Sivuja: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6087461 kertaa)
0 jäsentä ja 107 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1275 : 04.05.2008 10:13:58 »

Eli paras jatkaa etsiskelyä sairaaloista, kun kuitenkin joutuu käymään niissä lapsen kanssa aika paljon  2funny heh heh eh minä kun luulin että kaupall-teknisen alan mies seuraavaks. No eilen miesYSTÄVÄN kanssa liikkeellä ja puhuttiin siitä miten vaikeeta löytää, hänellä esim Suomesta no minullakin veri vetäisi ties minne mutta kun mikään ei jatku (jos vakavaa), miksi kovasti suunnata kauas.

No se siitä ja ei enempää aiheesta, kevät on kaunis. Ja rauha mielessä about, eikö niin, hyvin menee kun keskittyy vain . Töihin ja rahaan.
« Viimeksi muokattu: 04.05.2008 10:16:58 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1276 : 04.05.2008 10:15:55 »

PS marix kuulostaa tutulta, futis ja olut, mutta hyvä puoli on se ettei se olekaan elämänkumpp- toivottavasti sukulaisiltasi ei tule kommenttia, nimittäin heilläkin on joissain tapauksissa tarve määrätä millaisten kanssa ollaan tai ei. Kelpaisko puoletkaan maailman miehistä jos sukua kuultaisi.

Ei esim isäni kelvannut isoäidilleni eikä isoäitini miehensä vanhemmille!  Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1277 : 04.05.2008 10:16:54 »

WS, kuule, löysin tuon miehen vappuna jostain ihan muualta kun sairaalasta..
Ja ei, en ollut myöskään missään Martta-kerhon kokouksessa..  :Smiley angel

Karu totuus on se että baaristahan niitä löytyy.. Mutta suurin osa baarista löytyneistä on sellaisia, jotka juo yleensä aika paljon..
( kumma yhteensattuma vai mitä  idiot2 )

Itsekin toivon jotenkin että se seuraava löytyis jostain muualta....
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1278 : 04.05.2008 10:18:30 »

Aaaahaa..

no minä en taaskaan ihastunut niissä hienostobileissä huvilassa, vaan baarissahan se nykytapaus istui. Ei ainakaan vappuna tehnyt mieli hakea noista mestoista.. kun ei muutenkaan.

Onko kukaan muu huomannut että henkisistä tilaisuuksista ei löydy miehiä, vaan ne vaan meditoi? Nimim Amman tilaisuudessa 4 kertaa ja muissa lukuisia. Ja siis jos ne kuskaa sinne, kaikki ainakin loppuu - siksi ajattelin että en tee sitä mokaa .. päätöksiä elämän tiellä.. oikeesti jos jotakuta aikoo vähänkään johdatella, niin..   Grin
« Viimeksi muokattu: 04.05.2008 10:21:37 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

mirka222
Vieras
« Vastaus #1279 : 04.05.2008 10:20:47 »

WS, ehkä se on juuri siinä, että parantumisprosessi kestää joillakin todella kauan ja sen takia niitä ihania ei ilmesty eteen, koska silloin ei jaksa/edes pysty ajattelemaan miehistä mitään mukavaa ja heti ajattelee, että tuonkin kanssa varmaan epäonnistuu yms...Minulla kesti toipua ensimmäisestä 2kk suhteesta VUOSI!!Kunnes tapasin exäni, jonka kanssa ollaan taivallettu se 5 vuotta nyt 22-vuotiaaksi asti...Aloin miettimään samaa asiaa, että ihmiset luovuttavat liian helposti..Exälleni riittää töissäkäynti, tietokoneen pelaaminen ja juopottelu, kotileffaillat toisinaan.. Hän ei vieläkään voi ymmärtää miksi haluan lopettaa suhteen, epäilee muita miehiä  aurinko harka tyypillistä...Olen yrittänyt selittää, että suhteemme ei oikeasti ole tasapainoinen, hän tekee kyllä kotihommia, kun käsken, lähtee leffaan, kun käsken, mikään ei tule oma-aloitteisesti...Keskustella emme voi mistään ruuanlaittoa isommasta asiasta..Kun olen yrittänyt keskustella, hän sanoo että "höpöjuttuja" tai muuta vastaavaa...Olen itse sosiaalinen ja toimelias, ja haluaisin käydä vaikkapa lenkillä tai puhua mistä huvittaa kumppanin kanssa..Exäni ei poistu kotoaan ellei ole pakko, lenkille en ole häntä saanut koko 5vuoden aikana, ainoastaan kauppareissulle kävelemällä..Pieniä matkoja olen ehdottanut, esim kylpylään, asia jää siihen, ellen itse tee mitään...Koko suhteemme on ollut minun vastuullani ja eronkin hän vyöryttää minun vastuulle, koska ei suostu puhumaan asioista..Tuntuu, että olen muokannut itseäni ja yrittänyt kaikkeni suhteemme eteen, mutta se ei riitä jos toinen ei ole valmis samaan..Olin kovan henkisen paineen alla tehdessä tutkielmaani ja purskahdin itkuun->herra kökötti tietokoneellansa pelaamassa, istui 5minuutiksi sohvalle oli hiljaa ja lähti pois..Ymmärrän kyllä, että mistä tämä hänen toimintatapansa johtuu ja hän on yksi kilteimmistä (tosin myös välinpitämättömämmistä) ihmisistä joita olen tavannut, mutta suhteen täytyy olla tasapainossa, ennen kuin se voi toimia...Tuntuu koko ajan, että olen hänen äitinsä, joka on vastuussa ihan kaikesta..Tulipa taas sekavaa selostusta, mutta kai tuosta jotain sai irti
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1280 : 04.05.2008 10:24:21 »

