|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #2612 : 27.07.2008 23:11:06 » |
|
Et ole hullu,tai sitten toinen hullu vastaa sulle. Eli valvon myös vielä,mutta ehkä pitäisi tilata tuon kokin grillistä jotain,,,Vai onko jo kadonnut koko komeus? Mitä se vois olla tähän aikaan. Paella kestää melko kauan valmistaa,mutta hänellä on jo varmaan annos,eli pieni sellainen KIITOS! Ehkä myös sitten zzzzzz meditatiivisen kautta. Mikä tähti nyt niin kirkkaana loistaa eteläisellä taivaalla ja roikkuupi melkein puun latvoissa kiinni? Kaunis ja kirkas kuin kristalli! Ei tästä kirjuuttelusta tule enää mitään järkevää,joten hyvää yötä JELLONA ja muut!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #2614 : 28.07.2008 06:41:49 » |
|
Huomenia tupahan Kokki on tehnyt kunnon safkat vielä yömyöhällä Tästähän riittää aamupala eineitäkin vielä Miulle kylmää paellaa mikron kautta massuun Saanpahan kunnon eväät nyt, kun arki alkaa *haukotus!* : Pistän tuolta vielä kahven tippumaan ja sitten taidan minäkin siirtyä Sepon tapaan, jättämään tämän elämään omaa elämäänsä Piipahtelen katselemaan mitä tänne kuuluu, mutta vähiin voi käydä Tuleekohan vierotusoireita Jaa, tuo alaston siivooja tulee sit kohta Eikö sellaista tilattu? Sais tulla sit ihan meille asti myös...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #2617 : 28.07.2008 09:16:39 » |
|
*Keittää kahvit ja leipoo kakun Lionheartin menkkojen kunniaksi* Ihan oikeesti, onnea, varmaan huojentunut olo..!! Hahaa, oon ylpee itsestäni kun pystyin hillitsemään tekstarinlähettämishimoni... Elvis tarvitsee aikaa, joten nyt se saa sitä. Mä annan sen olla rauhassa, kunnes se ottaa yhteyttä itse. Joo, näin mä teen. Ja luotan että tämä menee nyt niin kuin pitääkin... Kyse kuitenkin eräästä kuolemantapauksesta mikä vaikuttaa hänen läheisiinsä, niin en toki voi olettaa 'meneväni edelle' kun hän haluaa olla heille tukena. Arvostan, kunnioitan ja ymmärrän sen.. Ja häpeän nyt vähän miten huomionkipeä voin joskus olla.. Nyt asiat päässä tärkeysjärjestykseen.. Ja huomasin, noh, yksi 25v tyyppi kenet nyt tunnen sillai vähän, pyysi mua kahville, mutta en oikeesti ole edes menossa. Se on hyvännäkönen, hauska ... Jees, perusjätkä, muttei mitään sen ihmeempää. Ei kiinnosta.. En kaivannutkaan huomiota keltä tahansa, vaan Elvikseltä... Tähänhän voi mennä aikaa vaikka kuukausi tai pari, ennen kuin hänen elämänsä normalisoituu jälleen ja hän ehtii keskittymään..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #2619 : 28.07.2008 11:05:06 » |
|
Tervehdys, täällähän on taas tullut viestejä monta sivua kun pari päivää ollut poissa. Kolahti nuo teidän kolmiodraama jutut. Minullakin oli lapsuudessa kamala kolmiodraama parin tytön kanssa. kauhea ongelma siitä kuka oli milloin ja kenenkin kanssa teimme lopulta jotkut suunnitelmat, että ton ja ton viikon noi ja noi on yhdessä ja sitten tolla ja tolla viikolla nämä. Sic. Kokemusta on myös tuosta puun ja kuoren välissä olemisesta... että on jotenkin se sovittelija siinä välissä... eli molempia on tullut nähtyä kummaltakin puolelta. Noi on ihan kamalia. Mutta ihmissuhteet yleensäkin on ihan kamalan vaikeita, niin lapsena kuin aikuisena, että eipä niistä nyt tämän enempää tässä. Eikä mulla muuten edes oo opp. kartalla oikeestaan muita ku Mutta siitä Ankkarockista, nyt näyttää tilanne siltä, että mulla ei oo varaa lähteä. Tulis liian kallis reissu. Ei laskelmat oikeen pitäny kun ensin ajattelin, että voisin lähtee. *it sucks to be köyhä eikä edes valmistunut opiskelija* että se siitä nyt sitten tällä kertaa. No mutta sentään sain vihdoin kastettua talviturkin viime vkl. (hurraa) Täällä oli niin aurinkoinen ja lämmin viikonloppu, että rannalla meni aikaa ja siivoominen lykkäänty johonkin pahan päivän varalle... Mutta kun vihdoin tuli kesä niin kai siitä saa edes vähän nauttia. Muuten tää kesä on ollu kyllä sanonko mistä ja vaikuttaa, että mitään radikaalia muutosta ei ole luvassa sen suhteen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #2620 : 28.07.2008 11:08:29 » |
|
Kesä on ihan ok, mutta toisaalta.. katselen miehiä. Kukaan ei kolahda (paitsi Viron rannoilla, ulkoisesti). On siis kumma miten joku KOLAHTI. Olen laihtunut 6kg! Kappas. Kannattaa siis murehtia, heh heh. Ja jatketaan kuurilinjalla. Pe tosiaan autoreissu rannikolla. Eipä odoteta ihmeempiä. Pitäisi varmaan varata joku lippu erääseen saareen.
Vuosi sitten Tukholma hyvä, 2v sitten Lontoo sama, tänä vuonna myös Köpis, no kyllä saa joukkari matkojaan. http://www.ezilon.com/eu_map_europe.jpg
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.07.2008 12:44:12 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #2621 : 28.07.2008 14:17:38 » |
|
onnea laihtumisen johdosta ws!!
ketä ja mitä ja mitä planeettaa saan syyttää tästä; mulla on viisuri aiheuttanu jonku tulehuksen, poski on puuduksissa ny kolmatta päivää.. vasta ekan antibiootin saanu naamaan laitettua.
ja sitä paitsi, sepon vika selvästi, että jousimiehen viikkovillitys oli taas pelkkää ruikutusta ja ankeutta ja sitä, että nyt sun rakkaus punnitaan ja plaaplaa, kun taas leijonalla menee niiiiiiiiin loistavasti ja voivoi ku nyt voi vaikka ihastua ja oijoijoi ku on hienoa ja kiiltävää!!!!!!!!
joo sori, mullon vähä lämpöä ton tulehtumisen takia
|
|
|
tallennettu
|
, , ja jousimiehessä kauriissa vesimiehessä ja vaa'assa , ja skorpionissa
|
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #2623 : 28.07.2008 14:45:47 » |
|
senkin sika lellona!! ^ mur!
mut joo, tänks.. tuntuu kuume nousevan.. tai päässä tuntuu ja heittää, mut se nyt ei sinänsä jousimiestunteista paljon poikkea
pitäs muka mennä tekeen ruokaa mut ei mukamas jaksais. ja leijonahan sitä ei tee. urosleijona vissiin kuolee nälkään mieluummin ku saalistaa ite ruokansa. (katottiin joskus leijonadokkaria ja siinä ne PATALAISKAT makas vaan aavikolla ja oottivat et naaraat tekee kaikki työt!!)
|
|
|
tallennettu
|
, , ja jousimiehessä kauriissa vesimiehessä ja vaa'assa , ja skorpionissa
|
|
|
|
|