kotiin tullessa, siis jo ihan pimeällä, pihanurmella, jota siis on vain pieniä plänttejä tuon kaiken lumen keskellä, niin kukapa se siellä taapersi, siili! Olisko vähän aikasta!
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #905 : 13.04.2008 23:29:29 » |
|
SIILI! Täällä ei ole enää yhtään lunta,mutta ei ole siilejä näkynyt. Tosin en liiku enää kovin iltasella tuossa pihassa ja vanhasta muistista kaivoin (omastani siis),että ne tulivat aina iltaisin syömään. Kissan ruokaa niille annoin ja kalasta tykkäsivät kovasti. Savulahnaa söivät kädestä. Siilit puhisevat ihanasti,kun naaraasta kiistelevät. Miten sellainenkin muka voi pelottaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #906 : 14.04.2008 07:18:10 » |
|
huomenta tupaan Olinpa viimeyönä raskaana, synnyttämään asti menin, 10.11 mutta vuotta en osaa sanoo sairaala oli täynnä, hoitaja vei mua sängyllä pitkin poikin käytäviä kun tilaa ei ollut missään, käytävällä leikki pelottava pikkupoika, Dallasin JR:n kopio, metrin mittasena ja Jack Nicholsonin ilmeet Vauva vaan ei halunnut tulla ulos, perätilassa, pienet kantapäät näky alavatsassa kun niin pisti vastaan muistaakseni LA olis kuitenki ollut alkuvuodesta.. Anopille soitin että voisko vanhemman tytön kotoo hakee hoitoon ja anoppi lupas heti kun olisi vaihtanut järjestystä jotenkin kauheen huono olo, ahdistaa pitäis soittaa töihin että en tule kun meen lääkäriin hakeen saikkua kun niin ahdistaa. töissä kun oli pieni episodi torstaina, mua kiellettiin puhumasta edes tauolla omista asioistani ja todettin perään että pitävät silmällä.. sitten on noi lähestyvät käräjät mitkä painaa päälle. jotenkin nyt sitten kaikki vähän on rempallaan tai muuten erikoisesti. parisuhteessa pitäis olla kaikki ok, mutta tänään rahasta kinaa kun mun vähän päälle 600€ ei riitä kaikkeen mmihin tarvii, ehkä nyt sitten pakko lopettaa terapia vaikka mies ensin sanoi ettei saa olla rahasta kii ja nyt sitten ei avustaakkaan siinä..
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #907 : 14.04.2008 08:42:47 » |
|
Huomenta kaikille! Meikäläisen yö meni syvässä elvyttävässä unessa. Oli viikonloppu töitä, niin tuli tarpeeseen. Täällä on siis karaoke baareissa ja tansseissa vietetty aikaa. ONNEA Ardith! Vaikka myöhästyneet, kun en eilen tuvalle ehtinyt. Otan vielä kertaukseksi, kun me nimiä muutellaan; Niin minä entinen NL ja Lunerica taisi olla Paz? (toivottavasti, en kävellyt yli vastatessani tähän )
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #908 : 14.04.2008 08:52:22 » |
|
SIILI! Miten sellainenkin muka voi pelottaa. No, eihän se siili pelotakaan, vaan sen puolesta olen huolissani, koska vielä on talvi. Lisäksi yöllä on satanut alijäähtynyttä vettä, ja kaikki on kuin kuorrutettu jäällä, nytkin sataa räntää. Eihän tuolla ole siilille mitään syötävääkään. Kiitos ei vieläkään kahvia, valvoin sen eilisen kahvin takia lähes aamuun asti, joten miedompia piristeitä, kiitos.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #909 : 14.04.2008 08:56:54 » |
|
Kiitos ei vieläkään kahvia, valvoin sen eilisen kahvin takia lähes aamuun asti, joten miedompia piristeitä, kiitos. Kelpaisikos vihreä tee? Ota tuolta hautumasta.
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #910 : 14.04.2008 09:34:39 » |
|
Huomenta! Mäkin oon nähnyt siilin toissapäivänä, taaperteli autotien yli ja kaverini suunnilleen pysäytti auton ja antoi siilin rauhassa taapertaa ensin Mun nenään tuoksuu nyt ranskalaiset,oikein suolaiset,vaikkei täällä niitä ainakaan oo...,silti tosi vahvasti tuoksuu niiltä. Taitaa mulla olla vaan liian nälkä... Menin eilen tosiaan ihan vauhdilla ostamaan hiusvärejä kunnes tajusin ettei kaupat oo aukikaan,oli aikamoinen pettymys. No,tänään sitten.. kaverinikin värjää hiuksensa, sitten meikataan hienosti,laitetaan hiukset hyvin yms,pidetään sellainen "ulkonäkö-päivä" vai miten sen nyt sanois.
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #911 : 14.04.2008 09:49:55 » |
|
Vihreää teetä! No mikäettei, varsinkin jos sen juo pitkällä pillillä kurnuttaen, niin olo olisi kuin kesäisen lammen rannalla, ruovikossa, muuten ihan hiljaa nauttien.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #912 : 14.04.2008 10:52:15 » |
|
Jinx: Hyvin se menee,usko pois!!
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #913 : 14.04.2008 13:05:38 » |
|
Olipas sinulla voimakas uni I-Ronia! (niin ja huomenta vaan) Tuohan kertoo selkeästi uuden syntymästä ja tuosta oikeudenkäynnistä,jota pelkäät. Pelottavat pikkupojat edustavat miehiä,joita pelkäät ja miestä,joka oikeudessa on vastapuolesi. Numerot unissa ovta äärettömän tärkeitä! 10 on onnenpyörä,tai kohtalonpyörä,11:sta taas oma merkityksensä,mutta luin sen "arkisemman"merkityksen ja kuvastaisi sekin untasi. 11 on "kahlittu leijona-nyrkkiin puristettu käsi".Peitettyjen pyrkimysten ja petosten numero. Jos nämä kaksi lasketaan yhteen niin saadaan vastaus 21=Tietäjien kruunu. Se lupaa yleistä menestystä ja takaa etenemisen,kunnianosoitukset,palkinnot ja yleensä eteenpäin pääsyn uralla ja elämässä. Tässä noin lyhyesti. Sitä en tiedä,oletko anopillesi kertonut tuosta pikkutyttösi tilanteesta,mutta hän tuntuisi olevan sinun tukesi tässä tilanteessa. Kaikkea hyvää matkaan.Kyllä oikeus ja totuus voittaa!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #914 : 14.04.2008 13:10:11 » |
|
Kotkansilmä! Kyllä hän varmaan menee vielä sinne lehtikasaansa nukkumaan, siili meinaan. Ja voit sinne nurkille viedä kissaruokaa pussillisen. Sitä suosittelevat eläinsuojeliatkin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|