Sivuja: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6099265 kertaa)
0 jäsentä ja 128 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1545 : 19.05.2008 07:44:19 »

WS pohtii aina elämää ja sen luonnetta, haluaa suhtautua etäisesti ja analyyttisesti, kaiken tasapainossa, tahtonainen...

*Tämä oli hauska, koska itseään on vaikea nähdä ulkopuolelta. Olen kyllä muuttumassa seikkailijaksi, joka ei pysty ottamaan mitään vakavasti kohta. Se, onko tuo hyvä vai huono, on sitten eri asia.. tarkkailu on kyllä totta..

toinen, ehkä on tullut sanottua tännekin niin paljon, ettei enää halua.. noihin ihmekursseihin en sinällään usko, jotenkin todellisemmalta tuntuu vaikkapa meditaatio ja karman käsittely - edelleen -

alkoholi, niin. Kunpa miehet ei tarttis sitä niin, vaikka rohkaisuksikaan.. 
« Viimeksi muokattu: 19.05.2008 07:46:50 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1546 : 19.05.2008 07:51:00 »

Omien kokemusten kautta voin sanoa että itseään etsiessään tai rajojaan, toiset menevät liian pitkälle kokeiluissaan eivätkä enään osaa ottaa omaa voimaansa takaisin, jonka ovat luovuttaneet huumaaviin aineisiin. Ei heitä voi auttaa, jos eivät itse halua tulla autetuksi. Ehkä heidän vaan on käytävä pohjia myöten sielunsopimuksensa ja kun syngroni on kohdallaan ponkasevat omaan voimaansa ja elämään, tai sitten lähtevät. Mistä me tiedämme mikä on oikein tai väärin heille. Omassa mielessä tehty ihmisen luokittelu, ei vaan koske toisia ihmisiä, itseämme voimme arvostaa ja rakastaa, jolloin esimerkillä annamme mahdollisuuden nähdä muunlaisestakin elämästä, Sekä miten selvitään kun oma voima on itsellä käytössä.

Kokemuksen oikeutuksella kertoo

Wink  Mateve
tallennettu

mateve
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1547 : 19.05.2008 07:53:52 »

Kuulin sellaistakin, ettei välttämättä tartte käydä pohjalla, mutta jos ei saa "toteuttaa vapauttaan" siis jos minä esim alkaisin sanoa eräälle, että turhaa on juoda tms-- niin sehän sanoi viimeksi, että ei tarvitsekaan kun on jo naisen kanssa.. silti tarvitsee rohkaisua.

Mutta joillain on tosiaan sellainen käsitys aineista, että mitäpä siinä jos niitä maistelee, minäkin uskon sellaisen vaikuttavan huonosti kun tiedän, miten voi sotkea tunteita tai keskittymistä..

KUVITTELISIN että haluaisin "oikean kumppanini" olevan aika jyrkkä suhteessa noihin juttuihin.
« Viimeksi muokattu: 19.05.2008 08:36:32 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1548 : 19.05.2008 08:19:52 »

Hyvää huomenta tupaan!

Laitetaampas kahvit tulemaan, aamupalaksi hedelmäsalaattia jossa mansikan lohkoja, ja herkkusuille vielä kermavaahtoa päälle.
 angel

Hmm... Jos päihteettömyys perustuu siihen, ettei niitä tarvita kun on jo nainen elämässä, niin onko se vapaata tahtoa?
Näitäkin nähneenä, että ollaan selvinpäin suhteessa, mutta eron tullessa palataan takaisin päihteiden pariin. Kumpiko on se ihmisen oikea minä? Herää epäily, että päihteettömyys perustuu siihen toiseen ihmiseen eikä itseen?
Tiedä häntä.
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1549 : 19.05.2008 08:28:36 »

Join eilen konjakkia. Oliko se hienoa? Minulle on ihan sama juonko joskus tai poltan, kun en koskaan jää koukkuun. Yhtä hyvin siis ei.

Tarkoitin että mies usein juo samalla kun etsii seuraa ravinteleista..> kokeeko mies itse sen ongelmana?

« Viimeksi muokattu: 19.05.2008 08:35:35 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1550 : 19.05.2008 08:46:53 »

Minäkin join illalla pari olutta, en sitä sen kummemmin hienoksi kokenut. Mutta maistui hyvälle pitkän työpäivän jälkeen.

