Huomenta tupaan!
Eilen oli niin hektistä,että en jaksanut enää illalla kissaa sanoa,saati että ajatus olisi kulkenut.
Onneksi olen pudonnut siinä suhteessa normaalista oravanpyörästä pois,sillä en jaksaisi sitä kyllä viikkoa kauempaa.
AJATUKSEN ajatuksia kävin lukaisemassa ja herätti kyllä runsaasti mietteitä.Tai toi tuon ikuisuus kysymyksen,eli vaihtoehtohoidot ja raha maksun ottaminen niistä pohdintaan.
Miksi juuri siinä kohtaa,monella herää se ajatus,että tämä pitää saada ilmaiseksi ja miksi hoitajien on vaikea pyytää rahaa,,,
Itse olen tehnyt lukemattomia määriä ilmaishoitoja.Oikeastaan kaikki ykkös ja kakkoskurssien jälkeen.Luulin noitten kurssien riittävänkin minulle,koska ykkösestä löysin sen oman tieni ja todellakin aivan uusi maailma ja yhteys tuonne henkimaailmojen puolelle aukesi.
Sain paljon kokemuksia,ihania sellaisia ja elämä alkoi tuntua turvalliselta.Luottamus siihen,että minua kyllä kannetaan,elämä kantaa ja enkeltenkin apuun voimistui.
Mutta nyt tuohon aiheeseen.
Ystäväni alkoivat jossain vaiheessa puuttua ilmaisen työntekooni,koska elin ja elän vieläkin aivan minimi tuloilla.Ihmettelyä siitä,että mikset sinä työstäsi ota maksua.Myös toiset hoitajat ovat näreissään,jos joku tekee koko ajan ilmaiseksi.
Olin jo suorittanut pitkän Master-koulutuksen,vuoden kestävän ja kaikki käymäni kurssit ja koulutus ovat maksullisia.Samoin materiaali,jota tunnuin tarvitsevan tueksi sille.Kirjoja,kortteja,puhelinkuluja ja käytän myös kiviä,sekä yritän sisustaa kotiani sen mukaan,että sinne on hyvä tulla.Valita musiikkia,jota hoidoissa käytän.
Kävin vielä nelostason ja ajattelin että nyt loppuu,mutta kuis ollakkaan,huomasin tarpeen aloittaa viitonenkin ja nyt sit olen opiskellut sitä ja käynyt läpi sen tuomia haasteita.Sekin kurssi maksaa 200 euroa.Master kurssi on kaikkein kallein.Tosin en tiedä mitä Crystal-Master taso maksaa,mutta sen tiedän jo,että sinne asti ollaan menossa.
Niin,mietin että miten minä voin ottaa rahaa vastaan,kun en voi mitään paranemista kenellekään luvata?
Eihän se ole minun käsissäni,vaan toimin siinä vain välineenä,joka on täysin luottavainen maailmankaikkeuden tahdonalaisuuksiin.
Mutta tuli oivallu ja sitä olemme pohtineet porukalla,että mistä se maksu otetaan.
Kyllä se on omasta ajasta jota työhönsä käyttää ja kaikista tarvikkeista hoitopöytiin asti,jotka eivät ole halvimmasta päästä.
Useat saavat apua,mutta on myös mainittava,että kaikki eivät saa.
Joskus vaikeistakin sairauksista toipuu,toisinaan taas ei,vaikka miten monta hoitajaa olisi ja hoitokertoja.
Pitää ehkä muistaa,että tässäkin on Jumalallinen tarkoituksensa ja sielunsuunnitelma.Milloin on kenenkin aika lähteä.
Kohdalleni osuvat kyllä enimmäkseen masentuneet,vaikeista eroista toipuvat,elämän kolhuissa pyörineet ja myös päihdeongelmaisia.
Käytän hinnoittelussa järkeä.
Jos ei ole varaa maksaa,niin hoito tehdään joko pienillä nimellisillä summilla osissa,tai ei lainkaan.
Esim.tähän viitoskurssiinkin kuuluu 200 euron rahallisen korvauksen rinnalle 50 tuntia ilmaistöitä.Ne olen tainnut jo suorittaakin.
Mihin sitten opettajaa tarvitaan?
No,suurin osa ei mihinkään.
Mutta sitten on kyllä minunlaisiani,jotka vähemmän lukevat,mutta sitäkin enemmän kokevat ja silloin toisen kokemuksista on valtaisa apu.
Mitäs tämä nyt?
Kuuluuko asiaan tällainen ilmiö?Mitä minulle tapahtui?Onko näkemäni jotain,joista muillakin on kokemusta?Miten saatetaan vaeltavat henget eteenpäin "kiusaamasta" talossa nykyisin asuvia ihmisiä?
Voi,sitä tulee niin valtavasti silloin,kun sydämestään tekee,eikä vain rahasta.
Ja luulen,että rahastusryhmät kutistuvat ja kuivuvat kasaansa,koska sana kiertää ja tuollaisia lupauksia ei voi antaa,jollei ole sitten myös tarjota sitä.
Esim.ihan tämän sivuston astrologia puoli on itselleni aika hebreaa.
Ja koska olen hieman tutkinut ja uskon että sekin osaltaan vaikuttaa ihmisen elämään,tilaan Sepolta melko säännöllisesti kk-horoskoopin.Myös luonneanalyysi,sisäinen soturi tulkinta ja yksi parisuhdetulkintakin on tilattu.
Mutta EN MINÄ ODOTA,ETTÄ KAIKEN PITÄÄ MENNÄ NIIN KUIN SIIHEN ON KIRJOITETTU.
Ymmärrän että siihen menee aikaa ja rahaa ja se on vain yksi näkemys ja mahdollisuus ja ilostun,jos löydän jotain natsaavaa.Myöskin sellaisen pyöreän yleiskatsauksen teen siitä,että onkos haasteellinen kk tulossa,vai mitä.
En silti pullikoi,että nyt rahat takaisin,koska tämä ei pitänyt yhtään paikkaansa.
Ihminen luo todellisuuttaan hyvin pitkälle,myös kipujaan.
Keräämällä paljon tunteita sisäänsä,oireilee taatusti jossain vaiheessa joku kehon osa ja mikäli ei sitä kuuntele,oireilut lisääntyvät.
Energiahoitokin on hieman salapoliisityötä.Etsitään vian aiheuttajaa tunnepuolelta ja kokemuksista ja pyritään yhdessä pähkäilemään,mikä sen on aiheuttanut ja miten suhtautua siihen.Miten korjata asiaa,ja kuinka paljon ihminen on itse halukas tekemään työtä asian kanssa.
Silti pidän ihanteellisena sellaisia kursseja ja hoitoja,jotka ovat kaikkien ulottuvilla.
Hinnaltaan sellaisia,että sen voi saada vaikka 10ekeä/kk,josd on työtön.
Meidän ryhmissämme tuo on ainakin mahdollista.Jos on suuret rahat ja suuret lupaukset tiedossa,suhtaudun varauksella.
Jokaisella kun on sittenkin se oma tehtävänsä ja suunnitelmansa.
Huh,kun tuli pitkä sekava sepustus.
Toivottavasti ymmärrätte edes osan,mitä koetin sanoa.