Huomenta!!
Mä oon jo käynyt tallilla ahkeroimassa!(tallin omistaja on lomalla,lupasin hoitaa aamuruokinnat yms)
Hei tietääkö kukaan kuinka yleinen on
nenäsyöpä?,kun joku pölyhän sille ainakin altistaa ja mä kun usein tallilla oon pölyssä ja vaikka missä,
ja eilen kaveri alkoi pelottelemaan että mitä jos mulla on nenäsyöpä...
kun tosiaan sellainen "pala" lähtee aina irti toisesta "sieraimesta" ja se on kipeä/tosi inhottava.
Mutta tuskin se mikään syöpä on,mutta ajattelin vaan... ja vuotaakin jonkin verran.
Mä ja mun poikakaverikin erottiin toissapäivänä,ei harmita yhtään,
tuli vaan paljon kevyempi ja huoleton olo,eli oikea ratkaisu oli.
Ei siitä mitään olis tullut ja eroa päässäni jo ennemminkin pyörittelin,
tarvitsen aikaa olla yksin ja hoitaa itseäni.En tarvitse mitään ylimääräistä nyt.
Aion myös muutkin "ongelmakohdat" poistaa elämästäni,
kuten sen erään miehen johon olen ns.riipuksissa. ensiviikolla käyn
sen luona viimeisen kerran,ja se jää siihen (!),
haluan sen kokonaan pois mun elämästä,
niin on varmasti paljon parempi,enkä aio kiusata itseäni sillä enää
vaikka kuinka tekee kipeää jättää kaikki vanha.
Se on vaan yksinkertaisesti tehtävä,en voi jatkaa enää näin.
On nyt sellainen olo,että mitä hittoa mää elämässäni raahaan näitä
mun samoja ongelmia mukanani,miksen päästä irti ja yksinkertaisesti vaan LUOVUTA. ei aina kannata taistella viimeiseen pisaraan,
kun se ei enää mitään hyödytä.
Uusi vaihe saa alkaa mun elämässä! Kaikki,mikä tuottaa tuskaa ja ikävää,
ne hävitän pois.En tarvi sellaisia mulle enää.
Mä aion olla niin vahva,ja pystyä tähän.
Mulla on nyt niin vahva tunne,ja sisäinen ääneni on sitä jo kauan huutanut
että miksi teen asioita ja roikun ihmisissä jotka ei loppujen lopuksi anna mulle
kuin harmia ja ikävyyksiä,ja mitkä asiat ei toimi,
en voi väkisin yrittää saada niitä toimimaan enää.
Ja mullahan on koko elämä edessä vielä,ja ystävät tukena.
Nostin mulle kortin niin nousi MIEKKOJEN KYMPPI,joka sopiikin kuin hattu päähän tähän mun tilanteeseen!Tässä pätkiä:
jotain on lopullisesti kuollut,eikä paluuta vanhaan enään ole.
Egolla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin antautua,taisteleminen on nyt turhaa eikä johda mihinkään.Henkisellä tasolla miekkojen kymppi symboloi myös rajojen särkymistä,patoutuneiden tunteiden purkamista sekä piilevien voimien vapautumista.
Asiat eivät ole koskaan niin huonosti miltä näyttää.Luota enemmän toisiin ihmisiin vaikka sinua olisikin aikanaan satutettu,anna itsesi kokea iloa ja menestystä.Muista että elämässä on paljon tilanteita jolloin on viisaampaa antautua kuin taistella.
Opettele luopumaan asioista oikealla tavalla.Luopumisessa osa sinua kuolee mutta samalla tapahtuu jotain kaunista ja arvokasta.
Voit kokea vapautuksen ja aloittaa uuden elämän.
vain harhakuvitelmani voivat kuolla,se mikä on todellista,jää jäljelle.Ei olis osuvampaa korttia voinut tulla just nyt.
jaspis: Mulla on illalla vasta kokeet (aikuislukio),en oo jaksanut todella lukea yhtään,mutta on tässä vielä monta tuntia aikaa,pakko vähän yrittää...
jos ei mee läpi niin ei maailma siihen enää kaadu.
Ihanaa,pikkusiskolta tuli kirje