pirkutan viesti kun katosi käsistä,enkä ehtinyt kertomaan teille,että joutsenpoikueista yhdellä on yksi poikanen,yhdellä parilla VIISI!
Ja yhden pesivän pariskunnan tuloksia en ole vielä nähnyt.
Aijon viettää siellä koko päivän eväät mukana.
Pusikko on sen verran kasvanut,että onpas pakko sitten vaan mennä suorittamaan tuon pikkuasian johonkin sinne,kun sitä pömpeliä ei tule!
Luin jonkin verran taaksepäin teidän tapahtumianne ja yleisesti näyttää kaikilla menevän kohtalaisesti.
Lionheartin murheeseen otan osaa.
Tiedän kyllä miltä tuntuu menettää vanha rakas eläinystävä.
Onneksi en joutunut tekemään itse päätöstä,vaan joku kollikissa siinä auttoi ja ajoi Susun auton eteen.
Tosin kissa oli vielä aivan terve,vaikka ikää oli 18v,mutta olen iloinen siitä,ettei hän joutunut sairautta edes kokemaan.
ELÄMÄNILO!
Toivotinkin sinulle aijemmin ketjussa jo ONNEA!
Mitä tulee minun rakkauselämääni,niin se toinen ehdokas oli se välivaihe ja tämä toinen on kokenut juuri samanlaisia kokemuksia kuin minäkin,joten katsellaan vaan,mitä se elämä eteen heittää ja miksi muokkaantuu.
Nyt on ystävätasolla,mutta komeahan tuo on ja helppo häneen on ihastua.Miellyttävä ja henkinen ihminen.
Mutta ei nyt rakkausjuttuja.
On mukavaa vaihteeksi ihan arkisista touhuistanne kuulla,kuten Elwynin (muistaakseni) retkipäivästä ja aivan kaikkien pikkujutuistakin.
Tapasin viikolla torilla pariskunnan,josta en heti tiennyt,että ovat aviopari.Ostin aivan ihanat Egyptiläiset sandaalit ja kaulakorun.Kaupan päälle sain papyryskirjanmerkin,jossa horoskooppimerkkini ja länsimäiset kirjaimet,joiden vieressä olivat nuo egyptiläiset kuvakirjaimet.
Mies oli ystävällinen kuin mikä ja naisen kanssa kun juttelin,niin kävi ilmi että oli extemporee lähtenyt eronsa jälkeen Egyptiin kun ei häntä tänne mikään sitonut.Ensin matkaoppaaksi,sitten parturin hommia ja lopulta löytyi se mieskin.
Juttua olisi riittänyt vaikka miten ja harmitti lähteä.Kun kysyin mistä päin olette,niin KAPPAS!
Samassa kaupungissahan asutaan ja sovittiin että poikkean taas juttelemaan.
On tunne että tästä syntyy ystävyys.
Heillä oli ihania papyrustauluja myynnissä ja Horuksesta tuli tietenkin mieleen RAKKAUDEN VALO.
Ensi torstaina en pääse,koska kotonani taas kaksi meedio-istuntoa ja 2 entisten elämien tulkintaa,mutta seuraalla kerralla!
Ihana tavata ihmisiä,jotka eri kulttuureista ja kuulla noista tarinoista,miten yhdistäminen on onnistunut.