Päivä alkaa olla pulkassa taas.
Eilisen tolkuttoman istumisen jälkeen,menin pitkälle lenkille.
Toin tullessani yhden sireenin oksan joka jo sellainen,että saattaa aueta.
Ja kolme omenapuun oksaa,joista yhdessä ihanan tuoksuvat valkoisen vaaleanpunaiset kukat.
Koska se on Druidien horoskoopissa minun puuni,tietävät oksat kotona onnea.Ja niin ihanan kauniit kukat siinä on.
Sitten jumppasin ja suihkuun.
Äitienpäivää en minäkään vietä mitenkään erikoisesti.
Tämä poikani,jonka en kuuna päivänä ajatellut muistavan koko päivää,lähetti ensimmäisenä äitienpäivä toivotuksen.
Siksi se on niin suloinen,kun on yllätyksiä täynnä ja iso mies kun muistaa,niin tulihan siitä lämmin mieli.
Käväisi kahteenkin otteeseen.
Tytär tuli aamuvuorosta ja jatkettiin nyt kynsien laittoa toiseen käteen.
Siinä ne nyt komeilevat.
ELÄMÄNILO!
Katsos kun tulostimeni ei ole toiminnassa.Ei ole koskaan ollutkaan ja luotin että tyttärellä on hyvät ohjeet.
Mutta sitten kun näin ne ohjeet,niin tiesin heti,että pieleen menee.
Kaksi täysin ilman suuntavaistoa omaavaa naista lähtee hortoilemaan.
Ystävättäreni sanoi tänään,että olisitte ottaneet hänen navigaattorinsa.Kävi mielessä,vaan en kehdannut kysyä.
Häneltä nyt voi kysyä mitä vain,mutta kun on sellainen aina avulias,niin vältän sitä,ettei tule sellaista oloa,että aina tuo jotain ruikkaa.
Tosin luulen,ettei hän tunne koskaan niin ketään kohtaan.
Parempaa ystävää ei voisi saada lähelleen.
Kengu!
Koiralla unessa on monta merkitystä.Yksi on ystävä,kuten joku mainitsikin.Ardithko se oli?
Mutta minulle se edustaa miestä.
Saattaa olla,että johtuu siitä että olen varauksellinen koirien suhteen.
Olen enemmän kissaihmisiä.
Esmiraldan lipputankotarina oli ihanan liikuttava.
Niin ne osat vaihtuvat ja vuodet menevät hujauksessa.
Katsoin Junnu Vainion konsettia telkusta ja niin monesta laulusta nousi paljon muistoja.
Mietin mihin tämä aika elämästä oikein on mennyt ja miten moni oli uusi hitti,kun olin nuori.
Kotkan meripäiviltä ihania muistoja tulvi mieleen ja sen aikaisia ystäviä.
Mitähän heillekin kuuluu?
Olen jotenkin yliherkkä tällä hetkellä ja itken nopeasti sekä iloista,että haikeudesta.
En oikein ymmärrä itseäni.Mitä minulle tapahtuu,kun ennen osasin itseni niin hyvin kasata.
Ehkä tulen vanhaksi,,,