kengururotta
|
|
« Vastaus #2475 : 23.07.2008 13:16:46 » |
|
Hitsinpimpulat, London after midnight on keikalla tsadissa lokakuussa Mieleni mun tekevi ja aivoni kovasti nyt ajattelevi.. : .. ihana Elwyn Sinne vaan jos mieli tekee! (oliskin kaikki niin helppoa ) Oon ottanut muutaman tunnin aurinkoa pihalla ja rusketuinkin jonkin verran. Innostuin myös pesemään huoneeni lattian... Nyt syömään jotain ja sitten ratsastamaan
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
|
|
|
Lionheart
|
|
« Vastaus #2479 : 23.07.2008 15:41:25 » |
|
Mää laitan siis seuraavaksi SÄHKÖNsiniset alta ja mustat päältä. Gräyh Kyllä se sininen sopis, mulla joskus ollu turkoosit latvat ja ihan kivasti sopi. Muutenkin väriskaala vaatteissa on mustaa.. mustaa.. mustaa.. ja vähän jotain sinistä, punaista.. shokkivärejä.. Metallia kannan myös mukanani. On niittiä, piikkiä, panoksia, ketjuja.. : Mut se siitä. Meil himassa mutsin kukkapenkit loistaa kans vaikka minkä värisinä, hyvä ettei sokaistu.. Kukkia ei kuulemma voi olla koskaan liikaa, mutta ihminen joka tämän kommentin tokaisee ei ole nähnyt meijän pihaa. Nyt siis sinne pentua kattomaan Toisin sanoen puol tuntia ja oon taas koneella..
|
|
|
tallennettu
|
, in in in , in in in , in , in Punainen Solaarinen Lohikäärme
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #2480 : 23.07.2008 16:00:47 » |
|
Ah...! Ensimmäinen duunipäivä uudessa projektissa on takana! Ja sen kunniaksi, täällä on aivan prkeleellinen sää! Sataa, on kylmä ja ihmiset eivät osaa ajaa autoa!
Olen saamassa pientä flunssaa, jota olen lääkinnyt runsailla valkosipuliöljy-kapseleilla -mahdoin tuoksahtaa töissä, mutta ei voi mitään. :
Mutta duunipäivä oli ok.
Tulin internet cafeeseen juomaan kupillisen kahvia ja surffaamaan siksi aikaa, kunnes pahin töistä paluu ruuhka on ohitse ja ajan sitten vasta kotiin.
Vastapäätä minua istuu koneella oikea mega blondi halvan näköisissä hiuspidennyksissä ja 250 g meikeissä, niukassa vaatetuksessa, vaikka lämpötila on tuollainen mukava 10-15 astetta ja sataa kaatamalla ja hän naputtelee konetta kahdella etusormellaan etsien kirjaimia välillä laittaen kätensä suunsa eteen kuin hämmästyksestä tuijottaessaan ruutua.
Ihan uskomattoman hauska näky, en tiedä kuvataanko täällä jotain komediaa, vai mitä, mutta humoristista joka tapauksessa.
Pelasti päiväni, vaikka muuten on niin harmaata ja kylmää.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lionheart
|
|
« Vastaus #2481 : 23.07.2008 16:22:26 » |
|
intuitioni näki juuri myös sähkönsinistä sulle...electric honey... ja vaatepuolikin kuulostaa erittäin hyvältä joo, ei kukkia voi olla koskaan liikaa....en usko että voisi... ja sulla on se uusi pentukin kuulemma, niin minkä rotuinen se nyt olikaan? katson joskus netistä kuvan...minäkin sain koiraseuraa "lomalla". Noh noh, kiitos. Ja usko pois, kyllä niitä voi olla liikaa! Romeo on sekarotuinen, ajokoiraa ja luultavasti rotikkaa sisältävä koiruli. Tuossa se repii mattoa vieressä.. Kohta meen pihalle sen kanssa. Jospa tuo energia purkautuisi nurmikon repimisessä eikä mun pöydänkulman järsimisessä. : Hellettä piisaa juu, ja just sopivasti uima-allas on tyhjennetty kun sitä eniten tarvis.. Noh, lähimpään lätäkköön on matkaa kolme kilsaa, senhän vaikka juoksee.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #2482 : 23.07.2008 16:34:42 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #2484 : 23.07.2008 17:48:40 » |
|
Ei nyt ehdi lukemaan, mutta tulenkin tänne huhuilemaan pientä galluppia, että onko kukaan menossa sinne Ankkarockiin? : Sehän on parin viikon päästä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #2486 : 23.07.2008 18:09:43 » |
|
heh, wienissä jotenkin maanisdepressiiviset säät...no, ainakaan ei tule tylsää ja miehet saattaa nähdä wet t-shirtejä kun naiset ei tajua ottaa sadetakkeja/päällystakkeja yllättävän sään takia... sori taas meni tähän.... *kuuma on helle* No vaihteeksi, ei se elämä täälläkään koko ajan yhtä auringonpaistetta ole! On se sitten taas nautinnollista, kun aurinko paistaa. Luin muuten äsken artikkelin pitkistä ja lyhyistä hiuksista.. useimmat naisjohtajat (varsinkin nuoremmat) leikkauttavat hiuksensa lyhyiksi uran ollessa nousussa. Olen itsekin kiinnittänyt huomiota siihen että kaikilla naispomoilla on lyhyt tukka Tosin suomalainen hius on ohut ja pitkänä usein huonokuntoinenkin mutta siltikin.. esim. kaunis klassinen nutturakampaus on todella näyttävä jos halutaan olla edustavan näköinen. Naiselliset elementit ulkonäössä eivät vie pois vakuuttavuutta jollei sitten itse töpeksi jollain tavoin puketumisen tms. suhteen Niin oliko tuo artikkeli suomalaisista naisjohtajista? Täälläpäin harvemmin naisjohtajalla on lyhyet hiukset, itseni mukaan luettuna ja olenpa vielä vaalentanut hiukseni täysin blondiksi!
No se pukeutuminen onkin sitten se juttu ja täällä ollaan siitä tosi tarkkoja. Itselläni on tällä hetkelläkin varsin sotilasmainen asu päällä, itse asiassa hyvin ratsastumainen; vartalon myötäinen lyhyt mustan harmaa "ratsastus" jakku, sen alla napakka valkoinen kauluspaita, vaalean beigen, siis Burberryn väriset ratsastushousut ja korkeakorkoiset mustat "ratsastus" malliset nahkasaappaat.
Siis ratsutyttö tänään.
Usein työasuni ovat hyvin sotilasmallisia, sillä en pidä perinteisistä jakkupuvuista. Muutenkin minuun tulee heti ryhtiä, kun puen itseni töihin aamulla kuin sotaan lähtisi.
Minua koskaan uskota, kun sanon, että juureni ovat Suomessa. Johtuen juuri siitä, että näen keskimääräistä enemmän vaivaa pukeutumiseni ja muunkin olemukseni suhteen. Olen saanut paljon kehuja täällä tyylistäni.
Suomalaiset (täällä Wienissä) suorastaan vihaa minua (tuon vuoksi), sitten kun suomalaisuuteni tuleekin esiin ensin niiden luullessa minua ulkomaalaiseksi.
Suomalaisena kun ei saisi olla kovin erilainen kuin muut suomalaiset (täällä Wienissä), siis ei ainakaan näin päin kuin minun tyylini on.
Mutta maassa maan tavalla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #2488 : 23.07.2008 19:44:11 » |
|
Joo mulla kiinnitti kans huomioo noi hyvät esiintyjät. En yhtään tiedä mikä on tilanne lippujen kanssa, että onko niitä vielä? ja näin pois päin. Ei kai tässä mitään hoppua ole ei tällä sekunnilla tarvi tietää/päättää/arvata Mutta siis varmaan kait kuitenkin suht pian olis hyvä toimia. Vois tosiaan huomenna ottaa selvää sen lipputilanteen ainaskin. Kyllä se on iso sijoitus, mutta kun en oo käyny varmaan yhtään missään koko kesänä niin iskee kyllä pieni mökkihöperyys. Varsinkin tällaselle jouskarille... *oon nyt niin tohkeissani tästä ja mietin kanssa pääni puhki, että kommentoin muita kirjoituksia sitten toisella kertaa* heh
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lionheart
|
|
« Vastaus #2489 : 23.07.2008 20:13:23 » |
|
Tuli yhtäkkinen ikävä Tuskaa *Haluu riehumaan, haluu riehumaan..* Tuonne ankkaan olis kyllä liput, pitäs vaan päättää menenkö ja jos jellona ei lähre ni en minäkään. Ehkä. Opeth ja S O I L W O R K pitäs kyl nährä. Dawnchild, mikäs toinen tapaus silloin on? Pirskatti kun ei saa ajokaveria mistään! Kaikki on joko liian väsyneitä, ajokunnottomia, pyörättömiä tai muuten vaan henkisesti vammautuneita ettei pääse mun kanssani baanalle tuulettumaan. Tarjoon kahvit, tai näillä helteillä jäätelöt, ensimmäiselle joka starttaa pyöränsä ja kurvaa tohon portille.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|