Olen kyllä kanssasi samoilla linjoilla N222.
En oikein jaksa uskoa,että mikään suhde on ongelmaton,mutta toisten on vain vaikeampi tuoda niitä esiin.
Ja joillakin on tärkeintä se,miltä ulospäin näyttää.
Tuo miesystäväni,tai mikä lie hän nyt ikinä onkaan minulle ja minä hänelle,oli taas illan ja yön luonani.
Puhuimme kumpikin siitä mitä haluamme suhteelta.Ei kuitenkaan tältä "suhteelta",koska nyt mennään vain hetki ja päivä kerrallaan,siten,että molemmat ovat tyytyväisiä.
Kysyin kaipaako hän asuinkumppania.Myönsi että joskus ehkä sellainen ajatus vilahtaa mielessä,että oisi kai kiva jos joku olisi tässä.
Mutta sitten alkaa miettimään varjopuolia ja ajatus kaatuu siihen.
Olin hyvin iloinen tästä vastauksesta.Hänkin on eronnut ja kuten tuolla aijemmin jossain kirjoitinkin,olemme seurustelleet joskus.
Nyt on kaikki niin yksinkertaista näin.
Ei ole lainkaan henkisiä ihmisiä,joten hieman eilen mietin,miten ilmaista,että minulla on työ vielä klo:23 ja tarvitsen hiljaisuutta.
No,sanoin sen ja ei hän paljon kysellyt mikä työ.Tietää että jotain sellaista harrastan,mistä hän ei niin ole kiinnostunut.
Niinpä ehdotin,että jospa menisit tuohon lähipubiin ottamaan mitä sitten ikinä otatkin ja minä teen lähetykseni.
Se sopi vallan hyvin ja tunnin kuluttua palasi.Ei siitä sen kummempaa puhuttu.
Meillä oli aikoinaan aika sanoisinko tuulinen suhde,tulinenkin.
Jotain oleellisen tärkeä on jäänyt jäljelle ja se turha on poissa.
Nyt nautin tästä.Itse asiassa tämä on juuri sitä,mitä olen pyytänyt.
Jos minun on tarkoitettu jonkun kanssa vielä olemaan tässä elämässä,niin itsenäinen ja minut hyväksyvä kaikkine omituisuuksineni.
Ja sellainen,jonka itse hyväksyn sellaisenaan,vikoineen ja hyvine puolineen.
Tämä tuntuu tällä hetkelle siltä.Ja olen onnellinen hänestä.
Niin helppo puhua ja olla meikittä tukka sekaisin,kun toinen on kaiken jo ajat sitten nähnyt.
En vaan kuunaan olisi arvannut,että joskus vielä olemme yhdessä.
Näin yllätyksellistä ja ihanaa elämä on.
Jätän yläkerran viisaammille asiani hoitoon ja odotan kärsivällisesti.Näkyvät tietävän paremmin kuin minä.
Ja mikä ajoitus!
Juuri kun täällä kiukkuilin että ex muuttaa tähän kaupunkiin,niin siitä seuraavana vkl:na astui tämä kuvioihin.
Että kiitollinen saan olla tässä ohjauksessa.