Sivuja: 1 ... 186 187 [188] 189 190 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6085747 kertaa)
0 jäsentä ja 54 vierasta katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2805 : 05.08.2008 09:05:05 »

Olipa erikoiset "treffit" eilen  Grin
Voi vitsi... ei paljoo sillon naurattanut. odottelin siinä sovitussa paikassa puolisen tuntia eikä
kalamiestä näkynyt,yritin soittaa miljoona kertaa mutta kännykkänsä oli kiinni  knuppel2
Myöhemmin soitti mulle ja olin hyvin hyvin vihainen että olin turhaan mennyt odottamaan ja
miksei tullut  knuppel2 knuppel2 knuppel2 No pyysi sitten anteeksi ja sanoi että kun kavereita oli
tullut niin paljon kylään. (eikö voisi ilmoittaa?) ja kaikenlisäksi se oli kännissä kun soitti..
no sit lupasin mennä vielä sitä katsomaan yhden kaupan eteen ja se hoiperteli siihen ja oli niin sekaisin
että päätin lähteä.
Soitti sitten perään että mihin hävisit... idiot2  Huh
Kaikesta tästä huolimatta aion ehkä tavata tyypin vielä uudestaan  2funny
En vaan voi itselleni mitään,sille että oon niin utelias sitä kohtaan..
Mutta aion sanoa että ens kerralla sen olis parasta olla selvinpäin ja muutenkin,
se on sen viimeinen mahdollisuus.
Enkä mä usko että on välttämättä edes järkeä nähdä sitä enää tollasen jälkeen,(??)
no ainaki soitan sille tänään kun se toivon mukaan on selvänä ja kerron sille kuinka törkeästi se teki!!

Mutta iloisempiin asioihin,vuokranantaja soitti ja saan sen kämpän!!! smitten angel Cool smitten
Jee!!!!! Enää vajaa kuukausi kotona!
Nyt aamupalalle  Smiley

WS "Tunteet, tai suhteet tuottavat paljon enemmän harmia kuin muu, esim työ on aina vain työtä. Eikö?"

Tuon allekirjoitan täysin.
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #2806 : 05.08.2008 09:06:28 »

hyvä, ja hyvä että some things will never change (nuorukaiset, kaverit ja kännit).. eri naamalla vaan.. joo.. ei mut kengu, muista pitää sinäkin järki päässä-

niin sanoin että hauskaakin voi olla, mutta voi hyvänen aika noita rapuja. parhaiten toisaalta sukulaisista tulen ravun, ja oinaan kanssa toimeen. kumma kyllä rapuserkku on  oinas kanssa (joka haluaa tienata), mitens ne voi sopia, niillä täytyy olla jotain muita  kuu ym juttuja kartalla. no hyvä. en olisi kuitenkaan ollut ravun kanssa kauan, herkkyys hyvä, talous ei.. hänellä. onhan noita. elämä on kuitenkin, kaikesta huolimatta seikkailu. muistan kun tutustuin n vuosi sitten, ja kun kuulin että rapu (sitten olin 2 eri maailmassa, häneen vaikutti vielä suku, itse pidän distancea).. jaa-a.. kai sitä halusi mennä astromerkkien vastaisesti JA HULLUTELLA kun muu elämä tuppaa olee vakavaa suoritusta! (no ei  Wink ).. tai sitten se oli se nousuvaaka, tai se tunne. siis, tunteet. joo, asia pitäisi haltsata kunnolla. varsinkin kun itsellä kaipuu tavata se joku toinen tyyppi, jonka kanssa jakaa (takaisin ruotuun, suhdetta tulee Lunean systeemin mukaan hallitsemaan Jupiter ja ura). tunteet vaikuttaa sekä talouteen (osakekurssit, tunteilu, nousu ja lasku) että urheiluun että perhe/ kansojen suhteisiin! ja tietty taide.

mars aspect_squ venus

toivotin äiteelle onnea leikkaukseen, paras olisi.. jaahas katselin lapsukaisen pinnaclet, ne oli 3 3 6 9

hauskaa (sateista) pv jatkoa missä olettekin. sateenvarjot on kivoja..

Smiley
« Viimeksi muokattu: 05.08.2008 09:55:29 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2807 : 05.08.2008 10:31:43 »

Ja nyt sitten kun suvussani kuohuu kunnolla, kuulin taas että joku rikas eno vihaa minua. Mietin miksi, mutta se johtuu siitä kun hän vihasi ekaa miekkostani ja sitten heitin kritiikkiä heistä. Se äijähän pamahtaa kohta, poikansa  kalat  menestynyt+julkisuudessa ja on jo kahnauksia.

Usein joku miekkonen on ollut "mukava pakomatka" näistä tyypeistä, mutta sitten niillä saattaa olla oma suku lässyttämässä kuten viimeksi.. voih.
uglystupid2
« Viimeksi muokattu: 05.08.2008 10:35:08 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2808 : 05.08.2008 10:45:58 »

Sanokaa jotain uutta.. joka vaikuttaisi jossain. Olin yhdessä ekoprojektissa joka ei johtanut minnekään. Mutta toinen johti, sain ekan palkinnon kansainvälisen ryhmän kanssa.

Vihakin on vain tunne, eikö.

"Vain tunne" johtaa sotiin.
« Viimeksi muokattu: 05.08.2008 10:47:49 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #2809 : 05.08.2008 10:51:03 »

Miten tappaa tunne?
Jättämällä sen huomiotta? Huutamalla sen julki? Sulkemalla sen sisinpäänsä? Tukahduttamalla vai karkuun juoksemalla? Kuinka kauan sitä voi paeta? Saako se koskaan kiinni? Mitä sitten tapahtuu? Jos siitä eroon pääsee niin tuleeko se taas joskus takaisin? Onko mikään lopullista? Onko mikään pysyvää?
- On..
- Mikä?
- Arvet.

Sellasta. Nyt asemalle..  police police police
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2810 : 05.08.2008 10:54:23 »

Cheesy Wink Kiss

jännästi kiepautit asian. Viha tunne tappaa > millä tappaa tunne > korvata toinen toisella > voittaako viha vai rakkaus > onko heikoin vielä vahvin (esim suvussani)

kolhujen kauneus
« Viimeksi muokattu: 05.08.2008 11:00:32 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2811 : 05.08.2008 14:05:52 »

on kai vallanhalukin jonkinlaista tunnetta...vai onko?  coolsmiley

huhheijaa,kaupungilla pyöritty monta tuntia ja hoidettu asioita..
Tein äsken tuolle kala miehelle kartan,se on

au kalat,(tullu varmaan jo selväksi  Grin)
kuu vesimies,
merkurius oinas,
venus oinas,
mars härkä

... tiesin että siinä on oinasta!! :Smiley Näkee heti ulkonäöstä.
Soitti muuten ja pyysi vielä anteeksi ja haluaisi nähdä kyllä joku päivä,
sanoin että sitten on parempi olla selvinpäin ja muutenkin tulla paikalle.. olis halunnut jo tänään
nähdä mutta mä oon luvannut mennä  leijona ystävän kanssa kiertämään kirppistä
ja pelaamaan tennistä.(ostettiin eilen uudet mailat  Smiley)
Mutta nyt syömään ennenkuin pyörryn tähän paikkaan!
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
ezikko
Kohtuuastroilija
**

Non turbare circulos meos

Profiili
« Vastaus #2812 : 05.08.2008 14:29:11 »

Nohniin sitä saa tänä viikonloppuna maiskutella kuuluvatsi ruti kuivaa suuta. Tiedä sitten, voiko yleensä antibioottikuurilla juoda. Järkeväähän se ei tietenkään ole lääkkeiden kanssa ottaa alkoholia, mutta tuli ihan ahdistunut olo, kun apteekkari virnuili tipattomista kuuripäivistä.

Oli kyllä mukava tänään hyppiä TK:lle bussilla edestakaisin.  buck2 Siinä sitten hypitään kun on kuume ja karmivat alavatsakivut. Onneksi burana auttoi nyt, mutta lupasivat, että yhdessä tuon antibiootin kanssa laittavat vatsan sekaisin. Jes!

Päivää piristää tieto viikonlopusta. Oli ihan outoa, kun eilen vaan yhteistuumin sovittiin, että poikaystävä muuttaa mun luo. Nyt on ihan  smitten - olo.

tallennettu

PALJON PLANEETTAOHITUKSIA!
chiron kolmio jupiter ***
chiron kolmio asc *****
jupiter kolmio asc *****
mars sekstiili venus ****
mars sekstiili mars ****
venus oppositio uranus *
merkurius kolmio uranus *
neptunus kolmio jupiter ****
neptunus kolmio asc ******
uranus neliö jupiter **
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2813 : 05.08.2008 14:33:37 »

Tunteet johtaa sotaan, mut sotaa ei tunteilla sodita vaan älyllä ja tunteet on päinvastoin täysin kortilla kyseisessä hommassa, eiks je? Wink

Poliisisedät oli lempeellä tuulella ja mä selvisin säikähdyksellä. Piti kuulemma vaan tarkistaa kun kyseessä kumminkin yleinen rata tai jotain.. Ja vakuutusrahat on taattu  smitten

Huomenna onkin sitten edessä lekurikäynti. Huoh.  Sad

Ezikko (minulle ihan uusi tuttavuus, tervetuloa vaan  Smiley) onnea yhteenmuuttamisen johdosta! Ja voimia parantumiseen..

Miten musta tuntuu että vähän kaikki on jossain määrin puolikuntoisia tällä hetkellä  Grin
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
ezikko
Kohtuuastroilija
**

Non turbare circulos meos

Profiili
« Vastaus #2814 : 05.08.2008 14:44:45 »

Oi kiitos Lionheart.  smitten

Ihan vaan ohimennen taisin joskus vilkaista, mutta siis harrastitko Crossipyöräilyä? Pikkuveli harrasti sitä about vuoden, mutta into sitten lopahti... + karting autoilua on meidän perheessä harrastettu, joten ihan moottori-ihmisiä ollaan. Cheesy
tallennettu

PALJON PLANEETTAOHITUKSIA!
chiron kolmio jupiter ***
chiron kolmio asc *****
jupiter kolmio asc *****
mars sekstiili venus ****
mars sekstiili mars ****
venus oppositio uranus *
merkurius kolmio uranus *
neptunus kolmio jupiter ****
neptunus kolmio asc ******
uranus neliö jupiter **
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2815 : 05.08.2008 14:48:36 »

Oih, motocrossia kyllä  smitten Kiva kun on samanhenkisiä ihmisiä  Grin smitten
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Atomi
Vieras
« Vastaus #2816 : 05.08.2008 15:36:24 »

Jos mulla oisi ollut tilaisuus nuorena harrastaa moottoripyöräilyä, niin olisin sen tehnyt. En vaan osannut etsiytyä sellaisiin piireihin, joissa niin olisi ollut. Väärä kaveripiiri siis....  Sad  Mutta autoilla ajoin liian kovaa ja nyt mummoiässä vihdoin ostin sen moottoripyöränkin, joten ei tämä elämä ihan hukkaan ole mennyt.  Grin
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2817 : 05.08.2008 15:49:29 »

Koskaan ei oo liian myöhästä!  Grin

En mäkään olis varmaan alkanu harrastelemaan mitään tällasia, muttaku kulkee suvussa niin.. Toisin sanoen faija pisti pyörän päälle jo kuusvuotiaana ja traktoria on tullu ajettua siitä asti kun jalat ylsivät kaasulle.  Wink Kummisetä ajaa rallia jnejne.. Serkkupoika trialin sm-mestari varmaan pariin otteeseen. Ja joo :Smiley Mun kulta-aikani radalla oli joskus 10-13v. Pokaalit kiillotetaan säännöllisin väliajoin  Grin

2funny 2funny 2funny
http://www.youtube.com/watch?v=8iXjGGTfFtg
« Viimeksi muokattu: 05.08.2008 15:52:06 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2818 : 05.08.2008 16:44:55 »

onko rakkaudessa muuten mitään järkeä? kun se on henkisyydessä Se juttu, mutta bisneksessä ei. juttelin siitä kun yksi bisneshenkilö koki bänksit, jne ja oli jopa tunteillut asiasta. kummallista ajatella että hän tunteilisi. onko jotain outoa siinä että haluaa kokea voimakkaita tunteita. ihan kuin olisi joku.. keho jossain avaruudessa (siis minussa) joka haluaa- kokemuksia. ei kai siinä sen kummempaa ole.

jos ei kutsuisi yhtään sielua laittamaan sopimuksia täytäntöön, tapahtuisiko mitään.

halutako olla vai ei. 
« Viimeksi muokattu: 05.08.2008 18:58:18 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2819 : 05.08.2008 20:19:41 »

Liityn terveyteni kanssa valituskerhoon (eikös täällä joku sellainen ollut  coolsmiley)

Kun nyt on selkä jumissa, niskat jumissa, kyynärpäästä vihlovaa kipua ranteeseen, töissä käteen tuli voimattomuuskohtauksia, sen lisäks on kurkku kipeä ja päätä särkenyt kaksi päivää niinkuin ois joku flunssa pukkaamassa päälle.. Grin

No ei mua niin vaan lannisteta, huomenna töihin vaan...

Mikähän tänään nauratti niin kamalan paljon, no en muista mutta nauroin niin paljon että alkoi pistämään kylkeen ihan hirveästi (taas yksi flunssaa enteilevä merkki)...

Voi kun oppisin joskus hidastamaan tahtia ja olemaan ajassa. Vaikka kuinka yritän lusmuilla ennen töihin lähtöä, niin olen siellä lähes joka kerta 30min etuajassa. Vaatteiden vaihtamiseen menee alle 5min. Ja vaikka voisin vain istua pukuhuoneessa hetken tai kansliassa, niin en istu vaan meen suoraan töihin.. Eli periaatteessa teen joka päivä 30min ylitöitä, mikä ei oo kyllä yhtään oman edun mukaista.

Oon aina liian aikasessa joka paikassa. Kavereillakin menee hermot kun alan soitteleen niille että missä ne viipyy jos ne on pari minuuttia myöhässä sovitusta ajasta.  Cheesy Koska alan aina kuvittelemaan että muistin väärin ajan tai paikan kun ketään ei näy.
2funny
tallennettu
Sivuja: 1 ... 186 187 [188] 189 190 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: