Chandra
|
|
« Vastaus #2415 : 21.07.2008 11:11:28 » |
|
HUOMENTA KAIKILLE! KENGU! Tuohon kertoi vain siitä että sen kortin sanoma sille päivällä piti paikkansa,kuten sitten pitikin.Jotta kiitos vielä vahvistuksesta. Nostan kolme korttia taroteista ja niistä muodostuu ikään kuin kertomus päivästäni. Ihmeen hienosti toimivat ja jotain haastetta tuli tällekin päivälle,vaikka lanttien ässä olikin ensimmäinen. Haaste nukkuu tuolla sohvalla. Nyt olisi jo korkea aika saada hänet ylös ja asioitaan hoitamaan. Vie kovasti aina yöpyessään energiaani ja minulla on koko päivän symbolit kädessä ja hoito päällä. Mutta koskapa on poikani ja saa rauhan täällä,niin annan aina silloin tällöin yöpyä että saa olla rauhassa. Silloin täytyy itse hakeutua vaikka vaan kävelylle. Rakkausasioissa? Juu,ei tarvitse edes miettiä.Sydäntäni kuuntelen ja sitä merkkiä kysyn vasta sitten kun muistan koko asian. Oisipa se vänkää merkin pohjalta,,,Mikä on sinun,,,?"Tjaa,ei tästä sitten mitään tule." Tunnen paljon saman merkin alla syntyneitä ihmisiä,jotka ovat aivan erilaisia luonteiltaan. Nyt ajamaan tuota miestä tuolta sohvalta ja siinä onkin taas kankeemista,,,
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mirka222
Vieras
|
|
« Vastaus #2421 : 21.07.2008 18:22:55 » |
|
Juuh, meikä poika on taas menny leikkimään tulella, mikäpä muu tätä plutonikkoa kiinnostas mulla oli se "fuckbuddy" ny muutaman vkon ajan, tuntuu, että oon vähän kiintynyt siihen, koko ajan tulee huonoja viboja alitajunnasta, että pitää lopettaa hyvissä ajoin tää homma....tosin en oo ite tehnyt mitään tän homman eteen, se on ottanut aina yhteyttä, tarjonnut leffat ruoat yms, mutta silti tuntuu, että haaskaan energiaani turhaan..Nytkään en baarissa pystynyt kunnolla tutustumaan varteenotettaviin ihmisiin, koska on ollut tämä säätö tässä...Luulin, että ihmiset voivat harrastaa seksiä ilman sitoumuksia ja energian kuluttamista, mutta ei näköjään...En voisi kuitenkaan koskaan seurustella kyseisen auervaaran kanssa, koska meillä ei tule ensinnäkään mitään juttua, olemme ihan eri maailmoista ja hän on aivan mahdoton, sanoi itsekin, että kyllästyy ihmisiin helposti... lähti vkloppuna jonneki festareille eikä sen jälkeen kuulunut, tyypillistä Tosin eipä mustakaan No nyt on ainakin tämäkin koettu, fuckbuddy ei oo hyvä juttu :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mirka222
Vieras
|
|
« Vastaus #2422 : 21.07.2008 18:34:33 » |
|
No tän pässin pittää kokeilla ite aina kaikki, varotukset ei auta koko pienen ikäni ku oon seurustellut niin nyt piti vähän kokeilla siipiä, ja mettään meni...Ois mukava, jos ei tarvis vaihdella koko ajan näitä seksikumppaneita, mutta siihen tulee näköjään sitte tää naisen hemmetin kiintymys, joskus toivoisin, että olisin syntynyt mieheksi ..No onneksi en oo ite tehny kuitenkaa mitään tän eteen, syönyt vaan sen äijän rahat , jos ottaa vielä yhteyttä pitää tosissaan sanoa, että lopetetaan tää homma !
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #2423 : 21.07.2008 18:43:55 » |
|
No en mä tässä mitään miehiä ole etsiskellyt niin hirveästi, ne vaan tulee jostain, tuokin on vanha tuttu. En mä nyt muuten näin äkkiä olisi ihastunut.. (jep, enpä niin, enhän minä koskaan.. ) Se kun tuntee entuudestaan niin voi olla ihan oma itsensä eikä tarvitse kertoa koko elämäntarinaansa alusta alkaen.. Vaikka kyllä sekin on varmaan tullut tässä viikonloppuna jälleen kerrattua, kuten myös toisinpäin.. Hänellä ja neitsyessä, minulla kaksosissa.. Mitäs me merkuriuksen vaikutuksen alaiset muuta kuin höpöttelemme ja analysoimme.. Tuo näyttää muistavan ihan kaikkien biisien sanat ulkoa ja muutenkin ihan mahdoton tietotoimisto.. Tykkään tykkään, älykkyys rules... Simo ruumishuoneelta hei! Nyt jos koskaan kannattaa kuolla, koko perhe samaan hintaan! Mulla ei ole ikinä ollut fb:ia... Silloin joskus kun harrastelin sitä sellaista niin oli kyllä lähes aina eri kaveri kierroksessa.. Mutta puuduttavaahan se oli ja moraalista krapulaa aiheuttavaa.. Ei ollu sydämen hyvä olla silloin, ei..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mirka222
Vieras
|
|
« Vastaus #2424 : 21.07.2008 18:47:12 » |
|
Jännä, että juuri tuo fb on tehny kaikki aloitteet leffan kattomisesta ja syömisestä Oon ollut ite aika viileä nuille ehdotuksille, mutta kuitenki lopulta suostunut...ehkä hän oikeasti halusi/haluaa vain vallottaa naisten sydämet ja sen jälkeen etsiä uuden kohteen...Ihmettelinkin, miksi äijää kiinnostaa joku leffa kun voisi siirtyä vain suoraan asiaan ilman näitä valloitusyrityksiä ..Kerran kuulemma elämässään rakastunut ja häntäkin pettänyt! Voisko äijä olla oikeasti niin tunteeton, että haluaa valloittaa sydämen ja lähteä sitten lätkimään, vaikka hommat ois käyny helpommin jos oltais pysytty vain sielä sängyn puolella Luulis, että perusäijä ois jättänyt mielellään nuo ravintola/leffahommat väliin, jos helpommallakin selviää..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #2425 : 21.07.2008 18:52:46 » |
|
No kyllähän nuo asiat hoidetaan joskus kaikkien taiteen sääntöjen mukaisesti... Mulla on yks miespuolinen kaveri joka suunnitteli meille seksisuhdetta ja hän yritti saada sen alkamaan sillä että vei mua jatkuvasti syömään ja leffaan.. Olemme siis oikeasti hyviä ystäviä näistä hänen yrityksistään huolimatta.. Oikeeta suhdetta hän ei halua mutta sain käsityksen että hänen mielestään seksisuhde on just sellainen että siihen kuuluu leffojen katselu ja jopa yhdessä lenkillä käyminen ja rakkauden tunnustukset.. Periaatteessa se kuulosti ihan täysin normaalilta parisuhteelta, josta vaan puuttuu sitoutuminen ja uskollisuus.. Monille miehille on tärkeää saada nainen ihastumaan/rakastumaan, vaikka seksi olisikin pääasia. Se kuitenkin hivelee heidän itsetuntoaan ja vastaa omiin hellyyden tarpeisiin enemmän kuin pelkkä akti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mirka222
Vieras
|
|
« Vastaus #2426 : 21.07.2008 19:00:47 » |
|
Ok, oon siis käsittäny ihan väärin tän homman idean eli miehet pystyy sitten pitämään omat tunteensa kurissa vaikka harrastavatkin näitä leffailtoja yms..naisilla se meneekin sitten päin mettiä..onneksi osaan kätkeä tunteeni aika hyvin, niin ei äijä saanut ainakaan turhan suurta egon pönkitystä tästä hommasta, vaikka saattavathan nuo aistia alitajuisesti nuo naisten tunteet...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lionheart
|
|
« Vastaus #2427 : 21.07.2008 19:05:32 » |
|
Mulle on tää eräs ystäväni (kuin veli mulle) sanonu, että hän haluaa sitä itteään aina kun on tarvis ilman sitoumuksia, mutta kun on niin kuluttavaa puuhaa niin tarvis kans sellasen, josta vois pitää huolta ja suojella. Noh, mä sitten oon se josta se pitää huolta ja suojelee, kun jellona on maailmalla niin nukun sen vieressä ilman mitään sellasia. Kavereille esittelen hänet ain min veljenä. On kiva kun on joku joka pitää vähän huolta ja soittelee perään "missäs meet ja kenen kanssa? Koskas tuut takas.." jnejne. Tulee vaan mieleen, että en kai mä yritä korvata esim. puuttuvaa äiti-suhdetta näin? Noh, samapa tuo. Kai mies kaipaa tunnetta siitä, että nainen tarvii hänet suojelemaan tai jotain.. Vaikka myö naiset oltaiskin itsenäisiä ja osataan pitää huoli itsestämme Tai sitten miehet haluaa sitä valtaa ja otetta naisiin. Emminää tierä. Kävin tänään ottamassa kulmakorun. On muuten pirun mageen näkönen Hmmm.. miltäköhän näyttäs toinen rengas tohon huuleen..? :
|
|
|
tallennettu
|
, in in in , in in in , in , in Punainen Solaarinen Lohikäärme
|
|
|
mirka222
Vieras
|
|
« Vastaus #2428 : 21.07.2008 19:22:30 » |
|
Meikä veikkaa kyynisesti, että ne haluaa sitä valtaa ja otetta varsinki nuo auervaarat...Sitten, jos huomaa, et nainen on itsenäisempää tyyppiä niin nää vallotusyritykset vaa lisääntyy...Juu, tästä lähin keskityn vain nuihin kaveripoikiin...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|