*Kide*
|
|
« Vastaus #2505 : 24.07.2008 08:39:27 » |
|
Huomenta vaan Lari näin tää menee... siulla alkaa kesäloma, jollakin muulla loppuu : En tiedä mistä aloittasin olen ollut laiska nyt nuo telemättömättyöt alkaa painaa, kun tajuaa ettei kohta ole aikaa... täytyy varmaan laittaa draivi päälle ja rykästä tänään kämppä kuosiin. Sit voi hyvällä mielellä siivota seuraavan kerran Jouluna ...siis en laske imurointia yms. pikkusen lattian pyyhkimiisistä siivoamisesksi... : friikki http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=24604.0 : Oi, kun pääsis ulkomaille... tahtois vaan vielä kauemmaksi, aina rapakon taa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #2507 : 24.07.2008 09:02:18 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #2508 : 24.07.2008 09:15:02 » |
|
AAVIISUINEN: Ootko hypännyt näiden kuvien yli? Huomenta vaan kaikille! Tästä päivästä tulee ihana! Mennään kaverini kanssa rannalle ottamaan aurinkoa ja sit illemmasta tapaan pari muutakin kaveria.. Lionheart: Miten olis jos kävisit apteekista ostamassa raskaustestin? Kannattaa käydä jos mietityttää.
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #2511 : 24.07.2008 15:36:48 » |
|
Ja Jaspis, kun oot saanu oman kämppäs kondikseen niin mun huone on seuraava osoite! Se kaipaa kans pientä siistimistä.. : Oih, kiitos... muistan jos puhtia piisaa Mutta älä odota : Ei tää NIIN kivaa ole, nytkin puoli aika ja mummo ihan tattis. Pihalla roikkuu 3 koneellista petivaatteita pestynä ja ikkunat kiiltää, puhtaat verhot edessä Seuraavaks olis tomutus ja lattian pesu Illalla vielä kaksi laatikollista perenoja ja muutama yrtti pitäis heivata maahan, kun tuli sellainen "lähetys" ystävä soittia ilmoitti tuovansa "kompostia" siis jos en huoli... ja minähän huolin Illalla sitten ei tarvi unta odotella, kun tästä selviää Miulla on myös myöhässä, mutta hae sinä vaan se testi Tääl ei idä Ja tulossa ovat näistä siivousjameista arvellen...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #2512 : 24.07.2008 15:47:33 » |
|
Jos se on sitä valtiollisen karman käsittelyä, tunteiden ilmaisua, prosessointia.. Jotain..
Mä olin joskus yläasteella kauhean kiinnostunut Hitleristä ja natseista.. Mutten kyllä siis ihannoinut mitenkään. Kuitenkin, jos olisin sen haaveilemani chinchillan silloin saanut, olisi siitä Adolf tullut...
Nykyään ei kiehdo eikä kiinnosta mitkään sotajutut tai menneisyydessä tapahtuneet hirmuteot, ei väkivalta, ei yhtään mikään sellainen mikä sitoo menneeseen jollain negatiivisella tavalla..
Joo, mä en ole mun uuden Elvis-tuttavan kanssa vielä hilautunut niille treffeille asti, illalla ehkä kahville. Melko tosi jännä tyyppi.. Ensin ollut palomies ja päässyt ihan johtoasemiin siellä, lopetti hommat kun työkaveri kuoli käsiin, sen jälkeen vahingossa radiojuontajaksi, menestyi siinäkin.. Ja jonkun mekaanikon koulutuksen oli käynyt myös.. Nykyinen duuni liittyy ruokaan ja siinäkin hän on johtoasemassa..
Niin ja hän on absolutisti..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #2515 : 24.07.2008 17:13:20 » |
|
Joo.. Mä oon perinyt kyllä äidiltäni jonkun erityisen miehiin ja vetovoimaan liittyvän jutun, vai onko se meidän molempien sekä asetus-säädökset kartoillamme.. Ja sen että oon kauheen lempeä ja söpöilijä suhteessani eläimiin, lapsiin, kasveihin, luontoon, mihin vaan kauniiseen aistittavaan... Mutta olen kyllä järkevämpi kuin äiti, enkä tulistu ihan niin äkkiä. Tai vaivu epätoivoon. Äidiltä olen myös oppinut hymyilyn. Sen että kun kulkee missä vaan niin hymyilee kaikille, tutuille ja tuntemattomille. Ja me kävellään samalla tavalla.. Molemmilla on urheilullinen ryhti, ollaan pieniä ja kävellään lyhyin, nopein askelin katsellen avoimesti ympärillemme... Ja meillä on ihan samanlainen ääni, hyvin pehmeä ja sointuisa.. Puhetahti melko rauhallinen.. Oikeastaan jopa hidas. Mä uskon että jos "joutuisi" kasvattamaan lapsen yksin, niin kyllä siinä heräis jotain ennenkokemattomia voimavaroja jostain... Kyllä äidinrakkaus on sellaista että se saa ihme kyllä jaksamaan läpi sen kaiken rumban, vaippoja, itkua, koliikkia, unettomia öitä ja sen kaiken seassa kaikki arkipäiväiset hommat mitkä pitäisi tehdä. Helvetiltähän se kuulostaa, mutta loppujen lopuksi uskon jokaisen naisen omalla tavallaan nauttivankin siitä ajasta hyvinhyvin paljon, onhan sen pakko olla palkitsevaa kun näkee pienen ihmeen kasvavan ja kehittyvän...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #2518 : 24.07.2008 18:06:52 » |
|
Voi rähmän käki! Nukuin neljä tuntia ja heräsin kello 17,,, Olo on virkeä joo,mutta mites nyt yöunien käy. Tota nuo kaksi valvottua ja kierittyä yötä teki. Jellonainen!Nyt saattanet varmaan kuvitella miltä minusta tuntui,kun huomasin olevani 16-vuotiaana raskaana? Aikakausi oli toinen ja pelkäsin kamalasti milloin paljastun.Kuudennelle kuukaudelle selvisin ja sitten ei pystynyt enää peittämään. Mutta niin sen oli tarkoitus mennä. Enkä usko siihen,että iälläni oli mitään merkitystä sen kanssa,että poikani elämä on ollut 16-vuotiaasta asti pois raiteiltaan.Tytöt on "kasvatettu" samaan mallin,samoin sijaistytöt ja he ovat taas ihan erilaisia. Poika vaan oli tosi komea (vaikka sen itse sanonkin) ja tyttöjä juoksi nurkat väärällään.Mutta oli myös ujo ja hiljainen selvinpäin,joten haki kait siitä pullosta itseluottamusta ensi alkuun. Tytöillä on itseluottamusta vähän turhankin kanssa. Mutta en minä heitä ketään muuttaisi.Poika opettanut minut hyväksymään erilaisia ihmisiä ja rakastamaan myös ihan ventovieraitakin nuoria.Antanut kipinän etsiä mitä tuon "kovan" kuoren alta paljastuu ja sitä tein monta vuotta erilaisten ja ikäisten narkomaanien kanssa.Minä todella pidän heistä ihmisinä ja tarinat ovat olleet kovinkin surullisia. Uskon siihen että jokainen lapseni on tullut opettamaan minulle jotain ja nyt kun ovat jo aikuisia,tekevät itse päätöksensä.En voi enää ohjailla heitä,enkä edes halua,vaikka voisinkin.Olen itsekin joutunut oppimaan omista virheistäni ja niistä sitä parhaiten oppii.Toki olen iloinen,jos kaikki voisivat olla onnellisia. Mene vaan ostamaan se testi,jos huomenna vielä hiljaista menkkarintamalla.Sittenpähän tiedät ja joko huokaiset helpotuksesta,tai mietit mitä seuraavaksi.Tieto on parempi kuin epävarmuus ja ehkä aivan turha pelko.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lionheart
|
|
« Vastaus #2519 : 24.07.2008 18:24:12 » |
|
Ottaen huomioon mun taustan, mun luonteen, mun tavat ja ystäväpiirin, sukulaissiteet ja elämistyylin niin.. En voi edes kuvitella että olisin niinku.. Mää en vaan pysty ja jos mä TIEDÄN, että mä en pysty, niin mä en todellakaan silloin pysty. Siis jos olis silleen että olisin.. Noh, huomenna apteekkiin jossei menkat vielä ala.
Mun naiseudessa ei ole mitään muuta hyvää puolta kuin se, että mä saan anteeksi pienet oikkuni koska satun olemaan nainen. Tyttö. Nainen.. Minä tiedä enää yhtikäs mittään. Vois mennä vetää lärvit, hermostuttaa.
|
|
|
tallennettu
|
, in in in , in in in , in , in Punainen Solaarinen Lohikäärme
|
|
|
|