^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #2145 : 04.07.2008 16:04:45 » |
|
Kävin biitsillä ja juttelin serkun kanssa, joka on myös ihmeissään ravun käytöksestä. Onhan ihmisiä paljon- tuhansia..-ei ole edes kyse siitä onko jollain parempi kroppa kuin toisella, vaan jostain muusta, mitä lienee. Mutta minun on pakko liikkua, muuten jään miettimään käsittämätöntä asiaa.. niin, kummin päin se on, että ihmiset katoaa vai ei. Kun rakkaus on sielussa, se on vaikea ravistella pois, muuten. Rapuserkulla joku miekkonen oli kadonnut 6 kk:ksi ja tullut takas, vähänpä häntä enää kiinnosti. Nykyinen tuli kun häntä ei kiinnostaneet miehet kaikenlaisten kokemusten takia.
Saapa nähdä. Niin ja sitten tämä. Miksei voi tietokoneella muotoilla sellaisen kumppanin kuin haluaisi.. paljon tuota rapua, hieman muutamaa muuta.. vai onko se tietokone oma mieli. Koetan nähdä jonkun hyvän puolen tässä hänen katoamisessaan, no, ainakaan en ole sellaisen kanssa joka hyväksyy huumeet kuten hän. Joo..
On kesä vaikken ehkä välitä.. olis vaikka talvi jos olis tärkeät ihmiset ympärillä, muu kuin suku ja työ..
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.07.2008 16:12:58 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #2146 : 04.07.2008 16:27:05 » |
|
Juttelen egyptiläisen kaksosmiehen kanssa.. huomaa että kun jollain ei ole onkelmaa, juttelu on helppoa.. siis ystävänä. Kyllä jotkut miehet pystyy olemaan ystäviä, kaikista ei tiedä, hullua kyllä niistä läheisimmistä.Daily Planet Overview The Moon quincunx Pluto today could make you feel obsessed with a person or cause. All of your energy will be focused on a single aim. For your sanity, tone it down, and turn your attention to something else.
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.07.2008 16:55:41 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
Lionheart
|
|
« Vastaus #2148 : 04.07.2008 19:52:26 » |
|
Aika hyvin kyökkipsykoloitu Mut sellanen juttu vaan.. Että kun mä ainakin olen melkein täysin tietoinen omasta "pimeästä" puolestani, niin herranjestas jos mä VIELÄ jotain löytäisin from my dark side Listasin kerran mun ns. negatiivisia puolia paperille ja kyselin jellonalta ja kumppaneilta, että mitä negatiivisia piirteitä ne mussa näkee. Jellona oli tietty sitä mieltä, ettei mussa oo mitään vikaa, mutta serkkupojalta tuli ainakin kolmasosa niistä mitä olin listannu.. Tykkään kun mulle sanotaan suoraan ja siks oonki käskeny ihmisten ensin sanoa jos käyttäydyn kuin idiootti ja sitten vasta saa suuttua. Muutenkin, rautalankaa on paljon helpompi lukea kuin ajatuksia Paha poika on sellanen, joka menee, tekee ja on niinku huvittaa. Ei välitä muista yhtään sen enempää kuin säädetyistä laeista. Sellanen.. niinku leffoissa Jos joskus vaihdan jellonan johonkin toiseen niin voisin kesyttää jonkun oikein oikein pahan pojan.. Asiasta kukkaruukkuun; elän tynnyrissä, kuka on Sofi Oksanen? EDIT: Jaa joku kirjailija.. Ihan uus mulle
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.07.2008 19:54:48 kirjoittanut Lionheart »
|
tallennettu
|
, in in in , in in in , in , in Punainen Solaarinen Lohikäärme
|
|
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #2152 : 04.07.2008 20:30:47 » |
|
oikeesti meillä oli paljon tuijotusta. jossain vaiheessa jotkut kuvas sieltä lavan takaa yleisöä, joten pääsinköhän heidän keikkavideolle sinä typerännäköisenä ämmänä joka tuijottaa usvaisesti. Hiihii, sen haluaisin sitten nähdä..... Se -tyyppi... Repaleiset farkut, musta nahkatakki, intensiivinen katse, hyvän miehekäs leuka, jännä hymy minkä teki söpöksi terävät kulmahampaat, sellanen vähän veikeen pahan näkönen.. Se oli sellanen vakavahko, uskottavan kuulonen mutta silti rento ja hauska.. Ja sen kaverit pyöri sen ympärillä niinku se ois joku boss, mutta silti se ei ollut himpun vertaa ylpeä tai elvistellyt niiden kavereiden läsnä, päinvastoin tuntui pitävän huolta kaikista että ne pääsee sinne minne menee.. Mutkin talutti puoliväkisin sinne taksijonoon ja katsoi mun lompakkoon että mulla on varmasti rahaa... Kauris.. Mielenkiintosta. Onhan mulla itselläkin kuu kauriissa enkä oo mikään lässyttäjä enkä tykkääkkään semmosesta...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #2156 : 04.07.2008 21:48:29 » |
|
dawnchild.... Joo minäkin täällä taas Nukuin jo melkein mutta tulin takas koneelle... Niin kun mä kanssa mietin että mitä jos kerrankin tutustuisin johonkin ihmiseen ihan rauhassa enkä heti huomenna kysy että "mitä sää musta tahot....." Viikon päästä "ollanko me nyt yhdessä vai ei" kahden viikon päästä "muutetaanko yhteen"... En ole IKINÄ tutustunut mieheen ennen seurustelun aloittamista.. HEI MIKSI MÄ edes PUHUN SEURUSTELUSTA. Nyt otan takapakkia..... Mä asennoidun tähän nyt että cool, olen tavannut mielenkiintoisen ihmisen johon haluan nyt kaverustua. Joo. Jee. *pakkaa Lionheartin kamat pikku pussukkaan, stringit ja hammasharjan, kas näin* Ei vienyt paljon tilaa...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #2159 : 04.07.2008 22:45:45 » |
|
Leijonien unissa eivät " jyrsijät " viihdy, eivätkä varjot väisty turhaan.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|