No se on sitten tätä lisääntynyttä energiaa,joka ei tahdo kehon kanssa vielä yhteen sopeutua.
Aamulla kukonlaulun aikaan ylös ja iltavirkkuna,,,
Miksi ihmeessä menin tuollaista lupaamaan,kun en edes niistä kynsistä nyt perusta.
Mukava kuitenkin Lizzy,että olet löytänyt tiesi tänne.Jotenkin astrologiset ilmiöt ja nämä tuntuvat energiat kuitenkin kulkevat käsi kädessä.
Luen niin harvoin astrologisia juttuja,kun en ehdi niihin perehtyä.
Nuo Sepon laatimat valmiit jutut vain.
Ajatuksen olen nähnyt vilahtelevan muissakin ketjuissa.
En saanut päivällä unta,vaikka monta tuntia makoilin ja tein itselleni hoitoa.Olo oli levoton ja jossain siinä välimaastossa pyörin ja yritin kommunikoida oppaitteni kanssa.
Tuntui tänään siltä,että onko minusta tähän miesjuttuunkaan ja olin jo kirjoittamassa viestiä,että josko annetaan olla.
Jotenkin tuntuu,että nyt ollaan jossain rajalla.Että joko poikki,tai sitten saattaa taas tulla harmeja ja niitä on ihan riittävästi ollut.
En taida enää uskaltaa kiintyä kehenkään.
Elämä on niin tasaista yksikseen,mutta toisaalta joskus kaipaa piristystä.
En vain halua että joku pyörii mielessä turhan usein ja vielä senkin saa poikki.
Oudot on fiilikset ja sitten vielä nuo unet päälle.
Illan olen kokeillut tässä mitä sitä laittaisi päälle.Naisten ikuinen ongelma.Ja nyt mennään kuitenkin niin paljon ylöspäin,etten tiedä tarkeneeko siellä näissä vaatteissa kuin täällä.
Luvattiin meille 21 astetta ja tänäänkin on ollut tosi hiostava ilma.
Lenkillä ajatukset hieman tuulettui,mutta illan aikana taas,,,
Pakko kait mennä pyörimään tuonne sänkyyn,jos vaikka uni sittenkin tulisi.
Elämänilolle jälleen kiitos yhdestä uudesta linkistä.
Nyt sänkyyn.Hyvää yötä kaikille.