^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #1830 : 10.06.2008 12:23:48 » |
|
no TIETYSTI festareille (vitsi vitsi)
viettämää-ää-ään kesäpäivää-ää-ää
mua niin surettaa-aa-aa kun en sua nähdä saa-a-aaa
kun kun me nähtii-iin-- me taivasta katsottii--ii--iin
ja tietin et sä se oo-oo -oot
jne-..lallallaa..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
Sissis
|
|
« Vastaus #1832 : 10.06.2008 19:23:53 » |
|
Nyt alkoi vallankumous!!!!!
Minä osaan tehdä muutakin kuin vatvoa turhanpäiväisiä asioita päässäni, todistan sen itselleni... Tsemppiä "vallankumoukseen" ...minä myös yritän seurata esimerkkiäsi ja lakata vatvomasta turhia.. taitaa olla vaikeampaa kuin tupakasta luopuminen :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sissis
|
|
« Vastaus #1833 : 10.06.2008 19:29:16 » |
|
Onnea sissis...
kyllä sie onnistut..eikös sitä sanota että alku on aina se hankalin ja kun siulla menee jo noin hyvin niin mikäpä sitä hyvää energiaa enää estäisi jatkumasta... Kiitos Covertina, ystäväin! Tämän forumin hiljainen apu on ollut taustalla jo kauan.. en ole paljon kirjoitellut viime aikoina, mutta lueskellut joka viikko muiden kirjoituksia ja saanut voimia milloin kenenkin kautta. Olen todella onnellinen että olette täällä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sissis
|
|
« Vastaus #1834 : 10.06.2008 19:33:15 » |
|
SISSIS, KOLME VIIKKOA ILMAN TUPAKKAA!!! AIVAN MAHTAVAA, PIDÄ TOI!!!!!!!!! -Kateellisena mumisee että jos itsekkin vähän viitsis niin...- Jinx (hali hymiö), siekii onnistut vielä jonakin päivänä.. kun "kiintiö" tulee täyteen. Ja KIITOS kannustuksesta, pidän tämän päätöksen!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #1835 : 11.06.2008 00:08:12 » |
|
Juhannus, YÖK, mä taas en ainaskaa aijo roikkua pelkästää ton pussikaljajengin mesessä, no ku ei kiinnosta. ÅÅh, no koska täytyy sitä ny jotai parempaaki olla mesessä, juunou. :
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #1836 : 11.06.2008 05:40:56 » |
|
Huomenta tupaan Empä minäkään liiemmin kirjoittele tällä hetkellä täällä, mutta päivittäin käyn kurkkimassa mitä kuuluu. Nyt aamukahvit kaikille. Juhannuksesta... jään kaupunkiin ja nautin siitä, kun täällä on niin hiljaista. Koko Suomi pakenee maalle Taitavat olla vain muutkin huomanneet, että kaupungissa on ihan oma tunnelmansa juhannuksena, kun kadut autioina ja ympärillä on pelkkää hiljaisuutta. Nimittäin vuosi vuodelta tänne näköjään jää enemmän ihmisiä ja hiljaisuus vähenee.
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #1838 : 11.06.2008 10:06:42 » |
|
Kaupungit on tosiaan hiljaisia. Mutta veri ei voita järkeä jos kaadut metsään
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #1841 : 11.06.2008 11:10:30 » |
|
Hih.. Elämänilo, sulla on alkanut ihan uusi seikkailu. Toivottavasti se antaa paljon teille molemmille, tasavertaisesti.
Minä lähden kohta töihin, mutta piti tulla tänne vielä kertomaan. Siitä lähtien kun intuitioni on alkanut pitämään itsestään ääntä, olen nähnyt jäniksiä aina silloin kun kaipaan vahvistusta johonkin asiaan. Otan näkemäni jänikset aina merkkeinä että olen oikealla tiellä.
No nyt taas kun lähdin kiireessä lenkille ja meninkin sitten aivan ihan eri reittiä, näin metsäpolulla yhtäkkiä että edessäni istua möllöttää valtava pupu, selkä minuun päin eikä huomaa lainkaan.
Olin jotain 10 metrin päässä siitä.
Mietin pitkään mitä teen että se ei säikähtäisi, ja hipsin sitten hiljaa kääntyen takaisin päin.. Kun pitemmän matkaa takaa katsoin taakseni, niin siellähän se möllötti vieläkin. Keskellä tietä ihan omissa aatoksissaan.
Mutta tosiaan, ennen kun näin jäniksen, niin olin rauhallisessa mielentilassa ja ajattelin ittekseni että minusta pidetään huolta, että minun ei tarvitse enää hakea turvaa tai lohtua exästäni.
Tätä "vahvistusta" vahvistaa vielä se, että en suunnitellut meneväni sitä reittiä, vaan menin sinne vahingossa, ajatuksissani.. Minut siis johdatettiin sen jäniksen luo.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #1842 : 11.06.2008 11:39:46 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #1843 : 11.06.2008 12:39:33 » |
|
Onnea Elämänilo.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #1844 : 11.06.2008 13:33:01 » |
|
Luin muuten Violetti liekistä taas eri asioita, pelon poistaminen, eri elämien karman tai sopimusten purkaminen (sopinee myös vahvistukseen) ja menestys. Siellä oli jänskää tekstiä siitä että KUN tietää voivansa saada kaiken mitä haluaa, haluaako sitä enää. Tai missä se tuntuu? Pitää vilkaista se uudestaan. Decreet sen tekstin mukaan 10 000 kertaa rukousta vahvempia. :
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|