Jaapa,tuohon huoneen kärkeen en osaa sanoa mitään,mutta siihen täältä löytyy varmaan viisaampia,jotka asioista tietävät.
Voi Kaylee!
Alan muistuttaakin pian herkkusientä,jos tämä napostelu jatkuu.Mutta mukavalta tuntuu taas olla ihan itsekseen täällä teidän kanssa hiljaisessa kodissa.
Mistä tulenkin äskeiseen puheluun,,,
Kirjoitin jo tuolla pettämisketjussa noista omista rajoista ja näkemyksistä ja olen todella iloinen,että olen löytänyt omani ja uskallan ilmaista ne huolimatta siitä,että toinen voi suutahtaa.
Tuo hellyyden kipeä kala-mies soitti ja pyysi päästä yöksi.Toki minä sitä hellyyttä jaan hänelle runsaasti,kun yhdessä olemme,vaan siitäkin on sovittu että minun luokseni tullaan selvinpäin.
Sillä on viimeinen vapaa viikonloppu ja sitten loppuu kesis.Halusi mennä vielä viettämään aikaansa kavereitten kanssa tuopin ääreen.Asia ihan ok.
Vaan nyt tuli halipula ja olisi pitänyt päästä meille nukkumaan.
Sanoin vain ettei nyt käy,koska mä vietän rauhallista iltaa ja haluan nukkua viime öiset valvomiset pois.
Oli hän hieman pahoilla mielin,mutta sai olla sitten.
Nyt kutsuu raikas huoneilma,leveä tila nukkua yksin ja tämä hiljaisuus ja rauha ympärillä.
Joskus epävarmoina kausina,olisin varmaan saattanut päästääkin luokseni siitä pelosta että suuttuu.
Ja sitten olisin ollut harmistunut,äkäinen ja kiikkunut sänkyni laidalla huonolla yöunella kiroten vanhaa kaljan hajua,mikä on äklöä kun se oikein leijuu huoneessa.
Nyt ei tarvitse kiukkuilla sitä että ei osaa sanoa ei.
Kohta vedän tuuletuksen läpi talon,otan peitteet pois niin että lakanatkin ovat raikkaat ja viileät ja uppoudun sinne unien maailmaan.
Huomenna voi taas tulla,jos siltä tuntuu.
Leffa taitaa jo loppua,mutta olen kaipaillut myös teidän kuulumisianne,eikä niihin voi keskittyä jos ei ole yksin.
Hyvää ja rauhaisaa yötä tupaseen!