Sivuja: 1 ... 128 129 [130] 131 132 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6091732 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1935 : 18.06.2008 14:42:48 »

Voimia sinne Wild Star.  smitten Olin näemmä jäänyt tänne kirjautuneeksi eilisestä visiitistäni lähtien...  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1936 : 18.06.2008 16:06:15 »

Hyvä, Islaja.

Ja tosiaan koetan piristää sitä naista. On muuten intialainen,   2 nättiä tytärtä. Mieskin on intialainen. Tavoitteena kuulema saada naiset kunnioittamaan miestä. Tapaan tuon äidin+tytöt lähipäivinä.

Ajatukseni myllertävät kovasti. Työt menevät hyvin, mutta .. tämä minun hra sielun veli, ei kyllä ole väkivaltainen, mutta missä luuraa? Muistan kun tavattiin ja sanoin että itäisistä maista tulee noita viisaita opettajia..

nähtävästi muutakin..

« Viimeksi muokattu: 18.06.2008 16:13:17 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Atomi
Vieras
« Vastaus #1937 : 18.06.2008 16:29:35 »

Täälläkin on ihmeellinen kiitollisuus käynnissä, vaikka käytännössä kaikki suuret asiat elämässä on kaatuneet ja lähteneet alta!  Huh Mikä ihme siinä on, että kun on vähiten iloittavaa, kun on menettänyt isoja asioita, niin onkin kiitollisin siitä, mitä on jäljellä... mutta hyvä niin  smitten

Positiivinen ajattelu on hyvä puolustusmekanismi. Ihmisen psyyke ei aina ole vahvimmillaan ja myönteisillä ajatuksilla voi luovia itsensä kuivalle maalle elämän karikoissa. Monet tutkimukset ovat osoittaneet, että positiivisen ajattelun hallisevat ovat terveempiä, paranevat vaikeistakin sairauksista paremmin ja elävät pidempään. Se on siis yksi terveiden elämäntapojen valinnoista. Emme aina voi valita mitä meille tapahtuu, mutta voimme aina valita kuinka tilanteeseen asennoidumme. Siitä on kysymys ihan perusjuttuna. Sitten voidaan vielä loputtomasti pohtia energian liikkeitä, rakkautta, henkistä kehitystä jne.   Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1938 : 18.06.2008 17:58:59 »

Atomi, olet asian ytimessä!  Grin

ONNEKSI voimme päättää MITEN suhtaudumme asioihin.  Smiley
Positiivisen asenteen oppiminen voi olla vaikeaa, mutta kun sen oppii, niin palkintona
on paljon parempilaatuinen elämä!
Noh, päivästä toiseen sitä tässä harjoitellaan.. Vaihtelevalla menestyksellä.. Grin

tallennettu
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1939 : 18.06.2008 21:25:28 »

Islaja hyvä! Suojaa itsesi, nosta valomuuri, pyydä Mikaelia apuun!  smitten
Muuta neuvoa en oikein osaa antaa, minulla kun ei vastaavia ongelmia ole... päinvastoin.
 aurinko neitsyt  askendentti neitsyt olen sen verran maadottunut (polvia myöten maan sisässä  Wink)
ettei hyvät eikä huonot energia tavoita.

Minulla siis ongelmana etten saa otettua vastaan energioita/viestejä, joskus sekin on ongelma  angel

Nyt yömyssy ja nukkumaan.
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1940 : 18.06.2008 22:58:43 »

Lukeeko joku muuten mitä kirjoittelen tänne kahvitupaan..

hei nainen, minä luen aina ja kaikkialla! tosin enkut mä usein skippaan ku siihen pitäs muka keskittyä Cheesy mut ehkä mun pitäs parantaa tapani, koska ne vois usein sanoa mullekin tärkeitä asioita.

mä katoin viime yönä semmosen leffan ku georgia rule. olin nähny kyl aiemmin mut nyt piti ostaa se ku halusin nähä suomen kielisillä teksteillä. toi on ihan kiva jos tykkää siitä, että lindsay lohan näyttelee semmosta..hmm..kovista Wink

just mietin et meen taas kattoon jonku elokuvan, ku ei ny oikeen väsytä vielä tähän aikaan ja pesen pyykkiäkin vielä yhen koneen Smiley

meen tosiaan työhaastatteluun ja -testeihin maanantaina, mietin et pitäskö pistää raitoja tyvikasvuun, mut en mä jaksa ku sitä tyvikasvua on mun mielestä niin vähän (ehkä 3 cm Cheesy).. siitä pääsee ku pesee hiukset Cheesy ja kun työ on semmonen, ettei ne asiakkaat mua nää, työkaverit vaan.

leijonan piti ottaa mun tikki pois tosta, niin se tarttu siitä kiinni ja katteli vähä ja totes et täähän on muutenki irti. jep, niin se oli.. se oli ihan punanen se haava, ei ollenkaan tehny rupea siihen tai mitään, pistin sit laastarin.. tossa iltasella soitin leijonan äitille ja kysyin et mitä mä teen Smiley sain ohjeet. nyt ku otin sen laastarin pois niin se oli jo paremman näkönen. ehkä se siitä sit paranee. uskallankohan mennä juhannussaunaan ja -järveen?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
mirka222
Vieras
« Vastaus #1941 : 19.06.2008 08:16:09 »

Tuli tuosta Kayleen kirjoituksesta mieleen, että mulla ei oo ikinä ollut miespuolista ystävää Huh Shocked Tai on oikeastaan tuttuja, sellasia, joiden kanssa ollut pientä säätöä ja jutellaan kun törmätään, mutta ei tollasia että vois nähdä ihan muuten vaan uglystupid2 Oikeastaan kellään ystäväpiirissäni ei ole "kunnollisia" miespuolisia ystäviä Grin Meillä on kyllä vähän feministinen suhtautuminen tyttöporukassamme, vaikka ei välttämättä heti uskois..Oon pitäny miehiä ennen aina jotenkin erillisinä meistä muista "ihmisistä" Grin No tuo seurustelusuhde kyllä opetti sen, että kyllä he ovat ihmisiä siinä missä muutkin...Epäilen aina, että ukoilla on jotain taka-ajatuksia/ tai että toinen pakostakin lopulta ihastuu...Ois kyllä tosi mukava saada miespuolisia ystäviä, sellasia, joilla ei tosiaan oo mitään taka-ajatuksia ja joiden kanssa voi keskustella..
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1942 : 19.06.2008 08:21:08 »

No, hyvä.. nyt sitten.. kun huomenna on 1 kk siitä kun olen kuullut eräästä, ja on muutamaa tahoa konsultoitu, ajattelinpa lähestyä viestillä. Jos vielä ens vkolla asiassa on häikkää.. hmm sitten en tajua. Voipi olla etten ole paikkakunnalla kun viesti lähtee, tosin.. kesästä nauttimaan.

Piti sitten kaivella noita I AM (Minä Olen) decreitä esiin, kirjoitin 5 asian listat jotka haluan pois ja joiden haluan parantuvan. Ei esim että "sen on pakko olla mun kans" vaan että, negatiivinen karma pois ja välit selviksi. Yleinen varmuuden, rakkauden ja ilon taso joskus vaikea säilyttää maanpäällisissä kiemuroissa. I AM noiden tekstien mukaan auttaa kaikenlaiseen, työ menestys, usko terveys, negatiivisen karman poisto.. työ tosin menee niin hyvin, että siinä ei ole blokkia mitä poistaa!

Aika vaikeeta kun yhtaikaa jotkut ulkoiset asiat haittaa, ja toisaalta sielun tasollahan ei ole eroa, erillisyyttä, epäselvyyttä.

No monia asioita tulee mieleen, nythän just tänään  merkurius oikenee. Nuo selvänäköviestit palstalla vähän hidastelee, kans, kiva tietty että täällä on tulkitsijoita (selvänäköinen kaverini näki asiat ihan ok toukokuussa, muuten, meni päivä niin tapasin hran kanssa). Kumma etten itse näe vielä mitään.. aavistuksia voi olla. Aavistin esim viimeksi että nyt tulisi jokin pitkä paussi, onko se siis minusta kiinni jos toisella levottomuus ja pelko? 

Samalla luin että Violetti liekin temppeli olisi jossain Auringon lähettyvillä, kiinnostavaa. Mitä kokemuksia teillä on Violetti liekistä?
« Viimeksi muokattu: 19.06.2008 08:46:06 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1943 : 19.06.2008 08:27:55 »

Islaja, luit tekstin vähän huolimattomasti. Sielun veljeni EI ole väkivaltainen, niinhän sanoin, vaan ujo/hupsu ja taitaa kovasti pelätä meidän juttua, siksi koetan koko ajan pysytellä jollain "tasolla" (matala) hänen kanssaan mutta sitten huomasin, että tämähän vetää samaan pelkoon kuin hänellä.

Onhan se vaikea asia kun pitäisi vähitellen jo puhua siitä miksi on tutustuttu (ei siksi että juodaan bileissä tai höpistään urheilusta, vaikka voin tehdä sitäkin). Esim haluaisin keskustella tuntuuko hänestä, että sielunsopimus voisi olla se-ja se (olen tehnytkin sitä, esim auttanut häntä, on pidetty hauskaa jne). Täällä palstalla oli kyllä hyvä teksti siitä "miten olemme yhtä Jumalassa alussa ja lopussa, ja miten pitäisi koettaa nähdä jumaluus toisessa". Minä näen mielelläni jumaluutta toisessa! Jos hän ei itse pelkäisi sitä.

Minulla on joitain miespuolisia kavereita, jotkut on kadonneet. Sais nyt edes kaverin tuostakin.. exä lähestyy helpommin kuin tuo..  coolsmiley exällä oli muuten suhteen alussa vastaavaa levottomuutta, maasta toiseen menoa, hölmöyksiä.. kaikenlaista tulee mieleen. Yksi toinen suhde meni myös tammikuussa katkolle, mutta sen jälkeen ei koskaan nukuttu enää yhdessä. Sitä en halunnut ystäväksi johtuen luonteesta.

Tuon intialaisen naisen mies siis oli väkivaltainen, keräämme heille hieman vaatteita kasaan. Oli tuossa hyviä uutisia lapsen kummisedän suunnalta kyllä.  angel

No mutta illalla katson MrBean lomailee, siinähän ollaan Rivieralla ja kadonneet löytää toisensa, happy end
-
  Wink
« Viimeksi muokattu: 19.06.2008 08:47:02 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1944 : 19.06.2008 08:53:09 »

Daily Planet Overview
Mercury will turn direct today after several weeks of communication difficulties. You should now be able to sort out the fate of lost packages and messages and clear up misunderstandings. Situations that have been difficult and complex will now get back on track.

!!!!  Smiley knuppel2 police smiley6600 smiley6600

24.9.-15.10. kun Merkkari taas touhuaa, enpä mee paniikkiin. Tuossa vaiheessa Pluto ja Jupiter on sentään direct ja Venus, ja sitten  venus jousimies

Rapu. Onhan se, shy jos on  kuu kalat

Sun sign Horoscope - Tomorrow, June 20, 2008
You might be very social right now. You'll feel confident about expressing yourself to others. Maybe you will finally get up the nerve to ask that special person out for a date. Sometimes you can be very shy. You find it difficult to initiate friendships or to pursue romantic possibilities. But today you'll have more of a spirit of daring. Being bold and acting confident could be to your advantage!
« Viimeksi muokattu: 19.06.2008 09:04:43 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1945 : 19.06.2008 09:21:54 »

Sehän siinä aina on, että on vapaus ja on oman itsen rakkaus, mutta kun on myös suhde. Siis mahdollisuus suhteeseen.. välittämiseen. Tiedän mikä on onkelman perusta, se että nousuvaaka on suhdehakuinen, ja niin harva mies tiedostaa. Voit mennä vaikka miten pitkälle self loveen, mutta kohtaapa mies samalla sfäärillä. No siltä tuntui kun nähtiin.. tosin paikassa liikkui monia. Oliskin meillä joku riita joskus, mutta kun on aina kivaa kun on tavattu, siksi tuollainen katkos vähän.. hämmentää.. ehkei hänelle ollut oikea aika puhua mistään viimeksi, kysymys herää koska on. Tai miten.

Kumma kun joku on muita tärkeämpi, kun ei muissa merkeissä tavatut ihmiset hetkauta? Koko ajanhan tässä ihmisiä tapaa..
  Tongue
« Viimeksi muokattu: 19.06.2008 09:39:55 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1946 : 19.06.2008 09:27:41 »

Ravut vaan on vaikeita.... Niillä on aina joku sisäsynnynnäinen trauma jota ne pitää sisällään eikä päästä ulos ja siksi niitä on vaikea ymmärtää ja päästä lähelle.. Vaikka ne vaikuttais siltä että ne jossakin vaiheessa avautuu niin ne saattaa yhtäkkiä kylmettää itsensä ihan täysin eivätkä ikinä tule selittämään miksi....
Tämä on minun kokemukseni... Ne osaa olla mukavan lempeitä ja hellyttäviä, mutta sitten ne saattavat muuttua ihan hetkessä...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1947 : 19.06.2008 09:29:30 »

Eli juuri siksi asiaa on käsiteltävä korkeammalla, sielun tasolla. Jos se taso taas pysyy kiinni, siinä sitte ollaan. Sitten voi löytää JOKA merkistä "sen ongelman" mikä niillä on - nehän on palstalla lueteltu. Eikö esim  oinas leijona jousimies ole haukuttu moneen kertaan ja  vaaka  kaksoset ilmamerkeistä.. ainakin- se miten kuvasit  rapu kuulosti ihan  kauris ! Onko niillä MOLEMMILLA pehmoydin ja kovis kuori??  Huh

Oikeastaan, sitten voisi vain lukea astrosta, aha tolla merkillä noi ja noi hyvät ja huonot puolet eikä tutustuisi kehenkään. Ja samalla joku vois sanoa etukäteen mikä=seuraavan suhteeni tarkoite-  Kiss   2funny ravut on tosiaan merkki johon EN ajatellut tutust kovin tarkkaan, sukulaiset kun tiedän!

Enkä muuten erityisesti ole pyrkinyt penkomaan tuon tyypin tunne-elämää, siis että kuka jätti kenet jne  Wink , on vaan pidetty hauskaa. Kun ei vaan taas mies menis siihen samaan, että voi voi, nyt mentiin lähelle ja pitääpä pelästyä.. olis henkistä kanttia. Enkö ole ollut kiva, pari vkoa en ole viestinyt mitään.  Cool En sitten tiedä miten ollaan ystäviä, jos ei puhuttaisi, tehtäisi, tms. Tiedän kyllä hänen puutteensa, yksi mistä en kovasti pitänyt oli tyhmien väkivaltaleffojen katselu (tosin sitä tekee aika moni nuorimies kritiikittä ihan kuin lätkääkin).. no ei se vielä mitään jos nyt hlö hoitaa työnsä ja harrastuksensa.. kaikki miehet ei jätä sielunsopimuksia tai maallisia tekemättä, sen tiedän. Voishan tässä itsekin vielä juosta pois-

ravuissa (kumma merkki minulle) kivaa on huumori.

aI OLIT tavannut  aurinko jousimies  askendentti vaaka ??  angel

« Viimeksi muokattu: 19.06.2008 11:05:21 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1948 : 19.06.2008 11:08:33 »

hei mä haluun kuulla kans kaikki  aurinko jousimies askendentti vaaka -jutut!!! Smiley
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1949 : 19.06.2008 11:37:46 »

haha kaylee Cheesy kaks asiaa kuulosti tutulta tossa; meen siitä mistä aita on matalin ja toi pelaaminen (tosin en pelaa ihan hirveesti rahojen kans.. mut muuten nuo pelailut..).

ihme jätkä, jos kaljan kittaaminen on elämäntehtävä. eikö se kaipaa haasteita yhtään? niin no ei tietenkään ku aidan pitää olla matala. mut kyl mä ainaki kaipaan haasteita.. voittamista. kai se ny hyvä haluais silti olla jossain muussakin ku tuommosten hommien harrastamisessa? me ollaan ws:n kans kuitenki semmosia työihmisiä. ja sen jälkeen tulee miehet Cheesy

onkse hyvä puhumaan? onko sillä mielipiteitä? kokemuksia?

mä haluaisin ottaa aina puhutteluun kaikki alkoholilla läträävät ihmiset, kerro sille tyypille, että siinä kaljassa on ihan samoja juttuja ku viinassakin.. Wink siis et se ei oo yhtään sen kummempaa kumpaa juo. ei kalja oo vettä. mutta tuohon tän kappaleen ekaan lauseeseen vielä; ei näin juhannuksen alla piä mennä hirveesti saarnaamaan.
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
Sivuja: 1 ... 128 129 [130] 131 132 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: