kengururotta
|
|
« Vastaus #1710 : 29.05.2008 10:03:47 » |
|
Huomenta! Mukava päivä tosiaan tulossa! ONNEA MIRELLE !!! Ja Tirgulle hauskaa pöpipäivää! Mä lähden kohtapuolin kaverini kanssa tallille hoitamaan heppoja ja juoksuttamaan koiria.Otan varmaan kameran mukaan niin saa koirista hienoja kuvia! (tai vois saada... mun ottamista kuvistä jää yleensä se kaikki oleellinen pois,ja joku häntä vilahtaa vaan jossain ) Mua ei enää niin harmitakaan ne siskon yo-juhlat,ihan kivaa kun tulee ainakin kaikki sisarukset paikalle ja saa hyvää ruokaa ja ja ja... Toivottavasti olis tosiaan lauantaina hyvä ilma,ettei jää mun hienot kukkaistutukset ihmisiltä näkemättä! Mutta nyt,hyvää päivänjatkoa kaikille! Elwyn: Mäkin mietin aina tähän aikaan että "oonpa jo aikaisin ylhäällä"
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #1711 : 29.05.2008 11:54:43 » |
|
... Ens yöksi meen sinne neuron osastolle, heh. Kun ei oo hajuakaan millanen paikka se on ja mitä siellä niinkun tehdään yöllä.. Nukutaan? ... Oli muuten harvinaisen kiireinen yövuoro. Kiertoo kierron perään ja koko aika kellot soi.. Tuli vähän kiirus lopussa... Pari levotonta potilasta, joista toinen repi tipan irti heti alkuunsa.. Sitten tehostetussa valvonnassa yksi "vesivahinko", koko sänky lainehti.. Yhessä huoneessa yks teki kuolemaa ja sillä oli elvytyskielto, joten piti käydä kurkkaamas 15min välein vieläkö hengittää, jotta saadaan kellonaika ylös.. Sit aamukierrolla mittasin ainakin 15 potilaasta verensokerin ja lämmön ihan hirveessä kiireessä.. ... Hei "Tigrinum"
Nyt sitten tiedät mitä neurolla yöllä tehdään :
Töitä ja kiireiseen tahtiin. Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lionheart
|
|
« Vastaus #1712 : 29.05.2008 12:33:39 » |
|
Ne jättää jälkensä. Joskus mä mietin "kulunko" mä siitä. Että annan niille jokaiselle hetken. Joskus tuntuu että annan heille omaa energiaani vaikka ei pitäisi.
Potilaana voin kertoa, että se, että hoitaja/lääkäri antaa jotain itsestään, antaa sitä omaa energiaansa, tuntuu erittäin hyvältä. Sitä pitää lekureita ja hoitsuja sellaisina koneina, jotka on tottunu näkemään vähän kaikenlaista ja joita ei vois vähempää kiinnostaa onko se jalka poikki mistä kohtaa kunhan osaa vaan korjata. (En nyt siis osaa sanoa, että miten nuo hoitamasi potilaat eroavat esim. potilaasta, joka on vetänyt puukolla vahingossa ventin käteensä. Mutta yleisesti siis.) Ite oon viettäny sairaaloissa aikaa enemmän ku tarpeeksi noiden harratusten takia. Sillon kun mursin polveni ja molemmat nilkat ja jouduin makoilemaan sairaalassa ties kuinka kauan, niin siellä oli sellainen nuori hoitaja, joka oli aina iloinen ja positiivinen. Tuntui, että häntä oikeesti kiinnosti muutenkin kuin työn puolesta, että miltä musta tuntuu ja mihin sattuu. Uskon, että se saattaa tuntua joskus kuluttavalta/turhauttavalta/ikävältä/raskaalta antaa itsestään jotain vaikkei saisikaan takaisin mitään. Mut usko vaan, kyllä ne potilaat sua arvostaa vaikkeivat sitä näytä tai sano. Mut riittääkö se pelkkä arvostus ja kiittäminen, sehän on asia erikseen..
|
|
|
tallennettu
|
, in in in , in in in , in , in Punainen Solaarinen Lohikäärme
|
|
|
mirka222
Vieras
|
|
« Vastaus #1713 : 29.05.2008 16:47:14 » |
|
Tigru meitä yhdistää näköjään aika monet asiat: miesten ja elämäntilanteiden lisäksi myös veriryhmät Toivottavasti ne sit suostuu ottamaan mun verta: en tiiä, mitkä asiat siihen vaikuttaa? Lääkityksiä ei oo säännöllisiä kuin astma- ja allergialääkkeet, painan yli 50 kg:tä, enkä oo ainakaa nyt flunssassa...Mua ei kyllä enää mitkään casanova-yritykset innosta, ku tietää että ei oo pysyvää/aitoa, tänäänkin kävi ilmi se sama toimettomuus ja aloitteettomuus, kun jouduin kirjottamaan monen kohdan listan ukolle, että mitä pitää tehdä muutettaessa ja mitä paperihommia täytyy hoitaa, oon lopen kyllästynyt Haluan repästä itteni irti kaikesta ahdistavasta ja elää vaan itselleni..Jännä, että mua ei kauheena ees innosta nuo sinkkuuden tuomat "vapaudetkaan", vaikka aattelin, että olisin heti bilestämässä..Töitä oon tehnyt, liikkunut ja järjestellyt nuita muuttoasioita..Musta taitaa tulla vanha piika, ku ei enää miehet kiinnosta :coolsmiley:Heh, huomasin, että transiittiohituksia on meneillään kaksin kappalein En tiiä miten mahollista, mutta niin tuo planeettasohituskartta näyttää... Tuo on muuten totta, että jatkuva työpaikan ja ihmisten vaihtuminen stressaa ja vie voimia suunnattomasti..Olin viime talvena ihan poikki, kun olin myyjänä pienessä kioskissa ja ihmiset utelivat todella törkeästikin yksityisasioita ym...Nykyään osaan olla tuossa työssä aika "viileä" tai "etäinen" olematta kuitenkaan töykeä..Silloin tällöin ja hauska jäädä kuitenkin juttelemaan jollekin mukavalle asiakkaalle, yleensä he ovat jotain keski-iän ylittäneitä naisia...Oon huomannut jännän jutun, että en osaa puhua miehille iästä riippumatta luontevasti tai olla rentona, mistähän sekin johtuu..Oon tainnut aina olla "piilofeministi" Mun ystävä opiskelee sairaanhoitajaksi ja siltä saa kyllä kuulla vaikka minkälaista juttua Saatte olla kyllä mukana vaikka minkälaisissa tilanteissa..Välillä oon ihan kateellinen hänelle, kun joka päivä on haastavia ja vaarallisia tilanteita edessä..Lisäksi tapaa satoja erilaisia tyyppejä...Joo, mutta nyt jorinat sikseen ja pakkaamaan kamoja..Miten mulla voikaan olla nuin paljon tavaraa?!?!Oon säästänyt jotain ala-asteelta asti olevia vaatteita, kun en halua heittää hukkaan...Pakko olla jotain ja vaikutusta...Toisaalta saatan saada joskus harvoin hirveän raivausvimman, jolloin lähtee roskiin ehkä liikaakin tavaraa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #1714 : 29.05.2008 17:55:44 » |
|
Mulla soi päässä se kappale että "must on tullu urheiluhullu,must on tullu urheiluhullu..." Mutta vaan eri sanoilla,että must on tullu SIIVOUSHULLU,must on tullu SIIVOUSHULLU. Ollaan siskonkans pesty ja siivottu takapihan terassi,pesty etupihan portaikko, laitellu pöytiä ja tuolia järjestykseen ynnä muuta siivousta! Vielä omasta huoneesta pitää pyyhkiä pölyt. Nyt pitää mennä jatkamaan,mua huudetaan jo!
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #1716 : 29.05.2008 18:02:44 » |
|
Huh,noniin,jos nyt sais hetken levähtää ja syödä jotain. On kyllä mennyt päivä äkkiä kun touhunnut paljon kaikenlaista! Huomenna sama rumba vaan jatkuu... Olis jo lauantai.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #1717 : 29.05.2008 19:00:49 » |
|
N222 -otetaan O- verta vastaan sinä missä muitakin veriryhmiä, mutta ei minulta On sen verran reipas anemia, että laihaa teetä kulkee suonissa ja pienikin hukka saa aikaan huippausta Hieno, Mire Ja upeaa Jinxs, noista syntyy muistoja... muistoista voi laskea elämän pituuden Tervehdys vaan kaikille myös tasapuolisesti Täällä se reipas opiskelija "opiskelee" Ei vaan nyt on niin patteri lopussa, että ei taitais päähän upota vaikka lukisikin Rankka päivä ollut, vaikkakin kiva ja hieno Nukkumaan vois ajatella menevänsä, suihkun kautta totta kait
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #1718 : 29.05.2008 19:12:19 » |
|
Korjaus edelliseen; ei näköjään olekaan saturnus ja jupiter enää samoissa..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #1719 : 29.05.2008 19:19:35 » |
|
Oletko Tigris (tai muut) katsonut tarkkaan suhteesi alku/lopputransiitteja? Itse ihmettelen, miten minulla ja hralla on jatkuvasti samoja planeettoja samoissa huoneissa transitoivina, toki vähän eri aspektein. Sekös tässä siis on Se juttu. Kun tavattiin, esim, kummallakin 4-huoneessa ja 5-huoneessa (hänellä tr merc ja venus , neliö kuu mikä näkyy jatkuvan koko ajan, outoa; minulla uranus tr mars, sext merc ja opp saturnus, eli kaksi helppoa, yksi vaikea kummallakin); seiskassa, hänellä tr mars, saturn, minulla con Aur, ilmeisesti selittää salamaihastuksen; nyt vasta alkaa oppia tietämään millainen toinen on, vetovoima on, mutta alkaa tulla käsitys persoonasta, mikä siinä on häilyvää ja mikä pysyvää tai miellyttävää. Pohdiskelen tässä vaan, ei niin että koko ajan nähtäis, mutta jos transiitit ja ap jutut ja komposiittikartta sisältävät paljon samaa (siis ratkaisevaa ei ole vain karttojen aspektit keskenään, vaan henk koht transiitit.. no niin).. oliko teillä?
Tuohon lisätäkseni; miten voi olla että ap kartoilla on jotain muuta kuin nuo transiitit= Esim pluto, jupiter?? Kai se on niin että 18 kk on tietty ap kartta ja silti transiitit vaikuttaa radix karttaan?
Iltatee ja sleep.
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.05.2008 19:44:24 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #1720 : 29.05.2008 21:53:22 » |
|
Voi tigris. Itseänikin pistää sydämestä kun luin tuon sun viestin. Voin niin samaistua sun tunteeseen mikä viiltää aikansa,välillä niin tuskaisesti että luulee kuolevansa. Sun haava on vielä ihan auki,anna sen rauhassa arpeutua, mutta koskaan arpi ei kokonaan mee näkymättömäks,vaan jättää meihin jäljen. Joskus sitä räävitään tahallaan arpea auki uudelleen ja uudelleen, jolloin se paranee hitaammin. Se on vaikea tunne,kun rakastaa jotain ihmistä mutta tietää ettei siitä jutusta vaan enää voi tulla mitään,eikä kuitenkaan haluais sisimmässään päästää irti. Miten päästää irti jostain,jota kaipaa kokoajan ja joka on mielessä joka aamu,joka ilta ja kokoajan. Ja yhteiset muistot ja kaikki,ei niitä noin vaan pois heitetä. Sydämeen ne ainakin jää. Joskus kun suurin tuska ja ikävä menee ohi, luulen,että elämä tuntuu taas kevyeltä ja ihminen pystyy taas rakastumaan uudelleen. Noh.. innostuinpas selittää.Koskettaa vaan itseänikin kun luen tigrun juttuja kun tiedän miltä susta tuntuu,MITEN EPÄTOIVOINEN olo joskus on. Käytiin siskojen kans ABC:llä juomassa kahvit,itse otin kyllä hampurilaisaterian. Ne nauro vähän mulle ku kävelin rikkinäisissä farkuissa,isossa hupparissa ja korkokengissä menemään siellä. En oikeen löytänyt vaatteita enkä kenkiä niin laitoin sit mitä sattuu päälle, oli varmaan hauskan näköinen yhdistelmä. Nyt pikkuhiljaa nukkumaan,hyvää yötä kaikille.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #1721 : 30.05.2008 06:54:05 » |
|
suosittelee analyyttistä tarkkailua.. itse en onneksi ole ihan siinä vaiheessa vielä että kaikki olisi loppunut, vaikka välillä se Pluto kai saa siltä tuntumaan.. olen kait ihan iloinen, että joku herättää jotain tunteita, sitä seuraavaa odotellessa.. heh. enemmänkin voisi saada irti, pallo=hänellä- no mut hauskaa pv jatkoa.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #1722 : 30.05.2008 11:41:04 » |
|
Päivää. Käytiin kaupungilla,meni parisen tuntia... hirveet ruokaostokset sun muut. Mä sain kahdet kesäkengät,toiset ihan sellaiset kivat sandaalit joissa on kimaltelevaa kultaa ja toiset sellaiset ihan perus ballerina tyyppiset kengät. Mulla onkin aina pulaa kengistä! Pitäs mekko silittää jossain vaiheessa ja miettiä miten laitan hiukset yms huomenna. Mutta nyt syömään jotain!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|