Sivuja: 1 ... 170 171 [172] 173 174 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6085014 kertaa)
0 jäsentä ja 124 vierasta katselee tätä aihetta.
mirka222
Vieras
« Vastaus #2565 : 25.07.2008 18:54:25 »

Elwyn tuo on kyllä niin totta, että sitä saa mitä haluaa Grin...Aina vaan ei ymmärrä/osaa miettiä laajemmin, mikä on itelle parhaaksi, joten kannattaa varoa mitä haluaa Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2566 : 25.07.2008 19:38:56 »

Olen OIKEASTI miettinyt sitä juuri, että saa mitä haluaa...
Ja olen tehnyt johtopäätöksiä...
En välttämättä ole niin sitoutuvaa tyyppiä kuin olen luullut..
Ehkä etäiset ja vaikeet miehet tuntuu turvallisilta kun ne ei liimaudu kiinni.

Mun miesjuttuja N222, plääh, ne on vaan kavereita. Seksiä en ole nähnytkään sitten kivikauden.
Saisin varmaan orgasmin jos joku heittäis kalsareilla.  uglystupid2
Mutta en pahemmin edes kaipaa sitä, kun en enää muista mitä se on..
Mutta soittelen, kirjoittelen, tapailen, hengailen, vietän muuten vaan laatuaikaa, tutustun... smiley6600

Musta on tullut ihan nunna,  Shocked mitä ei hirveen helpolla usko kukaan, en edes minä itse, koska olen lähes pakkomielteisen seksuaalinen ihminen. Kaveritkin kyselee multa joka kerta kun nähdään, että onko mulla joku salamies kun pysyn järjissäni enkä muka harrasta seksiä. Sitten kun sanon, että on se yksinkin ihan kivaa, niin ne ei usko... HMPH..  uglystupid2 knuppel2
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #2567 : 25.07.2008 19:52:54 »

Mä oon taas ollut niin "epäseksuaalinen" ihminen koko pienen ikäni! Kieltänyt sen itseltäni, ehkä johtuu myös siitä velvollisuudentunteesta olla mahdollisimman nuhteeton ja ollut väärän henkilön kanssa sen 5vuotta...Mutta nyt oon vasta herännyt seksuaalisesti "henkiin" Cheesy Ehkä tuon f-buddyn kanssa opettelen tuntemaan itseäni paremmin...Eihän tuo f-buddy kuulosta kovin ihanteelliselta jutulta, mutta kun en todellakaan halua vähään aikaan seurustella ja en kuitenkaan halua vaihtaa sitä miestä joka ilta kuin sukkaa...Kaylee, hitsit haluaisin itekin nuita "kaveripoikia" enemmän Cheesy "Saisin varmaan orgasmin jos joku heittäis kalsareilla." Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2568 : 25.07.2008 20:12:53 »

No lähes poikkeuksetta nuo kaveripojat ovat tulleet elämääni niin että on ollut ihastusta ja jotain romanttista yritystä ja todettu että ei.. Grin Melkein kaikkien heidän kanssaan ollut sitten sen jälkeen pahaa mieltä mutta kun ollaan "toivuttu" toisistamme, on suhde muuttunut kaverilliseksi ja parin kanssa hyväksi ystävyydeksi..
Tutustumisen arvoisia ovat olleet.

Ja kun kerran on kokeillut romantiikkaa ja se ei pelannut, ei kaverisuhteessa ole myöskään mitään houkutuksia ja taka-ajatuksia tai mustasukkaisuutta. En tykkäisi kaveripojasta, joka katselisi sillä silmällä ja yrittäisi.
Minulla kun ei ole veljiä ja vielä lukioikäiseen asti hengasin vain tyttöjen kanssa ja varmaan punastuin jos joku kaksilahkeinen sanoi mulle jotakin, lukuunottamatta poikakaveria joka oli se ainoa mies isäni lisäksi jonka kanssa osasin olla luonteva, niin varmaan näin myöhemmin "vapauduttuani" otan sen ystävyyden miesten kanssa takaisin.  Smiley

He ovat luotettavia, eivät juoruile, eivät ole kateellisia, eivät kärsi monsuuni-mielialanvaihteluista. Sellaista tasoittavaa seuraa. Ja tarpeen tullen asentavat jotain sähköjuttuja yms.. Smiley

Ehkä sinäkin saat tuosta f-buddystä jonain päivänä ihan puhtaasti vain kaverin, jos teidän juttu ei muutu tuosta vakavampaan suuntaan.  Smiley

Nyt kaipailisin Elvistä linjoille... Smiley
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2569 : 25.07.2008 20:41:56 »

Nyt särjen hetkeksi tämän miespoloisten pohdinnan ja kiitän sinua Kaylee ja Lionheart myötäelämisestä. smitten

Ei sitä onnellista loppua nyt tälle päivälle tainnut tulla,mutta sainpa isukin kiinni ja se huoli on poissa.
Ahdistaa vaan niin kovasti ja puristaa rinnasta.Mutta koska minulla on taipumus poimia toisten kipuja,saattavat nämä liittyä poikanikin kipuihin.Sain itselleni jo hoitoakin,mutta pitää kait pyytää jonkun lähettämään pojalle,koska jostain syystä minulta tuo lähetys estetään.
Yritin jo sitäkin,vaan ei toimi ei.