Hmm

no en tiedä.. olin kyllä mielestäni jo aika parantunut paljon ennen kuin  rapu tuli kuvaan ja sehän ei ole loppunut, odotan vaihetta 2. Ja luulen että tän jälkeenkään ei tarvitse kovasti toipua. Väittäisin että syy on markkina- tilanteessa  Cheesy

Kevät on herkässä vaiheessa eikö. Tanskassa oli jo pidemmällä, tummaa vihreetä.
« Viimeksi muokattu: 08.05.2008 18:14:42 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1281 : 04.05.2008 10:30:49 »

En todellakaan tarkoittanut sinua Tigris ja huomaan,että ymmärsit sen. smitten
Kävitkö lukemassa sen kortin sanoman?Jotta sepä voi vain olla sellainen iloinen kahviseura ja hänessä voi olla jokin sellainen ominaisuus,jota nyt tarvitset.En miettinytkään häntä romanttisessa mielessä sinulle.

Sinusta kyllä huomasi,että yritit kaikkesi,mutta yrittikö toinen?
Erosiko hän helposti?Tai onko vielä ylipäätään kypsä mihinkään sitoutumiseen?

Ajattelin noilla helpoilla eroille lähinnä pareja,joilla on lapsia.Itse eronneena ja jäätyäni lasten kanssa yksin,tiedän että lapsetkin surevat tavallaan ja yleensä halutessaan säästää vanhempiaan lisäsurulta,eivät puhu tunteistaan.Meillä aikuisilla on ystävämme,mutta kenelle lapsi puhuu?
Yritin aina sopivan paikan tullen sanoa,että kaikki on hyvin ja me pärjäämme kyllä.Ja ensimmäisen eron jälkeen oli onneksi mies,joka halusi tavata lapsiaan ja haki heitä säännöllisesti.Kiitos siitä hänelle. smitten

En itse myöskään ole ollut helposti eroavaa tyyppiä,koska niin perin harvoin rakastun ja silloin se on totta minulle ja haluan yrittää kaikkeni.
Mutta jos molemmat eivät halua,niin eroprosessi vain lähtee vyörymään liikkeelle.

Helposti eroavaa on vähän vaikea selittää.On niin monenlaisia tapauksia.Sen katson yhdeksi merkiksi,että jos en saa kaikkea haluamaani,niin etsin uuden.Siitä kalutaan taas se,mitä saadaan ja taas uusi.

Mutta on näitä kohtaamisiakin.Sitten kun taas on siihen valmis.
Ja nyt en aseta sääntöjä,enkä ota niitä vastaan.  angel
Kumpikin tavallaan tahollaan ja yhdessä silloin,kun on sen hetki.Ilman mitään suurempia odotuksia.Antaa maailmankaikkeuden järjestää nyt taas kerran! smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1282 : 04.05.2008 10:35:13 »

Jännä tuo sana maailmankaikkeus ja aika..

ja tunne.. siis minun tunteeni on varmaan osa maailmankaikkeutta, joka siis tekee sille jotain aiheuttamalla kokemuksia..

olen paljon miettinyt tunnetta, miten se haavoitetaan ja se paranee jne..

tosiaan aika hyvä oivallus Neelalta sekin että eräät viettävät lepoelämiä, ei tule niin paljon myllerryksiä joka toisessa asiassa.

TOISAALTA kun valaistuu pitäisi myllerryksen, karman jne helpottaa ja homma saada kontrolliin. Siksi en suostu enää heittelyyn tai kysyn kaikkeudelta, anteeksi onko sinulla oikeus tähän.  Grin
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1283 : 04.05.2008 10:35:40 »

Voi voi.. Nyt loppui mun osalta tämä.. knuppel2
Nyt nautitaan elämästä, oltiin sit naimisissa, avoliitossa, seurustelevia, sinkkuja, yksinhuoltajia, juuri eronneita, vastarakastuneita...
Katsokaa ulos, siellä on kevät!
Lenkille siitä!  Cheesy

Ensin oma elämä ja oma hyvinvointi ja itsensä rakastaminen. Se on kaiken pohja, joka tekee elämän onnelliseksi, oli sitten miestä tai ei!

Niin se vain on.....!
smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1284 : 04.05.2008 10:42:46 »

Juuh! Cheesy

Eiköhän tätä taas jo vatvottu.
Vastapäisen talon pihalla kukkii omenapuu.
Hetken vielä olen ja sitten ulos metsään. Cheesy
Jos vaikka sattuu tulemaan se povattu huono ilma iltapäivälle,niin vielä ehtii nauttimaan.

Ja iltapäivällä tulee telkusta Minun Afrikkani,jonka voisin jälleen katsoa.
Tänään ei huvita siivoomiset sun muut,,, Smiley
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1285 : 04.05.2008 10:44:10 »

Mitä tätä? Aiheet vaihtuu aika lujaa-  Wink
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1286 : 04.05.2008 10:45:51 »

Chandra luin sen kortin kyllä.
Nyt on tosissaan aika lopettaa kaikki.

Erosiko hän helposti? Tuohon en osaa vastata.. Jollain tavalla hän jäi eron jälkeen kiinni muhun ja tunsin olevani vähän sillätavalla "varalla" että sitten kun häntä huvittaa niin hän voi vain sanoa että "yritetään uudelleen" ja sit oisin vaan päätä pahkaa sanonut että joo..

En vain jotenkin usko, että hän olisi miettinyt asioita, että miksi kaikki oli huonosti ja ollut valmis muuttamaan asioita.. Ehkä hän olisi halunnut vielä olla kanssani, kuten minä hänen kanssaan, mutta mikään ei olisi ikinä muuttunut. Ei hän olisi nähnyt sitä vaivaa. Hän oli tottunut saamaan kaiken rakkauteni ilman sen kummempaa vaivannäköä. Ehkä olin jotain sellaista mitä voi omistaa.

Mut nyt meen peilin eteen ja mietin, mitä ihmettä teen tälle tukalle taas ennen kun voin astua ovesta ulos.... Morjens!  Cheesy smitten
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1287 : 04.05.2008 10:54:26 »

minen koskaan siivoa sunnuntaina! pyhitän lepopäivän Cheesy en vaan sit tiiä millä oikeudella ne kaikki kuus muuta päivää viikossa on myös lepopäiviä siivouksen osalta..

en tiiä, pistin pitkähihasen äsken päälle kun mun on kylmä!! ja kämpässä on kuitenkin 24 astetta lämmintä tällä hetkellä..

ja lenkille en tänään mee, koska huomenna paluu pyörälinjoille..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1288 : 04.05.2008 11:07:22 »

Minä sitaisen hiukset niskasta ylös ja pari pinniä sivuille,jotta sivutukka pois repsottamasta. Grin
Ulkoilun jälkeen kuitenkin suihkuun.

Ulkona ei käy tuulen virettäkään ja parvekkeella paahtuu jo tähän aikaan päivästä.
Eipä sitä minunkaaan taivallustani voi oikein lenkiksi kutsua. Grin
Kävelen ristiin rastiin pitkin metsää ja kalliota ja jään vähän väliä tuijottelemaan jotain ihanaa.

Kyyhkyset kujertelivat aikaisemmin aamusta ja nyt menen katsomaan,josko taas jättivät minulle pari sulkaa,tai höyhentä. smitten
Kimppu tuoreita kukkia ja mitä nyt ikinä eteen tuleekaan.
Vaan nyt yksi sämpylä napaan ja sitten ulos!
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #1289 : 04.05.2008 12:10:03 »

Hei Ystäväin

Olettepa te olleet varhain liikkeellä.

Ihana aurinkoinen aamu,
mutta nyt näkyy tulevan jo pilviäkin.

Täytynee rientää ulos
ja nauttia auringosta.

Kaikkea Hyvää teille kaikille.

smitten Elämänilo

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sivuja: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: