Viissataakuusikkunaaaa tässä talossa on kaikkiaan,
niitä puhtaaksi en milloinkaan kai saa,daa daa da da dada da daa,,,
Vaan sainpas kuusi parvekkeen lasia ja olohuoneen ikkunat ja parvekkeen oven lasit ja nyt on sälekaihtimet ylhäällä ja kuin olisin pihalla.
Siinä sohvalla löhötessä näen illalla tähtitaivaan,kun nyt kehtaa sälekaihtimet vetää ylös.
RAKAS AAVIISUINEN!
Tietkö kun tuon Tobiaksen energiat eivät ole koskaan auenneet minulle.
Usein poitan nuo kanavoinnit lukematta,mutta eilen säästin tuon.
Silti en lukenut kuin sinun kirjoittamasi tekstin minulle,enkä oikein vieläkään tajua,mitä siinä haluat sanoa,tai siis Tobias,,,
Että olenkos minä onneton ja tukossa ja piilosillä?
Ei tunnu siltä kyllä,vaikka flunssakin pukkasi.
Kamalasti on kevättä rinnassa ja uudistumista.
Kotkansilmä,kylläs ex-t esillä,elämät ja konkreettisestikin kaikki ex-mies ja ystäväsuhteet sun muut.Niitä olen tuonne taivaitten tuuliin viskonut.
Mutta on myös nykyisyys ja tulevaisuus ja jokin ihana tietoisuus monista sielunkumppaneista ja perheestä,jonka jäseniä täältäkin foorumilta olen löytänyt.
Tajusin se jakautuvaisuuden kerran,kun minulle näytettiin ensin omat kasvoni tumman tv:n ruudussa.Olin tietysti istumassa sen edessä.
Yht äkkiä muuttuivat isäni,veljeni ja poikani kasvoiksi,että viuh vaan.
Hetken siinä äimistelin,että mitäs tässä nyt oikein tapahtuu,kunnes se paukahti tietoisuuteen.Minä olen heissä osana ja he minussa,kuten ties kuinka monissa muissa.
Uskokoon ken tahtoo,mutta minulle se on totta ja päivänselvää kuin PLÄKKI!
Ja Sashan päätöksen kyllä arvasin.
Nuorille (olet sitä kyllä,ja se on ihanaa)kauniille naisille on kysyntää ja se aika pitää käyttää hyväksi,kunhan viihtyy ja on hyvä olla.
Sitten vielä tietoisku niille,jotka masennusta ovat pähkäilleet viime aikoina.
Tänään TV 2 tulee Silminnäkijässä masennuksesta.Joka neljäs suomalainen sairastuu siihen jossain vaiheessa elämäänsä ja käsitin,että siinä puhutaan ainakin lääkityksestä.
Ny soffalle katsomaan telkkaria ja lintuja ikkunasta ja sitten tähtiä.
Keitin kahvit ja teeveden.Jokainen valitkoon makunsa mukaan.
Olkaatten hyvät!
Ai niin,näin tänään PERHOSEN LIIHOTTELEVAN PIHALLA!