Koetan huomenna olla pirteämpää seuraa,enkä säädä täällä nyt kovin paljon tällä fiiliksellä.
Mutta jokainen vuorollaan.
Miten se meneekin niin,että melkein joka ilta jollain jotain huolia? Huh
Mutta IHANAA kun tuon sohvakieriskelyn sijaan voi välillä tulla johonkin "puhumaan". smitten
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2570 : 25.07.2008 20:57:02 »

Smiley

Niin, puhuminen auttaa. Se on kuin oksentaminen, ensin on paha olo, mut sitten kun saa kaiken ulos niin kohta on jo parempi mieli.  2funny Olipas taas ällö vertaus mulla, en vaan jaksa puhua fiksuja.  Smiley

Kyllä mä olen miettinyt tätä kommunikaation tarvetta... Kun tälläkin hetkellä olen täällä, mesetän kahden kanssa ja sitten mulla on se deittipalvelun sivu auki (siis enhän mä oikeesti sieltä mitään etsi, mutta vastailen viesteihin) ja vielä kännykkäkin piippailee tasaiseen tahtiin. Ja mä nautin tästä, vaikka en varmaan hetkeäkään puhu asiaa, kunhan lörpöttelen.  Grin

Suurin osa kommunikoinnistani tapahtuu kirjoittaen, tosin olinhan mä tänään terassilla, raflassa ja kahvillakin... Grin

Chandra iso hali. Muistan sinua ja poikaasi iltarukouksessani, jos saan luvan.  Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2571 : 25.07.2008 21:29:45 »

Voimia Chandra.  smitten Minulla oli ihan hyvä päivä siihen asti kun luin sähköpostini, sitten tuli suru.  Cry Sain nimittäin ex-rakkaaltani (vaikka rakastankin edelleen...) viestin jossa hän kertoi tunteistaan, että minä olin hänen elämänsä nainen ym. ym. Tuli nyt sitten taas hetkeksi "takapakkia" tuohon irtipäästämiseen...  Cry Vaikka tuntuu taas pahalta tiedän että parempi näin, ero oli oikea ratkaisu...
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #2572 : 25.07.2008 21:57:17 »

Chandra.. minulta myös voimia smitten. Jos sää nyt olisit tässä ja vaikka mä olen fyysisesti ihan loppu tän päivän jäljiltä, niin viimisillä voimillani halaisin sinua ja hymyilisin.  Smiley

RV ja Chandra..
http://www.fileden.com/files/2008/6/15/1960234/Stam1na%20-%20Joutsen.mp3

Taas mä istun koneella ja kaikki menee jossain, ryyppäävät ja rymyävät.. Mä kuuntelen Stam1naa ja pohdin..jotain.. Katselen kuinka jellona pelaa kaverinsa kanssa CoD:ta ja nauraa.

Hmm.. Jotenkin.. tyhjä olo. Vois vetää lärvit tai mennä soittamaan pianoa.. tai lenkille.. pelaamaan.. Ehkä jään tähän.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2573 : 25.07.2008 22:01:17 »

Saat tietysti luvan Kaylee ja kiitän sinua siitä! angel smitten

Rakkauden Valo!Katsoin Yle Teemalta aihetta uskonnosta ja kärsimyksestä ja se koski pitkälti elokuvia,joita aiheesta on tehty.
Mutta Jeesus oli niissä jotenkin niin elävän Jeesuksen näköinen.Ja kaikki kauniit kuvaukset ylösnousemuksesta ja hänen liikkumisestaan täällä maan päällä saivat mieleni taas jotenkin niin levolliseksi.
Ehkä jonkinlainen tuota vastaava juttu auttaisi sinuakin nyt pääsemään tuosta takapakista. angel

Eipä silti,eihän tapauksesta nyt ole kovinkaan kauaa,joten eiköhän tuo surusi,pettymyskin ja ikävä,ole aivan normaaleja tilanteessasi.
Aika ja etäisyys vasta tuovat sen perus rauhan taas takaisin.
Näitä meitä viedään elämän tyrskyissä,vaan onneksi on vahva ja vakaa ANKKURI! angel smitten

Ja oikein rauhaisaa ja HYVÄÄ YÖTÄ TEILLE KAIKILLE! Kiss angel smitten
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2574 : 25.07.2008 22:10:04 »

Kiitos teille.  smitten Kyllä tämä tästä, vaikka nyt onkin ikävä kaikkea sitä ihanaa ja hyvää mitä välillämme oli...  Cry  Kiss smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2575 : 25.07.2008 22:26:06 »

Asiasta toiseen, nyt tajusin Chandra ja kumppanit miksi silloin yöllä 22.7 oli niin jännä tunnelma ja olo, aivan kuin jotain erityistä tapahtuisi, eikä väsyttänyt jne. Johtui (minulla ainakin) siitä mitä seuraavan päivän aamuna tapahtui:  Cheesy http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=25784.0;topicseen
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #2576 : 26.07.2008 07:34:29 »

Onneksi kukaan ei tunnu elämäni mieheltä siis kukaan aiempi, ei edes viimeinen. Niin että kukaan heistä olisi nyt ehdoton. Nyt jotenkin se ajatus nakuttaa, että kun jumaluus todella haluaa.. kyllä sitä tapaa tietyt tyypit (vaikka exät, itse huomasin että en halua erästä, toisen kanssa olis selvityksen paikka).. vaikka olen ttttoodella varuillani kaikenlaisten versioiden kanssa. Tuntuu että joku vain odottelee jossain (jotkut) ajoitusta siis. Noh.

Kesä on kuuma mutta kuten arvelin, hieman etäinen olo ihmisten kanssa. Kiva katsella vaikka vesiurheilua ja harrastaa..

Mutta kuten härkäystäväni, mies sanoi, eivät kaikki ole etsimässä hetken huumaa.. vaan todella olis mielenkiintoa tutustua toiseen.. jne.. kunhan itse ei kyynisty tässä menossa.. tai siis.. itsekään en ole korostuneen seksuaal. mutta tietty jos joku olisi kivan tuntuinen, ainahan silloin haluaa olla lähellä. Nyt just ei. Yks juttu, täytyy vähän varoa mihin kaikkeen jonkun ottaa mukaan, kantsuuko yhteisprojektit esim, vai pidetäänkö tunne ja työ erillään sitten.
« Viimeksi muokattu: 26.07.2008 08:52:48 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #2577 : 26.07.2008 07:40:57 »

Ai niin ja olen hieman miettinyt tuota Athan tarvetta vapautua jo kaikesta, olisihan se kai HELPOTUS? vai mitä, mutta sitten aivan kaikki olisi luotu turhaan. Sukulaiset, mökit, matkat, rannikot, jopa vesiurheilu ja delfiinit. Ei kai niitä taivaassa ole, vaikka eri planeetoilla. Silloin kaikki luotu on kai turhaa, entäs rakkaussuhteet ja sielujen ystävyys? Onko niitä sitten enää? Jostain syystä valaistuminen, vaikka siihen kuuluu kaikki ja ylimaallinen onni, tuntuu tyhjältä.. tyhjemmältä kuin elämän kuhina..(maapallo, planeetta joka on elämän koeplaneetta ja moraalinen sekamelska, heh, tänne on tungosta)

olishan se tavallaan helpotus ettei etsisi mitään elämästä enää vaan sisältä, mutta niin. Kai tässä vielä haluaa kokea asioita, mitä nyt elämä voikaan olla, eikä heti vielä pois.. helpotus vähän kuin kuolema on jonkun inkarnaation lopussa. Hetki kun rakkaasi menee pois, on hänelle helpotus, ja sinulle??

kyllähän pois sitten lopulta pääsee, eri asia meneekö seuraavaan maailmankaikkeuteen taas.

No huomaa etten ole vielä menossa taivaisiin kun eka kertaa ostan jotain Wellan hiustenkiharrustuotteita, kun näitä suositti kampaaja tuolla Virossa.. se oli kivaa. Elämästä nauttiminen. Eikö elämä ole luotu siksi että siitä nauttisi.. olisi iloa. Jopa mormonit sanovat noin ja yksi söpö mormonimies oli kaupungilla.. 

matkailu on elämän suola! Cheesy
.
« Viimeksi muokattu: 26.07.2008 08:53:44 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2578 : 26.07.2008 08:03:04 »

Chandra  smitten lapset ovat niitä opettajia, jotka auttavat meitä vanhempia purkamaan ja kokemaan tunteitaan. Omassa kokemuksessani kaipuun ja ikävän kokemuksessa, olin siinä ja katsoin mitä se pitää sisällään, ja totesin että siitä puutteesta oli kysymys jota nyt opiskelen, tuntemaan sydämellä rakkautta joka on antavaa ja Agaperakkautta. Siitä puhe mistä puute.... Meille on opetettu huolehtimisesta naisen tehtävänä ja niinhän se onkin kun lapset ovat pieniä, mutta, aikuisena heidän on kohdattava omat oppimisensa vaikka kompuroiden, siitä he oppivat. Ja äidit oppivat että puuttumatta heidän tapahtumiin antavat rakkauden lahjan, kehittymisen mahdollisuuden. Syyllisyydestä on jo aika luopua, samoin velvollisuudesta, mutta rakkauden lähettämistä sitä lisättävä, ja joka ei ole fyysistä auttamista. Lapset myös testaavat vanhempiaan, ovatko he oppineet oman oppimistapahtuman tunteiden kautta. Sympatiat sinulle, itse sain juuri myös tyttäreltäni samantapaisen opetuksen, ja olin tosi kiitollinen siitä, nämä meidän lapsemme ovat niin vahvoja kaikessa mitä tekevät, onneksi....

Ihanaa päivää teille kaikille, ja keitämpä MyCafella teille suklaakahvit ja mikä sen kanssa olisi hyvää, no paahtoleipää ja tomaattia punasipulirenkailla, sipuli ei ole niin vahvaa että itkettäisi......

smitten  Mateve
tallennettu

mateve
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2579 : 26.07.2008 12:07:32 »

Heips tupaan! smitten

Kyllä teidän voimahalinne ja tukenne taas piristi niin kummasti,että tänään heräsi aivan uusi tyttönen sängystä. Cheesy
Tosin heräilin noin tunnin välein "uniin".Olin koko yön jossain opiskelemassa hoitoja ja kaikkea en ymmärtänyt herätessäni,mutta tiedän että alitajuntaan se on jäänyt. angel
Lionhertin kanssa vielä illalla naureskelin,vaikken enää jaksanut vastata.Että hän viimeisillä voimillaan kampeaa minua halaamaan ja minä otan samassa kunnossa halaukset vastaan ja rähmällään oltais varmaan lattialla naurettu sitä tapahtumaa. Grin

Kyllä mateve! smitten
Minä tiedän tuon kaiken ja sovellan sitä keskustellessani hänen kanssaan.Yritti eilen vetää minua siihen vanhaan mukaan,että jos en nyt saa kovempia lääkkeitä,lähden täältä.
Ennen olisin soittanut jo,että antakaa nyt jotain ja yrittänyt puhua hänelle vaikka mitä "järkeä".
Nyt sanoin vaan,että jaa,ja kohtaat sitten taas ne kivut seuraavalla kerralla vai?
En lähde mukaan enää,mutta yksin ollessani mietin häntä kyllä ja hänen yksinäisyyttään siellä ja sitten pääsee tuo pelko päälle ajoittain.Tai pikemminkin suru tilanteesta.
Mutta kiitos sinulle kauniista sanoistasi ja muistutuksesta! angel

Rakkauden Valo! Cheesy
Sitähän se olikin!Voi miten hienoa että tuon huomasit.Siriushan on vielä tuo minun tähteni. Cheesy
Ja aamulla luin Pirjon kautta tulleen kanavoinnin"Mitä maaplaneetalla tapahtuu?"
AJANKOHTAISIA YLÖSNOUSEMUSOIREITA,"LOHTUTYÖKALUJA JA MITÄ VASTA ON TULOSSA.

Voi miten lohdullista. angel smitten
Tuli heti tämä tupa mieleen ja kaikkien surut ja yksinäisyyden tunteet.Erot ja kivut.
Nehän kertovat vain että mukana ollaan tosi vahvasti! angel
Toivottavasti joku tuo (ellei ole jo tuonut) tämän kanavoinnin foorumille.

Ja piristin itseäni.Loheni lähetti viestin että perille on päästy ja soitin hänelle.
Ja ihanan ihanaa! Cheesy
Sillä on ensi viikko vielä lomaa ja lupasi tulla hakemaan mut pyöräajelulle ja iltauinnille jonnekin syrjäiseen paikkaan ja lupasin hälle yösijan. Kiss smitten
Olkoon joskus alkoholiin taipuvainen,mutta on hänellä niin ihanat tähtisilmät ja tutut tatskat ja hellät kädet ja lämmin sydän. smitten
Ja meillä menee hyvin yhdessä,eikä kumpikaan halua seurustella kiinteästi,joten mikä ettei!
Meille tullaan selvinpäin ja muualle saa mennä silloin kun huvittaa.
Taas on hyvä mieli!
JA ISO KIITOS SIITÄ KUULUU TEILLE KAIKILLE HALAAJILLE JA MUISTANEILLE! Kiss angel smitten
tallennettu

Sivuja: 1 ... 170 171 [172] 173 174 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: