Sivuja: 1 ... 163 164 [165] 166 167 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6085153 kertaa)
0 jäsentä ja 160 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2460 : 22.07.2008 22:44:25 »

Lisätään listaan Lionheart.  Wink

Jee.  Cheesy smitten Telkkari tuolla vielä taustalla päällä ja sieltä tuli mainos X-files elokuvasta. Nauratti se kun siinä puhuttiin kaikkea juuri tänne sopivaa ja lopussa tuli oletko valmis kohtaamaan totuuden?  Grin Eli sitäkö me tässä odotellaan?  Wink Grin
« Viimeksi muokattu: 22.07.2008 22:45:58 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2461 : 22.07.2008 22:59:41 »

Cheesy
Sitäpä sitä!Totuutta,avoimuutta ja rehellisyyttä=AITOUTTA! smitten
LIONHEART se varmaan jo laulattaa kumia ja antaa vapauden tuulten pyyhkäistä huolet pois. smitten

Oisipa Kengukin jäänyt lukemaan viestinsä,ettei olisi yksin tarvinnut siinä tunteessa nukahtaa. Embarrassed
Istuin äsken parvekkeella ja katselin kirkasta tähteä.Mietin tätä meidän juttutuokiotamme ja unelmoin,että jospa voisimme ihan livenä nyt leijailla tupaan ja kasvotusten jakaa asioita. Cheesy
Olisi niin paljon tunteita purettavaksi ja jaettavaksi.Jokaisella huopa harteilla,takassa tuli ja paljon tuikkuja.
Mukit kädessä ja niissä mitä kukakin nyt tahtoo juoda.Ahhh,,,*haaveilee hän täällä*

Mutta nyt vaihtuu vuorokausi ja toivotan teille oikein hyvää ja rauhaisaa yötä!
Kauniita unia ja suojelus kanssanne! angel smitten
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2462 : 22.07.2008 23:08:36 »

Cheesy
Sitäpä sitä!Totuutta,avoimuutta ja rehellisyyttä=AITOUTTA! smitten
LIONHEART se varmaan jo laulattaa kumia ja antaa vapauden tuulten pyyhkäistä huolet pois. smitten

Oisipa Kengukin jäänyt lukemaan viestinsä,ettei olisi yksin tarvinnut siinä tunteessa nukahtaa. Embarrassed
Istuin äsken parvekkeella ja katselin kirkasta tähteä.Mietin tätä meidän juttutuokiotamme ja unelmoin,että jospa voisimme ihan livenä nyt leijailla tupaan ja kasvotusten jakaa asioita. Cheesy
Olisi niin paljon tunteita purettavaksi ja jaettavaksi.Jokaisella huopa harteilla,takassa tuli ja paljon tuikkuja.
Mukit kädessä ja niissä mitä kukakin nyt tahtoo juoda.Ahhh,,,*haaveilee hän täällä*

Mutta nyt vaihtuu vuorokausi ja toivotan teille oikein hyvää ja rauhaisaa yötä!
Kauniita unia ja suojelus kanssanne! angel smitten

Aivan ihana visio.  smitten Ja varmasti olisi toteutettavissakin...  Wink Missäpäin Lionheart muuten asustaakaan? Nimittäin äsken talomme ohi ajoi joku laulattaen kumia kyllä aika rankasti.  Grin Hassu sattuma.  :Smiley Hyvää ja rauhaisaa yötä minunkin puolestani.  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2463 : 22.07.2008 23:19:26 »

Valamossa olisikin varmasti mielenkiintoista käydä...  :Smiley No mutta nyt menen viimein pois täältä roikkumasta ja nukkumaan, vaikkei vielä ihan hirveästi väsytäkään. Aikainen herätys kuitenkin... Hyvää yötä, onni myötä.  smitten angel
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #2464 : 22.07.2008 23:35:53 »

smitten

Meillä kaikilla pitää olla oma suo, ettemme elä suotta.
Suotta eläminen lisää masennusta ja paniikkeja , jopa psykooseja.
Jos nainen suostuu, niin mies hymyilee.
Usein molemmat pyytelevät toisiltaan : Soita!
Olkaamme siis suo-malaisia.
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #2465 : 22.07.2008 23:37:55 »

Noni, nyt on ajot ajettu tältä erää. Miten kaunis voikaan olla yö ja ajovalot märällä asfaltilla.. Voih..  smitten

Jellona oli käynyt lukaisemassa näitä juttuja kun olin poissa  Smiley Vaikutatte kuulemma kivoilta. Taas niin syvällisesti sanottu..  :Smiley

RV, asustelen milloin missäkin. Virallinen kotiosoite on Vantaalla, mutta mun sydämellä on kaksi toista kotipaikkaa. Toinen stadissa ja toinen täällä jellonan luona, lähellä Vihtiä. Jos oikein muistan niin asut Espoossa ja sielläkin on tullut ajeltua aika paljon, mutta äsken kiersin vain tämän pikkucityn ympäri. Smiley

Elwyn, minäkin rakastan syksyn sateita ja sitä iltahämärää.. Joitakin se masentaa, mulle se tuo jonkinlaista rauhan ja levon tunnetta.  :Smiley

Mä seuraan esimerkkiänne ja painun nukkumaan  Grin Tai ei vielä.. Dataan hetken ja sitten vois lähteä vaikka.. lenkille koiran kanssa. Ulos tekee mieli, tiedä sitten miksi  Cheesy Jotenkin kiva tunne kun kaikki muut nukkuu ja mä valvon yksin.. Pitkästä aikaa mahdollisuus antaa edes pieni hetki itselleen ja omille ajatuksille.
Hyvää yötä teille  smitten

Ja ollaan suo-malaisia  2funny
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #2466 : 23.07.2008 08:16:27 »

Raikasta ja kaunista alkavaa tätä päivää  smitten
Pistänpä kahvin tippumaan ja teepannun tulelle  Wink
miul soi päässä  Cheesy

Oh, oh, ooh, ooh, ooh, oh, ooh, ooh

Tästä kesä voi alkaa
Nosta tanssien jalkaa
Kohta pääsee rytmiin
Hypnoosiin ja transsiin
Päättymättömät illat, polttamattomat sillat
Aamuhetken taikaa, keskikesän aikaa
Hietaniemen rantaan
Hiekka kohtaa varpaan
Kokkikin jo nauraa
Nyt on huvi halpaa
On syksy vielä kaukana, ei syytä huoleen
Tunnen olen nuorempi, kuin moneen vuoteen

kertosäe:
Must tuntuu mitä vaan voi tapahtuu
Eikä siihen mitenkään voi varautuu
Kun koko luomakunta laittaa parastaan
Nyt on valvottava kunnes aamu koittaa

Kun mökki makkaraa maistaa
ja ilta-aurinko paistaa niin
sitä hetken luulee löytäneensä taivaan
Leirinuotio huumaa
kun katson liekkiä kuumaa
tähän tahdon jäädä
kunnes aamu koittaa
Kun syksysateet alkaa
Laitan kumpparit jalkaan
Mut vielä vilja vihreänä kasvaa
Ja lounastuuli lämmittää mun huulii
On vielä aikaa lantsareihin vaihtaa

kertosäe

Ja kalliolla kun makaat
Luulet että oot vapaa
Kun metsä sulle vastaa
Niinkuin sinne huutaa
Ja peukalolla taas pääsee uimapaikkojen ääreen
Katso ihmisten silmiin, näetkö katseen villin
Hei, siksi lintunen laulaa
riemun kuulla voit kaukaa
Ihmiseenkin tarttuu
tietynlainen kaipuu
Kaikki juhlat päättyvät
sen kaikki tietää
OOt odotusta täynnä
kunnes kupla puhkeaa

Hei! Kuka jää kotiin odottamaan?
Ja kuka tulee sieltä hakemaan?
Mene ulos katsomaan mikä sää
Mikä kesä!

Tästä kesä voi alkaa
Nosta tanssijan jalkaa
Kohtaa pääsee rytmiin
Hypnoosiin ja transsiin
Päättymättömät illat, polttamattomat sillat
Aamuhetken taikaa, keskikesän aikaa
Hietaniemen rantaan
Hiekka kohtaa varpaan
Lokkikin jo nauraa
Nyt on huvi halpaa
On syksy vielä kaukana, ei syytä huoleen
Tunnen olen nuorempi, kuin moneen vuoteen

smitten

« Viimeksi muokattu: 23.07.2008 08:20:07 kirjoittanut Jaspis » tallennettu
mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2467 : 23.07.2008 08:41:54 »

Voi Jaspis  smitten Sinä laitoit esille ne onnen avaimet jotka ovat hetkessä, tunteessa ja kaikessa siinä missä elämä on...... Sydämestä se lähtee rakkaus kaikkeen, vaikka joskus kirpaseekin sekin on hyvä kokemus. Aamua teille kaikille, sydämet. Täällä Hyvinkäällä  aurinko paistaa ja on hellittävä olo. Auringolla on kumman voimakas vaikutus, elämänvoimaa siis kaikille..
Syntisen ihania sokerimunkkeja vielä lämpimiä näin aamun avaukseksi ja iceteetä, perjantaina alkaa kotimatka, ihanaa oma koti ja sänky..

Wink  Mateve
tallennettu

mateve
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #2468 : 23.07.2008 08:49:31 »

smitten Mateve  Kiss
Niin paistaa täälläkin... teiltä lännen ja pohjoisen väliin sellaiset 100km  Wink
MIKÄ KESÄ SÄÄ  smitten

Ylös, ulos ja nurmikolle... Pitäis opiskella, mutta taitaa nuo kukkapenkit, kasvimaa ja ihan vaan se kesäsää kutsua ulos ja ruumiilliseen työhön  Cheesy lapio saa kyytiä tänään  Wink
Illalla tulen voihkiin kipeitä paikkojani sitten  :Smiley 2funny
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2469 : 23.07.2008 08:58:40 »

Huomenta tupaan!!! smitten angel
Ihana nähdä kuinka täällä tuvassa muistetaan ja välitetään,
kiitos siitä teille kaikille. angel Ette arvaakaan kuinka hyvän mielen teiltä sain. Smiley
ja Chandra,kävin kyllä illallakin jo pari viestiä lukemassa (mutta en jaksanut enää vastata)
 ja nukahdin lopulta
ihan hyvillä mielin,kyllä kaikki tästä alkaa taas rullaamaan kun ei menetä toivoaan ja luottaa
että kaikella on tarkoituksensa vaikkei aina tuntuiskaan hyvältä..
Aurinko paistaa pihalla niin on heti itselläkin energisempi olo. smitten
Ja Lionheart,tarinasi oli oikein hyvin kerrottu eikä siinä ole mitään häpeämistä!
Hyvä että uskalsit kertoa sen meille. Kiss
Tänään meen pitkästä aikaa  leijona kaverini kanssa maastoilemaan hevosilla,
kivaa kun sattui näin hyvä ilmakin!

Toin teille leipiä ja kaakaota aamupalaksi,saa ottaa niin paljon kuin jaksaa syödä. Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #2470 : 23.07.2008 09:25:47 »

Oi kyllä siinä on häpeämistä, siitä ei pääse mihinkään  Wink Mut se on nyt takanapäin, uus tyhjä sivu on käännetty, jonka mä kirjoitan ilman sitä.

Kiitokset aamupalasta  smitten

NYT UIMAAN!!  Cheesy Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2471 : 23.07.2008 09:42:58 »

Herranen aika sentään.. Mä nukuin viime yönä 12 tuntia ja olen nähnyt niinkuin AINAKIN miljoona unta.. 2funny

Koskahan olisin viimeks nukkunut näin paljon? Kyllä se yleensä stoppaa kymmeneen tuntiin ihan väkisin..
Ja paras uni tulee 7-8 tunnissa mutta nyt, whoaah, mulla on psykedeelinen olo.. Shocked Grin
Ehkä tosiaan tarvitsin nämä unet kun nukuin viime viikolla viitenä yönä 5 tuntia.

Viime yö paransi mut monesta haavasta ja selkeytti että tein nyt ihan oikein kun en alkanut suhteeseen..

Ja ihan hyvin voin keskittyä tämän kesänlopun töihin ja syksyllä kouluun,
niihin tarvitsen voimavaroja.

Kengu, mie tiedän mitä on tuntee välillä sellasta että jospa vaan katoaisi.. Sad
Mutta kun hetken pidemmälle miettii niin huomaa ympärillään kyllä olevan välittäviä ihmisiä, muodossa jos toisessa.. Heistä pitää olla kiitollinen.  Smiley Ei ihmiset tarkoita pahaa sillä etteivät aina ehkä näytä välittämistään maailman vahvimmin...

Onpa ulkona tosiaan sunshine, mutta taidan olla liian makaroonia lähteäkseni pikalenkille ennen töihin lähtöä... Harmi, no, meen töissä tauolla sit juomaan terassille kahvit...

Kyl mua silti mietityttää..
Lähetin hänelle eilen viesti että toivon paljon rakkautta sun elämääsi...
Eipä hän eilen paljon mitään mulle sanonut tai tekstannut muuta kun että nyt kyllä *ituttaa.

Ehkä olin niin väsynytkin ja nukuin paljon kun oikeastaan tunsin miten energiani luisuvat pois..
Hän tosiaan osaa olla todella synkkä...
Pitää vaan ajatella että se on hänen tapansa reagoida, eikä se vaikuta minuun mitenkään..
Suojaan itseni nyt...
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2472 : 23.07.2008 10:31:56 »

Huomenta!

Mulla on edessä lähtö landelle, rinkka selkään ja teltta kainaloon ja menoksi. Päätin, että muutan vuoden vaihdetta ennen sinne lapsuudenkodin pitäjään... Nyt jännittää, samalla reissulla aion laittaa työkuviot pyörimään. Pakkaaminen vielä edessä, onneks rinkkaan mahtuu paljon kamaa. Olen vielä niin sekaisin unistani ja pitkistä yöunista, että uni ja valve menevät keskenään sekaisin. Tuntuu ihan että olisi lihakset kipeinä yöllisistä hillumisista   Smiley

Aion harjoittaa sellaista höpöttele kaikkien tuntemattomien kanssa -taktiikkaa ja tutustua uusiin ihmisiin, ja päästä eroon tästä kummallisesta käsityksestäni, että kylän ihmiset on ahdasmielisiä. Oppia ikä kaikki.  uglystupid2

Kävin pitkät jutustelut eilen kämppiksieni kanssa, he ovat maailman ihanoimmat siskot, mitä olla ja voi...  smitten Juteltiin just näistä mieshommista, kun kaikki eletään sinkkuina. Siinä oli ihana huomata se, kuinka erilaisia me ollaan ja kuitenkin kuinka samanlaiset arvot elämästä jaetaan.

Lionheart, minustakaan jutussasi ei ole mitään hävettävää, toivottavasti saat loputkin asiasi kondikseen  Smiley

Kengu, mulle on kanssa tuttu sellainen, kukaan ei välitä, olen ihan irtonainen fiilis, olen varmaan siitä kirjoittanutkin jossain vaiheessa tänne. Ajattelen niin, että se on tunne, ja mä olen mä, tunne vaihtuu, mutta mä pysyn, se auttaa pääsemään irti ja näkemään oman tilanteen kauempaa. Ja ihana että pääset maastoilemaan! smitten

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2473 : 23.07.2008 10:34:14 »

Cheesy

Hyvät huomenet täältäkin suunnasta! smitten
Tosin olen jo jonkin aikaa ollut ylhäällä ja ihastellut myös upeaa auringonpaistetta. Cheesy

Tulitte sitten uniini,,,Rakkauden Valon kanssa pohdittiin tunteita laidasta laitaan ja muut olivat keskustelussa mukana.Ihan kuin olisimme oikeesti olleet. Shocked
Heräsin ja mietin että muistan tämän aamulla,koska siinä oli jokin tärkeä asia,vaan en muista. Undecided

No,oltiin varmaan sielutasolla liikenteesä.
Juu,kiitän myös Jaspista tuosta laulusta ja eritoten kertosäkeestä.KIITOS! smitten
Teen itselleni eväät ja lähden meren äärelle,sekä lintualtaille katselemaan miten paljon joutsenten poikaset ovat kasvaneet. angel smitten

Eilen metsässä kävellessä mietin,että EN SUOSTU AJATTELEMAAN HEINÄKUUSSA ETTÄ KESÄ ON OHI!
Ja kappas,nyt se on taas täällä. Cheesy

KIITOKSET kaikille runsaasta "aamupalasta" ja ihanaa tätä päivää! Kiss angel smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2474 : 23.07.2008 10:38:49 »

indiimalle HYVÄÄ JA ANTOISAA MATKAA!  smitten
Pieni jännitys pitää virkeänä ja kertookohan siitä että jotain mielenkiintoista sieltä löytyy! Cheesy
tallennettu

Sivuja: 1 ... 163 164 [165] 166 167 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: