ONNEA TIGRULLE!
Sinä sopisit juuri tuohon harjoittelupaikkaan.
WS!Oli kiirettä hiustenvärjäysten sun muun kanssa.Tuosta auttaja sielusta,,,
Luulen ettei meillä ole enää mitään karmallista sovitettavaa keskenämme,vaan olemme sopineet auttavamme toisiamme tässä elämässä.Olenhan seurustellut hänen kanssaan pari vuotta,ennen tuota edellistä miestä,eikä meillä ole ollut mitään riitaa.Lämpimiä muistoja vain seurusteluajoilta.
Nyt hän ilmeisesti tuli särkemään sen viimeisenkin esteen katsoa avoimesti miehiä ja olla vertaamatta heitä kokemuksiin,jotka ovat satuttaneet.
Näinhän tässä ennen mitään miehiä muutamana yönä unia,joissa olin rakastunut mieheen,joka samassa unessa yht äkkiä vaihtui toiseksi.Olin unessakin kummissani,että kuinka tässä näin kävi?
Tämä Kala.mies ei myöskään etsi mitään seurustelukumppania.Ensimmäisen kerran hän tuli elämääni,kun olin juuri kuullut rakkaan ystäväni kuolemasta.Oli aivan vieras ja olin menossa ostamaan tupakkaa,kun kuulin tuon suruviestin.Mies tuli juuri silloin pihaan ja ajattelin,että pyydän häneltä,koska itkin niin kovin etten kyennyt lähtemään minnekkään.
Hän tuli myöhemmin illalla katsomaan miten voin ja oli koko yön kanssani lohduttamassa.Asui samassa talossa ja olin häntä jo hieman "sillä silmällä" katsellutkin.Siitä alkoi seurustelu.
En voi kuin rakastaa häntä.Hän on kiltti ja avulias,mutta meillä ei nykyisin ole paljon yhteistä.Minä kun en pidä enää ravintoloissa käynneistä ja hän viihtyy niissä.
En usko että hän kokonaan katoaa koskaan.Ei ainakaan sydämestäni,enkä minä hänen.Meillä vain ei ole enää mitään sovitettavaa.
Puhuimme asian ennen kuin tuli tämä mini-lovestory ja sanoinkin,että jos jompikumpi löytää jonkun kiinnostavan,niin sitten lopetetaan tämä heti.Soi hänelle.
En tiedä mitä tästä uudesta tulee,aika näyttää,mutta en edes nyt enää halua tavata muissa kuin juttelun ja ehkä ajelun merkeissä.Ei tuntuisi oikealta tätä toista kohtaan,joka nyt on tullut elämääni.
Minulle se ei sovi,siis pitää varalla jotain.Olisi väärin häntä kohtaan.
Ehkä uuden miehen kanssa on jokin tehtävä.Voi olla lyhyt tai pitkä.Menen nyt päivän kerrallaan ja katson mitä syntyy.Hyvältä näyttää nyt.En odota häneltä mitään erityistä,mutta paljon yhteisiä kokemuksia meillä on.
En siis näe syytä,miksi en voisi silä tasolla rakastaa tuota sieluystävääni,kuten meidän tulisi kyetä rakastamaan kaikkia.Tekoja ei tarvitse hyväksyä,jos ovat vääriä,mutta sielu on ottanut oppiläksyn ja koettaa siitä suoriutua.Joskus tarvitaan monta yritystä,joskus siirtyvät seuraavaan elämään.
Ja kyllä saat enkeleiltäsi ja oppailtasi levon,jos sitä pyydät ja he näkevät sen tarpeelliseksi.
Tekstistäni oli jäänyt juuri tärkeä osa jonnekin taivaan tuuliin,joten siitä ei ihan selvinnyt miten se yö meni.