mirka222
Vieras
|
|
« Vastaus #1890 : 14.06.2008 22:40:04 » |
|
Kaylee, huomasin just kans, että exä on jättänyt esim. pyöränsä tänne sekä myös remonttivehkeensä...Asumme lisäksi varmaan alle 500m päässä toisista, kun hänellä työt ja mulla opiskelupaikka tässä lähellä ...Eka ajattelin, että tuo kaverijuttu onnistuis, mut en tiiä, ehkä ois parempi nyt tosiaan pitää sitä etäisyyttä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #1891 : 14.06.2008 23:56:10 » |
|
Lasten leikkiä, NOIN symboolisesti ! Suhteet syntyy ! Noniin ! Mutta sitten, etäisyys lähietäisyydellä, on A = kiusallinen, tai, no B = houkutteleva ! ? Kokemusta kehiin, ja kyllä t u l e e.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #1892 : 15.06.2008 09:15:55 » |
|
En ole maistanut, mutta maistuisi varmasti aamupalaksi tänne myös Pistän päittäis tarjoten maya suklaata, ole hyvä Chili, chili Huomenta vaan... ryömin yöllä sängyn päälle ja nukuinkin 12h täysin putkeen, ei aavistustakaan mitä ympärillä on tapahtunut Nyt masentaa se eilinen, eli yli en pääse kuin vasta seuraavassa näyttelyssä... jossa istumme kehän laidalla pilkkihaararit niskassa koko rodun ajan! Coventina -ou, jyrsijä... ihan uusi juttu, että näyttelyjä niille myös. Mitä niiden arvostelun aikana tehdään ja mitä arvostellaan? Onko teillä myös sitten jotakin jalostustoimintaan, jota näyttely palvelee? Ja kantakirjoja?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #1893 : 15.06.2008 10:01:16 » |
|
Miten mä jaksaisin imuroida... Haluisin vaan hemmotella itseäni. : : Käydä pitkällä metsälenkillä, suihkussa ja tehdä kokovartalokuorinnan ja kaiken mahdollisen.. Paitsi siitä kaikesta olisi helpompi sitten nauttia kun täällä ois siistiä... Jos joku siivois täällä, sais 10€.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mirka222
Vieras
|
|
« Vastaus #1894 : 15.06.2008 11:26:06 » |
|
Islaja: Joo, mää en ymmärrä nuita juttuja, et pitää vetää asiat vielä kaiken kukkuraksi julkiseksi! Ihan ku ei ois muuten kestämistä koko hommassa..Ulkopuoliset saa sitten revittyä vaikka minkälaista juorua ku asiat vääristyy...Luulis, että aikuiset ihmiset osais hoitaa nää asiat ees jotenki hyvän maun rajoissa, mutta kaikki pitää tehdä aina vaikeimman kautta.. Kaylee, samantasosta juttua myös mun exällä, nauratti ku luin ton laivaepisodin Exä kerskaili sillä, että oli sammunut yhtenä uv:nä kaverin komeroon, tosi ihastuttavaa Aattelin, että alkaisin haikailemaan tän muuton jälkeen exän tykö takas ja että ihastuisin uudestaan tjtn, mutta tässähän on käyny päinvastoin: mua on alkanu ahistaan jo pelkkä mesettely, haluais olla vaan rauhassa...Ketuttaa tää asuminen lähekkäin, kun tiiän, et se rupee kyyläämään mun tekemisiä..Sain kuulla muuten äsken, että saatan päästä asumaan vanhempien omistusasuntoon keskustaan, aika vanha jo ja remontti tulossa, mutta sais ainakin vähän etäisyyttä ja sais olla rauhassa...No täytyy nyt katsella mitä tapahtuu, eiköhän kaikella oo tarkotuksensa..Jee, kohta juhannusfestareille kalajoelle, tulee varmaan pikkasen "railakas" reissu
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #1895 : 15.06.2008 12:38:37 » |
|
niin no, ohan sitä aikalailla tullu provinssissa yleensä hengattua.. ulkona tai sisällä kun aina tässä 3-80 km säteellä törnävästä asunu..
|
|
|
tallennettu
|
, , ja jousimiehessä kauriissa vesimiehessä ja vaa'assa , ja skorpionissa
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #1896 : 15.06.2008 16:03:20 » |
|
Onko kellään teistä sellasta tunnetta että mikään asia ei etene, mitään ei tapahdu, mitään asioita ei ole, ketään ei ole, mitään ei tarvitse tehdä, on vaan aikaa aikaa aikaa... Ja se kaikki herättää kysymyksen että mikä tän vaiheen tarkoitus on. Miksi mun aika on pysähtynyt.
En ole mielestäni mitenkään masentunut enkä epätoivoinen, mutta koen jonkinlaista tyhjyyttä. En oo kellekään tilivelvollinen ja kukaan ei tiedä musta tai mun elämästä sen enempää kun annan kuulua, saan olla hyvinkin rauhassa. Mutta en ole pahemmin hakeutunutkaan ihmisten seuraan, koen jonkun verran ikävää jotain kohtaan, mutta haluan olla ja viihdyn silti yksin.
Niin kuin mun pitäis vaan miettiä ja miettiä nyt jotain valmiiksi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #1897 : 15.06.2008 16:19:06 » |
|
Onko kellään teistä sellasta tunnetta että mikään asia ei etene, mitään ei tapahdu, mitään asioita ei ole, ketään ei ole, mitään ei tarvitse tehdä, on vaan aikaa aikaa aikaa... Ja se kaikki herättää kysymyksen että mikä tän vaiheen tarkoitus on. Miksi mun aika on pysähtynyt.
En ole mielestäni mitenkään masentunut enkä epätoivoinen, mutta koen jonkinlaista tyhjyyttä. En oo kellekään tilivelvollinen ja kukaan ei tiedä musta tai mun elämästä sen enempää kun annan kuulua, saan olla hyvinkin rauhassa. Mutta en ole pahemmin hakeutunutkaan ihmisten seuraan, koen jonkun verran ikävää jotain kohtaan, mutta haluan olla ja viihdyn silti yksin.
Niin kuin mun pitäis vaan miettiä ja miettiä nyt jotain valmiiksi.
Älä mieti liikoja, helpommin sanottu kuin tehty tiedän, sillä itsekin usein syyllistyn siihen. Jokatapauksessa ole vain ja nauti tuosta ajan pysähtyneisyydestä, sillä oikeastihan aikaa ei edes ole. Nauti myös vain tuosta "erakko" vaiheesta jos se kerta nyt tuntuu sinusta hyvältä ja oikealta. Aikansa kutakin... Ja sinulla on nyt mitä ilmeisemmin sellainen syvällisen itsetutkiskelun ja kuulostelun aika, silloin onkin hyvä olla vain itsekseen. Katsos välillä kun meidän "valotyöntekijöiden" "kovalevyjä" ikäänkuin päivitetään.
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.06.2008 16:22:24 kirjoittanut Rakkauden valo »
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #1898 : 15.06.2008 18:43:44 » |
|
Tuo tyhjyys on täällä myös... vaikka koen kurjalla tavalla, kuinka minun pitäisi ja pitäisi, sitä ja tota... No, niinhän yritän ja silti on hirveä tunne, että on turhaa kun puuttuu se "kovalevy" mihin tallentaa Eiliset viestinä kertoo karulla tavalla, kuinka sitten käy kun homma karkaa käsistä... kannan vieläkin vaan syyllisyyttä kun en ollut hetkessä mukana ja näyttely floppi... suu on makeaa vettä täynnä, kun mietin josko oltaisi saatu vaikka mikä paras narttu titteli... No, nyt opiskelen ja opiskelen ja opiskelen... vaan mitäs muutakaan, varmasti talsisin pitkin pihaa ja ihmettelisin ...vaan silti tyhjyyden luonne on ehkä kumminkin eri, kuin sinulla...? Nauti, kun saat vaan olla nauti minunkin puolesta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #1899 : 15.06.2008 18:55:35 » |
|
Nautin niistä hetkistä kun käyn metsässä kävelemässä ja tiedän ettei ole kiirettä takaisin.. Alkaahan mulla tässä ensi viikolla työt ihan toden teolla, että sitten näkee enemmän ihmisiä ja on joku paikka ja aika missä pitää olla ja miten päin ja käyttäytyäkin pitää.. Mutta se vaan.. Kun ikävöitsee henkistä ja tunnetason yhteenkuuluvuutta... En oikein osaa olla ilman jotain sellaista, mitä voi sanoo kullaksi ja rakkaaksi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #1900 : 15.06.2008 22:25:34 » |
|
Hereillä ollaan! ainakin hetki vielä. Jos sinulla on kova kaipuu kainaloon, jota kullaksesi voisit sanoa, niin ei kai siihen ihan mikä tahansa kainalo kelpaa. Silloin kun kaipaa vain ihmiskehoa lähelleen, on kainalo jossa rauhassa saa nukkua enkelten lahja.
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
Lionheart
|
|
« Vastaus #1901 : 15.06.2008 22:30:48 » |
|
Minä vielä valvon.. Pitää pistää nuo eiliset kuvat koneelle. Olit Kaylee tuolla kirjoitellut sellaisesta 'tyhjästä olosta', mulla on nyt sellainen. Päässä ei liiku mitään, tunteet ei ole + eikä - puolella vaan siinä välissä, neutraaleina. Ei kiirettä minnekkään. Ikkunasta kattelen laskevaa aurinkoa ja kuuntelen hiljakseen näitä hitaita biisejä. Muistelen eilistä ja tätä päivää. Eipä oo vähään aikaan ollu näin raukeen huoleton fiilis. Neela kirjoitti hyvin tuosta kainalossa nukkumisesta. Mäkin oon vailla sitä oman kullan läheisyyttä, mutta onneks asia korjaantuu torstaina.. Jaksais vaan odottaa.. Noh, oon nyt purkanu tätä ikävääni juoksemalla näin iltaisin. Just tulin lenkiltä ja suihkusta. Noni, vielä 251 kuvaa jäljellä, sitten nukkumaan. Finally
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.06.2008 22:32:59 kirjoittanut Lionheart »
|
tallennettu
|
, in in in , in in in , in , in Punainen Solaarinen Lohikäärme
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #1903 : 15.06.2008 22:56:52 » |
|
Se tuppaa olemaan niin, ettei toiset ystävistä ja läheisistä tykkää kun itse muuttuu. Paitsi tietenkin, jos muuttuu siihen suuntaan kuin he ovat "aina sanoneetkin". Sieltä sitten putoavat ne pois, jotka olivat ulkokuoresi ystäviä. Toiset palaavat, kun huomaavat että sama rakas siellä vielä on vaikka asenne on toinen... he rakastivat sittenkin sisintäsi. Muutos vain hetkeksi pelotti. Nyt lähtee tämä likka nukkumaan. Hyvät yöt kaikille
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
Asterix
Vieras
|