Chandra
|
|
« Vastaus #2700 : 31.07.2008 09:40:24 » |
|
Juu DOWNCHILD! Ny ruiskuun ja sitten kaivamaan nahkarotsia naftaliinista ja ja ja,,, He,hee! Multa kysyttiin aijonko viedä nuo säilyketölkit kellariin talveksi. Ne on täynnänsä tupakantumppeja,mutta olevinaan piilossa.En ole päättäny ilkeenkö tyhjentää vai vienkö roskiin.Purkit kun on kauniita. Sanoin et juu,vienniin jouluun mennessä ne on muuttuneet taas poltettavaan kuntoon. En kyllä myös siedä että kukaan huomauttelee mitään,koska saan pitää täällä ihan mitä haluan ja missä haluan. Taidan nostaa ne purnukat tohon pöydälle tänään. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #2701 : 31.07.2008 09:46:05 » |
|
Jaspis, joo varsinkin rakkausmagiassa, ruusut ruusuöljyt ruusukvartsi.. kivaa..
Niin marixille sama kuin jollekin toiselle laitoin, jos työ ja terveys tökkii (6), energiaa on vastapuolella eli mahdollisuus valaistua, autuus ja ykseys (12). Et silleen. Ei mut tänään löytötavaratoimisto, kun matkalta tullessa hukkui kamaa sattuneesta syystä, ja ne löytyi, huomenna rannikolle. FRESH. En muuten haluaisi elää sisämaassa.. ainakin joku iso vesi hyvä vieressä. Autoilu rannikoilla ihanaa, mm Länsieuroopan Atlantin reuna.
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.07.2008 10:29:28 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #2702 : 31.07.2008 10:28:05 » |
|
vai niin
otin sit ja kävin kaupassa!! huikea saavutus!! päässä vaan heitti ja sit lopulta ku piti tavarat kantaa ni kauhee mikä hikoilu!! ei taida musta olla vieläkään ihmisten ilmoille.. nytki vielä pyörryttää. vai voisko olla et kärsin jo nestehukastakin? voisin koittaa juua tän päivän enemmän vettä.
|
|
|
tallennettu
|
, , ja jousimiehessä kauriissa vesimiehessä ja vaa'assa , ja skorpionissa
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #2703 : 31.07.2008 11:39:59 » |
|
Ihanan helteinen päivä!
Tervehdys kaikille!!
Olen maannut kaksi tuntia parvekkeella ja juonut puoli litraa vettä ja puoli litraa vichyä..
Hitaasti hyvä tulee, olen nyt neljänä päivänä ottanut aurinkoa 1-2 tuntia enkä enää punoitu niin pahasti..
Poskipäät, nenänvarsi ja käsivarret täynnä pisamia, joista olen oppinut iloitsemaan, ne ovat aika söpöjä..
Haluisin vielä ennen koulun alkua värjätä tukkani vaaleanruskean oranssiksi, koska se ehkä sopisi mun ihonväriin paremmin kuin tämä tumma.
Isäni oli sellainen porkkanapää, että jotain sellaisia geenejä kyllä löytyy, kun ihon ja silmien väri on ihan punapäille tyypilliset..
Juttelin eilen Elviksen kanssa kaksi tuntia puhelimessa ja hauskaa oli. Se ja sen paras kaveri ovat absolutisteja.. Kiintoisaa vaihtelua kaikenmaailman juopoille. Pyysi mua lähtemään baariin heidän kanssaan, mutta varoitti että jos heidän vauhdissaan meinaa pysyä, pitää olla tosi vahva syntymähumala.. Haluun kokeilla tätä joskus, bilettää ihan täysillä selvin päin. No tiedän kyllä että kykenen siihen, mietin vaan miksi ei ole tullut harrastettua sitä.
Kohta pyykit narulle.. Sitten mietin menisinkö vielä aurinkoon vai olisko päivän saldo tullut täyteen.. Jos en mene niin suihkuun ja reilusti aftersunia joka puolelle. Sitten varmaan alankin soitteleen kavereille että olisko heillä tänään aikaa tehdä jotain.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #2704 : 31.07.2008 12:31:46 » |
|
Kiitos Chandra kommenteistasi. Nyt on taas hieman "laskeuduttu" tuosta huumasta ja tullut ns. selkeämpi olo ja varmuutta siitä kuinka menetellä tämän miekkosen kanssa. En muista mitä unta näin, mutta jotain viestiä tähän liittyen sain, sillä aamulla herätessäni oli niin selkeä tunne siitä, että kyllä se meidän juttu todellakin on ohi ja kannattaa sellaisena pitääkin. On vain osattava päästää lopullisesti irti molemmin puolin ja jatkaa eteenpäin... Se rakkaus on kuitenkin meissä, eikä missään suhteessa. Uskonpa ja itseasiassa tiedän että olen opettanut hänelle paljon juuri rakkaudesta ja puolestaan hän on opettanut minua muissa asioissa... Tämä on selkeästi ollut jollain tavalla hyvin karmallinen suhde... Toivon nyt vain, ettei hän enää tulisi "sekottamaan pakkaa", tunteitani ja niinpoispäin haluten minua vieläkin takaisin tms. sillä sisimmässäni tiedän, että meidän on nyt aika ja parempi, että jatkamme omia teitämme... Olen ikuisesti kiitollinen hänelle kaikesta ja rakkaus säilyy silti. Toivon todellakin, että hänkin osaa nyt päästää irti ja voipi olla että tuo tapaaminen on jollain tavalla auttanut siinäkin asiassa vaikka tunteet roihusivatkin, mutta jotenkin energisesti ja alitajuisesti kuitenkin koen, että meitä autettiin ja autetaan... En osaa kuvailla, mutta minulla on niin vahva tunne, että on joku jonka kanssa minulla ei ole enää noita läpikäytäviä "karmallisia sidoksia" ja, että hän ja tuo kohtaaminen alkaa olla hyvinkin lähellä... : Vaikka en tällä hetkellä todellakaan kaipaa tai odota ketään, saatika etsi, pitäähän tästä entisestäkin ensin päästä täysin "yli". Silti minulla on tämä käsittämättömän vahva tunne/intuitio. : Ystävieni kanssa olemmekin vitsailleet, että sieltä koulun penkiltä, jotenkin tuon opiskelun parista hän vielä löytyy... Ai vähänkö nauramme sitten jos näin käykin. Mutta päivä kerrallaan ja olen hyvin iloinen ja tyytyväinen näinkin... Ja onhan minulla eräs aina tuolla "taivahissa".
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.07.2008 12:36:18 kirjoittanut Rakkauden valo »
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #2705 : 31.07.2008 12:58:57 » |
|
Just näin RV, minä kieltäydyn ottamasta karmallisia tms EDES hupijuttuja vastaan. Vain se täydellinen, harmoninen, onnellinen, sielujen ja kehojen sympatia, aivan kerta kaikkiaan autuaallinen, ja se tapahtuu 13.12. Jee..s
onkos kukaan seurannut noita lasten Habboiluja, siellä ei tapahdu muuta kuin että 8-15 v iskevät toistensa kimppuun ja sanovat "alaks". Sitten mennään "huoneeseen" ja ehdotellaan. Onko tämä nykyajan seksielämän harjoittelua. Kaikilla 5-10 tyttö ja poikaystävää.
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.07.2008 13:04:25 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #2706 : 31.07.2008 13:23:13 » |
|
Just näin RV Minulla on naturellisti aikas saman väriset/oloiset hiukset kuin tuolla Muchan maalausten naisella. Kesällä minulle tulee tosi helposti sellaisia aurinkoraitoja, joista en itse kauheasti pidä... Pidän hiuksistani syksyllä/talvella enemmän kun ne ovat tummemman punaiset. Ja kesäaurinko tuo minullekin vielä entisestään lisää niitä pisamia, tai ne joita on tummuvat/korostuvat. Minäkin olen oppinut pitämään niistä iän myötä, kuten myös hiusteni väristä jota lapsena inhosin kiusauksen takia. Nyt olen tyytyväinen punapää.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #2707 : 31.07.2008 13:59:57 » |
|
Nyt kun meni näihin ulkonäkö asioihin niin... Minua on puolestaan kehuttu, että minussa on kuulema hyvin paljon samantyylinen olemus ja kroppa kuin Nicole Kidmanilla, varsinkin silloin kun hänellä on ollut punaiset hiukset.
http://nicole-kidman.topwomen.org/
En kyllä ole mielestäni todellakaan yhtä kaunis, mutta kropassa ja olemuksessa on todellakin jotain samaa... : Minulla vain on vielä pienemmät rinnat ja silmät, mutta myös hieman tuollaiset aika "kissamaiset". Kasvojen muoto on myös jokseenkin saman tyylinen joo... Jotain samaa...
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.07.2008 14:03:15 kirjoittanut Rakkauden valo »
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #2708 : 31.07.2008 14:11:38 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #2709 : 31.07.2008 15:00:50 » |
|
huh hellettä Oltiin taas parisen tuntia rannalla.. ja kohta siskojenkans hevosilla maastoilemaan Löysin paremman kämpän tänään,vaikka se on aika pieni,niin siinä on silti iso ikkuna ja rauhallinen ympäristö vaikka onkin aika lähellä keskustaa... ja ja ja.. koirat saa ottaa mukaan ja vuokra vaan 200e/kk johon kuuluu sähkö+vesi Ihanaa jos saan sen kämpän!!! Jännä ku just muutama kuukausi taaksepäin sanoin kaverille että "tossa talossa olis kiva asua ku siwa olis heti vastapäätä.." : Ja aika varmasti saan sen kämpän. Syyskuun alussa olis muutto. Toivottavasti vaan koirat sit sopeutuu sinne! Lämmintä päivänjatkoa,syökää jäätelöä!
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #2710 : 31.07.2008 16:45:04 » |
|
Kengu kuulostaa kyllä hyvältä... Oon itse harkinnut muuttoa jos vaan saisin vaikka koirankopin, kunhan siinä olis pienempi vuokra kun tässä, 450€ mikä ei ihan sovi opiskelijabudjettiin...
Loppujen lopuksi ei ole väliä minkälainen se asunto on, senhän saa tuunattua aina itsensä näköiseksi tavalla tai toisella.. Itse olin sen verran "turhamainen" että revin täältä kaikki tapetit pois ja maalautin seinät uudelleen.. niitä piti paikkailla ja hioo ja lopulta yks seinä jäi niin epätasaiseksi et siihen piti laittaa vielä lasikuitutapetti ja maalata uudelleen...
**** mikä homma! Kaikki "kaverit" paitsi mun uskollinen poika-kaveri kaikkosivat omiin puuhiinsa... Olin niin hemmetin vihainen että ne eivät vaivautuneet auttamaan muuta kuin yhtenä iltana... tekikin sitten suurimman työn.. En aina ymmärrä miksi se on niin reilu, liiankin reilu.. Sillä on suuri sydän... Kun ei mulla sen kanssa mitään sutinoita ole ollut eikä ole tulossa..
Siihen aikaan olin just eronnut, tehnyt muuton ilman kenenkään apua päivän varo-ajalla, kävin koulua ja töissä aina kun kerkesin.. Hei, elämä on vähän muuttunut. Ja kaiken sen keskellä, mulle oli tärkeetä saada siistit seinät.. Mitä naisellista priorisointia...
Se mun -kaveri on ...
Tuli muuten mieleen... Ehkä ideaalisin ja mulle sopivin poikakaveri, jonka kanssa oli tosi hauskaa, sai mut nauramaan, oli hyvä hmmmm ties missä ja keskustelutaitoinenkin, oli tällainen yhdistelmä:
Tuolla merkkiyhdistelmällä luulis jo että saattais olla vähän ylpeä tyyppi, mutta ei, mitä lämminsydämisin ja rohkaiseva, oman arvonsa tunsi hyvin ja oli määrätietoinen.. Silti hyvin pehmeä ja herkkä, tunteellinen, tunteellisempi kuin minä..... Vieläkin hänen kanssaan soittelen, tosin hän on aina ajamassa ambulanssia kun soitan hänelle...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #2712 : 31.07.2008 18:33:40 » |
|
Rohkeasti vaan KAYLEE meet tapaamaan sitä Elvistä,mitä menetettävääkään sulla siinä on! Tosiaan ei sillä niin väliä millainen komero se kämppä on kun sen saa sisustettua mieleisekseen Tuskin maltan odottaa sitä kun pääsee asettelemaan kaikkia kukkia ja koristeita ja tauluja yms.. pitäis jostain löytää jotain enkelitauluja,oliskohan kirppareilla Ärsyttää vähän,tai aika paljonkin,kun harvoin käydään siskojenkans kolmestaan ratsastamassa, niin nyt ku mentiin niin se yks heppojen omistaja lähti pyörällä mukaan ja hölötti koko matkan omia juttujaan ja me oltiin vaan että just joo,siinä meni meidän lenkki pilalle Nyt on maha täynä hyvää ruokaa,vois mennä kuuntelemaan jotain musiikkia ja rentoutumaan että jaksaa huomenna lähtee sinne festareille..
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
|
|
|