Kyllähän ne naisetkin baarissa juovat, kun seuraa etsivät. Joskushan se on ihan ujouden ohittamiseksi. Kyllä sitä jossain hiprakan vaiheessa ollaan maailman seksikkäimpiä ja nokkelampia  2funny Shamaanitkin käyttivät matkoillansa jotain ohittaakseen egonsa.
En ole kauheasti päihteiden puolestapuhuja, surulliseksi pikemminkin tekee minut tuo, kun "apuvälineestä" tulee ajoneuvo joka vie.

Sanonta "viina on viisasten juoma" on niin totta kuin vain voi. Kohtuus pitää kaikessa olla.
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1551 : 19.05.2008 09:36:02 »

Ha,haa!!!!!!!!!!!!!! Cheesy

No nyt ovat täällä kaikki joita eilen ajattelin!
Jotka jäivät mielikuvista pois.

Neelassa koen jotain niin itseäni,etten pysty edes mielikuvaa luomaan.
Ajatusmaailma kulkee samaa rataa hyvin monissa asioissa.
Kiitos hedelmäsalaatista! coolsmiley
Maistuu kyllä ja kahvi myös.
Mateve hiipii hiljaa paikalle,heittää jonkun viisauden ja lähtee taas.
Surumielinen katse,vaan on silti löytänyt itsensä.
Eli katseesta en osaakkaan nyt päätellä mitään. Huh
Pitäisi lukea ehkä noita blogeja,niin pääsisi sisään ajatusmaailmaansa.

Kotkansilmän muistin eilen. Smiley
Ajattelin lentävän yleensä jossain yllämme ja syöksyvän maahan iskien napakan,mutta ihanan kommenttinsa,joka yleensä saa minut nauramaan. Grin

Ja kun nyt luin Neela tuota sinun tekstiäsi työstäsi,niin ymmärrän miksi tiedät mistä usein kirjoitan,,, Wink Cheesy

Eipä siihen väliin voi mennä itseään tunkemaan.Siis päihteiden ja niitten käyttäjän.
Tai voi,mutta pitää osata vetäytyä myös pois,jos huomaa ettei toinen minun apuani halua.
Yleensä eivät halua.
Mutta kyllä sieltä kaiken sumunkin alta rakkaus ylös nousee ja sen kaipuu.
Rakkaus päihteisiin,tai mieluumminkin tarve niihin,on vaan niin paljon suurempi.

Minä en ole vihainen alkoholisteille,en narkomaaneille.En ole vihainen aineillekkaan.
Surullinen joskus kun huomaan jonkun uuden nuoren koukuttavan itseään ja olevan vielä siinä vaiheessa,että luulee hallitsevansa sen,eikä tule riippuvaiseksi.
Jos minun nuoruudessani olisi ollut tällä tavoin saatavilla mitä vain,niin suuressa seikkailun halussani ja kokemusten etsijänä,en vaan tiedä miten minun olisi käynyt. Undecided

Onneksi niitä ei ollut ja jos olikin,niin oli vielä niin vierasta,että vain supisten hiljaa puhuttiin.Yhden pilven pössyttäjän tiesin,mutta se tuntui silloin pelottavalta,koska kukaan ystävä ei ollut kokeillut.
Alkoholikokeilut tulivat kyllä nuorena mukaan ja joskus meni niin överiksi,että kotiin kannettiin vanhempien eteen. buck2

En löydä siihen muuta ratkaisua,kun ihmisen oma halu muutokseen.
Väkisin yrittäminen luo vain kiukkua.
Joten parasta on vain pysyä itse poissa,koska en tunne omaa oloani kovin kotoisaksi humalaisten joukossa,,,enää.
tallennettu

Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #1552 : 19.05.2008 09:49:32 »

Se on hieman kummaa miten päihteitä käyttävät muodostavat toisille ihmisille ongelmia vaikkeivät edes olisi missään tekemisissäkään heidän kanssaan.. Mitä siinä peilataan ja mikä siinä hauskanpidossa niin ärsyttää, että pitää nostaa hirveä haloo moisista sekoilukokeiluista? Suurin osa päihdelinjalla kulkevista kuitenkin on ihan 'tavallisia' ihmisiä, joita vaan jostain syystä ei tämä maailman meno kovinkaan tunnu kiinnostavan tai ainakin aineitten käyttö nollaa niitä paineita.. Ja heistä löytyy kyllä mahdottoman suurisydämisiä tyyppejä pinnan alta kuhan lähemmin tutustuu...

Sitäpaitsi täytyypi todeta, että monet tämän päivän shamaanit nuokkuvat toinen jalka kadunvierellä, koska näkevät mihin yhteiskunnan tie on menossa... Sitäkautta he korjaavat tilannetta vaikkei se sille 'ulkoisesti' näyttäisikään...
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1553 : 19.05.2008 09:52:44 »

Huomaatko Tigru,että tuo eilinen käyntisi oli sittenkin ihan positiivinen juttu! Wink
Huomasit varmaan mitä ikävöit ja minkä takia et voi olla hänen kanssaan?
Ikäväkin hieman laantuu,kun huomaa että muutosta ei ole tapahtunut?

Juominen on niin yleinen tapa viettää viikonlopuja,ettei sitä kukaan katso kummalliseksi.Pikemminkin sitä,jos ei juo.

Itsestäni olen kuullut,että olen hurahtanut uskoon. Grin
Ja että olen absolutisti.Mikä ei pidä paikkaansa,sillä en ole koskaan tehnyt mitään lupausta,etten ikinä joisi.
Ja otinhan minä sen puolikkaan viinipullollisen muutama viikko sitten.
Mutta se ei vaan enää maistu,eikä tee mieli.

On tullut niin paljon muuta tilalle.
On totta,että moni ystävä on pudonnut matkan varrella juomattomuuteni vuoksi.Ja he olivat todellisia ystäviä.Se on ehkä yksi syy,miksi useat ottavat.Monikaan ei kestä olla selvinpäin päin humalaisten joukossa ja hänet koetaankin hieman ulkopuolisena.
Sehän on tarkkailija,joka muistaa ja näkee,kun muut voivat vedota siihen,että ei muista mitään.

Joskus asiat ja ihmiset muuttuvat,toiset evät ehkä koskaan.
Mutta ei sitä kannata vihata.Siinä otat liian suuren taakan itsellesi,sillä se viha ei loppuisi koskaan.
Elämässä on paljon muuta ja esim. itse olen tuon miehen kanssa vain silloin,kun on selvinpäin.
Voi käydä harvaksi ainakin viikonloput,mutta so? Huh
Vaikka hänestä paljon pidänkin,tiedän että on vain minulle annettu välivaihe.
Vielä tulee se,jonka kanssa ei tarvitse sovittaa aikatauluja alkoholin takia.
Toistaiseksi tämä riittää minulle ja se,että hän kunnioittaa minun ajatuksiani. smitten
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1554 : 19.05.2008 10:04:47 »

coolsmiley

Kyllä se tiedetään, rakkaus on perseestä.

Toisista välittäminen on itsekästä.

Kaikki se " HYVÄ " minkä

alati teemme, on

poissa itseltämme.

2funny

TEHOSEKOITIN

Hetken Tie On Kevyt Kulkea

Mä tunnen sinut pikkusisko,
vaikka vasta kohdattiin
niin monin kasvoin ennenkin
sä vierelläni maannut oot.

Takkuiset hiukset rinnoillasi,
aamuyön utu silmissä
kuin lihaksi ois tulleet
kasteiset niityt unenlaakson.

Kun yössä yksin vaeltaa,
voi kaltaisensa kohdata
ja hetken tie
on kevyt kaksin kulkea.

Ei etäisyys, ei vuodetkaan,
ei mikään meitä erota.
Kun hetken vain
sut pitää saan ja unohtaa...

Kun unessasi pikkusisko
kuupurrellasi purjehdit
ja aamutähti otsalla
astelet yön laitoja.

Sateiset saaret lännen ääreen
kirsikan kukat japaniin
niin etelä ja pohjoinen
kaikki meitä varten on.

Kun yössä yksin vaeltaa
voi kaltaisensa kohdata
ja hetken tie
on kevyt kaksin kulkea.

ei mikään meitä erota
kun hetken vain
sut pitää sain ja unohtaa...

Ikuisuus, yksi huokaus vain,
yksi yö kuin koko elämä,
tuoksussasi keväät tuhannet.

ei mikään meitä erota,
ja hetken tie
on kevyt kaksin kulkea...

http://www.lyricsbox.com/yo-lyrics-hetken-tie-on-kevyt-kulkea-8jkwfwn.html

http://www.youtube.com/watch?v=CtTv91D7o6w&feature=related
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1555 : 19.05.2008 10:16:06 »

Huomenta tupaan! smitten

"kengururotta" ratsastaa metsässä ilman satulaa, ...."

Olenpa monesti metsässä ratsastanutkin ilman satulaa,en tiedä paljon mitään sen ihanampaa. smitten Mutta kerran menin kentällä ja päätin kokeilla laukkaa ilman satulaa,ja hevonen innostui ja lähtikin kiitolaukkaa ja minä onneton lensin kaaressa alas. Grin Silloin ei kyllä naurattanut kun tömähti ristiselkään ikävästi enkä tuntenut omia jalkojani... sairaalareissu siitä tuli.

"Kengururotalla on aina yllätyksiä taskut täys, kysykää vain niin sieltä löytyy kaikkeen mahdolliseen apu."  hmm...voi olla. Wink

"Kengu on nuori ja raikas, villi mutta viaton eläinrakas ja sosiaalinen tyttönen, jolla on huoleton asenne elämään..."

Aika hyvin sanottu,kiitos näistä! smitten smitten smitten

Päätä särkee ja oksettaa,eilinen oli ihan samanlainen päivä,
lojuin vaan kotona ja mietin millä sais oloa paremmaksi...
No,kyllä nyt on jo sentään vähän parempi. Smiley
Olen päätynyt siihen että seuraava koirani onkin Faaraokoira
http://www.osvkh.net/kuvat/kiertopalkintokuvat/NorthernLights3.jpg
eikä greyhound,kuten ensin suunnittelin. Ja tosiaan,syksyllä kun muutan,niin sellainen olisi mahdollista ottaa,mutta,kun selailin kasvattajan sivuja,niin yhdellä olisi nyt juuri suloisia pikkupentuja varattavissa!! En pysy housuissani niitä katsellessani. Cheesy
Kysyin äitiltä että mitä jos ottaisin yhden tuollaisen jo nyt,
että haittaisiko se jos se muutaman kuukauden meillä asuisi ennenkuin muutan,äiti sanoi että "älä nyt noin rumaa koiraa ota!" Grin
Mutta kun mä HALUUUUUUUNNNN!!!!!!!!!!!!
No,sen vastaus oli vähän kiikun kaakun,että no kysy isältäs...
Ja mun isi,on ehkä maailman vaikein tapaus.(oikeesti)
Ja kun koirista on kyse,sen mielestä niillä ei tee mitään ja
se ei muutenkaan oo yhtään eläinrakas,joten mulla
on vaikea homma edessäni jos meinaan saada sen suostumaan
että pikku pentu olisi meillä muutaman kuukauden. Lips Sealed

Ehkä mun pitäis vaan olla kärsivällinen ja koittaa jaksaa odottaa syksyyn ja katsoa ensin saanko edes kämppää mistään,
mutta en mä jaksa suunnitella kaikkea niin tarkasti
etukäteen,ainahan se kämppä jostain löytyy sit kun on
pakko! knuppel2

Äiti ei edes haluaisi että muutan,mutta oon silloin jo
18v että sillä ei onneks oo mitään sanavaltaa,oon
päättänyt jo kauan aikaa sitten että muutan heti paikalla kun
vaan voin. angel

Vaikka tiukkaa tulee olemaan rahallisesti. uglystupid2

Tigru: Munkin isi joi kun me lapset oltiin pieniä,
muistan myös kun äiti itki,soitti poliisit yms... (isi oli väkivaltainen
äitiä ja meitä lapsia kohtaan aina juodessaan,joskus muutenkin.)
Ja meillä oli sitten sellainen sijaisperhe meillä sisaruksilla jossa oltiin
aina viikonloppuja,ja vieläkin kun joskus törmään siihen ihanaan
pariskuntaan,syttyy sydämeeni RAKKAUS heitä kohtaan.
Heiltä sain kokea turvaa ja lämpöä mitä ei kotona ollut.
Sitten kun meidät lapset meinattiin ottaa kokonaan huostaan,
lopetti isä juomisen.
Ei ole koskenut alkoholiin ainakaan 8vuoteen ja ylikin,en muista tarkalleen.
Mutta kyllä alkoholi voi pilata monen elämän. Muistan sen pelon,
kun isi tuli kotiin möykkäämään ja riehumaan,kaatuili lattialle,
haukkui ja huusi... muistan kun katsoin kuinka se repi äitiä yöpaidasta ja pikkusiskoni itki ja juoksi luokseni ja sanoi että soita poliisi.
Niin monet kerrat sitä touhua jatkui ja jatkui... vihasin isää.
Kunnes se sitten loppui.
Mutta edelleen olen huonoissa väleissä sen kanssa,koska se ei ole KOSKAAN edes pyytänyt anteeksi tekojaan keneltäkään,
ja edelleen menettää hermonsa milloin mistäkin ja silloin on
parempi jos ei ole paikalla.
Äiti on meinannut ottaa eron monta kertaa,mutta ei ole pystynyt jostain syystä jota ihmettelen.Kuka voi rakastaa väkivaltaista juoppoa joka ei huolehtinut lapsistaan vaan hakkasi niitä? Cry
Voiko sellaista ihmistä muka rakastaa???
Mutta ehkä se sinnikkyys sitten kannatti,kun tänä päivänä
ihan hyvin menee kuitenkin,viileät välit jokaisella lapsella on isään,
enkä mäkään sen kanssa ikinä juttele mistään,korkeintaan kysyn kyydin kouluun.
Mutta nyt on pakko tuosta koira asiasta kysyä...

Mutta nyt suihkuun!
« Viimeksi muokattu: 19.05.2008 10:27:46 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1556 : 19.05.2008 10:26:31 »

En minä koe päihteiden käyttäjiä ongelmana itselleni.

Olen elänyt niitä käyttävän ihmisen kanssa hyväksyen hänen addiktionsa. Rakastin häntä ja hän minua, suhde kariutui siihen ettei hän rakastanut itseään, ei pystynyt elämään sen kanssa ettei minulla ole tarvetta käyttää ja sitä kautta ei pystynyt elämään minun kanssa, eikä loppujen lopuksi juuri kohtaamaankaan minua. 

Silti hän taisi pitää ja kunnioittaa minua kuolemaansa saakka. Ja minulla ikävä toisinaan häntä, toivon että hän saa rakastaa itseäänkin seuraavalla kierrolla.

Kiitos Chandra kauniista sanoista, olen otettu ja liikuttunut.  smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1557 : 19.05.2008 10:32:00 »

Voi Tigru! smitten Grin

Jos sinä olet katsellut vuoden,niin minä uskoin 15 vuotta!
Enkä koe että minun pitäisi antaa itselleni mitään anteeksi.
Olen hidas oppimaan ja tarvitsin ne 15 vuotta.Jääräpäinen ja siksi hankalakin tapaus. Grin

Ehkä se vuosi opetti sinulle,mitä et halua,,,
En tiedä,tiedät itse sitten joskus kun elämä on mennyt uusiksi ja katsot etäänpää tuota aikaa.

Mitä anteeksi annettavaa siinä on,että on rakastanut ja omannut hoivavietin?
Anna vain heti itsellesi anteeksi ja mieti,että mikä ei tapa,se vahvistaa.
Hoivaile ja rakasta itseäsi ja etsi pieniä asioita,jotka tuovat sinulle iloa.
Elämä on täynnä valintoja ja joskus tuntuu,että olemme valinneet väärin.
Kaikessa on silti tarkoitus ja paha olo menee ohi! smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1558 : 19.05.2008 10:35:53 »

Ai niin!!!

Rakkauden Valolle kaikkea ihanaa uuteen seikkailuun!!! smitten angel

3kk? Grin
Minä seurustelin toisen aviomieheni kanssa kolme viikkoa ja hups,huomasin että hän asuu meillä. Grin
Ja sitä kesti sentään 18 vuotta.Että mitäs sen ajan niin on merkitystä.Tunteet sen kertovat. smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1559 : 19.05.2008 10:51:07 »

Uppiniskaista tuo rakastaminen, varsinkin sielun- sellainen..
tallennettu

Sivuja: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: