Sivuja: 1 ... 187 188 [189] 190 191 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6100092 kertaa)
0 jäsentä ja 33 vierasta katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #2820 : 05.08.2008 21:03:53 »

Kaylee, mulle iski se flunssa tänään  buck2 Sehän tästä vielä puuttukin. Kuumetta odotellessa.. :Smiley

Haahh.. Vähän.. tyhjä olo. Hyvällä tavalla tyhjä olo. Jellona on ihana smitten, muuta en sano (ette halua kuulla crazy2) Mutta.. jooh. Ehkä nukkumaan nyt. Tai no, saas nähä..  :Smiley Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2821 : 06.08.2008 09:41:52 »

Huomenta  smitten
Nyt mäkin liityn valituskerhoon. Grin Selkä ja pakarat kipeet tenniksen peluusta ja myös kurkku on
ihan järkyttävän kipee ja nenä tukossa. Embarrassed Pelattiin niin myöhään illasta että oli jo aika viileä,
ja mulle tulee tosi helposti kurkku kipeeks  knuppel2
Mutta eiköhän tää tästä...
Mennään  leijona kaverin kans tänään ainakin ratsastamaan ja kohta lenkille
ja koirat tietty mukaan,ostin Hourulle eilen uuden hienon kaulapannan. angel
Sain uutta hiuksiin jätettävää kiiltohoitoainetta isosiskolta  Smiley

Munkin sukulaiset ja muut sen sellaiset tuttavat,kyselee aina ensimmäisenä että "mites koulu?mihin
aiot töihin?paljon saat kokeista?jne..." ja tuo aihe on viimeinen mistä jaksaisin puhua  idiot2
Mutta kaikille se tuntuu olevan niiiin tärkeää.
No onneks sukulaisiakaan ei turhan usein tuu nähtyä.(paitsi tietty omaa perhettään  Kiss)

Nyt aamupalalle  Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
ezikko
Kohtuuastroilija
**

Non turbare circulos meos

Profiili
« Vastaus #2822 : 06.08.2008 09:57:17 »

Huomenet !

Rakkaus on minusta todella luonnollista, jopa siinä määrin, että rakkauden tarkoitus ei välttämättä ole muuta kuin liittää kaksi ihmistä yhteen ja saada heidät lisääntymään. Tunteet rakkaudessa voivat olla järjettömiä, mutta rakkauden syy - miksi rakkautta on olemassa - on minusta järjellistä: minusta rakkautta on olemassa sen takia, että elämä jatkuu.

Täällähän kaikki sairastavat. Cheesy Nyt olis kiva jos joku tartuttais vielä pienen flunssan, ni sais pari lisäsairaspoäivää. Työt ei juurikaan kiinnosta nyt, kun tietää mikä puuduttava koonti juttu siellä taas odottaa. Tongue Vähän sama täälläkin kuin Kayleella, mutta asia johtuu täysin meidän iki-ihanasta julkisesta liikenteestä ja sen kerrassaan hervottomista aikatauluista: jos hyppää aikasempaan bussiin, tulee tasan 24min liian aikaisin töihin. Ja jos taas menee myöhemmällä, myöhästyy puolituntia. Tosin jos sovitaan kavereiden kanssa yhteisistä tapaamisista, niin tulee levoton tunne, jos ei pääse heti lähtemään ja olemaan ajoissa paikalla. Cheesy

tallennettu

PALJON PLANEETTAOHITUKSIA!
chiron kolmio jupiter ***
chiron kolmio asc *****
jupiter kolmio asc *****
mars sekstiili venus ****
mars sekstiili mars ****
venus oppositio uranus *
merkurius kolmio uranus *
neptunus kolmio jupiter ****
neptunus kolmio asc ******
uranus neliö jupiter **
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2823 : 06.08.2008 10:36:26 »

Huomenta tupaan!  smitten
Kylläpä nukutti, nyt iso mukillinen (= ämpärillinen) kahvia.

Eipä syksystä puhuta, minulla alkoi tällä viikolla KESÄloma.  Grin Wink
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2824 : 06.08.2008 12:32:04 »

Kengu oli shoppaillu Hourulle kaulapannan.. Mäkin kävin tänään ostamassa Romeolle mm. sellasen aktiviteettipallon (u know, mihi laitetaan niitä pieniä makupaloja sisälle), pannan, hihnan ja löysin myös upeen näyttelypannan eräälle näyttelykoiralleni Grin Koiranäyttelyitäkään ei oo tullu harrastettua vähään aikaan  Shocked Noh, seuraaviin menen.

Ostin myös (jälleen kerran) hupparin ja topin, hiusvärin jellonalle jajaja.. LAUKUN! Ihanan, upeen mustan nahkaisen laukun! Parit niitit tuohon niin johan on makee  coolsmiley

Tuli nähtyä myös koulukavereita, parit tyypit jotka on mulle radalta tuttuja ja pikkuserkku  Grin Ihanaa. Tää on hyvä päivä!
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2825 : 06.08.2008 12:45:40 »

Mul on sellasia "miten hitossa näillä muka kävellään" -kenkiä seittemän paria.  Grin Mut kyllä ku niihin tottuu ni sen kävelemisen oppii. Vähän ovat kyllä hassut ajaessa mut.. No kyllä niillä vaihteet vaihtaa, ei siinä mitään.

Mut kyl on kiva vetästä tavalliset skedet jalkaan niitten jälkeen  Grin
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2826 : 06.08.2008 12:59:50 »

Pitkävartisina olisivat vielä enemmän minun mieleeni  Smiley

Mulla on saksasta sellaset motocross ajokengät, jotka on niinku lady-mallia. Eli puna-mustat + vähän metallia ja parit kivat yksityiskohdat. Kyllä kelpaa seistä palkintopallilla sellaset jalassa  coolsmiley Grin

Nyt pizzaa ja kylmää k.. maitoa! Tähän aikaan päivästä vielä aleta ryyppäämään.. Tosin, lomaahan tässä olis..  :Smiley
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2827 : 06.08.2008 13:03:39 »

Mä tein äsken raskaustestin kun luulin, olin melkein varma että olisin raskaana..
Menkat 3 viikkoa myöhässä, on ollut vähän kuumeinen olo ja pahoinvointiakin..

Mutta en mä ollut.  Undecided

Ja sitten mua itketti, kun parissa päivässä olin henkisesti tsempannut itseni järjestämään kaikki asiat niin että pieni vauva olis tervetullut mun elämääni - tietenkin, muuta vaihtoehtoa ei ikinä olisi, minulle, niin kauan kun ei ole kysymys vakavista terveydellisistä asioista...

Mä tunnen itseni jotenkin niin äidiksi vaikka en ole sitä vielä fyysisesti..
Olin jopa salaa iloinen, paljon enemmän kuin huolissani.

Eihän tämä mikään maailman ideaalisin tilanne olisi ollut, mutta kaikesta selviää aina kun laittaa asiat tärkeysjärjestykseen.. Ja ensimmäisenä tulee rakkaus.  Smiley smitten

Mutta vielä tässä on vuosia aikaa.. Luotan jumalaiseen ajoitukseen,
KAIKKI TAPAHTUU JUURI OIKEAAN AIKAAN.... angel

Hej höpsöttimet, aina te puhutte vaatteista, kengistä, koruista.. Blaah.. uglystupid2 Grin
Juu olen minäkin nainen ja pukeudun varmaan ihan ok:sti, mutta en ymmärrä, en vain ymmärrä,
miten joillekin on joku tyyli tai itsensä muokkaaminen jonkun näköiseksi niin tärkeää..

Mulle vaatteet on sellanen pakollinen juttu, olisin ihan mielellään alasti jos muutkin... Smiley Cheesy

Mulle tulee vaan aina mieleen jos joku näkee ihan ylipaljon vaivaa, että mitä se yrittää todistella? Eikö se pysty tuomaan persoonaansa esiin muuten kun koristelemalla itsensä joulukuuseksi?
Siis ja hei, tätä en nyt sanonut sillä että te olisitte sellaisia.
Heräsi vain ajatuksia.. Mitkä sanon ääneen, vaikkei aina ehkä kannattaisi... Grin
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2828 : 06.08.2008 13:08:35 »

No mä en IRL koskaan pääse puhumaan tällai "tyttöjen kesken tyttöjen juttuja", eli vaatteista sun muista!  Cheesy Grin

Susta tulee Kaylee varmasti hyvä äiti sitten kun se aika koittaa  Smiley

Mutjoo.. Jos aiheenvaihtoa halutaan niin kuulkaas kun pitäs yks nelipuolikas Honda cr hommata.. 4-t tietysti, vaikka 2-t olis aika kiva (mun käsissäni tappovehje)..

Okeoke Grin
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2829 : 06.08.2008 13:13:45 »

Siis ihan oikeasti anteeksi, en tarkoittanut tuota niin tylynä ja ylenkatsovana kuin miltä se kuulosti.  uglystupid2

Kaikilla ihmisillä on omat mieltymyksensä, toisille vaatteet ja muut sälät merkitsevät tunnepuolella enemmän kuin minulle ja se olkoon ihan ok...

