rovatar
|
|
« Vastaus #2730 : 01.08.2008 13:58:25 » |
|
Auts auts ja kiitos kiitos. Huomenta. Huhhuh. Ei oo edes paha olo vaikka eilis-ilta meni miten meni. Jeeah. Kaylee ja Elvis ne yhteen soppii.. Anteeks, ei oo muutakaan tekemistä Oi, mie ainakin kaipaan sinun juttuja!!!! ihana lukea jonkun älykkään, ajattelevan nuoren mielipiteitä! Joka ei kuvia kumartele.... Ja sitä blogisipäivitystäkin kaipaan...
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
ezikko
Kohtuuastroilija
Non turbare circulos meos
|
|
« Vastaus #2731 : 01.08.2008 14:23:46 » |
|
Menipä tuo puolittainen auringon pimennys kokonaan sivusuun. Toivottavasti ennättää himaan ennen kuin alkaa ukkostaa, päivä ollu niin hiostava ja päätä särkeny siihen malliin, et kohta varmasti jyrähtää. Tuntemani Veskari-miehet ovat sellaisia, etteivät välitä juuri ollenkaan suutelusta tai halailuista. Joten ehkä saat odottaakin sitä pusua vielä melkoisen tovin Eikö kaikki ilmamerkkiset ole vähän saman tyylisiä? Itse en kovin paljon perusta, sillä tykkään olla halittavana ja pusia toista. + Helposti tulee sellainen tuntu, että toinen ei välitä jos ei saa jotain konkreettista hellyydenosoitusta.
|
|
|
tallennettu
|
PALJON PLANEETTAOHITUKSIA! chiron kolmio jupiter *** chiron kolmio asc ***** jupiter kolmio asc ***** mars sekstiili venus **** mars sekstiili mars **** venus oppositio uranus * merkurius kolmio uranus * neptunus kolmio jupiter **** neptunus kolmio asc ****** uranus neliö jupiter **
|
|
|
|
ezikko
Kohtuuastroilija
Non turbare circulos meos
|
|
« Vastaus #2733 : 01.08.2008 14:51:31 » |
|
Ai voi hitsi Kay. Vaikka ihan selvinpäin liikenteessä onkin, ni silti ottaa koville. + Kohta joudun tästä koneen äärestä repiä juureni irti ja lähteä tuonne ULOS. Ei apua, pelkään ukkosta (+ kun oma miäs ei pelkää, se vaan naureskelee. mutta onpahan mulla sitten parempi syy takertua sen käsivarteen ; D). Joh, no toi nyt oli myös aikamoinen yleistys mun osalta, luonnehan on kuitenkin monen asian summa.
|
|
|
tallennettu
|
PALJON PLANEETTAOHITUKSIA! chiron kolmio jupiter *** chiron kolmio asc ***** jupiter kolmio asc ***** mars sekstiili venus **** mars sekstiili mars **** venus oppositio uranus * merkurius kolmio uranus * neptunus kolmio jupiter **** neptunus kolmio asc ****** uranus neliö jupiter **
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #2735 : 01.08.2008 15:35:05 » |
|
Ryyppäämään ryyppäämään.... tiistaina keskiviikkona ja torstaina.. tahdon olla juovuksissa aina sekä maanantaina,tiistaina keskiviikkona ja torstaina... Meitsi lähtee nyt leijona kaverinkans pitää hauskaa!! HAVE A GOD TIME!!!(oonko jo tosiaan kännissä? ) : No mahdotonta. tuli muuten Valon Enkelit kortit tänään Voinpi joku päivä nostella halukkaille niistä! ne on ihanat!(MARIX ainakin laittaa kysymystä vaan tulemaan,kun lupasin sulle nostaa )
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.08.2008 15:36:48 kirjoittanut kengururotta »
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #2736 : 01.08.2008 16:52:18 » |
|
Jaa, en yleistäisi ilmamerkeistä tuota... Vaikka minussa on paljon kaksosta, niin olen kyllä aikamoinen takiainen kun jostakusta tykkään... Aina tullessa ja mennessä pitää halia ja pusia ja siinä välissäkin.. Ja huutaa että "moikka!mä meen nyt vessaan!" jos menee vessaan.. Mieheni yksi juristi on ja hänellä ei tunnu olevan mitään omaa elämää, vaan pyörii mieheni ympärillä 24 h/vrk ja 7/viikkó ja on erittäin mustasukkainen miehestäni minulle, lapsille ja muille mieheni ystäville.
Hän soittelee/sms joka päivä ja jatkuvasti yömyöhään, jos mieheni on minun ja/tai lapsiensa kanssa tai ihan missä vain ilman juristi-ystäväänsä. -ja aina valittaen/puhuen paskaa ihmisestä/ihmisistä, joiden kanssa mieheni sinä aikana on.
Jos juristi on kutsuttuna porukassa, hän käyttäytyy erittäin karkeasti kaikkia muita kohtaan, mutta on oikea koiranpentu miehelleni.
Meillä on viimeksi tänään ollut keskustelua siitä, että juristin pitäisi löytää itselleen muitakin mielenkiinnon kohteita elämäänsä, koska hän haittaa jo suhdettamme, rasittaa Vaa'an lapsia, perhe-elämää ja muita ystävyys-suhteita.
Mieheni sanoi, että on tajunnut asian ja tekee sille jotain, koska tilanne on hänenkin mielestään sietämätöntä, koska mieheni ei oikein sanoa ei juristilleen ja juristi määrittelee hänen elämäänsä hiukan liikaa tällä hetkellä ja hän haluaa määräys -ja päätäntävallan omasta elämästään itselleen takaisin.
En nyt osaa sanoa itsekin :na, että onko tuolla takiaismaisuudella mitään tekemistä kaksosten kanssa, vai onko hän vain erityisen läheisriippuvainen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #2737 : 01.08.2008 17:34:42 » |
|
Elwyn, tule meillekin pistäytymään oravapuku päällä! Sopisit loistavasti joukkoon, sillä meille tulee muutama ystävä juhlimaan Leijona-poikani 3-vuotissynttäreitä. Orava olisi loistava lisä joukkoon...
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #2738 : 01.08.2008 19:14:59 » |
|
saiski ryypätä!!! on oikeen himot jotenki hauska muutos itessä, kun vuos-pari sitten ja varsinkin talvella meni montamontamonta viikonloppua silleen, että evvk joku kylille meneminen jne.. mut se on kai tää kesä joka innostaa. tosin eipä tuolla pihalla mikään lämmin oo. eilen oli upea taivas vaasan suunnalla, kun siellä salamoi.
ja tänään olin töissä. menin kuueks ja voi hitto miten tokkurassa olin. ei sen takia et piti herätä varain, vaan kai tuo tulehus ny vielä on vaikuttanu. mut kyl se siinä sit meni jotenki ku joutu tekemään.. maanantaina sit uus toimipaikka.. saa nähä miten siellä käy. ei me sinne mahuta.
nyt tulis tv:stä se joku leffa. ostin paljon herkkuja kaupasta (ai mikä laihis?) ja vois katella haluisin vaan leijonan mun seuraks, mut sillä on niin paljon muita virikkeitä. ja sit en osaa valita et söisinkö suolasta vai makeaa vai molempia ja miltä mun hampaista tuntuu jos juon cokista!!
|
|
|
tallennettu
|
, , ja jousimiehessä kauriissa vesimiehessä ja vaa'assa , ja skorpionissa
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #2740 : 01.08.2008 19:43:57 » |
|
Ah, mua odottaa ihana itse-ja toisten keskeisyys ilta kämppisten kanssa. Tein meille eilen raparperirahkapiirakkaa ja sen kanssa vaniljavaahtoa. Teillekin, olkaa hyvät Kivaa, saa taas höpötellä tyttöjen juttuja ja olla kotosalla kivojen ihmisten kanssa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Atomi
Vieras
|
|
« Vastaus #2741 : 01.08.2008 19:54:03 » |
|
Atomi, ihan uteliaisuudesta kysyn, mikä itse olet aurinkomerkiltä? Jos olet joku herkkä ja tunteellinen merkki, voi varmaan ollakin joskus tunnepuolella puutosta Veskarin kanssa. Minä oon oikein tunteellinen ja romanttinen ja nousu . Ehkä näihin merkkeihin ei oikein liitetä herkkyyttä ja romantiikkaa, mutta kun minä oon NIIN RAKASTUNUT tuohon ihanaan ukkooni. Kuten hänkin aina sanoo, niin itsehän tilasin ja tällä kertaa toimitus oli juuri sellainen kuin tilaus määritteli. Ei voi siis valittaa, vaikka tahtookin omaa tilaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Atomi
Vieras
|