|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #1847 : 11.06.2008 20:12:36 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #1848 : 11.06.2008 21:47:25 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lionheart
|
|
« Vastaus #1849 : 11.06.2008 22:17:58 » |
|
Kuulostaa hyvältä Elämänilo.. Huoh.. Mulla on ikävä mun jellonaa.. Tuli yhtäkkiä hirveen yksinäinen fiilis kun majailen siis edelleen täällä serkulla, iso kämppä ja yksin täällä näpyttelen konetta kun ei oo muutakaan tekemistä. En oo nähny muita ihmisiä (livenä) koko päivään. Heräsin joskus puolen päivän aikoihin ja huhuilin turhaan serkkupoikaa, jääkaapin ovessa oli lappu, jossa luki: "NAISISSA! ps. jätin pizzarahaa." Niin paska sääkin ollut koko päivän, rakeita, vettä ja ukkosta, ettei oo ulos tai tien päälle päässy. Kaamee masennus iski kun meni sähköt (kone ei toiminu - ainut kontakti ulkomaailmaan). Kukaan ei oo soittanu tai tekstannu koko päivän aikana ja nyt sitä tajuaa että olis voinu ite ottaa sen kännykän kauniiseen käteen ja pirauttaa kaverille. Mutta kenelle.. Huoh. Niin ja mutsi ei oo soittanu vieläkään. Kauankos mä olenkaan ollut pois kotoa? En ees muista. Että sellasta tänään, huomenna toivottavasti jotain muuta.
|
|
|
tallennettu
|
, in in in , in in in , in , in Punainen Solaarinen Lohikäärme
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #1850 : 12.06.2008 09:57:42 » |
|
Kuulostaa hyvältä Elämänilo.. Huoh.. Mulla on ikävä mun jellonaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #1851 : 12.06.2008 11:52:34 » |
|
Päivää! Olen iloinen puolestasi Elämänilo! Mulle saapui eilen illalla se Faaraokoiran pentu! Oi että se on pieni ja suloinen,Houru nimeltään... Viimeyönä ei paljon tullut nukuttua kun se roikkui mun hiuksissa hampaillaan ja repii vaatteista yms... Tässä siitä kuva: http://vuodatus-media-3.web-effect.net/g/41925/1637844.jpg Harmittaa vaan kun mun pitää lähteä iltavuoroon töihin, kun haluais olla pennun kanssa kokoajan.
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #1853 : 12.06.2008 16:17:59 » |
|
... Olen iloinen puolestasi Elämänilo! Mulle saapui eilen illalla se Faaraokoiran pentu! Hei "kengururotta"
Onnea itsellesi perheenlisäyksestä. - ompa hellyyttävä näky Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #1854 : 12.06.2008 20:10:58 » |
|
Voi mä rakastan eläimiä niin paljon! Söpö ihana lutunen koissi..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #1855 : 12.06.2008 21:06:25 » |
|
Iltaa! HerranJestas, että on suloinen Kengun "vauva"! ONNEA!
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #1857 : 13.06.2008 05:34:06 » |
|
Huomenta... kaunis aamu, vaan taivaarannalla lipuu synkän näköistä pilvimassaa Tiedossa olisi tänään syntymäpäiväjuhlat illalla ja voi, voi jos kaikki joutuu nököttään sisällä Pahan ilman lintuja on, mutta luulin niiden saapuvan ennen kuin jotakin sattuu... otan osa Lionheart´n nikkailuun Pistänpä pannun kuumaksi, jotta saan itsekkin aamukahvet ennen kuin kirmaan koulun penkille. Olo on kyllä kuin selkäänsä saaneella, että tuo "kirmaamisen" voi korvata sanalla "hoippua", "ontua" nje. Että sitten taas R-A-K-A-S-T-A-N olla nainen... joko sais keksiä jonkin iisin homman millä näitä päiviä tulis vaan, kum on tuo lasten teko ajankohtasta oikeasti. Ja kun homma on ohi, on nämäkin historiaa vaikka ei olisikaan vaihtareita vielä tiedossa tai kansaneläkettä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #1858 : 13.06.2008 05:48:24 » |
|
Kiitos Jaspis kahvista, tulee tarpeeseen! Kyllä taidan minäkin enemminkin hoippua töihin, tänään on se aamu jolloin ei jaksaisi millään nousta.
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
|
|