Tuossa nyt olikin melkein kaikki tämän hetken tunnelmat.
Enpä tiedä,mikä RAKKAUDEN ENERGIA-AALTO nyt on pyyhkäissyt tänne puhjolaan,mutta voi pyhä jysäys,mitä tuo eilen ilta ja yö sai aikaan.
En myöskään ymmärrä,miksi piti pitää tämä muutaman kk;n tauko vielä keväästä eiliseen,mutta tuntuu kuin kaikki palaset olisivat loksahtaneet kohdalleen.
Kuten sinäkin RAKKAUDEN VALO,myös minä katselin tuolta korkealta mäeltä miesystäväni kanssa auringonlaskua.Vaeltelimme metsässä pitkin ja poikin ja valvoimme lähes koko yön.
Kumpikin vannoutunut ikisinkku rikkoi sopimuksen yksin olosta ja kuullostelimme toisiamme,jotta mitä nyt halutaan ja miten.
Minä sen sitten puin sanoiksi,jotta seurustellaan niin,että sinä saat mennä omia teitäsi silloin,kuin huvittaa mennä kapakkaan kavereita katsomaan.Ei se minua häiritse,kunhan et pyydä minua mukaan.
Minä saan mennä omiin "hörhöjuttuihini" ja pidetään vain yhdestä asiasta kiinni.AVOIMUUS ja toisesta,housun vetskarit kiinni.
En halua elää missään tautien pelossa ja tiedän kyllä,ettei tuo mies nyt ole irtosuhteitakaan enää harrastellut.
Pyysin että jos sinulle käy niin,että johonkuhun ihastut,niin kerro minulle,kestän sen ennemmin kuin valheellisuuden ja saman lupasin hänelle.
Ja tässä nyt onnellisena taas muutaman vuoden eron jälkeen ollaan.
Minä miettisin sinuna vielä Rakkauden Valo.En usko että hän ymmärsi,miten ero sinusta häneen vaikuttaa ennen kuin koki sen.
En myöskään usko,ettei voi muuttua,jos HALUAA,koska olen itse tuon muutoksen läpi käynyt.
Jos uskot kestäväsi senkin että hän vielä pettäisi,niin häviätkö enemmän kokemalla sen tuskan toistamiseen,vai teidän rakkautenne ikuisen menettämisen myötä?
Voithan antaa koeajan,jos siltä tuntuu ja nähdä kun tytöt ovat isällään ensi alkuun.
Jotenkin vaan tuntuu ja onhan joku sen sanonutkin :
,että sinä olet parasta mitä hänelle on sattunut.
Jotenkin vaan tunnen nyt niin.
Nyt nukkumaan,jos tältä sekopäiseltä huumaltani unta saan.