Sivuja: 1 ... 124 125 [126] 127 128 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6085995 kertaa)
0 jäsentä ja 34 vierasta katselee tätä aihetta.
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1875 : 14.06.2008 10:51:36 »

Nyt töihin!

Heippa ja antoisaa lauantaita kaikille  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #1876 : 14.06.2008 11:29:19 »

MISSÄ ON SE PARVEKE TAI TERASSA? TAHDON KIRKUA JA REPIA VAIKKA KARVOJA IRTI PÄÄSTÄNI  tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff
Olen niin vihainen itselleni, että jos kohde olisi joku muu... voisin vaikka... vaikka mitä  buck2
Olen suurimman luokan pässi aivo tällä hetkellä -tiedän, että elämässäni on liian paljon kaikkea ja narut ei nyt pysynyt hanskassa. Se ei nyt ehkä kumminkaan tee pässinpääksi, mutta kun vaan minulla tekee! ...sujuvasti pitää hoitua keskimäärin kolmen ihmisen hommat samalla kun opiskelen. Näen unta opiskeltavista asioista ja ne eivät ole ihan mitään komedioita...
Vihaan ylikaiken hutilointia ja ns.toisella kädellä tekemistä. NYT MINÄ SORRUIN SIIHEN! Ja siksi koirani ei saanut oikeutta kilpailussa, vaan jäi vain erinomaiseksi 2., paras narttu kisan UNOHDIN!!!!!! ...ja lähdin kotiin...  Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry
Täällä on tunnelmat kuin lahtaamossa ja minä olen se teurastaja ja se pässi  Angry
Tahdon ryömiä sängyn alle ja vaihtaa pään sisukset sellaisiksi, jotka pysyvät matkassa mukana ja ajanhermolla, kaikesta huolimatta... vaikka olisi ollut 3h yöunet takana, kun yksi lapsista oksensi eteisen ja oman sänkynsä...
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #1877 : 14.06.2008 11:51:04 »

Juu, on tuo ihmeellistä, että aina vaan vetää puoleensa nuita autettavia ihmisparkoja...Tykkään auttaa ihmisiä ja tuleva työni tulee olemaan pitkälti toisten ihmisten auttamista, johon liittyy vahvasti myös psykologinen ulottuvuus...En kuitenkaan halua, että kotona odottaa avuton pikku poika, jota täytyy koko ajan paapoa..Oon miettiny, että itessähän tässä pitää olla joku piirre, mikä vetää tällaisia kokemuksia puoleensa...Voisko olla itsensä aliarvioiminen ja että ei arvosta itseään tarpeeksi paljon? Oon saanut nyt muutettua uuteen kämppään, kämppiskin on ihan ok...Ei ole ollut ainakaan tähän asti mitään kaipuuta takaisin vanhaan...Exäni on vaan alkanut nyt "syyllistämään"/"kiristämään" mua, että en saisi olla kenenkään muun kanssa, että hän ei kestä sitä ja koko ajan keljuilee jostain miehiin liittyvistä asioista...Hän kokosi mulle ton sängyn niin eka kommentti oli että "kyllä se kestää kunhan ei ihan kovin kovaa jyskää"...Tuon tyylisiä kommentteja tulee ihan jatkuvasti...Lenkillä käymisestäkin tulee noottia...Tolla pelillä exä ei tule pysymään mun lähipiirissä, oon lähinnä raivoissani, kun oon tajunnut, että hän on syyllistämällä pitänyt mua kiinni suhteessa, joka ei ole mua varten...Itteni olisin tuossa polttanut loppuun, jos oisin jäänyt..Huomasin taas lauantaina ajauteeni baarissa auttamaan erästä miestä ammattiini liittyvässä asiassa.. Lisäksi sähläsin jotain yhden nuoren ressukan kanssa,että näin tämä sinkkukausi taas lähtee käyntiin Grin Grin Jälkeenpäin oikeesti nauratti, että miten ihmeessä ajaudun aina tällaiseen seuraan...
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1878 : 14.06.2008 11:54:50 »

Voi Jaspis.

Anteeksi, mutta sain suunnattoman naurukohtauksen tuosta mielikuvasta missä ensin kirkuen revit hiuksia parvekkeella ja sitten sujhdat sängyn alle 2funny
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #1879 : 14.06.2008 12:16:22 »

Blogit ovat muuten taas toiminnassa  Kiss

Hei "Elwyn"

Kiitti vinkistä.

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #1880 : 14.06.2008 12:27:38 »

eppana ja Kaylee-niinpä taisin kirjoitella ja kieltämättä hullulta mielikuva vaikuttaakin  2funny
Eipä tässä kai muutakaan voi... huumorilla yli ja vahingosta viisaampana eteenpäin  Wink
Silti minun henkisen puoleni (ainakin, jos kohta fyysisenkin melkein) löytää kaljuna sieltä sängyn alta kokoamasta itseäni. Nyt painun päiväunille, on oikeasti univelkaa ja  silloin ei oppikaan jää päähän vaikka kuinka lukis. Jatkan taas muutaman tunnin päästä...
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #1881 : 14.06.2008 12:43:50 »

Mitäs tänne tupaan kuuluu?  Smiley Miehistä puhe~puute... Tongue Cheesy

Minulla ei varmaan ole mitään ymmärrystä noille mitään osaamattomille raukka poloisille miehille,  :Smiley
kun niitä ei koskaan ilmesty yksityiselämääni. Grin

Jotenkin ajattelen niin että auttaminen auttamisena ja suhde (terveenä) suhteena. Wink
Tosin täällä päin miehet ovat (vielä) miehiä, eikä ne kovin helpolla ota tuota ressukan viittaa ylleen
(ovat sen verran oman arvontuntoisia)
ja kai täkäläiset äidit vierottaa poikansa suhteellisen hyvin rintaruokinnasta,
niin tyttöystävän/vaimon ei tarvitse toimia sijaisemona. Tongue

Nyt kahvia! Vaaka läksi juristinsa kanssa golfaamaan.  Smiley
Eilen juristi ystävämme pääsi 2. sijalle jossain turnauksessa
ja tänään 1.palkinto on uusin malli BMW (joku malli niistä) capriolet
ja ystävämme laittoi minun nimeni saajaksi, jos hän voittaa golf-turnauksen. Cheesy
Tarvitsen nimittäin auton. Afro
Hyvät mahdollisuudet, jos hän pelaa samoin kuin eilen ja se joka johtaa,
pelaa huonosti.  Cheesy
Pitäkää peukkua! Afro Cheesy

tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1882 : 14.06.2008 14:19:56 »

törnävällähän se koko suomi tällä hetkellä on. provinssirock!

Miksikäs jäi sinulta menemättä?  Undecided

no lippuja ei ostettu ollenkaan ja kun kuultiin et siitä parhaasta pussikalja-alueesta on tehty festarialuetta niin ei me sit menty eilen ollenkaan hengaamaan sinne.. ois kai siellä väkeä.. tänäänki kai suunnataan yhelle mökille. et silleen jää koko provinssi vähä niinku näkemättä.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1883 : 14.06.2008 17:07:30 »

ai ihanaa just tässä pääsi kotiutumaan meidän deguneitokaisten kanssa ensimmäisen näyttelypäivän päätteeksi ja vielä ihanenpaa oli nähdä että saivat myös hyvät arvostelut ja palkintojakin saatiin kotiin tuotavaksi...

onneksi ei tartte lähtee samaan rundiin kun vasta elokuussa seuraavan kerran...silloin kylläkin jo kuuden veijarin kanssa...

tää likka taitaa olla nyt deguinensa hetken ihan seitsämännessä taivaassa...  smitten
tallennettu

*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #1884 : 14.06.2008 18:38:33 »

Saitteko vettä niskaan, Coventina?
Meidän kehä oli aamusta, eli kosteassa ja kylmässä aamussa juostiin ympyrää  Wink
Arvostelut olivat myös täällä ihan kivat ja oltais varmasti pärjätty paljon paremmin, jos miun pää olis ollu ajan tasalla  buck2 No, parin vk.n päästä uusiksi... Ja jos silloinkin sohlaan, on varmasti paree antaa koira jollekkin joka ei ole tälläinen pahvi  crazy2

Tervehdys vaan tupahan, täällä se sängyn alla puhiseva kömpi kahvebreikille. Otin parin tunnin unet ja sen jälkeen olen taas opiskellut... on sitten ihan pakko sanoa, että JOO´O, ruuhkavuosissa todellakin ollaan  buck2
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #1885 : 14.06.2008 18:56:03 »

MÄ OLEN KÄYNYT TAIVAASSA!

Yksi sana:

STAM1NA
Kiitos pojille vaan elämäni parhaista viidestäkymmenestäseitsemästä minuutista.

Myös Charon ja Turisas oli jumalattoman mahtavia! Stam1naa nyt ei vaan yksinkertaisesti voita kukaan tai mikään.

Ainiin! Mä lauloin Staminan Muuri kipaletta kertosäkeen verran katsekontakti koko ajan itse Seksi-Pexin kanssa.. Voitte vaan kuvitella.. Oi jestas..  smitten Cheesy smitten Cheesy
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1886 : 14.06.2008 19:29:31 »

Jaspis: ei saatu onneksi vettä niskaan kun jyrsijä näyttelyt pidetään sisätiloissa...

ulkona olis voinu hetkellisesti niin käydäkin...no laitetaan sohlaukset sateen piikkiin  Wink...ja ens kerralla pikkasen paremmin...  Smiley
tallennettu

Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1887 : 14.06.2008 21:43:14 »

Iltaa, nyt on työt tehty tältä viikolta  Cheesy

Yömyssyn otan ja heitän tuohon löhötuoliin itseni.

Toivottavasti marix ei jää huono fiilis, kun Provinssit jäi tältä vuodelta? Ymmärsin tuolta aiemmista kommenteista, että olisi sinulle ikäänkuin perinne.

Jaspis hyvä, nyt relaa vähän!  Wink Ethän tuolla vaatimustasolla riko KUIN itsesi.
Rakkautta, armoa ja anteeksiantoa itsellesi.  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
pagan
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1888 : 14.06.2008 22:32:54 »

Hohhoijaa, taas on yksi riitaisa viikonloppupäivä takana. Tuo inhottava miehenkuvatus näytti taas oikein sen, kuinka suuri p...a se osaakaan olla, krapuloissaan. Mulla alkoi tuossa pari päivää sitten syyllisyyden-karkoitus operaatio, ja tänään sitä tuli sitten testattua tositoimissa. Se huuto ja sättiminen ja ilkeily oli aika pahaa tällä kertaa, mutta enpäs alkanutkaan puolustella itseäni, vaan annoin samalla mitalla takaisin, ja hiljaa mielessäni hoin itselleni, että "minä en ole syyllinen". Lauoin takaisin sellaisia inhottavuuksia, että älysi lopettaa, kun sitä taisi alkaa harmittaa, että joutuukin kuuntelemaan samanlaisia loukkauksia itse, ja se on todella kamalaa, joten hiljenihän se vihdoista viimein.
Ja kaikista parasta, että vaikka siinä kesken huudon kädet tärisikin, mutta en joutunut mihinkään paniikkiin ja sen jälkeen ei tullut sitä hirvittävää syyllisyyspuuskaa, että "mitä minä olen tehnyt ansaitakseni tämän, ja mitä tein väärin ja mitä olen tehnyt.. " ja se loputon itsensä piiskaaminen, syyllistäminen ja vatvominen, joka olisi normaalisti jatkunut päiväkausia ja kauhea pelko, että mitä tästä nyt seuraa... Niin kas kummaa sitäpä ei tullutkaan, ei ollenkaan.
Tämähän tarkoittaa sitä, että minä taidan olla valmis tuon ihmisen suhteen siten, että saatan kohta päästä pois tästä piinasta. Kolme vuotta sitä on odotettukin. Päätin silloin, että olen tässä just niin kauan, että tuollaiset ihmiset eivät enää saa minua pois tolaltani, nujerrettua, eikä syyllistettyä, ja että toivon mukaan en enää ikinä päästäisi itseäni tällaisiin ihmissuhteisiin.
Nythän tästä täytyykin lähteä lukemaan treffi-ilmoituksia....  coolsmiley
tallennettu

"Suojelemme vain sitä, mitä rakastamme.
Rakastamme vain sitä, minkä ymmärrämme.
Ymmärrämme vain sen, mitä meille opetetaan."
                         Robert Dione, luonnonsuojelija
mirka222
Vieras
« Vastaus #1889 : 14.06.2008 22:35:21 »

Huoh, yks tuttu oli nähnyt mun sähläyksen sen yhen nuoren pojun kans ja nyt kailotti siitä yleisellä foorumilla, toivottavasti exä ei oo nähnyt kirjotusta Undecided Sasha, toivoisin, että olisi sama tilanne kuin sinulla, ettei vetäisi puoleensa nuita autettavia...joku outo juttu siinä vaan on...Nyttenkin tunnen syyllisyyttä, kun oon päässyt periaatteessa hyvin irti tästä tilanteesta ja ollut hieman tuota säätöä Lips Sealed Oon nähnyt hiljattain myös töissä yhden söpön pojan, aika unelma, mutta en tiiä mitä tekisin asialle, taitaa jäädä siihen, kun oon niin ujo ilman tuota ilolientä :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 124 125 [126] 127 128 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: