Sivuja: 1 ... 148 149 [150] 151 152 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6085072 kertaa)
0 jäsentä ja 148 vierasta katselee tätä aihetta.
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2235 : 09.07.2008 14:25:19 »

btw, tangot on saapunu kaupunkiin! tänään ois tangovapaalla kaija koo, mut enhän mä ny kesken viikon taivu mihinkään kylille. ja la ois novan festaripuistossa anna abreu, mut..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #2236 : 09.07.2008 15:44:54 »

Ja vaikka aamulla suunnittelin että kun on kerran 3 vapaapäivää en tee tänään mitään, siivoan vasta huomenna niin kas kummaa, olen tässä tiskaillut, keräillyt roskia, lajitellut pyykkejä, järjestellyt ihan huomaamattani kämpän melkein siihen pisteeseen että on imuroimista ja lattianpesua vaille siivottu... Smiley

Mun uusivanha imuri pääsee huomenna neitsytajelulle tässä huushollissa. Sain sen vanhalta koulukaverilta, joka osti uuden imurin itselleen.  Smiley

Pyykillä mennyt minun päiväni - aamulla 9.00 aloitin ja kohta alkaa olla iso pino mankeloitua pyykkiä kaapissa, vielä viimeiset on narulla kuivumassa ... mie käytän talon pyykkitupaa, on täällä sellainen iso ja valoisa ja saa mankeloitua pyykin - ihana sitten sujahtaa puhtaisiin mankeloituihin lakanoihin Cheesy  ... muuttaessani vein vanhan pesukoneen 11v. jäteasemalle, ja kyllä pieneni sähkölaskut  police , isossa koneessa saa paljon pestyä kerrallaan ... ja vaihdoin muuttaessa sähkösopimusta - vihreää energiasähköä  Grin tai tiedä onko se sähkö vihreää  2funny mutta "vihreellä tavalla tuotettua" ...

Onnea sitten imurille olkoon sen ikä pitkä(vieläkin) ja vetäköön letku hyvin ...  smitten

Ooh, ihana biisi, ja todella "tunteita" herättävä Valo. I saw the light.... "Ville Valo: Jo vuosi ilman seksiä." Mä voisin olla sille avuksi.  :Smiley
Jep, moonkengät ei lähe liitään. Lauluopeni käyttää sellaista maadoitusmielikuvaa, että kuvittele olevasi sementoitu vyötäröstä alaspäin. Se ainakin pitää maanpinnalla  Wink Sain hirnua ihan iloisesti noista moonshoesseista  Grin

Sashan kämppä kuulostaa oikein tyylikkäältä, ihanan visuaalista kuvailua,

Ihan ja aivan Villellä on valoisat hetkensä  Wink smitten ja mukavaa kun sait naurunaihetta - se oli tarkoituskin  smitten

Do diin ja asiaan eli nyt on Kahvitauko pidetty ja eikun pyykkitupaan .... täällä on yllättäin hivuttautunut sellaisen mustan muljakkeen näköinen pilviröykkiö tuonne taivaalle - mihinkäs muuallae  2funny ja siitä tulikin mieleeni dokkari joka tuli tässä päivänä muutamana salamoista ...  Shocked että olkaa tarkkana kun ukkonen on lähellä - siinä annettiin nyrkkisääntö että kun salaman leiskahdettua ehtii lukuun 30 tai vähemmän NIIN äkkiä suojaan - eikä pidä puhella kännykällä eikä kuunnella Mp-soitinta JA lankapuhelin on kaikista pahin ja langatonkin jos on lähellä tukiasemaa ....  smiley6600 police

T.Mie  smitten

peeäs kohta taitaa http://blog.fotolog.com/wp-content/uploads/2007/10/19raindrops1.jpg
« Viimeksi muokattu: 09.07.2008 15:56:25 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2237 : 09.07.2008 16:15:01 »

Hei kaikille tupalaisille! smitten

Töitä on ollut laidasta laitaan ja itsekin välillä ihan kadoksissa. Shocked
Hoitohommista henkien valoon saattamiseen,joka onkin on juttu,mitä mietin kirjoitanko siitä Henkimaailma ketjuun.
Kaikki nämä irralliset tunteeni,harhahenkien ryhmävaellykset ja vaikeus saada niitä eteenpäin nimittäin selvisi minulle kun loin yhtä SUORAAN SYDÄMESTÄ kanavointia. angel smitten
Tämän ajan ilmiötä se vain on.Kun energiatasomme ja valon määrä taas nousee,hyökkäävät nämä vastaenergiatkin kiivaammin pelon vuoksi.
Ennen aika sujuvasti mennyt työ nimittäin osottautui tosi rankaksi.
Mutta ei siitä enempää.