Itse on vaan pakko ollut tottua siihen, että kaikki muut asiat tulee ennen vaatteita tai itseensä panostamista, kun on kyse rahankäytöstä ja siinä on ymmärtänyt että ei se niin hirveän vaikeaa ole shoppailla harvemmin ja vähemmän, tulee oikeastaan vaan hyvä omatunto kun ei tuhlaa ja ruoki tätä kulutushysteriaa..  2funny

Olen kuitenkin maksanut 17v.:sta ihan kaiken ihan itse. Siinä pitää osata käyttää jonkin verran matikkaa,
ja mulla on vissiin aika huono laskupää kun katsoo tota tiliotetta.
  Grin
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2830 : 06.08.2008 13:20:10 »

Kaylee, en mäkään ottanu sitä loukkaavasti tai mitenkään tylysti  Smiley

Ja tää on pakko laitaa. Vois hankkia tällasen ekaks katupyöräks, kun ikää riittää ja kortti löytyy..
http://www.honda.brandt.fi/mp/mallisto/cb600f_08_v2_560.jpg
Eikä ookku 10.990,-  "Iskäää.."  :Smiley
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2831 : 06.08.2008 13:22:03 »

Se vaan on tosiasia että nykynuoriso ja vähän vanhemmat vaan shoppaa shoppaa shoppaa ja shoppaa.. uglystupid2
Mun mielestä se menee järjettömyyden puolelle. Tulee ihan paha olo vaatekaupoissa. "mä haluun tällasen! ja tollasen!" kuuluu vaan kun 13v tytöt juoksee rekiltä toiselle...
Se on niin järjetöntä ja turhaa.  Huh

Toki ihailen niitä jotka kierrättää ja tekee itse vaatteita...

Shoppailen itsekin liikaa, mutta olen viimeaikoina yrittänyt ostaa kaikkea sellaista mikä ei ole heti out of fashion ja kiinnitän huomiota materiaaleihin, että ovat kestäviä.. Köyhän ei ole varaa ostaa halpaa.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2832 : 06.08.2008 13:27:25 »

Mun kavereissa taasen on aikas paljon näitä joiden kanssa puhutaan niin vaatteista, meikeistä, hiustyyleistä sun muusta.. Siksi olen näin "ei, älkää tekin alottako!"  2funny tunnelmissa....

Joo ja olen minäkin loppuviimein varmaan aika tarkka tyylistäni.. En vain halua puhua siitä.  Cheesy Grin
Koska en itsekään tiedä mitä tyyliä edustan, olen yksi sekasikiö.... uglystupid2
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2833 : 06.08.2008 13:31:52 »

Mul on yleensä näin kesäisin se vaatekaapin täydennys -projekti. Vanhat rikkinäiset paidan joutaa autotalliin rasvaräteiksi ja muut, pienet yms pistetään kiertoon. Korjaan kyllä vaatteitani, muttaku.. Noh, mä osaan myös hajottaa niitä melko tehokkaasti  :Smiley Siihen ei tarvita ku asfaltti ja vähän vauhtia + jäätä ni huppistarallaa kun on farkuista polvet auki  Grin Mut ajokamat on sitä varten, joten nykysin mulla on aina mp-kamat päällä kun ajan.

Vois sanoa, että shoppailen vuodenaikojen mukaan.. Tai siis kesällä ja talvella pitää käyttää kummiski vähän erilaisia vaatteita..  :Smiley

Ja nuo paljon puhutut pissikset pitäs ampua. (ÄLKÄÄ OTTAKO KIRJAIMELLISESTI!) Niihin menee hermot. Samoin kuin Elwynin mainitsemiin hevipissiksiin. Huhhuh. Imagollako sitä musiikkia kuunnellaan vai?  Grin "Et sä voi kuunnella sitä ku sul ei oo edes mustia hiuksia!" ( Huh.. buck2) Joo-o. :Smiley

Ajattelinki että se kulta on just ku mua varten  Grin
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2834 : 06.08.2008 13:39:46 »

Musta on aina puhuttukin kuin pojasta niin yritä ny siinä olla ja edustaa sitä naisellisuutta  Grin

Paitsi että oon kyllä aina ollu iskän pieni prinsessa  :Smiley Ja meil himassa ei lähes koskaan käytetä mun ja veljeni oikeita nimiä. Se on aina "Poika! Missä kaukosäädin on?" "Likka! Laita tiskit."  Grin Mulla puhelimessaki broidin nimi vaan "Poika".
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Sivuja: 1 ... 187 188 [189] 190 191 ... 1167
  Tulostusversio