^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #2385 : 18.07.2008 19:03:54 » |
|
Toistaiseksi täällä kuten eräs mutta sielussa ihan missä vaan.. jännittävä päivä kaiken kaikkiaan laidasta laitaan, halusin todella ymmärtää syitä ja seurauksia ja alan päästä perille. Lisää elokuussa..
Onpas ravun uusi osoite hieman rankalla alueella tosiaan (menin ohi).. on sen täytynyt olla sielunsopimus, että tavattiin - hän sai aika paljon, itse sain jotain, ainakin tutustua toisenlaiseen elämäntapaan, kulttuuriin. Jotain ihan muuta on luvassa ja nythän voin kutsua sitä kehiin. Rajoitukset, puutteet saavat riittää (lopullisesti). En vielä tiedä ihan millaista on luvassa, mutta kuvittelen ja luon sen. Tänään onkin sellainen päivä että seikkailen kaikissa sfääreissä missä nyt haluankin.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
He|mi^
|
|
« Vastaus #2387 : 18.07.2008 20:05:17 » |
|
miltä teistä tuntuu olla kännissä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #2388 : 18.07.2008 21:31:00 » |
|
Niin ne Suomen sääolot taitaa vaihdella -kungururotta Tohkeissani sorruin ajatukseen, että KAIKKI pääsee nauttimaan samasta maisemasta taivaalla kuin minä Onko nyt parempi tuoksu? Helmi - oletko sinä kännissä vai tahtoisitko olla? Täällä tuvassa on virtuaali juomat ja A-oikeudet. Monasti ollu ahkerassa käytössä Mutta vastaan, etten pidä känni olosta Silloin homma on poissa hanskasta ja se tietää kohdallani kamalaa jälkeä ja vielä kamalampaa oloa. Hiprakkaa harrastan "sivistyneesti" muutaman lasin voimalla Usein ihmisten ilmoilla ollessa, olen se joka ajaa autoa... koska en pidä siitä, kuinka asiat vaan menee kännissä känniläisten kanssa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #2389 : 18.07.2008 21:46:01 » |
|
JUUPS LIONHEART,,,Noita luonnon kukkia kaipailin.Kävelen kyllä tuossa ihailemassa ihmisten pihoja,jotka vielä täydessä loistossaan.Upean näköisiä! Ja kukas sitä kuuta taas ihailikaan? Täällä näkyi sama ilmiö ja aikast upea oli. Ja tunnustan Kengu,että myös minä kurkkasin nuo Viisuisenkin kuvat.Ihana se lapsienkeli. Kännissä? Juu,en tykkää.Samoista syistä kuin Jaspiskin. Eilen oli myös niin upea auringonlasku,että näytti kuin taivas olisi ollut tulessa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #2390 : 19.07.2008 08:55:01 » |
|
Huomenta. Vihdoin yö on takana päin... itkin monta tuntia yöllä,enkä edes tiedä varsinaista syytä Ahdisti vaan koko elämä. Sitten aloin nostamaan korteista neuvoja. Nyt on kuitenkin taas parempi olo,suihkussa käyty ja kohta pitäis lähtee hoitokoiraa viemään ulos. Hyvää lauantaita itse kullekin!
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #2392 : 19.07.2008 09:43:04 » |
|
Huomenta. Vihdoin yö on takana päin... itkin monta tuntia yöllä,enkä edes tiedä varsinaista syytä Ahdisti vaan koko elämä. Sitten aloin nostamaan korteista neuvoja. Nyt on kuitenkin taas parempi olo,suihkussa käyty ja kohta pitäis lähtee hoitokoiraa viemään ulos. Hyvää lauantaita itse kullekin! Mäkin joskus saan tollaisia puuskia, tiedän tunteen. Ehkä se on myös hyvä tapa purkaa tunnejumia. Kiva, et nyt sulla on parempi fiilis. Kortit jeesaa, saa vähän näkökulmia Hyvää lauantaita itse kullekin, mää kökin taas töissä ja koneella. Tajusin, että mulla on enää kesällä seitsemän päivää töitä ja sitten vaan lomaalomaalomaa ja reissuareissua- seikkailu kutsuu ja kesäretket ja puuhastelut ja telttamajoitus ja festariyö. olen ennakkoon jo niin fiilareissa....AAAAAAAHHHHHH!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #2393 : 19.07.2008 12:17:04 » |
|
Joo kyllä se aina helpottaa kun purkaa oloaan jotenkin. Lionheart:Kyllä ne pikkupennut on aikamoisia terroristeja.. kokemusta on täälläkin. Mutta nyt mä häippäsen siivoamaan sitä huonetta! (miks se on joka kerta yhtä vaikeeta aloittaa ) Voi ei.. isosiskon kani on KARANNUT,kun se oli meidän leikkimökissä.. en kyllä ymmärrä mistä se olis päässyt, on siinä pikku ikkuna mut siinäki ritilä edessä. Nyt pakko mennä etsimään sitä pakko se on löytää! Sisko tappaa mut muuten. Ettei vaan mikään kissa olis käynyt. muoks. Huh,nyt kani löytyikin Oli vaan käpertynyt piiloon jonkun levyn taakse niin ettei sitä näkynyt...
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.07.2008 12:20:31 kirjoittanut kengururotta »
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
Atomi
Vieras
|
|
« Vastaus #2394 : 19.07.2008 12:49:17 » |
|
Nippa nappa kerkisin täällä kahvit hörpätä. Otin ison mukillisen, kun ajattelin viettää aikaa foorumilla vapaapäivän kunniaksi ihan rauhassa. Vaan kuinkas kävi? Parempi puoliskoni tuli kartsalta ja heti ovella huuteli, että "nyt mamma veneeseen... ostin makkaraa ja veneillään saarelle makkaran paistoon....hopi hopi...pois sieltä koneelta....järvi odottaa.." Raskasta on tämä avioelämä. En jaksaisi, ellei tuo mies olisi maailman ihanin. Siispä eikun menoksi....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #2395 : 19.07.2008 15:59:17 » |
|
Voi ei mihin oon taas sekaantumassa. Mulla on tänään illalla ns."treffit".. yhden mun kaverin kaverin kans.. se vaan ilmoitti että joo tuu illalla niin tapaat sen. Se on Kaksonen,Kuu Neitsyt,Merkurius Kaksonen,Venus Leijona... Oon kyllä kuvan nähnyt kyseisestä tyypistä mutta en muuta. Ja sitäpaitsi oon edelleen palavasti ihastunut siihen kesätyöntekijään jonka pitäs laittaa se viesti,mutta kai sitä voi huvikseen muihinkin koittaa tutustua. Pitää mennä valmistautumaan,tuli kyllä ihan puun takaa tääkin juttu.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #2396 : 19.07.2008 16:31:32 » |
|
Hmm
en kyl edelleen palavasti ihastu kehenkään.. tiedän tosiaan mitkä asiat eräässä ärsytti, mutta pidin niistä hyvistä puolista. Laiskottelu kai häiritsi, mutta toisaalta oli hauskaa katseltavaa kauriin jälkeen. Jo tammi-helmikuussa aloin miettiä loppulaskentaa, niin että ei olisi pitänyt järkyttyä.. silloin ennen kuin kaikkeus palkitsi minut rannemurtumalla, olin aika levoton.. monesta asiasta, vaikka paljon töitä ja bisneksiä. Kyllä, oli todella intensiivinen vuosi..
jostain pitää aina tinkiä, mutta kyllä nyt läheisyyden, filosofian/henkisyyden tai bisneksen, jonkun noista tai miel. kaikkien pitäisi toimia, että korvaani lotkautan. Niin ja tällä kertaahan saan tietää suhteen kulun etukäteen, eiks je. Heh
no mutta eläkää! Matkalaukut valmiina.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #2397 : 19.07.2008 16:33:55 » |
|
Työpäivä alkaa taittua, loppu häämöttää... ei kuitenkaan se final end vaan tämän päivän työ. Huomenna taas... Luin noita aurakertomuksia, energian annosta ja kanavoimisesta, ja tajuan nyt miksi koen monien ihmisten kanssa "meneväni alaspäin", että he vetävät minua maahan. Olen aiemmin koittanut "rakastaa ja lämmittää" toisen itselleni sopivaksi (VÄÄRIN! ei näin kannata) mutta huomannut vain itse pamahtavani hitaammaksi, tummemmaksi ja raskaammaksi. Olen nimennyt tällaisen ihmistyypin "maaihmisiksi" , seurassani eivät sinkoa ylös, vaan vetävät alas. En tykkää siitä miltä tämä kuulostaa, koska en eriarvoita, sanojeni kanssa olen polarisoituneesti maailmassa, pointtinani; näiden ihmisten seurassa en kohoa, en pääse täyteen mittaani. Se tuskin on kiinni heistä, vaan minusta, etten vielä ole sinut oman valoni kanssa. Jostain luin sen, etteivät ihmiset pelkää varjojaan tai riittämättömyyttään, vaan itsessään olevaa VALOA! mahdollisuuksia. Minkäs teen? Etsin samalla tasolla värähteleviä ihmisiä? Värähdelkää mun kanssa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
SininenSiipi
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #2399 : 19.07.2008 17:35:51 » |
|
Hehei, ihana palsta tämä! Käy ihan päiväkirjasta! Tänään on ollut aikalailla täydellinen päivä. Ensinnäkin vapaa viikonloppu on jo omiaan luomaan positiivista mielialaa. Lisäksi täällä Helsingissä on paistanu aurinko koko päivän mikä on kivaa vaihtelua pilvisiin ja sateisiin keleihin. Varmasti yhden käden sormilla laskettavissa ne päivät kun on saanu heittää päälleen vaan t-paidan.. Aamulla heräsin vasta yhdeksältä ja nautin kun ei tarvinnut heti pompata ylös ja lähteä töihin. Sai vaan olla ja mietiskellä syntyjä syviä. Lähdin kaupungille metsästämään jotain päällepantavaa 3 vkon päästä oleviin kaverin häihin. Vähän jännittää reissu kun en tunne muuta juhlaväkeä mut eiköhän tuosta selviä. Ja hääparihan siinä pääasia on eikä mun turhat jänskäilyt. No, kaupungillakiertelyn tulos oli hiukan toisenlainen kuin odotin. Listalla mulla oli jokunen juttu mitä pitäisi hankkia ja lopulta taisin yhden saada kassiini -muuten päivä olikin yhtäkkiä omistettu heräteostoksille. No, on niitäkin hyvä välillä tehdä. Kivoja vaatteita sekä kirjakaupasta uusia, hauskoja puuhakirjoja joita voi sitten taas hyödyntää töissä muksujen parissa. Mansikoitakin ostin -mulle tän kesän ekat. Ja vieläpä oikein torilta! Väkisin veti suu hymyyn kun kierteli torilla. Nautin suunnattomasti siitä tunnelmasta, tungoksestakin, ruuan tuoksusta joka kantautui muurinpohjapannuilta, auringosta, tuoreiden vihannesten katselusta, monien eri kielien kuulemisesta.. Kyllä kannatti sinne poiketa! Elokuviinkin päädyin vaikka ensin mietin viitsinkö yksin mennä. Välillä iskee aina haikea olo kun sinkkuelämää viettää eikä ole vielä ehtinyt sellaista kaveripiiriä täältä kaupungista saada kun on vasta vuoden päivät kohta asunut. Mutta elokuva oli niin mukaansatempaava ja hauska (Mamma Mia) ettei sitä yksinoloaan ehtiny miettiäkään. Pitäis enemmänkin rohkaistua menemään ja tekemään ihan ominpäin -aina kun ei voi luottaa siihen että kavereilla ois aikaa ja kiinnostusta juuri niin kuin mulla.. Ehkä lupaus itselleni loppuvuodeksi. Nyt keksin vielä jotain puuhattavaa illaksi. Voisinpa vaikka lukea jotain pitkästä aikaa. Ihana miten paljon yhdessä päivässä ehtii. Viikonloputkin tuntuu ajoittain ihan kesälomalta! *Ilon ajatuksia*
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|