Jos tunnette yksinäisyyttä,tai valtavaa tyhjyyttä,on sekin normaalia. Smiley
Se on vain kaikesta irtipäästämistä ja tieto että uusi on tuossa käden ulottuvilla ja itse on jossain siinä välitilassa.
Kaikki esineeni kadotan ja jatkuvasti etsin jotain. idiot2
Mutta eiköhän tästä taas selvitä.
Tässä vain väliaika kuulumisia. Grin

Ja AAVIISUINEN! smitten Kiss smitten
Miten sinä tuon Villen tänne osasitkin tuoda? Shocked
Se on yleinen soittoääneni kännykässä. smitten
Lapsille ja herätykseen on tuo What a wonderful world.Siihen on muuten ihana herätä! Cheesy
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2238 : 09.07.2008 19:50:38 »

Heipä hei.... Kävin taas ravintolassa syömässä ja vaik olin yhden miehen kanssa niin jouduin maksaan itse... Odotin kyllä että sieltä tulis että "ei sun tarvi maksaa, anna kun mä"  2funny No joo, se on ihan kaverityyppi, ei ollut mitkään treffit....

Voi voi.. Mä janoan nyt jotain ..... Tunnetta. On aikas tyhjää ja masennun kun kuuntelen niin surullista Elliott Smithiä. Minkä takia jonkun pitää kuolla ennen kun osaan fanittaa, en ole ikinä fanittanut ketään elävää  Smiley Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2239 : 09.07.2008 20:30:43 »

Niin niin.. Mun ensirakkaus oli kuudennella luokalla Kurt Cobain, kuuntelin Nirvanan kasettia päivästä toiseen kunnes se meni kuuntelukelvottomaksi...

Beatlesit on kanssa kova sana ollut - tosin osa elää, mutta John Lennon oli se suurin idolini..

Ja sitten tietenkin Elvis the pelvis.... 2funny

Joo joo, kyllä mä muitakin fanitan ja tykkään, mutta jotenkin ne kuolleet saavat enemmän arvoa ja ihailua, koska eivät enää ole täällä maan päällä, minun ei tarvitse ajatella heidän olevan tavallisia tylsiä ihmisiä jotka syövät ja käyvät paskalla siinä missä muutkin.....

Olen aina tykännyt ihailla jotain sellaista mikä ei ole olemassa.
Ehkä tämä on minun tapani paeta todellisuutta.. Kuolleissa on aina jotain kiehtovaa... Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2240 : 09.07.2008 21:41:06 »

Mikä ihme nostalgia-päivä nyt on taas.. Haaveita ja unelmia ja menneiden muistelua ja ja ja...
No itkenyt en ole mutta huokaillut kyllä ja syvään....

Päässä soi nyt lähtevien laivojen satama.. Minä olen vain satama pieni, joka laivoja rakastaa...

Ja aikaisemmin soi päässä niin ovat monet meistä, laivoja jotka löytävät väylänsä yksin, niin ovat toiset meistä laivoja jotka poijulta poijulle käy, ja niin ovat monet meistä lokkeja, jotka eivät ole mitään ilman valkeaa laivaa…

By the way mulla on ollut sukkahousut jalassa vaikka kuinka kauan kun en jaksanut kuoriutua niistä kotiin päästyäni.. Olisko aika?
Se jätkä kenen kanssa kävin syömässä vähän yllätti mut eräällä kommentilla. Mä kun selitin että en voisi tehdä ensiavussa töitä kun se porukka on siellä mitä on, vähän kilpailuhenkistä ja äänekästä sakkia ja suoraan sanoen melko v-mäisiä tyyppejä mahtui tiimiin aika paljon.. Se vaan totesi että niin se on että ensiavussa ja psyk. puolella on kaikki tunteettomat k*sipäät, ei sitä työtä muuten kestäisi.. Tähän vastasin että niin, olen miettinyt koko ammattia että pystynkö tähän kun olen niin tunteellinen ja herkkä..

Jätkällä rävähti silmät ja suu auki ja sitten se repesi "sinä, tunteellinen ja herkkä"  uglystupid2 2funny

Angry

Kysyin sitten monta kertaa että enkö muka hänen mielestään ole ja vastaus oli että en tosiaankaan ole..

Hassua että joku joka on tuntenut mut kolme vuotta sanoo noin ja mä todellakin tunnen olevani todella herkkä.
Ehkä en ole sitä sitten ulos päin niin paljon kuin luulen.
Aloin taas miettiä että miten erilailla sitä itsensä näkee kuin toiset ja minkä käsityksen sitä antaakaan tahattomasti.. Luulen että mun taipumus analysoida asioita paljon ja käännellä ja väännellä asioita, antaa musta sellasen kuvan että mä vaan koitan järkeistää kaiken.. Muttei analyyttisyys poissulje herkkyyttä...
« Viimeksi muokattu: 09.07.2008 21:52:47 kirjoittanut Kaylee » tallennettu
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2241 : 09.07.2008 21:50:30 »

Heip!

Nyt puhuu  aurinko  askendentti  neitsyt, jolla  kuu  skorpioni Eli tunteiden julkinen näyttäminen on melkein Kualemaa kauhiampi kohtalo. .... arvaappas siis onko ympäristö sitä mieltä, ettei niitä tunteita siis ole... no, onhan se.
Siis kovin tuttu ilmiö minulle, jota olen yrittänyt joskus korjata. Siis että näyttäisin tunteeni ulos, vaan tulin tulokseen, miksi pitäisi? Jos minulle on luontevaa olla niitä näyttämättä, on minulla siihen oikeus.  Wink Tosi ystävät ja rakkaat tietävät ja uskovat niiden olevan totta, kun tunteet kerron, ilman että täytyisi niitä kauheasti ilmaista. Se on osa minun viehättävää persoonaa.  Grin
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #2242 : 10.07.2008 08:05:33 »

Huomeni tupahan!
Ruoja kun pihalla on ollut kylmä usean päivän, nytkin istun villasukat ja -takki niskassa täällä  Sad ja kissatkin tunkee sisälle yöks  Shocked
MISSÄ ON KESÄ?!
Ei löydy kuin heinänuha  2funny

Dawnchild, älä kateutta tunne. Jos jollakin jotakin on, ota oppia niin sit on sullakin  Wink Kateus on kamala tauti, vie kalatkin vedestä -sanoo vanha kansa  :Smiley
Vaikka vitsi tais heittosi olla  Smiley wuan taas wanhaa -ei palturia, jossa ei hippua totuutta  Cool
...katsotaanpas, pitäkö lakko...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2243 : 10.07.2008 10:49:37 »

Huomenta  Cheesy Grin Grin  2funny Cheesy

Mun tukka alkaa olla jo melko pitkä lyhyeks tukaksi.. Otsis, pienet pulisongit ja kerroksittain leikattu muuten, niskasta ja sen verta pitkä että menee pikku ponnarille...

Niin niin kun yleensä mun tukka on yön ylitse niin täynnä kaikkia aineita ettei se heittäydy ihan hulvattomaksi yön aikana. Nyt kuitenkin olin pessyt tukan illalla enkä laittanut sitä mitenkään vaan menin kostealla tukalla nukkumaan..
Ja arvatkaa mitä näin aamulla ensimmäisenä kun katsoin peiliin..  Cheesy Cheesy

Elviksen, Juhan af Grannin ja Leningrad cowboyssien risteymän!   2funny 2funny 2funny

Ihan kiharalla ja ihan pystyssä, uhmaten painovoimaa....

Jaspis äläs muuta viserrä, missä on kesä, nenä kyllä vuotaa joo... Olisin halunnut näinä mun parina vapaana harvinaislaatuisena päivänä mennä vähän ottamaan aurinkoa, muttei ihan oo niin lämmin.
Saisi tämä kalkkilaiva-lookin vähän terveemmän näköiseksi.  Grin

Elwyn, mittääääh spektaakkeleita?  idiot2 Kerro mulle mitä ne on ja mitä sä teet, niin kuin 5-vuotiaalle, koska mä en tajua mistä on kyse mutta kuulostaa hauskalta ja taiteelliselta..  :Smiley idiot2 Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2244 : 10.07.2008 15:37:54 »

Voi Elwyn kuulostaa huisin ihanalta.. Smiley Ajatteleppa sitä, uusi opiskelupaikka ja uudet ihmiset, ne jo pelkästään tuovat elämään paljon ihanaa uutuuden kutkutusta.. Onnittelen.  smitten

Itselläni tuo kaikki muutoksen tapainen saa nyt vähän aikaa vielä odottaa..
Sama paikkakunta, sama koulu, samat duunit, samat ihmiset... Tongue

Jos valmistun ajallaan (tarvisin opiskeluun motivaatiota ja kicksejä suunnattoman paljon syksyksi, jotta saan tehtyä kaikkia rästejä pois alta) niin sitten sen jälkeen olen vapaa siitä ainoasta asiasta joka sitoo minua tänne, eli koulu. Olen suunnitellut jo muuttoa sen jälkeen, ehkä uutta opiskeluakin...
Mutta siihen on aikaa........ Lohduttelen kuitenkin itseäni sillä, että minulla on suunnitelmia ja visioita ja taidan olla oikeilla jäljillä kun nyt jo tunnen niin vahvasti että muutan tuohon tiettyyn kaupunkiin...
Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2245 : 10.07.2008 17:02:13 »

Hihhii... Mulla on hulvattoman hauska haaste seuraavalle viidelle päivälle:

Miten elää viisi päivää 10€:lla! Ennen kuin palkka tulee 15. päivä...

Muuten olisi suht helppo, mutta 5€ on pakko uhrata bensaan... Työmatka on mennentullen yhteensä 12km ja sen joudun tässä joka päivä ajamaan, paitsi huomenna, ja mittari on kohta punaisen puolella...

Hmm, luulen melkein pärjääväni niillä ruuilla mitä mulla nyt on ja voin tehdä kaurapuuroa, mutta ainut ongelma tässä onkin tupakka.. Nyt taisi alkaa lakko.  Grin

Maailmankaikkeus palauttaa mut oikeille radoille.... Wink Cheesy

Kuukauden tässä olen polttanut, sitä ennen olin 2kk polttamatta. Ehkä lopetus onnistuisi nyt?
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2246 : 10.07.2008 17:25:39 »

on se hyvä, että pelkästään heinänuhasta tietää et on kesä Cheesy (jaspis!)
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2247 : 10.07.2008 17:52:31 »

No joo, 10€ iso raha, olisikin jos ei sitä bensaa tarvisi... Ja kun myhäilin jo tyytyväisenä sitäkin että wc-paperia ja kaikkea tuollaista mulla nyt ainakin on niin sitten huomasin että kas, yksi rulla jäljellä ja hammastahnakin vetelee viimeisiään..
Taitaa olla ylihuomenna operaatio wc-paperin pölliminen töistä.. How low can I go... 2funny
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2248 : 10.07.2008 18:28:12 »

pooooh,
töissä, nada to do... buck2
Opin kai tästäkin jotain. Life is out there  Shocked
Täällä saa sentään useimmille hyvän mielen ja itselleen siinä sivussa, kun näkee, että toinen saa mieleistään  smitten
Nyt saadaan hyvien myyntien takia vähän pikkumukavaa, se on kiva tapa kannustaa työntekijöitä  laugh
Täältä ei kyl kannata viedä vessapaperia, sitten sitä joutuu itse tilaamaan, tai pyyhkimään kakkinsa käteen  coolsmiley  Grin
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2249 : 10.07.2008 19:07:08 »

No joo mulla on kavereita jotka laittaa kouluruokailussaan syötyään lautasen veitsen ja haarukan muovipussiin ja laukkuun... Grin Ja poistuessaan salista kulkee vielä leipäpöydän ohi ja pistää pari sämpylää taskuun.. Grin

Mä oon aika sellanen etten tykkää pölliä edes mitään pientä.. Toi wc-paperi on sellanen mitä on joskus tullut pöllittyä koulusta juuri tällaisessa tilanteessa et rahat on ihan finito.. Ja joskus oon pari kertaa syönyt keskussairaalan ruokasalissa pummilla... Mut sellasesta meiningistä en tykkää et punnitaan kaupassa joku omenapussi ja sen jälkeen lisätään sinne yks omena tms.. Kaupasta pölliminen on väärin..!

Missä indiima on töissä?  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 148 149 [150] 151 152 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: