*Kide*
|
|
« Vastaus #1575 : 21.05.2008 09:08:27 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #1576 : 21.05.2008 09:17:16 » |
|
Sori jos menee taas vähän ristiin, mutta minkäs rotuinen koira sulta löytyy, Kengururotta? Vinttikoiraa veikkaisin tuon "pää läpi pannasta" -tapahtuman vuoksi Itsellä kokemusta koiranäyttelyistä samasta ongelmasta kyseisen rodun kanssa Joo vinttikoirahan se on. Whippet rodultaan. Huomenta tupaan! Tänään on jännä päivä tiedossa.... Onpa tosi oudot nyt nää sivut. No... kai näihin tottuu. Tänään olis luvassa englannin koe,enkä oo vieläkään aloittanut lukemaan..Illalla meinasin aloittaa mutta uni voitti. Mahassa velloo ihmeellisesti,ihan kuin jännittäisin jotain mutta en kyllä omasta mielestäni jännitä.. Mutta nyt suihkuun ja lukemaan!
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #1577 : 21.05.2008 10:21:11 » |
|
... Kissakin on onnellisesti alas puusta. Viisi päivää se siellä olikin kunnes oli rohkaissut mielensä ja tullut alas. Naapurin mukaan oli hypännyt alas puusta noin 4m mutta tiedä sitten kun kyseinen naapuri aja ruohoakin niin että leikkuri ei ole edes päällä.
Hei "Jinx"
Ihanaa, että kissasi pääsi pois puusta
Mahtoi olla nälkäinen ja väsynyt Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #1579 : 21.05.2008 10:30:21 » |
|
... Metsänvartijan hommat jatkuvat.Tosin eilen vain kävin sillä telttapaikalla.Teltta oli poissa,mutta ilmeisesti kostoksi olivat polttaneet sen vanhan kaatuneen puunrungon ja siinä on täytynyt olla iso roihu. Yläpuolella kuusenlatvat. En tiedä enää mitä tehdä. Ehkä pyydän nyt ystävätärtäni,joka myös kävelee samassa metsässä ilmoittamaan tuosta. Parempi kun useampi ottaisi kantaa. ...
Hei "Chandra"
Ikävää tuollainen käytös - nuoria kun ovat, eivät osaa vielä ajatella kokonaisvaltaisesti
Onko sinulla kameraa, jolla voit tarvittaessa ottaa todistusaineistoa poliisille/palokunnalle tmv. taholle. Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #1580 : 21.05.2008 10:36:22 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.05.2008 10:41:47 kirjoittanut Rakkauden valo »
|
tallennettu
|
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #1581 : 21.05.2008 11:18:50 » |
|
mulla oli eilen sitte kertakaikkisen huono päivä! ei muuten, mutta kiukuttelin paljon ja monille eri henkilöille. ensin aamusta leijonalle, sitten töissä kahelle eri miehelle ku ensin ne tappeli kumpi saa olla mun vieressä ja sit yks rupes vielä aukomaan mun työtavoista jotain lässynläätä. sitte iltasella mitkään foorumit ei tuntunu toimivan ja voivoi millasta elämä vaan oli! mun ei kuulemma sais käyttää niin paljon teemukeja. yhen pitäs muka riittää.
tänään on jo menny melkeen paremmin. en oo kiukutellu kellekään töissä. nyt jään ootteleen et leijona heräis, jotta voijaan lähteä kaupungille! en malta oottaa et pääsen valkkaamaan vaatteita sille!
|
|
|
tallennettu
|
, , ja jousimiehessä kauriissa vesimiehessä ja vaa'assa , ja skorpionissa
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #1583 : 21.05.2008 13:43:35 » |
|
En vaan tiedä,mutta järki sanoisi että ei.Tosin se on minun järkeni. Mutta toivottavasti mikään ei muutu nyt vähään aikaan. En voi sille mitään,että nämä sivut näyttävät niin ahtailta ja ahdistavilta.Ennen olivat selkeät ja leveät ja nyt saa tihrustaa oikein,että mikä ketju ja missä. Ja ne palvelut,joita käytin ovat tyystin poissa. En nyt oikein ymmärrä,mikä järki tässä koko muutoksessa oli,kun kaikki meni huonompaan. Sori,heräsin juuri ja ahdisti kun aukesi tämä uusi sivu. Voi kun tottuisin pian,,,
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #1584 : 21.05.2008 14:14:56 » |
|
^Mulla on ihan sama fiilis kuin Chandrallakin tämän sivuston suhteen...
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #1585 : 21.05.2008 14:18:40 » |
|
... En voi sille mitään,että nämä sivut näyttävät niin ahtailta ja ahdistavilta.Ennen olivat selkeät ja leveät ja nyt saa tihrustaa oikein,että mikä ketju ja missä. Ja ne palvelut,joita käytin ovat tyystin poissa.... Hei "Chandra"
Uskon, että entiset palvelut tulevat käyttöömme ja uusiakin palveluja tulee iloksemme
Päivitys vie aikansa ja sivuston ulkonäön muokkausta varmaan tehdään parhaillaan Elämänilo
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.05.2008 14:26:40 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #1586 : 21.05.2008 14:24:57 » |
|
... En voi sille mitään,että nämä sivut näyttävät niin ahtailta ja ahdistavilta.Ennen olivat selkeät ja leveät ja nyt saa tihrustaa oikein,että mikä ketju ja missä. Ja ne palvelut,joita käytin ovat tyystin poissa.... ^Mulla on ihan sama fiilis kuin Chandrallakin tämän sivuston suhteen...
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.05.2008 14:28:09 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #1587 : 21.05.2008 14:47:46 » |
|
Hei Ystäväin
Edellisen päivityksen aikana kirjoitin postia foorumilleahto@astro.fiAsiakaspalveluAsiakaspalvelu vastaa puhelimitse numerosta 03 -3460 333. ( 10-16 ) Suora sähköpostiosoite asiakaspalveluun info@astro.fi Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #1588 : 21.05.2008 16:09:15 » |
|
No on se kiva tuo maapallo tuolla alussa. No, minäpä katkaisin 3 viikon hiljaisuuden ja soitin eräälle herralle. Todellakin, alkoi jännitys tiivistyä, sitäpaitsi teen heistä aina liian suurta ja ihmeellistä.. mitä vaikka oliskin tunnettu menneessä elämässä, onko sen oltava niin Spektaakkelinomaista. Mutta olen miettinyt asiaa silti paljon. Ei tunnu olevan toista hänelläkään (kuukauden ajan viestejä öisin-vkl ja puutaheinää vappuna).. no joka tapauksessa, isot kyläjuhlat tulossa ja työtä piisaa ja uusia juttuja, aurinkoa. Pakko vaan relata.. en oikeastaan ole tunteilevaa tyyppiä (?) vaan toiminta, mutta vaikeeta on jakaa mitään jos toinen ei paljon puhu. Heh! ihan hyvä. Samalla ihmettelen edelleen, miten vaikea minun on kiinnostua kenestäkään.-. Ehkei se ole pakollista..
mielikuvitusta ei ainakaan puutu minulla, jos kyseessä on tekemiset jonkun kanssa. Mutta! nyt voi puhua vähän muustakin kun Filosofiystäväni saapuu paikalle..
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.05.2008 09:10:48 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #1589 : 21.05.2008 16:13:25 » |
|
Otahan Tigris iisisti. Minäkin jouduin töissä lukemaan jotain lääketieteellistä tänään, mikä tuntui vähän oudolta.. mutta kuulen koko ajan että meidän alan tyypeillä on kysyntää, eli sitten kun tuo mesta todella kypsyttää.. vaihdan.. sitä ennen muuta. No nyt on aurinkoista kun on vihdoin kommunikoitu, vaikka se tuli hänelle varmaan kuin salama kirkkaalta taivaalta. Kysyn siis itseltäni, mikä hänessä kiinnostaa?? Luulin jo sen selvittäneeni.. Your Lovescope - Today, May 21, 2008 The current astral configuration brings with it an opportunity to get to talk to someone you really care for about a serious issue. You may have been putting this topic of conversation off for quite some time now, but will realize that you can do so no longer, as it needs to be discussed. If you can ignore your fears and get on with it - all will be well.
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.05.2008 16:22:27 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|